BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: KNVB speelt weer eens vals

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
just-me
 just-me - dinsdag 26 oktober 2010 - 12:43   quote  deeplink  
De nieuwbakken scheidsrechtersbaas Dick van Egmond heeft Limburger Ed Janssen aangesteld als arbiter voor het zwaarbeladen degradatieduel tussen Feyenoord en VVV, morgen in De Kuip. De 39-jarige arbiter staat op de A-lijst, maar tussen zijn 12e en 19e jaar speelde hij voor het jeugdplan van VVV uit Venlo. Uiteindelijk haalde Janssen het eerste elftal niet en keerde terug naar de amateurs en pakte een carrière op als arbiter. Aanvankelijk kreeg Janssen van de KNVB ook geen wedstrijden toegewezen van VVV. De in Meijel (28 km van Venlo) geboren Janssen werkt nog parttime in Venray (30 km van Venlo).
Balou1981
 Balou1981 - dinsdag 26 oktober 2010 - 12:52   quote  deeplink  
Ach Blom woont ook niet meer dan 20 km bij R'dam vandaan. En die heeft ons nog nooit voorgetrokken.
Vnny
 Vnny - dinsdag 26 oktober 2010 - 13:07   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2010 - 12:52 schreef Balou1981 het volgende:
Ach Blom woont ook niet meer dan 20 km bij R'dam vandaan. En die heeft ons nog nooit voorgetrokken.
Nee maar de hele knvb is ook niet voor niks joods
frray
 frray - dinsdag 26 oktober 2010 - 13:11   quote  deeplink  
Typisch dit weer, maar hopen dat het goed uitpakt voor ons.
Mokkum
 Mokkum - dinsdag 26 oktober 2010 - 13:27   quote  deeplink  
Ach, knvb joods? Twents bedoel je zeker? Afgelopen weekend gezien? Wordt wel heel duidelijk zo! Snap echter niet dat ze dit doen, nu al de schijn tegen. Gewoon je club blijven steunen! Altijd veel waardering gehad voor trouwe supporters. Een goede supporter is er in goede en slechte tijden! Ik als Ajacied denk dat het allemaal wel weer goed komt. Ajacieden roepen altijd " Kwaliteit verloochend zich niet ". Loopt genoeg kwaliteit bij Feyenoord. Goede jeugd opleiding, zal dus alleen wat tijd kosten. Mannen sucses en blijf je club trouw!
Rovert
 Rovert - dinsdag 26 oktober 2010 - 15:01   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2010 - 12:43 schreef just-me het volgende:
De nieuwbakken scheidsrechtersbaas Dick van Egmond heeft Limburger Ed Janssen aangesteld als arbiter voor het zwaarbeladen degradatieduel tussen Feyenoord en VVV, morgen in De Kuip. De 39-jarige arbiter staat op de A-lijst, maar tussen zijn 12e en 19e jaar speelde hij voor het jeugdplan van VVV uit Venlo. Uiteindelijk haalde Janssen het eerste elftal niet en keerde terug naar de amateurs en pakte een carrière op als arbiter. Aanvankelijk kreeg Janssen van de KNVB ook geen wedstrijden toegewezen van VVV. De in Meijel (28 km van Venlo) geboren Janssen werkt nog parttime in Venray (30 km van Venlo).
Boehoe Huilhuil
R()b
 R()b - dinsdag 26 oktober 2010 - 15:04   quote  deeplink  
Scheidsrechters zijn niet untouchable in een wedstrijd hoor :D
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 26 oktober 2010 - 18:30   quote  deeplink  
Heheheh, die Janssen is nu veel te schijterig joh, hij voelt ook wel dat bij 1 partijdige beslissing naar vvv, het legioen zijn bloed gaat drinken.
Die kijkt wel uit.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 26 oktober 2010 - 18:32   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2010 - 15:01 schreef Rovert het volgende:

[..]

Boehoe Huilhuil
hahahahaha
Maximus
 Maximus - dinsdag 26 oktober 2010 - 18:35   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2010 - 13:27 schreef Mokkum het volgende:
Mannen sucses en blijf je club trouw!
Zeg dat maar tegen je mede-neusjes... WIJ weten wel wat trouw is!
El Aanmeldi
 El Aanmeldi - dinsdag 26 oktober 2010 - 18:52   quote  deeplink  
.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 25 september 2018 door El Aanmeldi --
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 26 oktober 2010 - 19:01   quote  deeplink  
Ik hoop dattie begint met een dubieuze beslissing en dat het dan helemaal "los" gaat.
De Spot
 De Spot - dinsdag 26 oktober 2010 - 19:02   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2010 - 12:43 schreef just-me het volgende:
De nieuwbakken scheidsrechtersbaas Dick van Egmond heeft Limburger Ed Janssen aangesteld als arbiter voor het zwaarbeladen degradatieduel tussen Feyenoord en VVV, morgen in De Kuip. De 39-jarige arbiter staat op de A-lijst, maar tussen zijn 12e en 19e jaar speelde hij voor het jeugdplan van VVV uit Venlo. Uiteindelijk haalde Janssen het eerste elftal niet en keerde terug naar de amateurs en pakte een carrière op als arbiter. Aanvankelijk kreeg Janssen van de KNVB ook geen wedstrijden toegewezen van VVV. De in Meijel (28 km van Venlo) geboren Janssen werkt nog parttime in Venray (30 km van Venlo).
Wat een gelul zeg,wat heeft een scheidsrechter met een resultaat te maken..KNVB dit dat allemaal excuses ze moeten er gewoon opklappen dan komt het goed...zielig stukje zeg!!
Rovert
 Rovert - dinsdag 26 oktober 2010 - 20:29   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2010 - 18:32 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

hahahahaha
Sommige reacties veranderen ook nooit he ;-)
Wolfmen
 Wolfmen - dinsdag 26 oktober 2010 - 20:31   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2010 - 19:01 schreef hotjumper het volgende:
Ik hoop dattie begint met een dubieuze beslissing en dat het dan helemaal "los" gaat.
het Marseille scenario alleen een trapje lager

verder tja in een klein land als nederland woon je al snel overal dichtbij
en de "band" tussen de Knvb en 020 is ook al jaren een publiek geheim
weinig nieuws onder de zon dus
Rovert
 Rovert - dinsdag 26 oktober 2010 - 20:32   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2010 - 20:31 schreef Wolfmen het volgende:

[..]
verder tja in een klein land als nederland woon je al snel overal dichtbij
en de "band" tussen de Knvb en 020 is ook al jaren een publiek geheim
weinig nieuws onder de zon dus
Boehoe huil huil
Wolfmen
 Wolfmen - dinsdag 26 oktober 2010 - 20:36   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2010 - 20:32 schreef Rovert het volgende:

[..]

Boehoe huil huil
????begrijpend lezen?
Rovert
 Rovert - dinsdag 26 oktober 2010 - 20:38   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2010 - 20:36 schreef Wolfmen het volgende:

[..]

????begrijpend lezen?
Hiep hiep hoi
hiep hiep hoi
Caaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaalimero
Wolfmen
 Wolfmen - dinsdag 26 oktober 2010 - 20:40   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2010 - 20:38 schreef Rovert het volgende:

[..]

Hiep hiep hoi
hiep hiep hoi
Caaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaalimero
als jij dat zegt,ben al een tijdje uit dat soort tekenfilms
volgens mij zeg ik niks anders dan dat je het toch zelf moet doen uiteindelijk!
maar als jij er een draai aan wil geven prima
sta aan dezelfde kant hoor
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - dinsdag 26 oktober 2010 - 20:42   quote  deeplink  
Kan er verdomme niet bij zijn!!
Rovert
 Rovert - dinsdag 26 oktober 2010 - 20:43   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2010 - 20:40 schreef Wolfmen het volgende:

[..]

als jij dat zegt,ben al een tijdje uit dat soort tekenfilms
volgens mij zeg ik niks anders dan dat je het toch zelf moet doen uiteindelijk!
maar als jij er een draai aan wil geven prima
sta aan dezelfde kant hoor
Ondanks dat wij aan dezelfde kant staan, schouder aan schouder enzo, word ik zo moe van dat eeuwige gezeur om de knjb....., de band tussen ajax en de knvb...... enz enz. Zo is er bij elke club in de wereld wel een groep mensen die zeker weten dat hun club bewust wordt benadeeld door de bond ten faveure van de plaatselijke vijand.

Kom eens met een bewijs dan, ipv roepen dat het een publiek geheim is enz enz enz
Wolfmen
 Wolfmen - dinsdag 26 oktober 2010 - 20:54   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2010 - 20:43 schreef Rovert het volgende:

[..]

Ondanks dat wij aan dezelfde kant staan, schouder aan schouder enzo, word ik zo moe van dat eeuwige gezeur om de knjb....., de band tussen ajax en de knvb...... enz enz. Zo is er bij elke club in de wereld wel een groep mensen die zeker weten dat hun club bewust wordt benadeeld door de bond ten faveure van de plaatselijke vijand.

Kom eens met een bewijs dan, ipv roepen dat het een publiek geheim is enz enz enz
volgens mij haak ik in op....
als dat bij elke club in de wereld zal zijn denk ik altijd 'waar rook is is vuur'
en bewijs?!ach vers van de pers de vrijspraak van anita en niet van leerdam terwijl beiden in vrijwel elk sportprogramma door iedereen werd vrijgesproken,iets minder recent de hele gang van zaken rondom de bekerfinale vorig jaar,waar je de knvb volgens mij niet echt van helder duidelijk beleid kon betichten en we weten in wiens voordeel dat heeft uitpakt!!!
en zo kan je nog wel meer "vreemde voorbeeldjes"opnoemen de afgelopen jaren,de ganng rondom bvb weer de supercup van afgelopen jaar,x aantal jaar geleden kon Blind als coach van 020 voorwaardelijk zien en Booy bij Utrecht op de tribune gaan zitten voor vergelijkbaar commentaar op de scheids

Dat allemaal gezegd hebben zei ik dus volgens mij niks anders als dat je het uiteindelijk
toch zelf moet doen want het zijn voor mij dingen waar je maar mee moet leren omgaan.
Vervelender vind ik het dat we vaker elkaar doe niet zo calimero toeroepen,volgens mij is recht is recht en krom is krom(ergo:2 onterechte rode kaarten ,1 word vrijgesproken?!)
Heb me nooit Calimero gevoeld,juis nu het zo slecht gaat zie ik maar weer s waarom ik zo trots ben Feyenoorder te zijn en hoe groot de club toch eigenlijk is,mooi gevoel!
Els
 Els - dinsdag 26 oktober 2010 - 21:46   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2010 - 20:54 schreef Wolfmen het volgende:

[..]

volgens mij haak ik in op....
als dat bij elke club in de wereld zal zijn denk ik altijd 'waar rook is is vuur'
en bewijs?!ach vers van de pers de vrijspraak van anita en niet van leerdam terwijl beiden in vrijwel elk sportprogramma door iedereen werd vrijgesproken,iets minder recent de hele gang van zaken rondom de bekerfinale vorig jaar,waar je de knvb volgens mij niet echt van helder duidelijk beleid kon betichten en we weten in wiens voordeel dat heeft uitpakt!!!
en zo kan je nog wel meer "vreemde voorbeeldjes"opnoemen de afgelopen jaren,de ganng rondom bvb weer de supercup van afgelopen jaar,x aantal jaar geleden kon Blind als coach van 020 voorwaardelijk zien en Booy bij Utrecht op de tribune gaan zitten voor vergelijkbaar commentaar op de scheids

Dat allemaal gezegd hebben zei ik dus volgens mij niks anders als dat je het uiteindelijk
toch zelf moet doen want het zijn voor mij dingen waar je maar mee moet leren omgaan.
Vervelender vind ik het dat we vaker elkaar doe niet zo calimero toeroepen,volgens mij is recht is recht en krom is krom(ergo:2 onterechte rode kaarten ,1 word vrijgesproken?!)
Heb me nooit Calimero gevoeld,juis nu het zo slecht gaat zie ik maar weer s waarom ik zo trots ben Feyenoorder te zijn en hoe groot de club toch eigenlijk is,mooi gevoel!
Vrijspraak van Anita is onwenselijk, maar terecht. Vrijspraak van Leerdam kan niet, omdat het niet direct rood was, maar 2 x geel.
Tav beker in vergelijking met Supercup heb je een punt. Maar dat ligt ws ook aan het hele krachtenveld eromheen. Ik vind de KNVB warrig, maar niet perse anti-Feyenoord, of pro-Ajax. Hoewel ik daar in het stadion soms heel anders over denk;-) En dan zal je me best wel in vak J kunnen horen.... Toch Vin, Rovert?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 26 oktober 2010 door Els --
Rovert
 Rovert - dinsdag 26 oktober 2010 - 21:47   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2010 - 21:46 schreef Els het volgende:

[..]

Vrijspraak van Anita is onwenselijk, maar terecht. Vrijspraak van Leerdam kan niet, omdat het niet direct rood was, maar 2 x geel.
Tav beker in vergelijking met Supercup heb je een punt. Maar dat ligt ws ook aan het hele krachtenveld eromheen. Ik vind de KNVB warrig, maar niet perse anti-Feyenoord, over pro-Ajax. Howel ik daar in het stadion soms heel anders over denk;-) En dan zal je me best wel in vak J kunnen horen.... Toch Vin, Rovert?
Ik kom altijd na de wedstrijd thuis met een linkerkant-oor wat piept, is meestal na een paar dagen wel weer weg
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 26 oktober 2010 - 21:48   quote  deeplink  
Zo rond de volgende wedstrijd is het over?
Rovert
 Rovert - dinsdag 26 oktober 2010 - 21:49   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2010 - 20:54 schreef Wolfmen het volgende:

[..]

Heb me nooit Calimero gevoeld,juis nu het zo slecht gaat zie ik maar weer s waarom ik zo trots ben Feyenoorder te zijn en hoe groot de club toch eigenlijk is,mooi gevoel!
Zo wil ik het horen, is een geweldig gevoel, hou je bezig met Feyenoord en vergeet dat gezemel erom heen......
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - dinsdag 26 oktober 2010 - 21:50   quote  deeplink  
Wat een drukte ineens overal!! Zijn jullie geliefden naar bed!!
Els
 Els - dinsdag 26 oktober 2010 - 22:12   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2010 - 21:50 schreef Feyenoord till i die het volgende:
Wat een drukte ineens overal!! Zijn jullie geliefden naar bed!!
Geen idee. Het blijkt altijd zinloos om dat te vragen, dus doe geen moeite meer.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5983
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: KNVB speelt weer eens vals









0.0055060