|
|
|
|
Dit topic is een vervolg op het topic: Ed janssen |
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
staat al bij feyenoord-vvv..... |
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
|
|
|
Vnny
|
|
|
quote: vieze stoker ben je! haha |
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
Die Patrick is tch wel erg begaan met Feyenoord... is het zo saai op het lampie forum? |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Lekker belangrijk!
Door eigenlijk kracht enz. |
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
quote: Zegt wel genoeg over psv denk ik... |
|
|
|
|
Mokkum
|
|
|
Ach, knvb joods? Twents bedoel je zeker? Afgelopen weekend gezien? Wordt wel heel duidelijk zo! Gewoon je club blijven steunen! Altijd veel waardering gehad voor trouwe supporters. Een goede supporter is er in goede en slechte tijden! Ik als Ajacied denk dat het allemaal wel weer goed komt. Ajacieden roepen altijd " Kwaliteit verloochend zich niet ". Loopt genoeg kwaliteit bij Feyenoord. Goede jeugd opleiding, zal dus alleen wat tijd kosten. Mannen sucses en blijf je club trouw! |
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
quote: ja ik denk dat wij een hele slechte club uit de jupiler league zijn... |
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
quote: Dat zeg ik niet, maar wel een club zonder bezieling, zonder eigen gezicht. Het is het speeltje van Philips. Ze kunnen elke wedstrijd mt 10-0 winnen, maar nog krijgt het geen Legioen als Feyenoord. Daarom is het dus saai op jouw forum, er valt niks te bepraten. |
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 - 13:28 schreef Mokkum het volgende:Ach, knvb joods? Twents bedoel je zeker? Afgelopen weekend gezien? Wordt wel heel duidelijk zo! Gewoon je club blijven steunen! Altijd veel waardering gehad voor trouwe supporters. Een goede supporter is er in goede en slechte tijden! Ik als Ajacied denk dat het allemaal wel weer goed komt. Ajacieden roepen altijd " Kwaliteit verloochend zich niet ". Loopt genoeg kwaliteit bij Feyenoord. Goede jeugd opleiding, zal dus alleen wat tijd kosten. Mannen sucses en blijf je club trouw! Als feyenoord al die blessures niet had dan was er helemaal niets aan de hand. Als psv zonder lens dszudszak reis afellay engelaar en toivonen speelde dan stonden wij wellicht ook in het rechterrijtje, en ajax zonder suarez el hamdaoui van der wiel emanuelson en stekelenburg ook. Het is toch geen toeval dat feyenoord zoveel last heeft van blessures? De guzman bijv. is dit jaar bij mallorca blessurevrij geweest tot nu toe, maar als hij in de kuip over een grasspriet viel lag hij er een half jaar uit. Ik denk dat daar iets aan gedaan zal moeten worden.. |
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 - 13:32 schreef Pietje1 het volgende:[..] Dat zeg ik niet, maar wel een club zonder bezieling, zonder eigen gezicht. Het is het speeltje van Philips. Ze kunnen elke wedstrijd mt 10-0 winnen, maar nog krijgt het geen Legioen als Feyenoord. Daarom is het dus saai op jouw forum, er valt niks te bepraten. Nee wij zijn arme boeren en hebben geen geld voor internet En ja, feyenoord heeft de beste supporters van Nederland. Zelfs na de 4 - 0 zongen ze nog... respect hoor!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 26 oktober 2010 door patrickpsv15 -- |
|
|
|
|
BRAYY
|
|
|
Nou patrickpsv ook respect voor jou hoor je reageert tenminste vrijwel altijd normaal in tegenstelling tot sommige andere supporters. Je krijgt hier soms nogal wat negatieve reacties van feyenoordfans, maar wat mij betreft ben je gewoon welkom op ons forum want het is met jou niet alleen maar geschreeuw en gestook je kunt ook nog gewoon over voetbal discussieren. |
|
|
|
|
Vnny
|
|
|
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 - 14:20 schreef BRAYY het volgende:Nou patrickpsv ook respect voor jou hoor je reageert tenminste vrijwel altijd normaal in tegenstelling tot sommige andere supporters. Je krijgt hier soms nogal wat negatieve reacties van feyenoordfans, maar wat mij betreft ben je gewoon welkom op ons forum want het is met jou niet alleen maar geschreeuw en gestook je kunt ook nog gewoon over voetbal discussieren. patrickpsv15//held |
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
quote: Dat gaat weer wat ver...
Brayy heeft wel gelijk trouwens.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 26 oktober 2010 door Pietje1 -- |
|
|
|
|
Vnny
|
|
|
zat ook een stukje cynisme bij Pietje ;-) |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
Vnny
|
|
|
quote: klein beetje maar hoor, haha |
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
quote: goh, had ik niet gedacht... ;-) |
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
bedankt, ik wist niet dat rotterdammers zo gastvrij waren:P |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 - 13:33 schreef patrickpsv15 het volgende:[..] Nee wij zijn arme boeren en hebben geen geld voor internet En ja, feyenoord heeft de beste supporters van Nederland. Zelfs na de 4 - 0 zongen ze nog... respect hoor! Nog 10 x liever jouw club kampioen dan eh...hoe heten ze ook alweer... |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Niet zo door het stof, hoor. Jullie staan er dit jaar gewoon prima voor. Goed team. En jij reageert altijd goed en respectvol.... we kunnen het wel.
Oh ja, en vervelend van dat internet. Eerst ff een paar miljoen ophalen voor Feyenoord, beginnen we daarna een fonds voor jou ;-)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 26 oktober 2010 door Els -- |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: ja, iig hij en ik. Jij ook? |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: ga geen euro verspillen aan pisvee of iets wat er mee te maken heeft, sorry hoor |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Alleen voor Koevermans!! |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Oh, ik refereerde alleen aan respectvol. Dat fonds was een zoethoudertje, misschien doneert hij dan aan ons ;-) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
Heren en Els, ik ga slapen, de Zweedse tweeling boven vragen waar ik blijf
Geniet morgen van een overweldigende allesvernietigende wat geelzwart is, sfeer |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
truste ik ga ook met dezelfde boodschap op zweedse 2ling na |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
Els
|
|
|
Heb ik weer, geen Zweed te zien. |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
Els je weet het, ik ruil jou direct in voor mijn zweedse tweeling van 19 |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: Ben je de bocheltjes zat? |
|
|
|
|
detrapstaandervanvak
|
|
|
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 - 22:42 schreef Rovert het volgende:Heren en Els, ik ga slapen, de Zweedse tweeling boven vragen waar ik blijf Geniet morgen van een overweldigende allesvernietigende wat geelzwart is, sfeer Gadverdamme, ligt die daar met zijn 2 blonde houthakkers...... Moet kunnen tegenwoordig zeggen ze |
|
|
|
|
detrapstaandervanvak
|
|
|
|
|
|
detrapstaandervanvak
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
lekker boeien wie dr fluit t kan namelijk ook in je voordeel werken. |
|
|
|
|
Vnny
|
|
|
quote: laten we het hopen, graag een penalty mee in de 3e minuut als het kan meneer Janssen |
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
quote: Dan staat het al 3-0, dus dan kan dan wel. |
|
|
|
|
Vnny
|
|
|
haha zou wat zijn gozer, nou laten we maar realistisch blijven en hopen op 1-0 of 2-0 en daarna gewoon lekker de wedstrijd op slot gooien.
Ik zie natuurlijk ook niets liever dan een ontketend Feyenoord dat met grote cijfers wint maar ik wil in de eerste plaats gewoon de drie punten zien! |
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
Het wordt gewoon 11-0. Doelsaldo even beetje rechttrekken. |
|
|
|