|
|
raket
|
|
|
Rellen henk is overleden na de wedstrijd psv-feyenoord. Moet je na gaan wat een impact dit heeft op sommige mensen.Rellen henk R.I.P. Hoop dat z'n mede hooligan supporters nog een mooi spandoek voor hem kunnen maken voor vanavond.Ben het niet altijd eens wat die gasten doen,maar denk dat die dat wel prachtig zou vinden.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 27 oktober 2010 door Boudewijn -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Vnny
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
|
|
|
just-me
|
|
|
|
|
|
bokui010
|
|
|
|
|
|
Vnny
|
|
|
mooi stukje, lachen ook dat verhaal van Jansma.
Foto bij het artikel is trouwens uit het boek Kameraden |
|
|
|
|
El Aanmeldi
|
|
|
.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 25 september 2018 door El Aanmeldi -- |
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
De reacties op die site onder het artikel gelezen? Schofterig... |
|
|
|
|
kale co
|
|
|
zondag nog ff met je gesproken ouwe het ga je goed daarboven en uuuh henk als er echt iets is daarboven help je vanavond dat weet ik zeker! rust zacht maat! |
|
|
|
|
F.L.E
|
|
|
Old soldiers never die.
RiV HENK |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
|
|
|
BRAYY
|
|
|
"Toen de NOS ooit eens iets negatiefs over de club zei, is Verweij de geluidskamer binnengegaan en heeft hij een medewerker met een stalen buis op zijn neus geslagen."
Citaat uit de Telegraaf. Je keurt het natuurlijk niet goed maar ik kan er ook wel om lachen.
RIP Henk! |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Op die leeftijd verdient het respect!! |
|
|
|
|
Red
|
|
|
RESPECT! R.I.P. gekke Henkie! |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 - 16:49 schreef BRAYY het volgende:"Toen de NOS ooit eens iets negatiefs over de club zei, is Verweij de geluidskamer binnengegaan en heeft hij een medewerker met een stalen buis op zijn neus geslagen." Citaat uit de Telegraaf. Je keurt het natuurlijk niet goed maar ik kan er ook wel om lachen. RIP Henk! dat noemen ze clubliefde, opkomen voor je club dus! |
|
|
|
|
annie 2
|
|
|
pfff, lekker belangrijk, staan we voor? |
|
|
|
|
Vnny
|
|
|
|
|
|
El Aanmeldi
|
|
|
.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 25 september 2018 door El Aanmeldi -- |
|
|
|
|
sterski010
|
|
|
|
|
|
El Aanmeldi
|
|
|
.
|
|
|
|
el1986
|
|
|
rip Rellen´´pitbull´´henk |
|
|
|