|
|
Els
|
|
|
quote:Op maandag 25 oktober 2010 - 21:33 schreef ICE187CCC het volgende:[..] Men spreekt mij niet aan over mijn posts, maar over het feit dat ik post, daar zit een klein verschil he Nee, over je posts, over het feit dat het zo boordevol spelfouten staat. Niet jokken. |
|
|
|
|
ICE187CCC
|
|
|
quote: Jullie toch echt iets makkelijker.
Ik lig hier krom van het lachen op de bank, en houd ook nog eens een paar van die stakkers bezig, wat een lol man |
|
|
|
|
ICE187CCC
|
|
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: rare vrienden heb jij hahaha |
|
|
|
|
ICE187CCC
|
|
|
quote: LEZEN Els, het ging dus niet over jou... |
|
|
|
|
Maximus
|
|
|
|
|
|
ICE187CCC
|
|
|
quote: Da geen Nederlands he. maar dat wist je al? |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op maandag 25 oktober 2010 - 21:38 schreef ICE187CCC het volgende:[..] Jullie toch echt iets makkelijker. Ik lig hier krom van het lachen op de bank, en houd ook nog eens een paar van die stakkers bezig, wat een lol man Ik ook, komt soms voor dat een hersenloze, in labiele constitutie verkerende, zieligerd dit Forum bezoekt. Jij bent er één. Was je soms klaar met masturberen? |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Ja, dat had ik ook door. Maar wij hebben hier de gewoonte om voor elkaar op te komen. Dat noemen ze vrienden. Niet mee bekend zeker, het concept vrienden? |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Ja, en 'da' is kleutertaal, dus wat is nu eigenlijk je punt? |
|
|
|
|
ICE187CCC
|
|
|
quote:Op maandag 25 oktober 2010 - 21:41 schreef FR-Henk het volgende:[..] Ik ook, komt soms voor dat een hersenloze, in labiele constitutie verkerende, zieligerd dit Forum bezoekt. Jij bent er één. Was je soms klaar met masturberen? Moet nog beginnen. |
|
|
|
|
ICE187CCC
|
|
|
quote:Op maandag 25 oktober 2010 - 21:42 schreef Els het volgende:[..] Ja, dat had ik ook door. Maar wij hebben hier de gewoonte om voor elkaar op te komen. Dat noemen ze vrienden. Niet mee bekend zeker, het concept vrienden? Volwassen zeg... |
|
|
|
|
detrapstaandervanvak
|
|
|
quote:Op maandag 25 oktober 2010 - 21:41 schreef FR-Henk het volgende:[..] Ik ook, komt soms voor dat een hersenloze, in labiele constitutie verkerende, zieligerd dit Forum bezoekt. Jij bent er één. Was je soms klaar met masturberen? Zijn moeder heb net haar kunstgebit uitgedaan, dus hij is ff off-line |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
Els
|
|
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote:Op maandag 25 oktober 2010 - 21:38 schreef ICE187CCC het volgende:[..] Jullie toch echt iets makkelijker. Ik lig hier krom van het lachen op de bank, en houd ook nog eens een paar van die stakkers bezig, wat een lol man dat geeft ook helemaal niks knaap. lach je een aambeien aanval! maar het zegt wel wat over je leven. forum verslaafde zielepoot. niks anders te doen natuurlijk |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op maandag 25 oktober 2010 - 21:51 schreef obiku010 het volgende:[..] dat geeft ook helemaal niks knaap. lach je een aambeien aanval! maar het zegt wel wat over je leven. forum verslaafde zielepoot. niks anders te doen natuurlijk Jawel, hij zegt dat ie nog moet masturberen. Hij heeft een hobby! |
|
|
|
|
ICE187CCC
|
|
|
quote:Op maandag 25 oktober 2010 - 21:51 schreef obiku010 het volgende:[..] dat geeft ook helemaal niks knaap. lach je een aambeien aanval! maar het zegt wel wat over je leven. forum verslaafde zielepoot. niks anders te doen natuurlijk HAHA, en dat zeg jij, kijk eens hoeveel jij hier ooit heb gepost, en zeg dat dan nog een keer. stakker... |
|
|
|
|
ICE187CCC
|
|
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote:Op maandag 25 oktober 2010 - 21:53 schreef ICE187CCC het volgende:[..] HAHA, en dat zeg jij, kijk eens hoeveel jij hier ooit heb gepost, en zeg dat dan nog een keer. stakker... ik vi9nd het gewoon jammer dat jij nooit met goeie nobele posts of topics aankomt. dus voeg je voor mij niks toe. als dat verandert word ik mischien wel een fan van jou |
|
|
|
|
detrapstaandervanvak
|
|
|
Hij is naar bed, de kleine jongen |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Ben jij een vlekkenmannetje? Of een weiffie? |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: tot nu toe een gevlekt wijffie |
|
|
|
|
ICE187CCC
|
|
|
quote: Dat zeg je een minuut naar mijn laatste post????? |
|
|
|
|
ICE187CCC
|
|
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op maandag 25 oktober 2010 - 21:53 schreef ICE187CCC het volgende:[..] HAHA, en dat zeg jij, kijk eens hoeveel jij hier ooit heb gepost, en zeg dat dan nog een keer. stakker... Ja, maar hij doseert het wat beter. Daaruit kun je dus afleiden dat hij wel degelijk een normaal, waarschijnlijk leuk leven heeft. En hij studeert, gaat wat van zijn leven maken. En jij, tja, jammer, gemiste kans. Maar misschien vinden ze je op het Twente forum wel leuk? Probeer het eens. Op het Ajax forum ben je zeker ook uitgekotst? |
|
|
|
|
ICE187CCC
|
|
|
quote: toffe jongen ben jij zeg. |
|
|
|
|
detrapstaandervanvak
|
|
|
quote: Koop een stuk touw en zoek een boom, dan kom ik het trapje wel weghalen |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Eindelijk een verstandige opmerking. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: Dat trapje loopt zelf wel weg. |
|
|
|
|
ICE187CCC
|
|
|
quote: Zelfs dat zal je niet lukken... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Kan ook niet anders, je wilt er zelf een einde aan maken. Sneu... |
|
|
|
|
detrapstaandervanvak
|
|
|
Als het moet houd ik het touw zelf omhoog, blaag |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: jongens, als jullie hem negeren. dan ga ik wel een serieus gesprek met hem aan. ons kent ons. obiku! de man wijze woorden en goeie gesprekken! beste ice. hierbij bied ik jou de love topic aan! daar kan je vrienden worden met je innerself! daarna wil ik graag verder discusseren over de vele mooie kanten van het voetbal. dus beste knul. begin! wat vind je ervan? en waarom? |
|
|
|
|
Marco12345
|
|
|
Zeg, dit ging toch over Koevermans? De spits die helemaal niet zo veel scoort als iedereen denkt? Ik hoop wel dat ie komt, beter iets dan niets maar mijn verwachtingen zijn laag. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op maandag 25 oktober 2010 - 22:06 schreef obiku010 het volgende:[..] jongens, als jullie hem negeren. dan ga ik wel een serieus gesprek met hem aan. ons kent ons. obiku! de man wijze woorden en goeie gesprekken! beste ice. hierbij bied ik jou de love topic aan! daar kan je vrienden worden met je innerself! daarna wil ik graag verder discusseren over de vele mooie kanten van het voetbal. dus beste knul. begin! wat vind je ervan? en waarom? Hé Obiku, nou zijn we een poster kwijt. Die is natuurlijk aan de introspectie door dat Love topic van je. |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote:Op maandag 25 oktober 2010 - 22:13 schreef Els het volgende:[..] Hé Obiku, nou zijn we een poster kwijt. Die is natuurlijk aan de introspectie door dat Love topic van je. waarschijnlijk wel els. hij is verdwaald in het woud van obiku! waar zelfs obiku zelf soms verdwaald in raakt. hahaha |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: idd. rare gasten soms. maar je leert er mee omgaan
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 25 oktober 2010 door FR-Han -- |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op maandag 25 oktober 2010 - 22:15 schreef obiku010 het volgende:[..] waarschijnlijk wel els. hij is verdwaald in het woud van obiku! waar zelfs obiku zelf soms verdwaald in raakt. hahaha Jammer, hij was juist zo behulpzaam met het aantal posts. |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: als ik op nivo praat is hij zo terug om zich te verzadigen met mijn visie en intelectueel inzicht. en met mij erbij op het topic, loopt het zowiezo wel beter |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op maandag 25 oktober 2010 - 22:20 schreef obiku010 het volgende:[..] als ik op nivo praat is hij zo terug om zich te verzadigen met mijn visie en intelectueel inzicht. en met mij erbij op het topic, loopt het zowiezo wel beter Daar is geen speld tussen te krijgen. |
|
|
|