BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Rotterdam

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
KKL
 KKL - dinsdag 26 oktober 2010 - 11:08   quote  deeplink  
De Stad Rotterdam heeft haar naamsbekendheid grotendeels aan de voetbalclub Feyenoord Rotterdam te danken!

Meer dan 100 jaar is de stad Rotterdam verbonden aan onze club.

Wie in de wereld Feyenoord zegt weet meteen dat wij uit Rotterdam komen.

De gemeente Rotterdam heeft meer dan een eeuw geprofiteerd van de grote aantrekkingskracht van Feyenoord, nationaal en internationaal.
Dit heeft de stad,in die honderd jaar, wellicht meer dan een miljard euro's opgeleverd.
En dan bedoel daarmee ook de horeca en de middenstand.

Ook rond de Kuip is het één en ander in al die jaren drastisch veranderd.
De Kuip heeft magische aantrekkingskracht voor bouwbedrijven (woonprojecten) en commerciele instelingen (bv Pathé).

Feyenoord heeft de stad zoveel extra opgeleverd!

Wordt het is niet eens tijd dat de stad Rotterdam een keer wat terug doet voor Feyenoord?

Feyenoord is voor eeuwig verbonden aan Rotterdam maar Rotterdam is ook voor eeuwig verbonden aan Feyenoord!!!

Rotterdam wat kunnen jullie voor onze club betekenen in deze moeilijke tijden??
FR-Han
 FR-Han - dinsdag 26 oktober 2010 - 11:10   quote  deeplink  
effe aboutaleb bellen. je hoort zo meer...
henkie1969
 henkie1969 - dinsdag 26 oktober 2010 - 11:16   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2010 - 11:08 schreef KKL het volgende:
De Stad Rotterdam heeft haar naamsbekendheid grotendeels aan de voetbalclub Feyenoord Rotterdam te danken!

Feyenoord heeft de stad zoveel extra opgeleverd!

Wordt het is niet eens tijd dat de stad Rotterdam een keer wat terug doet voor Feyenoord?

Rotterdam wat kunnen jullie voor onze club betekenen in deze moeilijke tijden??
Ehm...Rotterdam is al een stukje ouder hoor, en de naamsbekendheid van Rotterdam is omdat het jaren de grootste haven ter wereld had.
Wat heeft Feyenoord de stad opgeleverd? Als je het gaat hebben over de EK finale, dat had niets met Feyenoord te maken, en verder kost het ontzettend veel geld iedere thuiswedstrijd.
En wat zou Rotterdam moeten doen dan? Er moeten miljoenen bezuinigd worden, waardoor Blijdorp dicht moet, en weet ik veel hoeveel instanties weg moeten, en dan een club redden met miljoenen zodat Rotterdam (en dus de bewoners) zelf in de problemen komt?
Op het moment dat Rotterdam iets gaat doen voor Feyenoord, dan houdt dat in dat ik als Rotterdammer nog meer geld gaat betalen aan Feyenoord. Sorry, maar ik ben tegen welke vorm van hulp van de gemeente dan ook. Feyenoord is zelf schuldig aan de financiele wanprestatie, en zal dit ook zelf moeten oplossen.
Ik ben Feyenoordsupporter, maar ook ik moet keihard werken voor mijn geld en ik betaal al genoeg aan Feyenoord.
liam
 liam - dinsdag 26 oktober 2010 - 11:21   quote  deeplink  
Waarom zou RTM (= de burger) moeten betalen voor het jaren van wanbeleid voeren door onze bestuurders. Totaal niet mee eens. Er zijn gezinnen die van het minimum moeten leven en soms hebben hun kinderen honger. Onacceptabel. Weet je wat respect afdwingt: als de feyenoord spelers een groot deel van hun vette salaris inleveren en zodoende laten zien dat men begaan is. maar dat geloven jullie toch niet. salarissen van ruim 300.000 euro!! Biseswar die ruim 700.000 euro verdient !!!! DIT GAAT TOCH NERGENS MEER OVER VOOR ZO'N SPELER. En dan moet ik voor dit salaris mee betalen? WAT DACHT JEZELF?
Eduard
 Eduard - dinsdag 26 oktober 2010 - 11:46   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2010 - 11:08 schreef KKL het volgende:
De Stad Rotterdam heeft haar naamsbekendheid grotendeels aan de voetbalclub Feyenoord Rotterdam te danken!

Meer dan 100 jaar is de stad Rotterdam verbonden aan onze club.

Wie in de wereld Feyenoord zegt weet meteen dat wij uit Rotterdam komen.

De gemeente Rotterdam heeft meer dan een eeuw geprofiteerd van de grote aantrekkingskracht van Feyenoord, nationaal en internationaal.
Dit heeft de stad,in die honderd jaar, wellicht meer dan een miljard euro's opgeleverd.
En dan bedoel daarmee ook de horeca en de middenstand.

Ook rond de Kuip is het één en ander in al die jaren drastisch veranderd.
De Kuip heeft magische aantrekkingskracht voor bouwbedrijven (woonprojecten) en commerciele instelingen (bv Pathé).

Feyenoord heeft de stad zoveel extra opgeleverd!

Wordt het is niet eens tijd dat de stad Rotterdam een keer wat terug doet voor Feyenoord?

Feyenoord is voor eeuwig verbonden aan Rotterdam maar Rotterdam is ook voor eeuwig verbonden aan Feyenoord!!!

Rotterdam wat kunnen jullie voor onze club betekenen in deze moeilijke tijden??
Goed stuk pravo!
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - dinsdag 26 oktober 2010 - 11:50   quote  deeplink  
Goed idee, woon toch niet in Rotterdam, dus voel ik er niets van, ik zeg DOEN
KKL
 KKL - dinsdag 26 oktober 2010 - 15:41   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2010 - 11:16 schreef henkie1969 het volgende:

[..]

Ehm...Rotterdam is al een stukje ouder hoor, en de naamsbekendheid van Rotterdam is omdat het jaren de grootste haven ter wereld had.
Wat heeft Feyenoord de stad opgeleverd? Als je het gaat hebben over de EK finale, dat had niets met Feyenoord te maken, en verder kost het ontzettend veel geld iedere thuiswedstrijd.
En wat zou Rotterdam moeten doen dan? Er moeten miljoenen bezuinigd worden, waardoor Blijdorp dicht moet, en weet ik veel hoeveel instanties weg moeten, en dan een club redden met miljoenen zodat Rotterdam (en dus de bewoners) zelf in de problemen komt?
Op het moment dat Rotterdam iets gaat doen voor Feyenoord, dan houdt dat in dat ik als Rotterdammer nog meer geld gaat betalen aan Feyenoord. Sorry, maar ik ben tegen welke vorm van hulp van de gemeente dan ook. Feyenoord is zelf schuldig aan de financiele wanprestatie, en zal dit ook zelf moeten oplossen.
Ik ben Feyenoordsupporter, maar ook ik moet keihard werken voor mijn geld en ik betaal al genoeg aan Feyenoord.
Ik wil altijd iedereen met respect behandelen en ook serieus ingaan op de inhoud maar wat jij hier schrijft is echt het niveau van een eland.

De eerste zin alleen al!?!?
Je schrijft dat Rotterdam alleen bekend is door de haven?
Hoe kan hier verder serieus op in gaan?

De tweede zin dan?
Lachwekkend gewoon!

"Wat heeft Feyenoord de stad opgeleverd? Een EK-finale en het kost alleen maar geld."
Zoveel onzin in één regel....je komt het niet vaak meer tegen.
Moet ik het je uitleggen of toch maar niet?
En wist je ook dat Rotterdam het dekor is geweest van meer dan 10 EC finales?
En een honderdtal interland wedstrijden?

En dat dit alles met Feyenoord heeft te maken!!!!
Ohjaa hoor ik je denken....

Zonder Feyenoord geen Kuip dus ook geen.....conclusie gevonden?

Dat je geen extra cent aan Feyenoord wilt uitgeven omdat ZE het zelf hebben vooroorzaakt....jouw keuze en moet ik respecteren.

Maar als dat zou betekenen dat Feyenoord ophoud met bestaan dan kies ik liever voor een reddingsplan waar de gemeente ook haar steentje in mag nee MOET bijdragen!

Rotterdam heeft Feyenoord nodig en andersom ook!
Vnny
 Vnny - dinsdag 26 oktober 2010 - 15:58   quote  deeplink  
eens met KKL! alleen jammer dat de gemeente dit (nog) niet inziet
MMM
 MMM - dinsdag 26 oktober 2010 - 16:15   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2010 - 11:08 schreef KKL het volgende:
De Stad Rotterdam heeft haar naamsbekendheid grotendeels aan de voetbalclub Feyenoord Rotterdam te danken!

Meer dan 100 jaar is de stad Rotterdam verbonden aan onze club.

Wie in de wereld Feyenoord zegt weet meteen dat wij uit Rotterdam komen.

De gemeente Rotterdam heeft meer dan een eeuw geprofiteerd van de grote aantrekkingskracht van Feyenoord, nationaal en internationaal.
Dit heeft de stad,in die honderd jaar, wellicht meer dan een miljard euro's opgeleverd.
En dan bedoel daarmee ook de horeca en de middenstand.

Ook rond de Kuip is het één en ander in al die jaren drastisch veranderd.
De Kuip heeft magische aantrekkingskracht voor bouwbedrijven (woonprojecten) en commerciele instelingen (bv Pathé).

Feyenoord heeft de stad zoveel extra opgeleverd!

Wordt het is niet eens tijd dat de stad Rotterdam een keer wat terug doet voor Feyenoord?

Feyenoord is voor eeuwig verbonden aan Rotterdam maar Rotterdam is ook voor eeuwig verbonden aan Feyenoord!!!

Rotterdam wat kunnen jullie voor onze club betekenen in deze moeilijke tijden??
Eens.
henkie1969
 henkie1969 - dinsdag 26 oktober 2010 - 16:39   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2010 - 15:41 schreef KKL het volgende:

[..]

Ik wil altijd iedereen met respect behandelen

Maar als dat zou betekenen dat Feyenoord ophoud met bestaan dan kies ik liever voor een reddingsplan waar de gemeente ook haar steentje in mag nee MOET bijdragen!

Rotterdam heeft Feyenoord nodig en andersom ook!
respect heb jij het over?

Als Rotterdam Feyenoord "moet" helpen volgens jou, dan houdt dat in dat de bewoners daar weer de dupe van worden omdat er dan weer allerlei belastingen omhoog moeten, belastingen die 40% van de bevolking niet kan dragen, waar blijf je dan met je respect?

Ik ben al 41 jaar Feyenoorder, maar je mag niet verwachten van mensen in de bijstand of ouderen in Rotterdam de dupe worden van het wanbeleid van Feyenoord.

En Rotterdam blijft echt wel bestaan zonder Feyenoord.
de flh
 de flh - dinsdag 26 oktober 2010 - 22:43   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2010 - 11:10 schreef obiku010 het volgende:
effe aboutaleb bellen. je hoort zo meer...
zou die een goeie techniek hebben?

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5936
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Rotterdam









0.0069608