BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: De dag van Lieke

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Headliner
 Headliner - woensdag 23 januari 2008 - 23:40   quote  deeplink  
Villa Vandaag: De dag van Lieke

De hele dag werd beheerst door het vertrek van Lieke. De Hilversumse had gisteren in het geheim haar 24-uur aangevraagd en was vastbesloten om naar huis te gaan. Haar laatste dag was echter niet rustig. Huub die niet wist dat Lieke naar huis zou gaan, heeft haar de hele dag nog gebasht. De Hilversumse hield zich groot en ging er niet op in. Toen 's avonds Quintin de poort binnen kwam lopen vloog Lieke hem om de nek en liet niet meer los. Na van iedereen behalve Huub afscheid te hebben genomen, verliet ze De Gouden Kooi. We zullen je missen, Lieke!

bron: tien.tv
DGKJaapio
 DGKJaapio - donderdag 24 januari 2008 - 00:04   quote  deeplink  
Waarvoor zegt ze dan niet dat ze wegging vraag ik me af, dan heb je het toch makkelijker? Wil ze dan dat Huub zo wordt afgebeeld op tv - als zo'n klojo die d'r gewoon nog ff pest op d'r laatste dag, ook wel flauw eigelijk tog?
Boudewijn
 Boudewijn - donderdag 24 januari 2008 - 00:25   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 - 00:04 schreef DGKJaapio het volgende:
Waarvoor zegt ze dan niet dat ze wegging vraag ik me af, dan heb je het toch makkelijker? Wil ze dan dat Huub zo wordt afgebeeld op tv - als zo'n klojo die d'r gewoon nog ff pest op d'r laatste dag, ook wel flauw eigelijk tog?
Z'n verdiende loon :)
Hij wil altijd zijn eigen spel spelen maar dit keer stond hij even buitenspel.
DGKJaapio
 DGKJaapio - donderdag 24 januari 2008 - 00:36   quote  deeplink  
Okee dat lijkt me idd logischer.
Liefje
 Liefje - donderdag 24 januari 2008 - 04:03   quote  deeplink  
Ik bewonder Lieke enorm, om haar spel, haar karakter en zeker om haar spel, ik begrijp dan ook niet hoe mensen verrukt kunnen zijn over Huub en dat lellebeltje van een GASTspeelster Selene, nee Mike had het goed, het is een verlies voor DGK, de exit van Lieke, lang leve Lieke !!!!
tembelsa
 tembelsa - donderdag 24 januari 2008 - 04:18   quote  deeplink  
Huub is echt niet normaal
Hij denkt altijd dat hij gelijk heeft
Elke meid maar neuken
Zo denkt hij Lieke jaloers te maken
Ik zou er ook op afknappen net als lieke
Eigen schuld dikke bult
En Quintin is een lekker ding
Ik hoop dat ze heel gelukkig worden samen
Liefje
 Liefje - donderdag 24 januari 2008 - 04:34   quote  deeplink  
Ik ook, ik snap uberhaupt niet wat vrouwen in Huub zien, oke, ze heeft hem misschien gebruikt, maar is er gelukkig op tijd achter gekomen wat voor een type hij is, in de loop van de tijd heeft ze mijn waardering in ieder geval gekregen, dus nogmaals, drie keer zonde dat ze weg is, ze had tenminste een echt gevoel voor de dieren, wordt dus gelukkig, Lieke, ik gun het je van harte
DGKJaapio
 DGKJaapio - donderdag 24 januari 2008 - 05:17   quote  deeplink  
Huub ziet het gewoon zo dat Lieke zichzelf de villa in heet geneukt en toen ze d'r 'ware ik' liet zien om in haar woorden te zeggen, ze niet met Huub kon opschieten. Dus komt niet totaal van 1 kant =^_^=
tino
 tino - donderdag 24 januari 2008 - 11:14   quote  deeplink  
wie een kuil graaft voor een ander......
frans-06
 frans-06 - donderdag 24 januari 2008 - 21:21   quote  deeplink  
ach wie heeft zich nou niet de villa ingeneukt? het zijn toch gewoon goedkope dellen op een paar personen na,neem amanda neem nadia neem natasia,bha vrouwen zonder normen en waarden, lieke je bent en blijft voor mij een vrouw met klasse het ga je goed
Liefje
 Liefje - donderdag 24 januari 2008 - 23:02   quote  deeplink  
Helemaal mee eens, Frans-06
johan13
 johan13 - donderdag 24 januari 2008 - 23:06   quote  deeplink  
goed gesproken frans-06

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5935
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: De dag van Lieke

0.0056700