BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Zelfs CNN schuift aan in De Kuip

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
el1986
 el1986 - dinsdag 26 oktober 2010 - 08:42   quote  deeplink  
bron: fr fanatic.

http://www.fr-fanatic.com/2010/10/26/25734/

Feyenoord is hot bij de internationale media. De Amerikaanse nieuwszender CNN stuurt vandaag een cameraploeg naar De Kuip om te berichten over Feyenoord. De 10-0 nederlaag van de club, die veertig jaar geleden nog heerste in Europa, is bij de zender groot nieuws.

De Franse krant LEquipe zocht zondag na de wedstrijd contact met de geblesseerde aanvaller Sekou Cissé. Een 10-0 nederlaag, het was mogelijk volgens de Franse journalist. Maar Feyenoord Dat kon niet waar zijn
el1986
 el1986 - dinsdag 26 oktober 2010 - 08:46   quote  deeplink  
hmm..
ik persoonlijk heb hier gemengde gevoelens over..
een deel van mij denkt: wat een vernedering, voor ons, voor ons als supp,als club, dat er er een clubje komt vanuit de omroep CNN, om ons te bezoeken na de nederlaag j.l.
ik zie dat als een vernedering, een zware vernedering..

andere kant van mij denkt; en misschien spreek ik voor mezelf, of voor wat meerdere mensen in NL/hier op de headliner, maar ik zie het gedeeltelijk ook als een oproep, onbewust gekregen/toegewezen, door de keiharde nederlaag.
Dat ons feyenoord's schuldenlast, hoe diep we eigenlijk in de shit zitten, niet onopgermerkt blijft nu, dat er misschien sprake komt van een volledige overname.

(waar mario en leo mogen blijven, en het legioen uiteraard zeggenschap blijft houden., voor zover dat al is)

Dat feyenoord dus misschien intressant wordt voor nog meer inversteerders/kopers..
maar kortom, ik heb hier gemengde gevoelens over, wat jullie mensen?

excuses voor mijn spelling...
greets!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 26 oktober 2010 door el1986 --
plannetje
 plannetje - dinsdag 26 oktober 2010 - 08:48   quote  deeplink  
el1986 ik denk dat dit gunstig uit kan pakken grote geldschieters willen misschien een kijkje nemen....
el1986
 el1986 - dinsdag 26 oktober 2010 - 08:52   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2010 - 08:48 schreef plannetje het volgende:
el1986 ik denk dat dit gunstig uit kan pakken grote geldschieters willen misschien een kijkje nemen....
ja, zo denk ik dus ook..althans een deel hoop het in mij, een ander deel hoop van niet..
juist wel, zodat we ineens uit de shit kunnen komen, een financiele injectie tegemoet kunnen zien, maar wel dat het legioen de vrijheid houd zoals nu, want daar zijn we o.a. bekend mee geworden in heel de wereld.

soort actie bij vitesse, maar dan wel resultaten, niet te veel aankopen, op elke linie een routiner..(als ik dat goed spel)...ervaren keeper misschien..rob van dijk toevoegen aan de technische staf(samen met lodewijks als keepers trainer dienen)
want aan de selectie hoeft niet veel te veranderen..mocht de overname plaats vinden(niet te ver vooruit lopen natuurlijk) moet je dit seizoen geen europees voetbal verlangen, maar volgend seizoen opnieuw beginnen met enkele aankopen in de winterstop en in de zomerstop..

ik ben reuze benieuwd wat er allemaal gebeuren gaat..
feyenoord-rotterdam
 feyenoord-rotterdam - dinsdag 26 oktober 2010 - 08:53   quote  deeplink  
Laten we met zijn allen cnn belagen en vertellen hoe diep het zit bij ons FEYENOORD ROTTERDAM
el1986
 el1986 - dinsdag 26 oktober 2010 - 08:57   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2010 - 08:53 schreef feyenoord-rotterdam het volgende:
Laten we met zijn allen cnn belagen en vertellen hoe diep het zit bij ons FEYENOORD ROTTERDAM
ja, van mijn part..nee dat moet je niet gaan doen, anders zinken we nog dieper denk ik..:P

ik dacht eigenlijk dat ik zon beetje de enige was die enigzins hoopte op een overname, maar jij/jullie 2 denken dus blijkbaar ook zo?
plannetje
 plannetje - dinsdag 26 oktober 2010 - 09:03   quote  deeplink  
jullie is..... zeg maar gozert das ook goed el
el1986
 el1986 - dinsdag 26 oktober 2010 - 09:05   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2010 - 09:03 schreef plannetje het volgende:
jullie is..... zeg maar gozert das ook goed el
plannetje en feyenoord rotterdam bedoel ik hehe..
maar gozert(s) is ook prima ;-)
Vnny
 Vnny - dinsdag 26 oktober 2010 - 09:14   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2010 - 08:48 schreef plannetje het volgende:
el1986 ik denk dat dit gunstig uit kan pakken grote geldschieters willen misschien een kijkje nemen....
ja opgekocht worden door en rijke sheik die vervolgens de ene na de andere arabier koopt die er geen reet van kan, zie hoe het bij vitesse gaat dat is nu al een oostblokbolwerk.

Nou dan maar 5 jaar in de middenmoot

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 26 oktober 2010 door Vnny --
el1986
 el1986 - dinsdag 26 oktober 2010 - 09:17   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2010 - 09:14 schreef Vnny het volgende:

[..]

ja opgekocht worden door en rijke sheik die vervolgens de ene na de andere arabier koopt die er geen reet van kan, zie hoe het bij vitesse gaat dat is nu al een oostblokbolwerk.

Nou dan maar 5 jaar in de middenmoot
ik snap je mening..
wat ik niet snap, wtf 5 jaar middenmoot/shit?! we zitten al minimaal 8 jaar in deze kut situatie, we mogen nog blij zijn dat we de uefa cup(tegenwoordig europa league) hebben binnen gesleept in 2002..

maar idd, mocht het zo gebeuren, dan hoop ik wel dat er iemand komt met verstand van voetbal..vitesse gaat ook nog wel draaien, alleen duurt dat ff...dat zou bij ons ook komen..

5 jaar middenmoot helpt ons geen fuck
Vnny
 Vnny - dinsdag 26 oktober 2010 - 09:22   quote  deeplink  
Ja maar het gaat ook om de hele identiteit van de club, we hebben zelf altijd afgegeven op clubs als psv die maar raak kopen en geen jeugdopleiding hebben.

In zo'n club zal ons Feyenoord dan ook veranderen, een koopclub en een doorgang huis om spelers met winst te verkopen.

Er duikt echt niet een rijke sheik in Feyenoord omdat hij het zo'n mooie club vindt hoor, die wil er ook beter van worden
el1986
 el1986 - dinsdag 26 oktober 2010 - 09:25   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2010 - 09:22 schreef Vnny het volgende:
Ja maar het gaat ook om de hele identiteit van de club, we hebben zelf altijd afgegeven op clubs als psv die maar raak kopen en geen jeugdopleiding hebben.

In zo'n club zal ons Feyenoord dan ook veranderen, een koopclub en een doorgang huis om spelers met winst te verkopen.

Er duikt echt niet een rijke sheik in Feyenoord omdat hij het zo'n mooie club vindt hoor, die wil er ook beter van worden
hmz..ja dat is misschien ook weer zo..
daarom hoop ik dus ook dat het legioen blijft zoals het is, niet op de achtergrond wordt gezet, en de jeugd de kans blijft krijgen, maar ik denk niet dat iemand zal zeggen dat er geen spelers bij moeten komen met ervaring..daar ben ik dus wel een voorstander van, aangezien er geen geld is, ben ik die gedeelte dus wel voor een overname..
maja, er spelen zoveel factoren op het moment

ik denk dat die eventuele overname persoontje, het ook 75% voor de eer moet doen,´´de redder van feyenoord´´of iets dergelijks( klinkt bijna als een sprookje hehe)..maar net wat jij al zegt, die gene moet er toekomst in zien ja, dollar/euro tekens vooral ja.. HELAAS..maar logisch
Vnny
 Vnny - dinsdag 26 oktober 2010 - 09:32   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2010 - 09:25 schreef el1986 het volgende:

[..]

hmz..ja dat is misschien ook weer zo..
daarom hoop ik dus ook dat het legioen blijft zoals het is, niet op de achtergrond wordt gezet, en de jeugd de kans blijft krijgen, maar ik denk niet dat iemand zal zeggen dat er geen spelers bij moeten komen met ervaring..daar ben ik dus wel een voorstander van, aangezien er geen geld is, ben ik die gedeelte dus wel voor een overname..
maja, er spelen zoveel factoren op het moment

ik denk dat die eventuele overname persoontje, het ook 75% voor de eer moet doen,´´de redder van feyenoord´´of iets dergelijks( klinkt bijna als een sprookje hehe)..maar net wat jij al zegt, die gene moet er toekomst in zien ja, dollar/euro tekens vooral ja.. HELAAS..maar logisch
Ja het is jammer dat Lee Towers geen miljardair is geworden, in een echte supporter met een dikke bankrekening zou ik namelijk wel vertrouwen hebben
el1986
 el1986 - dinsdag 26 oktober 2010 - 09:34   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2010 - 09:32 schreef Vnny het volgende:

[..]

Ja het is jammer dat Lee Towers geen miljardair is geworden, in een echte supporter met een dikke bankrekening zou ik namelijk wel vertrouwen hebben
haha, daar zat ik net aan te denken..
waar blijven die supp met een flink vermogen, waar blijven die voetballers met miljoenen op de bank, die een grote bek hebben van ´´ feyenoord zit in mijn hart ´´ doet het dan zon pijn op hun bank rekening als ze ieder 2 miljoen schenken aan feyenoord?...

misschien makkelijk gezegt..maar in 1 seizoen verdienen die grootbekken minimaal 5 miljoen geloof ik...
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - dinsdag 26 oktober 2010 - 09:34   quote  deeplink  
Keep on dreaming, jullie zien alleen maar die euro's. Maar jullie zien niet dat die lui die daar "dankzij" CNN op af zouden kunnen komen totaal niets met de club FEYENOORD hebben. Als het Vitesse was geweest, hadden ze het ook gedaan. Nou, moeten we daar blij mee zijn? Dan heb ik liever dat we nog drie jaar het lachertje van Nederland zijn dan dat we onze ziel aan de duivel verkopen... Jammer genoeg zal ik bij de minderheid horen, maar ik voorzie dat het op langere termijn ons zomaar de das om zal kunnen doen... En nou niet komen met dat we anders toch failliet gaan: lul niet achter van den Herik aan, want die kerel begint steeds meer te zeuren... Hoezo Feyenoord kapot laten gaan en verder gaan op licentie van Excelsior? Dat is het stomste wat ik gehoord heb en dat van zo'n kerel. Nog geen week geleden nam ik het nog enigszins voor hem op, maar hij mag van mij zijn bek houden. Ik ben echt niet vergeten dat hij veel goeds voor de club heeft gedaan, maar hij praat niet als iemand met een Feyenoord-hart. Het ergste is dat je her en der mensen hem hoort napraten (over dat het misschien beter is als Feyenoord faillet gaat en dat 'we' dan verder gaan als Excelsior). Sorry mensen, maar ik erger me hier kapot aan. We laten ons niet kapot gaan! Je ruilt je kind waar je alimentatie over moet betalen toch ook niet in voor een nieuwe uit China? Zo werkt dat niet, dit ook niet. Dus Jorien oprotten! En als ze ergens nog een standbeeld voor jou hadden staan, mogen ze die van mij in de Maas dumpen, weg ermee!!

Je zou trouwens maar geld in Feyenoord hebben gestoken en ze laten de club gewoon failliet verklaren (omdat dat beter uitkomt). Dan steek je toch ammenooitnie nog een euro in het 'nieuwe Feyenoord'? Zo jaag je investeerders voorgoed weg!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 26 oktober 2010 door Arie.Klooster --
Vnny
 Vnny - dinsdag 26 oktober 2010 - 09:37   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2010 - 09:34 schreef el1986 het volgende:

[..]

haha, daar zat ik net aan te denken..
waar blijven die supp met een flink vermogen, waar blijven die voetballers met miljoenen op de bank, die een grote bek hebben van ´´ feyenoord zit in mijn hart ´´ doet het dan zon pijn op hun bank rekening als ze ieder 2 miljoen schenken aan feyenoord?...

misschien makkelijk gezegt..maar in 1 seizoen verdienen die grootbekken minimaal 5 miljoen geloof ik...
De oudspelers die echt geld hebben verdiend en in die positie zijn om zo'n schenking te doen hebben Feyenoord (uitzonderingen daar gelaten) helemaal niet zo in hun hart. De laatste 10 jaar hebben we weinig echte Feyenoorders gehad met onvoorwaardelijke clubliefde
el1986
 el1986 - dinsdag 26 oktober 2010 - 09:38   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2010 - 09:34 schreef Arie.Klooster het volgende:
Keep on dreaming, jullie zien alleen maar die euro's. Maar jullie zien niet dat die lui die daar "dankzij" CNN op af zouden kunnen komen totaal niets met de club FEYENOORD hebben. Als het Vitesse was geweest, hadden ze het ook gedaan. Nou, moeten we daar blij mee zijn? Dan heb ik liever dat we nog drie jaar het lachertje van Nederland zijn dan dat we onze ziel aan de duivel verkopen... Jammer genoeg zal ik bij de minderheid horen, maar ik voorzie dat het op langere termijn ons zomaar de das om zal kunnen doen... En nou niet komen met dat we anders toch failliet gaan: lul niet achter van den Herik aan, want die kerel begint steeds meer te zeuren... Hoezo Feyenoord kapot laten gaan en verder gaan op licentie van Excelsior? Dat is het stomste wat ik gehoord heb en dat van zo'n kerel. Nog geen week geleden nam ik het nog enigszins voor hem op, maar hij mag van mij zijn bek houden. Ik ben echt niet vergeten dat hij veel goeds voor de club heeft gedaan, maar hij praat niet als iemand met een Feyenoord-hart. Het ergste is dat je her en der mensen hem hoort napraten (over dat het misschien beter is als Feyenoord faillet gaat en dat 'we' dan verder gaan als Excelsior). Sorry mensen, maar ik erger me hier kapot aan. We laten ons niet kapot gaan! Je ruilt je kind waar je alimentatie over moet betalen toch ook niet in voor een nieuwe uit China? Zo werkt dat niet, dit ook niet. Dus Jorien oprotten! En als ze ergens nog een standbeeld voor jou hadden staan, mogen ze die van mij in de Maas dumpen, weg ermee!!

Je zou trouwens maar geld in Feyenoord hebben gestoken en ze laten de club gewoon failliet verklaren (omdat dat beter uitkomt). Dan steek je toch ammenooitnie nog een euro in het 'nieuwe Feyenoord'? Zo jaag je investeerders voorgoed weg!!
over het stukje ''jorien'''ben ik het helemaal eens..
na het bericht van gister mag die van mij ook helemaal oprotten ja..

maar ik begrijp dat jij dus niet voor een overname staat?
ik kan die mening dus ook gedeeltelijk delen, ik heb alleen nog zon raar gemengde gevoel na de 10-0..:(
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - dinsdag 26 oktober 2010 - 09:40   quote  deeplink  
Overname (49 %) is prima als het om mensen met Feyenoord-hart gaat, niet om mensen die ons als middeltje zien om geld te verdienen en die verder geen passie voor Feyenoord hebben!
el1986
 el1986 - dinsdag 26 oktober 2010 - 09:48   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2010 - 09:40 schreef Arie.Klooster het volgende:
Overname (49 %) is prima als het om mensen met Feyenoord-hart gaat, niet om mensen die ons als middeltje zien om geld te verdienen en die verder geen passie voor Feyenoord hebben!
juistem...maar misschien hebben we ergens in het buitenland nog wel iemand zitten die een feyenoord hart heeft..en wordt via cnn pas echt wakker hehe..
nee,,,ik weet niet, ben reuze benieuwd wat er deze week allemaal gaat gebeuren.
ben iig heel blij dat er al ´´iets positiefs´´ is gebeurd..namelijk die 24%, misschien wat weinig, maar 15 miljoen is wel welkom, maar je lost schulden in, maar is het eigenlijk ook niet dat je de schulde behoud?
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - dinsdag 26 oktober 2010 - 09:54   quote  deeplink  
Uitgegeven aandelen zijn geen schuld (immers je verkoopt aandelen en krijgt er geld voor terug), oftewel je kunt de schulden met het geld van de aandelen inlossen, dus dat de schulden afnemen klopt wel... Natuurlijk zul je die aandelen wel ooit terug moeten kopen als je weer 100 % onafhankelijk wilt zijn...

Maar wat je daar net schetst el1986, daar hoop ik dan wel op, maar als diegene waar wij dan op hopen echt een Feyenoord-hart heeft, zou hij toch op de hoogte zijn? Dus ik geloof niet dat die persoon waar wij op hopen kan bestaan...
el1986
 el1986 - dinsdag 26 oktober 2010 - 09:59   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2010 - 09:54 schreef Arie.Klooster het volgende:
Uitgegeven aandelen zijn geen schuld (immers je verkoopt aandelen en krijgt er geld voor terug), oftewel je kunt de schulden met het geld van de aandelen inlossen, dus dat de schulden afnemen klopt wel... Natuurlijk zul je die aandelen wel ooit terug moeten kopen als je weer 100 % onafhankelijk wilt zijn...

Maar wat je daar net schetst el1986, daar hoop ik dan wel op, maar als diegene waar wij dan op hopen echt een Feyenoord-hart heeft, zou hij toch op de hoogte zijn? Dus ik geloof niet dat die persoon waar wij op hopen kan bestaan...
nee, die hoop heb ik eigenlijk ook niet meer nee, anders had die gene ons wel geholpen in 2003/2004..vind het altijd jammer dat je van die grootbekken hebt lopen die het beste voor feyenoord willen(met geld)..en steeds niet komen,,,de inversteerders die we hebben, mogen we dankbaar zijn, heel erg dankbaar..
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - dinsdag 26 oktober 2010 - 10:13   quote  deeplink  
mee eens, hopen dat er meer zijn die dit willen, maar laten we er wel bij stil staan dat ze niet zomaar geldin Feyenoord steken. Anders hadden ze het geld wel geschonken en niet geinvesteerd.... Natuurlijk willen zij er ook aan verdienen, maar dat kan toch hand in hand... Ze mogen er van mij bakken geld aan verdienen, zolang dit maar niet ten koste van Feyenoord gaat. Sterker nog: dit moeten ze doen om Feyenoord te helpen, niet omdat ze er aan willen verdienen. Dat ze er dan aan verdienen, is hun gegund, want het is niet niks, miljoenen in een club steken, maar ze moeten bijvoorbeeld niet de winsten voor de neus (sorry voor de woordkeuze) van Feyenoord wegkapen, maar waarom koopt geen enkele investeerder bijvoorbeeld Wijnaldum voor € 10 mln. Wanneer deze jongen verkocht wordt, krijgt de investeerder zijn inleg terug, de overwaarde is voor Feyenoord... Oh, nee, dat hebben we al gedaan (talentpools).... Er moeten toch oplossingen zijn. Het nadeel is dat die oplossingen veel tijd vragen. Over een jaar of twee, drie zal de zon wel weer doorbreken. We moeten geduld hebben en dat valt niet mee...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 26 oktober 2010 door Arie.Klooster --
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 26 oktober 2010 - 10:25   quote  deeplink  
Shell gaat niet één team sponsoren, die doen een hele competitie of een toernooi. Feyenoord zit nu op een spoor dat straks alle clubs in Nederland moeten volgen, zeg maar terug naar de basis. Zelf spelers opleiden en incidenteel een speler overnemen van een andere club. Incidenteel zal men dan geld kunnen verdienen door een transfer naar een grotere, buitenlandse club, hoewel je steeds vaker ziet dat spelers gewoon hun contract uit dienen. Transfers worden een steeds kleiner deel van de inkomsten van de clubs en men zal steeds meer de tering naar de nering moeten zetten. In dat licht moeten we ook zien dat het nieuwe stadion erg belangrijk is voor Feyenoord.
Vnny
 Vnny - dinsdag 26 oktober 2010 - 10:34   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2010 - 10:25 schreef hotjumper het volgende:
Shell gaat niet één team sponsoren, die doen een hele competitie of een toernooi. Feyenoord zit nu op een spoor dat straks alle clubs in Nederland moeten volgen, zeg maar terug naar de basis. Zelf spelers opleiden en incidenteel een speler overnemen van een andere club. Incidenteel zal men dan geld kunnen verdienen door een transfer naar een grotere, buitenlandse club, hoewel je steeds vaker ziet dat spelers gewoon hun contract uit dienen. Transfers worden een steeds kleiner deel van de inkomsten van de clubs en men zal steeds meer de tering naar de nering moeten zetten. In dat licht moeten we ook zien dat het nieuwe stadion erg belangrijk is voor Feyenoord.
Klopt, wij zijn denk ik ook gewoon de eerste grote club die in de problemen komt, Ajax en Psv zullen m.i. op termijn volgen. Je ziet nu ook al dat zij miljoenen verlies draaien, nog een paar jaar en dan is dat eigen vermogen ook weg.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - dinsdag 26 oktober 2010 - 10:37   quote  deeplink  
Zij kunnen dit nog opvangen met de inkomsten vanwege hun resultaten in het europese voetbal..., maar dat zal ook wel een keer minder zijn!!
feyenoord-rotterdam
 feyenoord-rotterdam - dinsdag 26 oktober 2010 - 15:24   quote  deeplink  
Zijn er beelden cnn
sevillana
 sevillana - dinsdag 26 oktober 2010 - 15:45   quote  deeplink  
dit is geen echt nieuws hoor, er is al eerder bezoek uit die richting geweest, dus waarschijnlijk is dit in aansluiting op, zie hieronder;

21-10-2010 Claudio Reyna op bezoek op Varkenoord
Claudio Reyna heeft afgelopen maandag een bezoek gebracht aan Varkenoord. De 112-voudig international van de Verenigde Staten is tegenwoordig technisch directeur van de jeugdafdeling van de Amerikaanse voetbalbond. Het bezoek van Reyna stond in het teken van de uitwisseling van kennis over het opleiden van talenten. De voormalige middenvelder is een vriend van Giovanni van Bronckhorst, die tegenwoordig stage loopt bij de Feyenoord Academy in het kader van zijn trainersopleiding.
kale co
 kale co - dinsdag 26 oktober 2010 - 15:52   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2010 - 10:25 schreef hotjumper het volgende:
Shell gaat niet één team sponsoren, die doen een hele competitie of een toernooi. Feyenoord zit nu op een spoor dat straks alle clubs in Nederland moeten volgen, zeg maar terug naar de basis. Zelf spelers opleiden en incidenteel een speler overnemen van een andere club. Incidenteel zal men dan geld kunnen verdienen door een transfer naar een grotere, buitenlandse club, hoewel je steeds vaker ziet dat spelers gewoon hun contract uit dienen. Transfers worden een steeds kleiner deel van de inkomsten van de clubs en men zal steeds meer de tering naar de nering moeten zetten. In dat licht moeten we ook zien dat het nieuwe stadion erg belangrijk is voor Feyenoord.
idd eens
craven
 craven - dinsdag 26 oktober 2010 - 16:00   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2010 - 10:13 schreef Arie.Klooster het volgende:
mee eens, hopen dat er meer zijn die dit willen, maar laten we er wel bij stil staan dat ze niet zomaar geldin Feyenoord steken. Anders hadden ze het geld wel geschonken en niet geinvesteerd.... Natuurlijk willen zij er ook aan verdienen, maar dat kan toch hand in hand... Ze mogen er van mij bakken geld aan verdienen, zolang dit maar niet ten koste van Feyenoord gaat. Sterker nog: dit moeten ze doen om Feyenoord te helpen, niet omdat ze er aan willen verdienen. Dat ze er dan aan verdienen, is hun gegund, want het is niet niks, miljoenen in een club steken, maar ze moeten bijvoorbeeld niet de winsten voor de neus (sorry voor de woordkeuze) van Feyenoord wegkapen, maar waarom koopt geen enkele investeerder bijvoorbeeld Wijnaldum voor € 10 mln. Wanneer deze jongen verkocht wordt, krijgt de investeerder zijn inleg terug, de overwaarde is voor Feyenoord... Oh, nee, dat hebben we al gedaan (talentpools).... Er moeten toch oplossingen zijn. Het nadeel is dat die oplossingen veel tijd vragen. Over een jaar of twee, drie zal de zon wel weer doorbreken. We moeten geduld hebben en dat valt niet mee...
Om 1 regel ter discussie te stellen: Het geld groeit de investeerders niet op de rug, wat als wijnaldum in dit team verlopig niet zijn talent kan laten zien, denk je dat een club dan wijnaldum koopt voor meer dan 10 miljoen, btw zijn contract loopt ook bijna af...
Vnny
 Vnny - dinsdag 26 oktober 2010 - 16:05   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2010 - 16:00 schreef craven het volgende:

[..]

Om 1 regel ter discussie te stellen: Het geld groeit de investeerders niet op de rug, wat als wijnaldum in dit team verlopig niet zijn talent kan laten zien, denk je dat een club dan wijnaldum koopt voor meer dan 10 miljoen, btw zijn contract loopt ook bijna af...
ik denk dat de winterstop een belangrijke periode wordt, investeerders zullen ook willen zien dat onze talenten hun contracten verlengen
MMM
 MMM - dinsdag 26 oktober 2010 - 16:15   quote  deeplink  
Kom over een paar jaar maar terug als alles weer goed is.
Pietje1
 Pietje1 - dinsdag 26 oktober 2010 - 16:21   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2010 - 16:15 schreef MMM het volgende:
Kom over een paar jaar maar terug als alles weer goed is.
Tegen wie zeg je dat?
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - dinsdag 26 oktober 2010 - 16:29   quote  deeplink  
Ja, dat kan een punt zijn voor een investeerder om het dan maar niet te doen. Dat is aan Gudde en co. om toch voor elkaar te krijgen... Maar goed, dit was maar een idee, wat misschien nergens op slaat. Ik bedoelde alleen maar dat er vast wel een manier moet zijn om toch de broodnodige spelers te kunnen financieren... Trouwens, of het talent in kwestie aan zijn verwachtingen zal voldoen, of niet, valt onder de noemer ondernemersrisico.. tja, een plannetje lukt of hij lukt niet. Als je bang bent voor het laatste moet je het niet doen... Zo'n talent kan ook zijn knie aan diggelen trappen, waardoor hij afgeschreven kan worden (Guzman of erger nog die Kokmeijer van Go Ahead Eagles!)
Loetje
 Loetje - dinsdag 26 oktober 2010 - 16:34   quote  deeplink  
het is zeer triest hoe er met feyenoord wordt omgegaan na die 10-0!!!

natuurlijk is het een klote uitslag en voel je je als supporters vernederd, maar het neemt niet weg dat als je rieel kijkt dat je gewoon een van de grootste clubs belachelijk maakt, en de Feyenoorders die me berichten eerder hebben gelezen weten hoe ik er heel eerlijk over denk en dat ik dit alles behalve leuk vind!!

wij zijn in nederland gewoon trots over het feit dat we onze 2 grote clubs constant voorschut worden gezet, als er wat positiefs is hoor je het niet en de mindere dingen worden veel erger gemaakt dat het al is, het is van rene van der gijp zegt, dit was een incident, want het verschil tussen psv en Feyenoord is nooit 10 goals alleen valt het nu zo uit, daarbij worden jullie net als mijn club constant bestolen door de arbiter, als je als feyenoord al geen ruime selectie hebt en je ziet tegen ajax ron vlaar uitvallen en nu leroy fer is dat heel jammer!
op het moment dat feyenoord gewoon met 11 man verder mag heb je gegarandeerd een heel andere wedstrijd!!
maar aangezien alles maar dan ook echt alles tegenzit, kom je met een man minder na rust met 3 en 4-0 achter en dan heb ik voor het eerst een Feyenoord gezien dat mentaal niet in orde was en er met de pet na gooide, alhoewel ik het zelfs nog kon begrijpen ook, alleen dat vervolgens zo'n CNN lanskomt gaat echt te ver, ik heb vaker grote europese ploegen hard onderuit zien gaan, maar het wordt allemaal te overdreven, we weten dat Feyenoord finalcieel klote is, maar ook daar komt verbetering in, misschien neit nu direct maar het zal nooit zo blijven en er zijn altijd voldoende ploegen die met angst naar de kuip komen!

en al die mensen over degraderen is complete onzin, europees voetbal zit er niet in , maar feyenoord gaat echt de 10de plaats wel halen, ploegen als vvv, de graafschap, exelsior, willem 2 zullen sowiezo gaan afleggen in de kuip en als feyenoord het kan opbrengen om dadelijk weer 2 of 3 wedstrijdjes te winnen gaat het vertrouwen ook weer omhoog, en Feyenoord heeft ook utrecht verslagen iets wat mijn ploeg niet eens kan!
feyenoord kan het wel degelijk maar mede door die tering media wrdt er een grote club, een club die het nederlandse voetbal samen met Ajax groot hebben gemaakt!

en geloof me , een eredevisie zonder feyenoord (gaat niet gebeuren) maar de media zal er achter komen want de missen want feyenoord is een traditie en laten we daar als voetballiefhebbers trots op zijn, in plaats van die tering media en zijkers die feyenoord onterrecht vernederen!

greets van een ajax supporter die dit heel erg veel pijn doet!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 26 oktober 2010 door Loetje --
MMM
 MMM - dinsdag 26 oktober 2010 - 16:37   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2010 - 16:21 schreef Pietje1 het volgende:

[..]

Tegen wie zeg je dat?
Tegen CNN, hebben vast wel een Nederlandse medewerker die meeleest!
Pietje1
 Pietje1 - dinsdag 26 oktober 2010 - 16:40   quote  deeplink  
Tjonge jonge... we krijgen nu uit elke hoek steunbetuigingen... dat betekent dat we in een zeeeeer diep dal zitten. Ik geloof best wel dat je het meent, en je hebt waarschijnlijk de beste bedoelingen, maar je zult begrijpen dat wij het liever geen medelijden willen vanuit a'dam.....
Pietje1
 Pietje1 - dinsdag 26 oktober 2010 - 16:40   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2010 - 16:37 schreef MMM het volgende:

[..]

Tegen CNN, hebben vast wel een Nederlandse medewerker die meeleest!
o ik dacht tegen de Baab :-P
MMM
 MMM - dinsdag 26 oktober 2010 - 16:42   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2010 - 16:40 schreef Pietje1 het volgende:

[..]

o ik dacht tegen de Baab :-P
Die mag nu al terugkomen!
Pietje1
 Pietje1 - dinsdag 26 oktober 2010 - 16:42   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2010 - 16:42 schreef MMM het volgende:

[..]

Die mag nu al terugkomen!
;-)
Loetje
 Loetje - dinsdag 26 oktober 2010 - 16:43   quote  deeplink  
pietje ik begrijp je, maar ik zeg je oprecht dat ik ook meeleef als feyenoord gewoon bovenaan meeleef, ik heb een favoriete club maar tevens ben ik een voetballiefhebber!
ik vind dat jullie gewoon respect verdienen en niet dit gezeik!
Pietje1
 Pietje1 - dinsdag 26 oktober 2010 - 17:05   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2010 - 16:43 schreef Luis_suarez_19 het volgende:
pietje ik begrijp je, maar ik zeg je oprecht dat ik ook meeleef als feyenoord gewoon bovenaan meeleef, ik heb een favoriete club maar tevens ben ik een voetballiefhebber!
ik vind dat jullie gewoon respect verdienen en niet dit gezeik!
Top jongen.
Els
 Els - dinsdag 26 oktober 2010 - 20:31   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2010 - 16:34 schreef Luis_suarez_19 het volgende:
het is zeer triest hoe er met feyenoord wordt omgegaan na die 10-0!!!

natuurlijk is het een klote uitslag en voel je je als supporters vernederd, maar het neemt niet weg dat als je rieel kijkt dat je gewoon een van de grootste clubs belachelijk maakt, en de Feyenoorders die me berichten eerder hebben gelezen weten hoe ik er heel eerlijk over denk en dat ik dit alles behalve leuk vind!!

wij zijn in nederland gewoon trots over het feit dat we onze 2 grote clubs constant voorschut worden gezet, als er wat positiefs is hoor je het niet en de mindere dingen worden veel erger gemaakt dat het al is, het is van rene van der gijp zegt, dit was een incident, want het verschil tussen psv en Feyenoord is nooit 10 goals alleen valt het nu zo uit, daarbij worden jullie net als mijn club constant bestolen door de arbiter, als je als feyenoord al geen ruime selectie hebt en je ziet tegen ajax ron vlaar uitvallen en nu leroy fer is dat heel jammer!
op het moment dat feyenoord gewoon met 11 man verder mag heb je gegarandeerd een heel andere wedstrijd!!
maar aangezien alles maar dan ook echt alles tegenzit, kom je met een man minder na rust met 3 en 4-0 achter en dan heb ik voor het eerst een Feyenoord gezien dat mentaal niet in orde was en er met de pet na gooide, alhoewel ik het zelfs nog kon begrijpen ook, alleen dat vervolgens zo'n CNN lanskomt gaat echt te ver, ik heb vaker grote europese ploegen hard onderuit zien gaan, maar het wordt allemaal te overdreven, we weten dat Feyenoord finalcieel klote is, maar ook daar komt verbetering in, misschien neit nu direct maar het zal nooit zo blijven en er zijn altijd voldoende ploegen die met angst naar de kuip komen!

en al die mensen over degraderen is complete onzin, europees voetbal zit er niet in , maar feyenoord gaat echt de 10de plaats wel halen, ploegen als vvv, de graafschap, exelsior, willem 2 zullen sowiezo gaan afleggen in de kuip en als feyenoord het kan opbrengen om dadelijk weer 2 of 3 wedstrijdjes te winnen gaat het vertrouwen ook weer omhoog, en Feyenoord heeft ook utrecht verslagen iets wat mijn ploeg niet eens kan!
feyenoord kan het wel degelijk maar mede door die tering media wrdt er een grote club, een club die het nederlandse voetbal samen met Ajax groot hebben gemaakt!

en geloof me , een eredevisie zonder feyenoord (gaat niet gebeuren) maar de media zal er achter komen want de missen want feyenoord is een traditie en laten we daar als voetballiefhebbers trots op zijn, in plaats van die tering media en zijkers die feyenoord onterrecht vernederen!

greets van een ajax supporter die dit heel erg veel pijn doet!
Ik begin je zowaar een goede gozer te vinden.
Els
 Els - dinsdag 26 oktober 2010 - 20:40   quote  deeplink  
Een totale overname van Feyenoord zou ik prima vinden, als het maar door een supporter wordt gedaan. En dan het liefst één die nu zelf aan het roer gaat staan, een goede organisatie neerzet, Feyenoord terugbrengt in de top 3 en Feyenoord over 5 jaar weer teruggeeft aan Feyenoord. Één van jullie toevallig wat loterijen gewonnen?
Aandacht van de media is er nu eenmaal, kunnen we niets aan doen, dus je ook niet druk over maken. Ik heb heel erg veel verdriet over de wedstrijd van afgelopen zondag, en met mij heel veel meer. Als ze de terughoudendheid niet kunnen opbrengen om dat niet te filmen, dan gaan ze maar lekker hun gang. Ik schaam me er niet voor.

En el1986: Excuses voor je spelling? Welnee joh. We maken toch allemaal fouten, waarom dan geen spellingsfouten?
sevillana
 sevillana - dinsdag 26 oktober 2010 - 20:43   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2010 - 20:31 schreef Els het volgende:

[..]

Ik begin je zowaar een goede gozer te vinden.
ben ook 'n beetje aan 't twijfelen
Rovert
 Rovert - dinsdag 26 oktober 2010 - 20:45   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2010 - 20:40 schreef Els het volgende:
Een totale overname van Feyenoord zou ik prima vinden, als het maar door een supporter wordt gedaan. En dan het liefst één die nu zelf aan het roer gaat staan
ik wil jou aan het roer zien
sevillana
 sevillana - dinsdag 26 oktober 2010 - 21:16   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2010 - 20:45 schreef Rovert het volgende:

[..]

ik wil jou aan het roer zien
viespeuk!
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - dinsdag 26 oktober 2010 - 21:21   quote  deeplink  
Zo leren goeie spelers in verre landen Feyenoord wel kennen. Wie weet wat het op levert?
feyenoord-rotterdam
 feyenoord-rotterdam - dinsdag 26 oktober 2010 - 21:26   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2010 - 21:21 schreef Feyenoord till i die het volgende:
Zo leren goeie spelers in verre landen Feyenoord wel kennen. Wie weet wat het op levert?
ja denk je een club die 10-0 verliest trekt echt jeugd in het buitenland naar feyenoord noway
Rovert
 Rovert - dinsdag 26 oktober 2010 - 21:31   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2010 - 21:16 schreef sevillana het volgende:

[..]

viespeuk!
hahaha, vies?
Pietje1
 Pietje1 - dinsdag 26 oktober 2010 - 21:31   quote  deeplink  
beetje spits wil graag komen, kan alleen maar winnen...

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5977
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Zelfs CNN schuift aan in De Kuip









0.0059890