BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Van Den Herik

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Phyxsius
 Phyxsius - dinsdag 26 oktober 2010 - 00:46   quote  deeplink  
http://www.ad.nl/ad/nl/1429/Feyenoord/article/detail/523993/2010/10/25/Jorien-van-den-Herik-laat-Feyenoord-links-liggen.dhtml

Zijn er nog steeds mensen die Van den herik als held zien?!?
Let eens goed op de laatste sneer in dit artikel
Hij heeft het lef om te zeiken over de schuld en gebrek aan transparantie

Alleerst eerst heeft hij de basis gelegd voor de schuld zoals die nu is
En ten tweede heeft deze leiding (voor zover bekend) de club nooit een woeker lening aangesmeerd voor eigen winst
En Jorien was daar ook niet echt transparant over...

Dus ik herhaal mijn vraag:
Zijn er nog mensen met een plaat voor de kop?
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 26 oktober 2010 - 01:15   quote  deeplink  
Die zullen er altijd blijven. Van den Herik heeft Feyenoord eerder al gered van de ondergang. Ik begrijp dat wel. Van den Herik nu is niet relevant meer.
Vnny
 Vnny - dinsdag 26 oktober 2010 - 09:29   quote  deeplink  
Held in de periode dat hij een goed bestuurder was, daar blijf ik respect voor houden, je moet niet vergeten dat van den Herik nog altijd tot op het bot gekrenkt is omdat hij toen min of meer is weggestuurd.

Jorien houdt echt heel veel van Feyenoorden dit is een reactie van een Feyenoorder met een bloedend hart.

Tot slot heeft hij ook recentelijk nog die rechtzaak verloren over aardig wat poen, zal hij ook niet vrolijker van zijn geworden
Milo
 Milo - dinsdag 26 oktober 2010 - 09:32   quote  deeplink  
voor mij is van de Herik een held!
En iedereen die een belangerijke functie heeft gehad binnen Feyenoord is debet aan de teloorgang van Feyenoord!
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - dinsdag 26 oktober 2010 - 09:38   quote  deeplink  
Oh, ik heb net op van den Herik gereageerd in dat andere topic, wacht ik zal het even "kopieren" naar deze (zie hieronder):

... En nou niet komen met dat we anders toch failliet gaan: lul niet achter van den Herik aan, want die kerel begint steeds meer te zeuren... Hoezo Feyenoord kapot laten gaan en verder gaan op licentie van Excelsior? Dat is het stomste wat ik gehoord heb en dat van zo'n kerel. Nog geen week geleden nam ik het nog enigszins voor hem op, maar hij mag van mij zijn bek houden. Ik ben echt niet vergeten dat hij veel goeds voor de club heeft gedaan, maar hij praat niet als iemand met een Feyenoord-hart. Het ergste is dat je her en der mensen hem hoort napraten (over dat het misschien beter is als Feyenoord faillet gaat en dat 'we' dan verder gaan als Excelsior). Sorry mensen, maar ik erger me hier kapot aan. We laten ons niet kapot gaan! Je ruilt je kind waar je alimentatie over moet betalen toch ook niet in voor een nieuwe uit China? Zo werkt dat niet, dit ook niet. Dus Jorien oprotten! En als ze ergens nog een standbeeld voor jou hadden staan, mogen ze die van mij in de Maas dumpen, weg ermee!!

Je zou trouwens maar geld in Feyenoord hebben gestoken en ze laten de club gewoon failliet verklaren (omdat dat beter uitkomt). Dan steek je toch ammenooitnie nog een euro in het 'nieuwe Feyenoord'? Zo jaag je investeerders voorgoed weg!!
FR-Han
 FR-Han - dinsdag 26 oktober 2010 - 09:54   quote  deeplink  
vd herik had uitstraling. heeft feyenoord gered toen met de hcs periode. dat mogen we koesteren. maar ik zou hem ook niet meer terug willen. als je die man nu zou laten komen zijn investeerders weg. en hij heeft dan een soort vrijpas. als je hem eerst weg hoond. en erna smeekt om terug te komen. jorien lacht gewoon zijn lul uit zijn broek nu. die opmerking over verder op de licentie van exelsior is natuurlijk gewoon een pesterijtje. jorien, bedankt voor het goede. en gewoon verder met wat we nu hebben
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - dinsdag 26 oktober 2010 - 10:04   quote  deeplink  
Ja, bedankt voor toen, maar waar we nu staan is ook te wijten aan hem. Zijn we vergeten dat het ene lijk na het andere uit de kast kwam? Allemaal uit zijn tijd, nog voor Bosz en co.
En wat hij nu allemaal roept: OPROTTEN, blijf maar mooi in Amerika. Hij hoeft toch niet te reageren? Nu reageert hij wel, maar dan zegt hij erbij dat hij niet helemaal bij is wat betreft het reilen en zeilen van Feyenoord. Oordeel dan ook niet en hou je stil. Kijk dat er rancune bij onder zit, snap ik ook wel: maar die mensen waarmee hij het had te maken, zijn uiteindelijk (net als hij zelf) passanten. Het belangrijkste is de club en die is uiteindelijk van de fans. En hij schaadt Feyenoord met zijn oliedomme uitspraken, dus laat hem zijn kop houden. Als hij dan goed voor Feyenoord wil zijn, moet hij honderd miljoen in Feyenoord steken. Dan kan hij in de RvC gaan zitten en die lui waarmee hij te doen hadden, zullen zeker weten plaats maken voor hem. Als hij dat doet, mogen ze dat standbeeld van hem ook wel weer uit de maas vissen, oppoetsen en bij de Kuip plaatsen, maar ik geloof niet dat onze preses-van-weleer dat doet...
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 26 oktober 2010 - 10:34   quote  deeplink  
Jorien weet als geen ander hoe makkelijk de supporters zijn te manipuleren, het is dan ook jammer dat hij zich er niet overheen kan zetten dat dat destijds gebeurt is. Jorien zou zijn hand eens in eigen boezem moeten steken en niet om moeten blijven kijken naar het verleden. Voor mij zal hij altijd held en redder van Feyenoord blijven die slachtoffer is geworden van zijn eigen imago.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - dinsdag 26 oktober 2010 - 10:41   quote  deeplink  
Ja? Nu nog steeds? Hij is bij mij deze weken keihard van zijn sokkel gevallen. Hij zal het destijds best te goeder trouw hebben gedaan en voor de positieve dingen ben ik hem absoluut dankbaar, maar zoals hij Feyenoord in het zadel heeft geholpen, zo heeft hij Feyenoord er ook bijna vanaf laten vallen. Diegenen die na hem kwamen, konden Feyenoord al niet meer in het zadel houden, daarvoor was de val al te ver in gang. Laat hem dan inderdaad de hand in eigen boezem steken en niet meer gaan oordelen over wat er nu gebeurd, maar ja het is een rancuneus mannetje, die Feyenoord hier ook mee schaadt.
plannetje
 plannetje - dinsdag 26 oktober 2010 - 10:56   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2010 - 09:29 schreef Vnny het volgende:
Held in de periode dat hij een goed bestuurder was, daar blijf ik respect voor houden, je moet niet vergeten dat van den Herik nog altijd tot op het bot gekrenkt is omdat hij toen min of meer is weggestuurd.

Jorien houdt echt heel veel van Feyenoorden dit is een reactie van een Feyenoorder met een bloedend hart.

Tot slot heeft hij ook recentelijk nog die rechtzaak verloren over aardig wat poen, zal hij ook niet vrolijker van zijn geworden
daar word je niet vrolijk van
de kromme2
 de kromme2 - dinsdag 26 oktober 2010 - 10:59   quote  deeplink  
Laat de GKL inderdaad nu zijn mond eens houden. Hij heeft Feyenoord ooit gered en vervolgens in een zo mogelijk nog grotere puinhoop achtergelaten. Met ook nog een paar gigantische fiscale claims aan de broek. Maar wel nog even zijn eigen geld met interest eruit gehaald en roept nu dat ze de boel maar failliet moeten laten gaan (zodat de andere schuldeisers hun poen kwijt zijn). Met name dat laatste vind ik een grof schandaal. Vd Herik oprotten nou: je bent een gigantische ego tripper en sjoemelaar.
Pietje1
 Pietje1 - dinsdag 26 oktober 2010 - 11:00   quote  deeplink  
Als Van de Herik zo veel van Feyenoord hield had hij ze niet voor de rechter gesleept om dubieuze onkosten vergoed te krijgen terwijl de club geen rooice cent heeft!! Van de Herik heeft Feyenoord inderdaad gered destijds, maar ik twijfel zeer aan zijn intenties om dat te doen. Ik geloof niet dat hij er slechter van geworden is op fincieel gebied. Jarenlang woekerrente gevangen voor zijn leningen en toen hij weg ging al het geld eruit getrokken dat hij erin had gestoken plus nog een paar miljoen extra. Van mij mag hij weg blijven en mag hij ook zijn mond houden over Feyenoord!!
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - dinsdag 26 oktober 2010 - 11:03   quote  deeplink  
Van den Herik = Judas!
Milo
 Milo - dinsdag 26 oktober 2010 - 12:24   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2010 - 10:34 schreef hotjumper het volgende:
Jorien weet als geen ander hoe makkelijk de supporters zijn te manipuleren, het is dan ook jammer dat hij zich er niet overheen kan zetten dat dat destijds gebeurt is. Jorien zou zijn hand eens in eigen boezem moeten steken en niet om moeten blijven kijken naar het verleden. Voor mij zal hij altijd held en redder van Feyenoord blijven die slachtoffer is geworden van zijn eigen imago.
mooi omschreven jumpert!
kale co
 kale co - dinsdag 26 oktober 2010 - 12:31   quote  deeplink  
laat hmmm gaan jongens geen aandacht geven woensdag is belangrijk!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5983
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Van Den Herik









0.0073370