BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Gudde en jacobs en rvc

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
kiki&pim
 kiki&pim - dinsdag 26 oktober 2010 - 12:25   quote  deeplink  
Wordt toch tijd dat deze figuren opzouten bij feyenoord.
Zij (gudde een man zonder uitstraling, gaat na een 10-0!!! verlies gewoon een kop koffie drinken, jacobs deze man hoor je nooit en de rvc lijkt wel een bejaarde club) zijn verantwoordelijk (met Bosz, Gullit, Wotte) voor het wanbeleid dat er op dit moment is. Wanneer alle 49% aandelen verkocht zijn en we geen schulden meer hebben moet je gewoon deze investeerders de rvc laten vormen en de investeerders moeten een dagelijks bestuur kiezen (voorzitter bv keje molenaar, financieel bv wouter bos)
Op het sportieve vlak gewoon Been en Beenhakker. Hun kun je niks kwalijk nemen Zij moeten roeien met de riemen die ze hebben.
Financieel en sportief moet het er zo snel mogelijk weer goed uitzien. Pas dan zullen spelers hun contract verlengen of zullen er spelers komen Anders zie ik het nog (kan dat nog na 10-0!!! verlies) somberder in
Roy15
 Roy15 - dinsdag 26 oktober 2010 - 12:31   quote  deeplink  
Keje Molenaar ?!
Trouwe hond
 Trouwe hond - dinsdag 26 oktober 2010 - 12:31   quote  deeplink  
Nou hij dronk tenminste geen champagne, je moet toch wat driken. Ik ben blij dat er eindelijk eens keihard gesaneerd wordt en dat deze beleidsbepalers hopenlijk de club er binnen een jaar of 3 weer bovenop krijgen.
craven
 craven - dinsdag 26 oktober 2010 - 12:34   quote  deeplink  
Keje Molenaar is een neus!
kiki&pim
 kiki&pim - dinsdag 26 oktober 2010 - 12:46   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2010 - 12:31 schreef Trouwe hond het volgende:
Nou hij dronk tenminste geen champagne, je moet toch wat driken. Ik ben blij dat er eindelijk eens keihard gesaneerd wordt en dat deze beleidsbepalers hopenlijk de club er binnen een jaar of 3 weer bovenop krijgen.
Er wordt toch een oplossing gevonden door de aandelen te verkopen Alleen 3 jaar duurt te lang. Dan wil geen speler meer voor feyenoord voetballen omdat er geen perpectief is. jij hebt het over deze beleidsbepalers, maar deze beleidsbepalers zijn ook verantwoordelijk hoe het er nu bij feyenoord toegaat, dus nogmaals wegwezen met deze figuren en een nieuwe mensen neerzetten
kiki&pim
 kiki&pim - dinsdag 26 oktober 2010 - 12:56   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2010 - 12:31 schreef Roy15 het volgende:
Keje Molenaar ?!
Zag hem een keer in studio voetbal en kwam bij mij positief over. Hij had er wel oren naar voor een functie bij feyenoord en heeft ook bij feyenoord gevoetbald. Wel iemand met uitstraling. Maar het was maar een idee, misschien weet jij een goeie
kiki&pim
 kiki&pim - dinsdag 26 oktober 2010 - 13:01   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2010 - 12:34 schreef craven het volgende:
Keje Molenaar is een neus!
beenhakker is ook bij ajax geweest, maar maak mij niet uit als ze feyenoord uit het diepe dal kunnen halen, ondanks hun ajax verleden heb ik er geen problemen mee
Roy15
 Roy15 - dinsdag 26 oktober 2010 - 13:04   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2010 - 12:56 schreef kiki&pim het volgende:

[..]

Zag hem een keer in studio voetbal en kwam bij mij positief over. Hij had er wel oren naar voor een functie bij feyenoord en heeft ook bij feyenoord gevoetbald. Wel iemand met uitstraling. Maar het was maar een idee, misschien weet jij een goeie
waarom Keje Molenaar vervangen voor Dick van Well ?
Trouwe hond
 Trouwe hond - dinsdag 26 oktober 2010 - 13:16   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2010 - 12:46 schreef kiki&pim het volgende:

[..]

Er wordt toch een oplossing gevonden door de aandelen te verkopen Alleen 3 jaar duurt te lang. Dan wil geen speler meer voor feyenoord voetballen omdat er geen perpectief is. jij hebt het over deze beleidsbepalers, maar deze beleidsbepalers zijn ook verantwoordelijk hoe het er nu bij feyenoord toegaat, dus nogmaals wegwezen met deze figuren en een nieuwe mensen neerzetten
Gudde ruimt de puinhopen op van vorige bestuurders!! Klaarblijkelijk hebben de investeerders vertrouwen in het beleid wat nu is ingeslagen, anders nemen ze geen aandelen over. Om nu de bestuurders te vervangen zou erg dom zijn en investeerders weg jagen. Rust daar is Feijenoord mee gebaat en er moeten zeker geen adhoc maatregelen worden getroffen. Er zullen altijd voetballers zijn die voor Feijenoord willen voetballen, voetballers die de uitdaging zien om met Feijenoord terug te knokken. En met zo´n hondstrouw publiek, zo´n historie, zo´n stadion, de komst van een nieuw stadion, zo´n geweldige jeugd zijn zo maar wat voorbeelden van uitdaging wat voetballers zal blijven binden aan Feijenoord.
kiki&pim
 kiki&pim - dinsdag 26 oktober 2010 - 13:17   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2010 - 13:04 schreef Roy15 het volgende:

[..]

waarom Keje Molenaar vervangen voor Dick van Well ?
voor Gudde. Dick van Well zit in de rvc, die moet je vervangen voor de nieuwe investeerders
Pietje1
 Pietje1 - dinsdag 26 oktober 2010 - 13:21   quote  deeplink  
Hou nou maar eens op met te blijven roepen wie er allemaal op moeten zouten. Er gaat niemand weg dat hoeft ook niet. Er zijn straks 2 stoelen in de RVC vrij en die worden opgevuld door investeerders (eventueel Wouter Bos).

Peter Bosz heeft de grootste schuld veroorzaakt en die is weg, dus klaar er mee.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 26 oktober 2010 door Pietje1 --
MMM
 MMM - dinsdag 26 oktober 2010 - 16:10   quote  deeplink  
Het is een schande dat die Jacobs hier nog zit. In een ander bedrijf was hij er allang uitgegooid.
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 26 oktober 2010 - 18:06   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2010 - 12:25 schreef kiki&pim het volgende:
Wordt toch tijd dat deze figuren opzouten bij feyenoord.
Zij (gudde een man zonder uitstraling, gaat na een 10-0!!! verlies gewoon een kop koffie drinken, jacobs deze man hoor je nooit en de rvc lijkt wel een bejaarde club) zijn verantwoordelijk (met Bosz, Gullit, Wotte) voor het wanbeleid dat er op dit moment is. Wanneer alle 49% aandelen verkocht zijn en we geen schulden meer hebben moet je gewoon deze investeerders de rvc laten vormen en de investeerders moeten een dagelijks bestuur kiezen (voorzitter bv keje molenaar, financieel bv wouter bos)
Op het sportieve vlak gewoon Been en Beenhakker. Hun kun je niks kwalijk nemen Zij moeten roeien met de riemen die ze hebben.
Financieel en sportief moet het er zo snel mogelijk weer goed uitzien. Pas dan zullen spelers hun contract verlengen of zullen er spelers komen Anders zie ik het nog (kan dat nog na 10-0!!! verlies) somberder in
Wouter Bos okee, maar niet in plaats van. Gudde vind ik goed werk doen, niet op alles, maar wel op bezuinigen. En dat is nu prio 1 bij de club. Bos zou daaraan een visie kunnen koppelen. Aan Jacobs kleeft teveel.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 26 oktober 2010 - 18:30   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2010 - 13:16 schreef Trouwe hond het volgende:

[..]

Gudde ruimt de puinhopen op van vorige bestuurders!! Klaarblijkelijk hebben de investeerders vertrouwen in het beleid wat nu is ingeslagen, anders nemen ze geen aandelen over. Om nu de bestuurders te vervangen zou erg dom zijn en investeerders weg jagen. Rust daar is Feijenoord mee gebaat en er moeten zeker geen adhoc maatregelen worden getroffen. Er zullen altijd voetballers zijn die voor Feijenoord willen voetballen, voetballers die de uitdaging zien om met Feijenoord terug te knokken. En met zo´n hondstrouw publiek, zo´n historie, zo´n stadion, de komst van een nieuw stadion, zo´n geweldige jeugd zijn zo maar wat voorbeelden van uitdaging wat voetballers zal blijven binden aan Feijenoord.
Helemaal mee eens en dan vind ik het vreemd dat mensen een Bellamy niet zien zitten die zich aanbied!!En het is nog een Whalesman ook die verders niks heeft met dit land?
Sommige begrijpen niet waar we staan en dat is vreemd!
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 26 oktober 2010 - 18:33   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2010 - 18:30 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Helemaal mee eens en dan vind ik het vreemd dat mensen een Bellamy niet zien zitten die zich aanbied!!En het is nog een Whalesman ook die verders niks heeft met dit land?
Sommige begrijpen niet waar we staan en dat is vreemd!
Wat heeft ie met walvissen?
Maximus
 Maximus - dinsdag 26 oktober 2010 - 18:37   quote  deeplink  
Welshman?
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 26 oktober 2010 - 18:37   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2010 - 18:33 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Wat heeft ie met walvissen?
hahaha Wales ???
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 26 oktober 2010 - 18:38   quote  deeplink  
Ah, mij had het over whalesman hahahaha
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 26 oktober 2010 - 18:40   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2010 - 18:38 schreef hotjumper het volgende:
Ah, mij had het over whalesman hahahaha
Nee ik ?
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 26 oktober 2010 - 18:47   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2010 - 18:40 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Nee ik ?
Yep!
vinnie1980
 vinnie1980 - dinsdag 26 oktober 2010 - 20:10   quote  deeplink  
in de wandelgangen is te horen dat dat de nieuwe geld schieters een eis hebben neer gelegd dat jacobs op moet stappen weet niet wat er waar van is?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 26 oktober 2010 door vinnie1980 --
R()b
 R()b - dinsdag 26 oktober 2010 - 20:13   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2010 - 20:10 schreef vinnie1980 het volgende:
in de wandelgangen is te horen dat dat de nieuwe geld schieters een eis hebben neer gelecht dat jacobs op moet stappen weet niet wat er waar van is?
Ik hoop dat het waar is!
Wouter Bos nog een optie?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 26 oktober 2010 door R()b --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 26 oktober 2010 - 20:15   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2010 - 20:10 schreef vinnie1980 het volgende:
in de wandelgangen is te horen dat dat de nieuwe geld schieters een eis hebben neer gelecht dat jacobs op moet stappen weet niet wat er waar van is?
nou als er dan toch 1 geslachtoffert moet worden dan is hij het wel....
R()b
 R()b - dinsdag 26 oktober 2010 - 20:20   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2010 - 20:15 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

nou als er dan toch 1 geslachtoffert moet worden dan is hij het wel....
Eens !
Eindelijk gerechtigheid!
Els
 Els - dinsdag 26 oktober 2010 - 21:17   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2010 - 12:25 schreef kiki&pim het volgende:
Wordt toch tijd dat deze figuren opzouten bij feyenoord.
Zij (gudde een man zonder uitstraling, gaat na een 10-0!!! verlies gewoon een kop koffie drinken, jacobs deze man hoor je nooit en de rvc lijkt wel een bejaarde club) zijn verantwoordelijk (met Bosz, Gullit, Wotte) voor het wanbeleid dat er op dit moment is. Wanneer alle 49% aandelen verkocht zijn en we geen schulden meer hebben moet je gewoon deze investeerders de rvc laten vormen en de investeerders moeten een dagelijks bestuur kiezen (voorzitter bv keje molenaar, financieel bv wouter bos)
Op het sportieve vlak gewoon Been en Beenhakker. Hun kun je niks kwalijk nemen Zij moeten roeien met de riemen die ze hebben.
Financieel en sportief moet het er zo snel mogelijk weer goed uitzien. Pas dan zullen spelers hun contract verlengen of zullen er spelers komen Anders zie ik het nog (kan dat nog na 10-0!!! verlies) somberder in
De club staat in brand. Eerst blussen, dan gaan we daarna wel op zoek naar de schuldigen, desnoods met pek en veren.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - dinsdag 26 oktober 2010 - 21:19   quote  deeplink  
JAAAAAAAA!!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3167
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Gudde en jacobs en rvc









0.0087330