BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Veel bla bla

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
bram
 bram - woensdag 27 oktober 2010 - 18:10   quote  deeplink  
om de zaak niet te laten verzanden in amateurisme ben ik as zaterdag in bodegraven.
FR-Han
 FR-Han - woensdag 27 oktober 2010 - 18:27   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 oktober 2010 - 18:10 schreef bram het volgende:
om de zaak niet te laten verzanden in amateurisme ben ik as zaterdag in bodegraven.
leg dan effe uit waarom. nu snapt niemand je bram. ook al heb je de beste bedoelingen. ik hou van je man
Red
 Red - woensdag 27 oktober 2010 - 20:47   quote  deeplink  
De mensen die dit aangaat, snappen het wel neem ik aan en daar gaat het om.
Milo
 Milo - donderdag 28 oktober 2010 - 11:44   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 oktober 2010 - 18:10 schreef bram het volgende:
om de zaak niet te laten verzanden in amateurisme ben ik as zaterdag in bodegraven.
weet je het zeker bram?
Els
 Els - donderdag 28 oktober 2010 - 13:38   quote  deeplink  
Fijn dat je er kunt zijn, Bram.
Ronald W
 Ronald W - donderdag 28 oktober 2010 - 13:47   quote  deeplink  
Bloklandt zegt net op rijnmond dat ie de supporters ook wil gaan benaderen.
Bram we moeten jou initiatief gewoon doorzetten.

Weet niet wat ik er van moet denken

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 28 oktober 2010 door Ronald W --
Ronnie W
 Ronnie W - donderdag 28 oktober 2010 - 14:12   quote  deeplink  
Vind dat wij als supporters nu aan zet zijn

Bram ben er zaterdag niet ben verhinderd. Sorry man
bram
 bram - donderdag 28 oktober 2010 - 14:46   quote  deeplink  
een plan zou zijn om de aandelen te delen,dus van een groot aandeel kleinere maken,kan iedere supporter er ook een of meerdere kopen,zo bespaar je al het werk van een fonds oprichten en werken alle feyenoorders samen.
bram
 bram - donderdag 28 oktober 2010 - 14:55   quote  deeplink  
zo zou je een aandeel in waarde kunnen verdubbelen,dus heb je in no time 34 miljoen.
Marsco
 Marsco - donderdag 28 oktober 2010 - 15:05   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 oktober 2010 - 14:55 schreef bram het volgende:
zo zou je een aandeel in waarde kunnen verdubbelen,dus heb je in no time 34 miljoen.
Daarmee verdubbel je de waarde van een aandeel niet. Zelfde geld voor één aandeel, alleen door meerdere personen gefinancierd.
Als er in totaal meer voor één aandeel betaald wordt, vermeerder je nog geen aandeel mee. Vergelijk het met het kopen van een auto ter waarde van 5000 euro. Als ik daar 10.000 euro voor betaal, betekent dat nog niet dat de waarde van de auto ook ineens 10.000 euro is.
Ronnie W
 Ronnie W - donderdag 28 oktober 2010 - 16:05   quote  deeplink  
We wachten af wat er uit zaterdag komt.

succes
Pietje1
 Pietje1 - donderdag 28 oktober 2010 - 16:11   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 oktober 2010 - 15:05 schreef Marsco het volgende:

[..]

Daarmee verdubbel je de waarde van een aandeel niet. Zelfde geld voor één aandeel, alleen door meerdere personen gefinancierd.
Als er in totaal meer voor één aandeel betaald wordt, vermeerder je nog geen aandeel mee. Vergelijk het met het kopen van een auto ter waarde van 5000 euro. Als ik daar 10.000 euro voor betaal, betekent dat nog niet dat de waarde van de auto ook ineens 10.000 euro is.
een auto is ook geen aandeel...
Marsco
 Marsco - donderdag 28 oktober 2010 - 17:09   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 oktober 2010 - 16:11 schreef Pietje1 het volgende:

[..]

een auto is ook geen aandeel...
Wat wil je daarmee zeggen?
Een aandeel Feyenoord is geen handelswaar. Het vertegenwoordigt de waarde van de organisatie. Het is anders met beurshandel. Daar wordt de waarde van een aandeel mede bepaald door vraag en aanbod naar aandelen van een organisatie. Dat is gedeeltelijk 'lucht'. Dat is hier niet het geval, maar ik ben ook maar een leek op dit gebied ;).

Maar maakt het uit. Als het geld maar binnenkomt :)
El Aanmeldi
 El Aanmeldi - donderdag 28 oktober 2010 - 17:22   quote  deeplink  
Er gaan al geruchten dat er een nieuwe investeerder is die 4 miljoen wil toevoegen aan de 17 miljoen.
Pietje1
 Pietje1 - donderdag 28 oktober 2010 - 17:39   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 oktober 2010 - 17:09 schreef Marsco het volgende:

[..]

Wat wil je daarmee zeggen?
Een aandeel Feyenoord is geen handelswaar. Het vertegenwoordigt de waarde van de organisatie. Het is anders met beurshandel. Daar wordt de waarde van een aandeel mede bepaald door vraag en aanbod naar aandelen van een organisatie. Dat is gedeeltelijk 'lucht'. Dat is hier niet het geval, maar ik ben ook maar een leek op dit gebied ;).

Maar maakt het uit. Als het geld maar binnenkomt :)
Het is wel het zelfde als beurshandel. Feyenoord is een NV. Dus iedereen kan een stukje van de ondernemening bezitten. Des te meer mensen dit willen en doen des te meer stukjes kun je maken. Een aandeel heeft een nominale waarde en intrinsieke waarde. die verschillen vrijwel altijd van elkaar. De nominale waarde kan 100 euro zijn, maar als de vraag harder stijgt dan het aanbod zal de intrinsieke waarde hoger worden dan de nominale waarde en kun je het zelfde aandeel voor meer geld verkopen dat het op papier waard is. Het verschil met de beurs is dat Feyenoord nu zelf bepaalt wie aandelen koopt, op de beurs is iedereen met geld vrij om te kopen wat hij wilt.
Maximus
 Maximus - donderdag 28 oktober 2010 - 17:53   quote  deeplink  
En dan via een pyramidesysteem die aandelen uitgeven! Eureka:)
bram
 bram - vrijdag 29 oktober 2010 - 08:19   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 oktober 2010 - 17:39 schreef Pietje1 het volgende:

[..]

Het is wel het zelfde als beurshandel. Feyenoord is een NV. Dus iedereen kan een stukje van de ondernemening bezitten. Des te meer mensen dit willen en doen des te meer stukjes kun je maken. Een aandeel heeft een nominale waarde en intrinsieke waarde. die verschillen vrijwel altijd van elkaar. De nominale waarde kan 100 euro zijn, maar als de vraag harder stijgt dan het aanbod zal de intrinsieke waarde hoger worden dan de nominale waarde en kun je het zelfde aandeel voor meer geld verkopen dat het op papier waard is. Het verschil met de beurs is dat Feyenoord nu zelf bepaalt wie aandelen koopt, op de beurs is iedereen met geld vrij om te kopen wat hij wilt.
bedankt pietje,zo bedoelde ik het ook.
ZeikerT
 ZeikerT - vrijdag 29 oktober 2010 - 08:31   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 oktober 2010 - 17:39 schreef Pietje1 het volgende:

[..]

Het is wel het zelfde als beurshandel. Feyenoord is een NV. Dus iedereen kan een stukje van de ondernemening bezitten. Des te meer mensen dit willen en doen des te meer stukjes kun je maken. Een aandeel heeft een nominale waarde en intrinsieke waarde. die verschillen vrijwel altijd van elkaar. De nominale waarde kan 100 euro zijn, maar als de vraag harder stijgt dan het aanbod zal de intrinsieke waarde hoger worden dan de nominale waarde en kun je het zelfde aandeel voor meer geld verkopen dat het op papier waard is. Het verschil met de beurs is dat Feyenoord nu zelf bepaalt wie aandelen koopt, op de beurs is iedereen met geld vrij om te kopen wat hij wilt.
Maak dingen nou is niet moeilijker dan het is al dat interesante gedoe, Komt er gewoon op dat de Gek er voor geeft wat hij wil.
Vnny
 Vnny - vrijdag 29 oktober 2010 - 08:32   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2010 - 08:31 schreef ZeikerT het volgende:

[..]

Maak dingen nou is niet moeilijker dan het is al dat interesante gedoe, Komt er gewoon op dat de Gek er voor geeft wat hij wil.
Of de verkoper vraagt wat hij wil ;-)
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 29 oktober 2010 - 08:37   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2010 - 08:32 schreef Vnny het volgende:

[..]

Of de verkoper vraagt wat hij wil ;-)
ja, maar dat werkt meestal toch minder goed dan andersom :)
Pietje1
 Pietje1 - vrijdag 29 oktober 2010 - 09:00   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2010 - 08:31 schreef ZeikerT het volgende:

[..]

Maak dingen nou is niet moeilijker dan het is al dat interesante gedoe, Komt er gewoon op dat de Gek er voor geeft wat hij wil.
Jij doet je naam ook wel eer aan he...
Ronnie W
 Ronnie W - dinsdag 02 november 2010 - 14:53   quote  deeplink  
Geachte heer Wessels,

Met oprechte excuses voor de vertraging danken wij u hartelijk voor het aanbod met ons in gesprek te komen over een manier om Feyenoord financieel verder te helpen. Het is een prettig idee dat zo velen met ons meedenken over manieren om de mooiste club van Nederland er weer bovenop te helpen.

Zoals u wellicht vanuit de media heeft vernomen is de eerste forse stap in de goede richting gezet met de oprichting van 'de Vrienden van Feyenoord'. Op dit moment vinden daarnaast gesprekken plaats met onze sponsoren en leden van de Feyenoord Business Club. Eind november / begin december hopen wij met een plan te komen waaraan iedere supporter kan deelnemen om ook onze achterban de gelegenheid te geven onze club in financieel opzicht te steunen. De opzet van een dergelijk plan heeft de nodige voeten in de aarde omdat vooral juridisch een en ander uitgezocht moet worden. Daarnaast willen we zo veel mogelijk goede 'ingrediënten' van de vele ideeën die wij inmiddels al hebben mogen ontvangen combineren en integreren in dit plan.

Wij stellen het enorm op prijs dat ook u met ons meedenkt en wij spreken dan ook de hoop uit dat het toekomstige plan u dermate aanspreekt dat u zich hier straks op financiële wijze aan verbindt.

Met vriendelijke groet,
FEYENOORD ROTTERDAM NV

De directie
JanM
 JanM - dinsdag 02 november 2010 - 14:59   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 november 2010 - 14:53 schreef Ronnie W het volgende:
Geachte heer Wessels,

Met oprechte excuses voor de vertraging danken wij u hartelijk voor het aanbod met ons in gesprek te komen over een manier om Feyenoord financieel verder te helpen. Het is een prettig idee dat zo velen met ons meedenken over manieren om de mooiste club van Nederland er weer bovenop te helpen.

Zoals u wellicht vanuit de media heeft vernomen is de eerste forse stap in de goede richting gezet met de oprichting van 'de Vrienden van Feyenoord'. Op dit moment vinden daarnaast gesprekken plaats met onze sponsoren en leden van de Feyenoord Business Club. Eind november / begin december hopen wij met een plan te komen waaraan iedere supporter kan deelnemen om ook onze achterban de gelegenheid te geven onze club in financieel opzicht te steunen. De opzet van een dergelijk plan heeft de nodige voeten in de aarde omdat vooral juridisch een en ander uitgezocht moet worden. Daarnaast willen we zo veel mogelijk goede 'ingrediënten' van de vele ideeën die wij inmiddels al hebben mogen ontvangen combineren en integreren in dit plan.

Wij stellen het enorm op prijs dat ook u met ons meedenkt en wij spreken dan ook de hoop uit dat het toekomstige plan u dermate aanspreekt dat u zich hier straks op financiële wijze aan verbindt.

Met vriendelijke groet,
FEYENOORD ROTTERDAM NV

De directie
Lijkt me duidelijk, toch?
Pietje1
 Pietje1 - dinsdag 02 november 2010 - 15:00   quote  deeplink  
Netjes dat ze deze brief gestuurd hebben.
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 02 november 2010 - 19:10   quote  deeplink  
Dat heet dus een late rehabilitatie. Geen speld tussern te krijgen. Ik wacht Vrienden van Feyenoord af.
Ronnie W
 Ronnie W - dinsdag 02 november 2010 - 20:14   quote  deeplink  
Maar ik hoop niet, dit heb ik uit betrouwbare bronnen dat Feyenoord iets gaat doen in samenwerking met ASR.

ASR wil alleen maar beter overal door worden
Els
 Els - dinsdag 02 november 2010 - 20:20   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 november 2010 - 20:14 schreef Ronnie W het volgende:
Maar ik hoop niet, dit heb ik uit betrouwbare bronnen dat Feyenoord iets gaat doen in samenwerking met ASR.

ASR wil alleen maar beter overal door worden
Is al in de publiciteit geweest. Ook de opgegeven reden voor een nee aan een aantal initiatieven.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 02 november 2010 - 20:22   quote  deeplink  
ja dat is oud nieuws.
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 02 november 2010 - 20:22   quote  deeplink  
En dat ASR er beter van wil worden, is dat ook uit betrouwbare bron? Noem ze liever, anders hard to believe.
Els
 Els - dinsdag 02 november 2010 - 20:25   quote  deeplink  
ASR is een bedrijf met winstoogmerk. Logisch dat ze er beter van willen worden. Van het sponsorschap van Feyenoord willen ze ook beter worden. Ik heb er geen problemen mee. Wil gewoon vooraf de spelregels weten, en dan kan ik me er wel of niet in vinden.
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 02 november 2010 - 20:28   quote  deeplink  
Ga naar de flappetap
Pin 100 euro
Koop een envelop
Doe de rest van het geld erin
Stuur aan Feyenoord
Heeft asr niks mee te maken.
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 02 november 2010 - 20:30   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 november 2010 - 20:25 schreef Els het volgende:
ASR is een bedrijf met winstoogmerk. Logisch dat ze er beter van willen worden. Van het sponsorschap van Feyenoord willen ze ook beter worden. Ik heb er geen problemen mee. Wil gewoon vooraf de spelregels weten, en dan kan ik me er wel of niet in vinden.
Inderdaad niets mis mee, maar wordt suggestie (in ander topic zelfs door Ronnie genoemd) gewekt dat ASR dat op onoirbare wijze wil gaan doen, t.k.v. supporters.
JanM
 JanM - dinsdag 02 november 2010 - 20:30   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 november 2010 - 20:28 schreef hotjumper het volgende:
Ga naar de flappetap
Pin 100 euro
Koop een envelop
Doe de rest van het geld erin
Stuur aan Feyenoord
Heeft asr niks mee te maken.
Vergeet de postzegel niet, anders wordt het alsnog teruggestuurd en heeft Feyenoord nog niks! Misschien ook handiger om met een envelop v.v. postzegel naar de flappetap te gaan, daar het maximale bedrag te pinnen en dat dan op te sturen naar Feyenoord?
F.L.E
 F.L.E - dinsdag 02 november 2010 - 20:31   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 oktober 2010 - 14:46 schreef bram het volgende:
een plan zou zijn om de aandelen te delen,dus van een groot aandeel kleinere maken,kan iedere supporter er ook een of meerdere kopen,zo bespaar je al het werk van een fonds oprichten en werken alle feyenoorders samen.
Gaat het hier om de aandelen die in bezit zijn van Blokland of om de overige aandelen, tot die 49%?
Het heeft namelijk weinig nut om de aandelen van Blokland te kopen, tenzij hij het geld wat hij hiervoor ontvangt weer terug wil storten naar Feyenoord.
Els
 Els - dinsdag 02 november 2010 - 20:31   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 november 2010 - 20:30 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Inderdaad niets mis mee, maar wordt suggestie (in ander topic zelfs door Ronnie genoemd) gewekt dat ASR dat op onoirbare wijze wil gaan doen, t.k.v. supporters.
Zoals ik het een gelezen heb, valt dat allemaal wel mee. Staat het niet in een uitgave van Hand in Hand of Legioen?
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 02 november 2010 - 20:36   quote  deeplink  
Niet in laatste Legioenblad gevonden.
hotjumper
 hotjumper - woensdag 03 november 2010 - 20:05   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 november 2010 - 19:25 schreef maakjeforummaarkapot het volgende:

[..]

ongelooflijke teringhomo
Briljant!
Milo
 Milo - woensdag 03 november 2010 - 20:23   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 november 2010 - 20:05 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Briljant!
hij is goed he?
Stylzz
 Stylzz - woensdag 03 november 2010 - 20:45   quote  deeplink  
Man man wat een passie!
Pietje1
 Pietje1 - vrijdag 05 november 2010 - 10:17   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 november 2010 - 20:23 schreef Milo het volgende:

[..]

hij is goed he?
Correctie: hij WAS goed. Hij's al weer weg. Een ander forum kapot aan het maken
Milo
 Milo - vrijdag 05 november 2010 - 10:27   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 november 2010 - 10:17 schreef Pietje1 het volgende:

[..]

Correctie: hij WAS goed. Hij's al weer weg. Een ander forum kapot aan het maken
hahahahahaha

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5178
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Veel bla bla









0.0072031