|
|
Marco12345
|
|
|
Wat zeggen mensen soms toch domme dingen, volgens Rob Jacobs maakt Koevermans per seizoen 20 tot 25 doelpunten, jaja...
Seizoen Club Competitie wed doelp
2000/01 Sparta Rotterdam Eredivisie 4 0 2001/02 Sparta Rotterdam Eredivisie 23 7 2002/03 Sparta Rotterdam Eerste divisie 34 25 2003/04 Sparta Rotterdam Eerste divisie 20 15 2004/05 Sparta Rotterdam Eerste divisie 29 24 2005/06 AZ Eredivisie 21 9 2006/07 AZ Eredivisie 31 22 2007/08 PSV Eredivisie 29 14 2008/09 PSV Eredivisie 26 8 2009/10 PSV Eredivisie 22 11 2010/11 PSV Eredivisie 4 1 Bijgewerkt tot 25 september 2010 Totaal 243 136
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 25 oktober 2010 door Marco12345 -- |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Vind je het gek als hij alleen maar invalt.. |
|
|
|
|
El Aanmeldi
|
|
|
.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 25 september 2018 door El Aanmeldi -- |
|
|
|
|
Maximus
|
|
|
Als tie invalt valt ie wel op.. |
|
|
|
|
El Aanmeldi
|
|
|
.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 25 september 2018 door El Aanmeldi -- |
|
|
|
|
ICE187CCC
|
|
|
Echt een heel belangrijk topic dit zeg............... |
|
|
|
|
Maximus
|
|
|
quote: Kom in de kast! Oppleuren hier! kssssssssssssst |
|
|
|
|
ICE187CCC
|
|
|
quote: Ga zelf lekker lope huilen joh, waar heb je last van |
|
|
|
|
Maximus
|
|
|
quote: Opdonderen zei ik toch!! j.o. de jong |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Hé', daar is 'ie weer. En weer een spelfout. Gaat nou aan je huiswerk, joh. Opleiding is echt heel belangrijk voor je kansen als je later groot bent. Je hebt al zo'n enorme achterstand met dat kansloze karakter van je. |
|
|
|
|
scarface1979
|
|
|
Koevermans maakt niets klaar. Hij is te dik en te sloom |
|
|
|
|
just-me
|
|
|
|
|
|
Els
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Het is eigenlijk niet te geloven dat Feyenoorders op dit moment spelers als Bellamy en Koevermans afschrijven??Ik vraag mij dan af of die supporters wel van deze tijd zijn?? Voor het eerst in me leven zeg ik tegen een Feyenoordsupporter of wij als Feyenoord wel gebaat zijn met zo`n in mijn ogen super achtelijke gedachte?? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Je mag je handen dichtknijpen met een speler als Koevermans. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Tering vergeet ik bijna t bouillonblokje! |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op maandag 25 oktober 2010 - 20:51 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Het is eigenlijk niet te geloven dat Feyenoorders op dit moment spelers als Bellamy en Koevermans afschrijven??Ik vraag mij dan af of die supporters wel van deze tijd zijn?? Voor het eerst in me leven zeg ik tegen een Feyenoordsupporter of wij als Feyenoord wel gebaat zijn met zo`n in mijn ogen super achtelijke gedachte?? Hebben misschien geen teletekst? |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
Koevermans zou op dit moment perfect passen bij Feyenoord. |
|
|
|
|
ICE187CCC
|
|
|
quote:Op maandag 25 oktober 2010 - 19:57 schreef Els het volgende:[..] Hé', daar is 'ie weer. En weer een spelfout. Gaat nou aan je huiswerk, joh. Opleiding is echt heel belangrijk voor je kansen als je later groot bent. Je hebt al zo'n enorme achterstand met dat kansloze karakter van je. Stoere meid, kijk eens naar je eigen spelfouten dom weiffie. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Stylzz !!Ik zou ff aangeven als ik jou niet begrijp!! Ik begrijp je nu ff niet haha |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: zou best eens kunnen Els!! |
|
|
|
|
ICE187CCC
|
|
|
Hij is soep aan 't maken?? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
ICE187CCC
|
|
|
quote: Ik doe niet scheinheilig en maak inderdaad fouten, maar volgens mij moet je een ander niet op iets aanspreken als je het zelf al helemaal niet beheerst., en dat doet dit domme kind wel. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 25 oktober 2010 - 20:59 schreef ICE187CCC het volgende:[..] Ik doe niet scheinheilig en maak inderdaad fouten, maar volgens mij moet je een ander niet op iets aanspreken als je het zelf al helemaal niet beheerst., en dat doet dit domme kind wel. hahaha maar Els is een schatje man!!! |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op maandag 25 oktober 2010 - 20:59 schreef ICE187CCC het volgende:[..] Ik doe niet scheinheilig en maak inderdaad fouten, maar volgens mij moet je een ander niet op iets aanspreken als je het zelf al helemaal niet beheerst., en dat doet dit domme kind wel. Schijnheilig of een . of een ,
Tja, zo ben ik weer niet schijnheilig over de keuze van mijn club. Of een successupporter, die van de ene naar de andere club huppelt... en dan een ander als snolletje betitelt. Hoe denk je eigenlijk over jezelf? |
|
|
|
|
ICE187CCC
|
|
|
quote:Op maandag 25 oktober 2010 - 21:03 schreef Els het volgende:[..] Schijnheilig of een . of een , Tja, zo ben ik weer niet schijnheilig over de keuze van mijn club. Of een successupporter, die van de ene naar de andere club huppelt... en dan een ander als snolletje betitelt. Hoe denk je eigenlijk over jezelf? En daar gaat ze weer, je bent echt wel heel erg dom he?? |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Dat weet hij ook wel. Ik heb met deze halve snavel een boeiende berichtenwisseling achter de rug. Penpals, zeg maar. |
|
|
|
|
ICE187CCC
|
|
|
quote: Kan me niet voorstellen, ze zou zichzelf eens druk moeten maken om jullie club i.p.v. andere mensen lastig vallen op een OPENBAAR forum, als haar het niet bevalt, moet ze lekker ergens anders plat gaan liggen. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Nee, wel aanmatigend vasthoudend. Ik schei echt wel uit als jij je snavel niet meer op dit forum vertoont. Ga lekker naar je vrienden uit Mokum. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 25 oktober 2010 - 21:04 schreef Els het volgende:[..] Dat weet hij ook wel. Ik heb met deze halve snavel een boeiende berichtenwisseling achter de rug. Penpals, zeg maar. ohhh je heb hem de oortjes gewassen hahaha |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op maandag 25 oktober 2010 - 21:05 schreef ICE187CCC het volgende:[..] Kan me niet voorstellen, ze zou zichzelf eens druk moeten maken om jullie club i.p.v. andere mensen lastig vallen op een OPENBAAR forum, als haar het niet bevalt, moet ze lekker ergens anders plat gaan liggen. Ik typ zittend. Doe jij dat echt liggend? Is dat niet lastig, dan? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Mijn opmerking sneed net zo veel hout als alle opmerkingen daarvoor. |
|
|
|
|
ICE187CCC
|
|
|
quote:Op maandag 25 oktober 2010 - 21:04 schreef Els het volgende:[..] Dat weet hij ook wel. Ik heb met deze halve snavel een boeiende berichtenwisseling achter de rug. Penpals, zeg maar. Wat een woordenschat heb je toch weer..... |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Hij vindt het in elk geval niet leuk, terwijl ik me best geamuseerd heb. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 25 oktober 2010 - 21:06 schreef Els het volgende:[..] Nee, wel aanmatigend vasthoudend. Ik schei echt wel uit als jij je snavel niet meer op dit forum vertoont. Ga lekker naar je vrienden uit Mokum. go elsie go elsie hahaha geef `m een neusveeg joh |
|
|
|
|
ICE187CCC
|
|
|
quote: Nee totaal niet, lekker ontspannend, zou je ook eens moet proberen stresskippetje.....
Overigens moet je geen komma plaatsen achter het woordje "lastig". Aangezien jij je er zo druk over maakt, dacht ik, ik meld het even voor je.. Lief he? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: en je laatste opmerking?idd |
|
|
|
|
ICE187CCC
|
|
|
quote: Ik amuseer me prima, waar haal je dit soort onzin toch vandaan joh?? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op maandag 25 oktober 2010 - 21:09 schreef ICE187CCC het volgende:[..] Nee totaal niet, lekker ontspannend, zou je ook eens moet proberen stresskippetje..... Overigens moet je geen komma plaatsen achter het woordje "lastig". Aangezien jij je er zo druk over maakt, dacht ik, ik meld het even voor je.. Lief he? Die komma kan daar prima hoor. |
|
|
|
|
ICE187CCC
|
|
|
quote: Ik ben niet voor ajax, dus ze lult maar weer wat. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Geen Feyenoorders in het top elftal... gek.. |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
ook obiku meld zich in het pro els kampf... |
|
|
|
|
ICE187CCC
|
|
|
quote: Is dat niet lastig dan?
Dit is zoals het hoort, dus zonder komma. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
ICE187CCC
|
|
|
quote: Ach ja, als je met 10-0 verliest moet je toch iets he? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Koevermans gaat ervoor zorgen dat we ver boven de streep eindigen. Ik zie het helemaal zitten met de Koef. Lekker met 2 spitsen gaan spelen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 25 oktober 2010 door MMM -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Je ziet toch dat ie dr staat?
Dus kan t. |
|
|
|
|
ICE187CCC
|
|
|
quote:Op maandag 25 oktober 2010 - 21:13 schreef MMM het volgende:Koevermans gaat ervoor zorgen dat we ver boven de streep eindigen. Ik zie het helemaal zitten met de koef. Lekker met 2 spitsen gaan spelen. Gaat hij komen dan? |
|
|
|