|
|
brettemerton
|
|
|
Ik weet niet of hier al een topic van geopend was, maar ik las net dat Feyenoord de talenten bij Excelsior nadrukkelijk volgt. Echter m.i. zijn de 2 grootste talenten van Excelsior niet van Feyenoord maar van Excelsior. Dit zijn Koolwijk en Fernandez. Heeft Feyenoord ook de mogelijkheid om deze in de winterstop te halen? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
En Clasie ook. Die speelt echt geweldig! Net als Koolwijk en Fernandez uiteraard (al zijn hun geen eigendom van Feyenoord) |
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
Heel Excelsior is eigendom van Feyenoord dus ik zie geen problemen. Geven we ze Auassar, Leerdam en Schaken voor terug. |
|
|
|
|
Vnny
|
|
|
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 - 15:06 schreef Pietje1 het volgende:Heel Excelsior is eigendom van Feyenoord dus ik zie geen problemen. Geven we ze Auassar, Leerdam en Schaken voor terug. haha ja en de Cler mag van mij ook mee zodra vlaar en fernandez fit zijn, dan svp wattemaleo graag nog retour naar de kuip |
|
|
|
|
bokui010
|
|
|
Ja en geef Pastoor ook maar gelijk als second opinion van Been! |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Pastoor moet lekker daar blijven. |
|
|
|
|
Vnny
|
|
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Excelsior is van ons!! Wij mogen alles!! Zo niet? Direct elke speler van Feyenoord daar weg halen!! |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Excelsior is van ons!! Wij mogen alles!! Zo niet? Direct elke speler van Feyenoord daar weg halen!! |
|
|
|
|
El Aanmeldi
|
|
|
.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 25 september 2018 door El Aanmeldi -- |
|
|
|
|
fredje
|
|
|
Èxcelsior is toch van ons, dus gewoon wisselen op de ranglijst. |
|
|
|