|
|
amsterdammer113
|
|
|
Mocht Martin Jol al overwegen om Atouba komende woensdag bij de selectie te halen dan is alle moeite voor niks. De Kameroener ontving maandagavond in de wedstrijd tegen Jong Heerenveen/Emmen na 30 minuten spelen een directe rode kaart. Jong Ajax verloor de wedstrijd uiteindelijk met 5-2.
http://www.ajax.nl/Ajax-1/Wedstrijden/Wedstrijdverslag/Jong-Ajax-onderuit-bij-Jong-Heerenveen.htm
Ik verbaas me toch elke wedstrijd weer over Jong Ajax. De nederlagen rijgen zich aaneen. Ik begrijp dat dit een opbouwproces is, maar ze staan zo langzamerhand op degradatieplaatsen. Er moet daar nu wat gaan gebeuren, anders is dat hele opbouwproces ook naar zijn klote. |
|
|
|
|
Oceanu
|
|
|
Jezus, die doet er ook echt alles aan om geen wedstrijd in het eerste te hoeven spelen. |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
|
|
|
Oceanu
|
|
|
Eeeeeehh, Atouba misschien ??? Lees de titel effe. Het moge toch wel duidelijk zijn dat het een geintje is, of moet ik ook nog serieus mijn mening geven ? |
|
|
|
|
Johnnyafca
|
|
|
Echt weer zooooo slecht van Jong-Ajax.. |
|
|
|
|
ajaxamsterdam4ever
|
|
|
tja abtouba... ik denk niet dat die ooit nog een basisplaats zal krijgen. lekkere aankoop van Jol. weet iemand trouwens wat zijn salaris is? |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
Wat ik gehoord heb, staat hij voor een miljoen per jaar op de loonlijst. |
|
|
|
|
Aaaaight
|
|
|
quote: snap er ook werkelijk helemaal niks van?? Awie?? |
|
|
|
|
adriu
|
|
|
was toch belachelijk rood! knvb zal wel bang zijn dat hij straks weer mee doet! kijk beelden en je ziet dat hij niets doet! dit gebeurt zo vaak in het velt en er wort nooit voor geflooten1
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 27 oktober 2010 door adriu -- |
|
|
|
|
JohnnyH
|
|
|
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 - 08:42 schreef adriu het volgende:was toch belachelijk rood! knvb zal wel bang zijn dat hij straks weer mee doet! kijk beelden en je ziet dat hij niets doet! dit gebeurt zo vaak in het velt en er wort nooit voor geflooten1 Iemand die velt en wort met een T schrijft kan ik niet serieus nemen
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 27 oktober 2010 door JohnnyH -- |
|
|
|
|
Johnnyafca
|
|
|
quote: Ik wel, weet wat ie bedoeld. Dat is voldoende toch? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Als je een ander op z'n spelling aanspreekt, moet je er wel voor zorgen, dat jij zelf wel goede zinnen neerzet, zo hoort er bijvoorbeeld ook een punt achter een zin te staan. |
|
|
|
|
JohnnyH
|
|
|
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 - 11:34 schreef remco k het volgende:[..] Als je een ander op z'n spelling aanspreekt, moet je er wel voor zorgen, dat jij zelf wel goede zinnen neerzet, zo hoort er bijvoorbeeld ook een punt achter een zin te staan. Allereerst zet je geen zinnen neer maar je maakt zinnen. En de tweede komma die jij gebruikt is overbodig. |
|
|
|
|
Johnnyafca
|
|
|
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 - 11:41 schreef JohnnyH het volgende:[..] Allereerst zet je geen zinnen neer maar je maakt zinnen. En de tweede komma die jij gebruikt is overbodig. CHIPS EN BIER ERBIJ, leuk altijd dit soort discussies. |
|
|
|
|
Aaaaight
|
|
|
Bier drinken en KUT roepen!!! |
|
|
|
|
JohnnyH
|
|
|
quote: Juist:d
Off: Vnv ga ik voor 3-1:D Ben erbij, vak 415 |
|
|
|
|
Johnnyafca
|
|
|
|
|
|
kansenbenutter
|
|
|
quote: 1,4 miljoen per jaar trekt ie uit de kas. valt best mee dus. |
|
|
|
|
Johnnyafca
|
|
|
quote: Hoe weet jij dat? Bron? |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
weet hij niet maar vind het leuk om dingen te roepen.. |
|
|
|
|
Johnnyafca
|
|
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Dat zeker;.. niet op reageren dus.. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
T zelfde als bij die beesten.. Als je ze plat trapt worden het er meer.. Nou nu is dat ook zo als we er allemaal op reageren gaat hij alleen maar meer reageren xD |
|
|
|
|
Johnnyafca
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 - 11:41 schreef JohnnyH het volgende:[..] Allereerst zet je geen zinnen neer maar je maakt zinnen. En de tweede komma die jij gebruikt is overbodig. Als iemand een zint maakt, dan zet hij het op papier, dus zet hij het neer, en die laatste komma, kan er prima staan. Overigens snap ik je reactie niet helemaal, ik spreek namelijk niet iemand anders op zijn/haar spelling aan, maar spreek degene aan die denkt dat het hier een dictee forum is.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 28 oktober 2010 door remco k -- |
|
|
|
|
kansenbenutter
|
|
|
|
|