BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: De Vrij //// HELD

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 07 juni 2013 - 14:46   quote  deeplink  
Was wel weer opvallend !!
Grote mond vooraf van wraak dit wraak dat tegen Duitsland
en dan zo'n dramapot op de mat leggen...
Snap tie nou nog niet dat die praatjes hem niet passen?
craven
 craven - vrijdag 07 juni 2013 - 17:08   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 juni 2013 - 14:46 schreef Leon FR1908 het volgende:
Was wel weer opvallend !!
Grote mond vooraf van wraak dit wraak dat tegen Duitsland
en dan zo'n dramapot op de mat leggen...
Snap tie nou nog niet dat die praatjes hem niet passen?
tsjaaa....dat had heel feyenoord op een gegeven moment dit seizoen...
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 07 juni 2013 - 21:39   quote  deeplink  
Idd gozer ...Maar de Vrij heeft er nog niet van geleerd...
Wim2
 Wim2 - vrijdag 07 juni 2013 - 21:41   quote  deeplink  
ik ben stoned

lkkr cake
van geil
 van geil - vrijdag 07 juni 2013 - 23:00   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 mei 2013 - 11:30 schreef van geil het volgende:
matig seizoen.....

aanvoerder onwaardig.

van mij n 5,5
zet t nu ook door in Oranje.helaas!
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 10 juni 2013 - 10:19   quote  deeplink  
De Vrij: 'De bal kwam op mijn arm'

6713_1370808245_jongoranje2.jpg

Volgens Stefan de Vrij had scheidsrechter Antony Gautier zondagavond zomaar een strafschop kunnen geven aan Jong Rusland. Dit gebeurde echter niet, waardoor Jong Oranje met 5-1 wist te winnen op het EK (onder 21).

"Inderdaad", wist de Feyenoord-verdediger na afloop. "Die bal kwam op mijn arm, maar dat wil niet zeggen dat het een penalty is. Ik hield mijn armen op natuurlijke manier langs mijn lichaam en dan is het niet per se een penalty. Ik het nog nagevraagd bij de UEFA."

"Ze fluiten niet meer voor elke bal die op een arm komt. Ik zag meteen dat de scheidsrechter liet doorgaan. Ja, daarna viel meteen die rode kaart. Dat was natuurlijk gunstig, al besef ik dat het ook anders kan aflopen", beëindigt De Vrij met een nuchtere kijk op de wedstrijd.
Bron:Elfvoetbal
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 10 juni 2013 - 11:37   quote  deeplink  
De Vrij: 'Dit keer deed ik het de hele wedstrijd goed'

stefan-de-vrij(oranje)(3).jpg

Stefan de Vrij was zondag na het tweede gewonnen EK-duel van Jong Oranje een stuk opgewekter dan na de zege van drie dagen eerder tegen Jong Duitsland.

Jong Rusland werd in Jeruzalem met liefst 5-1 aan de kant gezet. Tegen de Duitsers (3-2 winst) had een flinke fout van De Vrij er direct na rust voor gezorgd dat de tegenstander terug in de wedstrijd kwam.

De Russen gunde hij die kans niet dankzij een stabieler optreden. Toch gaf Nederland bij een 2-0 voorsprong weer een treffer weg, na slordig uitverdedigen van Bruno Martins Indi.

"Dat is nog wel een leermomentje, dat weet Bruno ook", zei De Vrij tegen NUsport. "De vorige keer was ik het die in de fout ging, nu hij. Maar ik denk dat we dit keer na de 2-1 goed met de situatie zijn omgegaan. Zij stonden weliswaar met tien man, het is knap dat we nog naar 5-1 uitliepen. Rusland is toch een lastige tegenstander. We speelden het goed uit."

Over je eigen prestatie ben je ook meer tevreden dan tegen Duitsland?
"Ja, dat lijkt me logisch. Toen speelde ik in de eerste helft goed, maar in de tweede helft niet. Nu heb ik het voor mijn gevoel de hele wedstrijd goed gedaan."

Is die fout tegen Duitsland nog lang in je hoofd blijven zitten?
"Het filmpje heeft zich nog wel een paar keer afgespeeld. Maar toen ik voor deze wedstrijd het veld opstapte, dacht ik er helemaal niet meer aan. Ik ben gewoon weer gaan voetballen en heb risico's durven nemen. Maar wel geoorloofde risico's."

Rusland vroeg bij een 1-0 stand nog wel om een strafschop na een vermeende handsbal van jou. Was die claim terecht?
"Nee. De bal kwam wel op mijn arm, maar we zijn voor dit toernooi door de UEFA ingelicht over zulke situaties. Wanneer er sprake is van een natuurlijke beweging met de arm, dan is het geen strafschop. En dat was zo in mijn geval. Ik had mijn arm volgens mij ook langs mijn lijf. Ik wist in elk geval gelijk dat de scheidsrechter niet zou fluiten."

Jullie speelden in de eerste helft wat ingetogener dan tegen de Duitsers. Was dat ook om te voorkomen dat jullie te snel je krachten zouden verspelen?
"Niet alleen daarom. Dat was ook omdat die Russen graag wachten op een fout van ons en heel sterk zijn in de omschakeling. We raakten desondanks voor rust een paar keer de bal kwijt waardoor zij er gevaarlijk uitkwamen, maar dat losten we goed op."

Jullie zijn al zeker van de halve finales, waardoor bondscoach Cor Pot misschien wat wisselingen doorvoert voor de laatste groepswedstrijd tegen Jong Spanje. Zou jij die graag gewoon spelen, of vind je het wel prettig om rust te nemen?
"Het liefst speel ik gewoon, het is een mooie tegenstander. Aan de andere kant hebben we al twee zware duels gespeeld en kreeg ik tegen Duitsland een knietje op mijn bovenbeen. Dat is een beetje gekneusd. De tijd om te herstellen is op zo'n toernooi maar kort, we moeten dus kijken wat het slimste is. Als ik me honderd procent voel dan zou ik graag meedoen. Maar ik laat het natuurlijk aan de trainer over."

De reservespelers zijn er in elk geval klaar voor, zo bleek tegen de Russen opnieuw.
"Ja, dat merken wij op de trainingen ook al. Het 'tweede' team is bijna zo goed als het 'eerste' team. Dat is heel mooi, want zo maak je elkaar sterker."
Bron:NUsport
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 14 juni 2013 - 19:29   quote  deeplink  
Pot wijst De Vrij aan als reserve-aanvoerder

de-vrij-oranje1923123.jpg

Bondscoach Cor Pot heeft Feyenoorder Stefan de Vrij aangewezen als reserve-aanvoerder, nu Bram Nuytinck het EK onder 21 jaar vanwege een blessure heeft moeten verlaten. Kevin Strootman is de eerste aanvoerder van het team.

Nuytinck liep een knieblessure op in het laatste groepsduel met Spanje. De Anderlecht-verdediger heeft zich in Brussel laten onderzoeken door de medische staf van Anderlecht. 'Het valt gelukkig mee, heb ik begrepen. Bram heeft een soort kneuzing, dat zal met rust herstellen', aldus bondscoach Pot.

Pot: 'Als we verliezen gaat mijn hoofd eraf, dat weet ik'

Volgens bondscoach Cor Pot is Jong Oranje klaar voor de halve finale tegen Italië, morgen 20.30 Nederlandse tijd, in het HaMoshava Stadion in Petach Tikva. 'We hebben in februari van ze verloren, maar met een andere ploeg dan doe we nu hebben. Ik heb er alle vertrouwen in dat we ze kunnen verslaan, al geef ik meteen toe dat Italië een uitstekende ploeg heeft. Maar wij ook.'

Pot staat nog steeds achter zijn beslissing tegen Spanje een volledig nieuwe Jong Oranje op te stellen. 'Ik denk dat die rustperiode mijn spelers goed heeft gedaan, tenminste: ze maken een scherpe indruk. Spijt heb ik dan ook niet gehad, ook al weet ik dat als we verliezen mijn hoofd eraf gaat.'
Bron:AD
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 14 juni 2013 - 19:48   quote  deeplink  
De Vrij blijft gewoon bij Feyenoord

Feyenoorder Stefan de Vrij werd al meerdere malen gelinkt aan een aantal clubs uit Engeland. Na afloop van de wedstrijd tegen Jong Spanje was er dan ook een journalist die de verdediger vroeg naar een mogelijke overgang naar de Premier League. De Vrij gaf aan zijn contract bij Feyenoord net verlengt te hebben en komend seizoen dus gewoon voor de club uit Rotterdam te spelen.

Bron:vb
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 16 juni 2013 - 21:46   quote  deeplink  
De Vrij: 'Mijn linker-bovenbeen liep vol met vocht'

600x400-stefan-de-vrij(oranje)(3).jpg

Hinkend werkte Stefan de Vrij zich door de mixed zone. De verdediger haalde het einde niet van het duel met Italië in de halve finale van het EK onder 21 jaar. 'Tien minuten voor het einde ging het niet meer. Mijn linker-bovenbeen liep vol met vocht. Ik kon niet meer verder', zegt De Vrij tegen AD.nl.

Dat uitgerekend zijn vervanger, Mike van der Hoorn, in de fout ging, vindt de Feyenoorder sneu. 'Mike is een goede verdediger. Het is gewoon jammer dat we de kansen niet hebben benut. We hebben maar weinig weggegeven, en dan slaan de Italianen op zo'n moment toe. Ja, dit komt hard aan.'
van geil
 van geil - zondag 16 juni 2013 - 21:59   quote  deeplink  
ik lees meer interviews van de Vrij als dat ik hem zie voetballen
Bosifyable
 Bosifyable - maandag 17 juni 2013 - 00:20   quote  deeplink  
Er zijn ook meer nieuwsbronnen dan wedstrijden.
van geil
 van geil - maandag 17 juni 2013 - 20:52   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 juni 2013 - 00:20 schreef Bosifyable het volgende:
Er zijn ook meer nieuwsbronnen dan wedstrijden.
hahaha...

ja dat is n sterk punt!
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 19 juni 2013 - 02:23   quote  deeplink  
Positieve De Vrij gaat langs Feyenoord: "Kunnen ze mijn knie ook even beoordelen"

stefan-de-vrij(feyenoord)(6).jpg

Stefan de Vrij is positief gestemd over de blessure die hij in de halve finale van het EK onder 21 opliep. In het duel met Jont Italië (0-1 nederlaag) moest de verdediger van Jong Oranje zich in de tweede helft laten vervangen met een bovenbeenblessure.

"Het gaat op zich wel goed met mijn blessure, maar op dit moment zit er nog wel veel vocht in de bovenbeen. Hij is nog heel stijf en kan hem moeilijk buigen. Nu heb ik lekker vakantie en heeft mijn knie even tijd op de rusten", reageerde De Vrij bij terugkomst in Nederland tegenover Eredivisie Live.

Ondanks dat hij nu vakantie heeft, zal de verdediger zich woensdag melden bij zijn werkgever Feyenoord. "Dan kunnen ze mijn knie ook nog even beoordelen, zodat ik zeker weet wat het is. Maar ik ga er wel vanuit, dat als ik van mijn vakantie terugkom, ik nergens meer last van heb."
Bron:Soccernews
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 19 juni 2013 - 12:07   quote  deeplink  
Blessure Stefan de Vrij valt mee

600x400-01026586.jpg

Stefan de Vrij kan op 8 juli zonder problemen aansluiten bij de selectie van Feyenoord. De aanvoerder, die van de technische staf drie weken vakantie heeft gekregen na het EK onder de 21 in Israël, kampt met een kneuzing aan het bovenbeen. 'Het was pijnlijk en tegen Italië ging het echt niet mee', zegt de verdediger. 'Maar de schade valt mee.'
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 13 juli 2013 - 18:58   quote  deeplink  
De Vrij deelt persoonlijke doelstelling: 'Constanter worden'

600x400-vandeelendevrij.jpg

Stefan de Vrij kijkt tevreden terug op het trainingskamp dat Feyenoord belegde in Ermelo. 'We zijn beter geworden. Het was een goede trainingsweek waarin we hard hebben gewerkt', zei de aanvoerder tegenover RTV Rijnmond. De international won vandaag met zijn ploeg het oefenduel van ASWH (0-5) en hij kan zodoende direct vooruitkijken op de tweede fase van de voorbereiding waarin de betaald voetbalverenigingen de tegenstanders zullen zijn.

'We hebben vandaag gewoon ons ding gedaan en gewonnen. De aspecten waarop we hebben getraind wilden we terugzien. Sommige dingen gingen goed, de andere minder. We wilden een hoog tempo hanteren, vroeg druk zetten, domineren en veel doelpunten scoren. Het veld was stroef, dat maakte het wel moeilijker', concludeerde De Vrij na afloop van het duel in Hendrik-Ido-Ambacht.

De verdediger heeft zichzelf ook al persoonlijke doelstellingen opgelegd. 'Ik moet komend seizoen constanter worden in mijn spel en nog vaker een hoger niveau halen. Dat heb ik vorig seizoen niet altijd gedaan en dat is dus nog voor verbetering vatbaar.'
Bron:Rijnmond
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 13 juli 2013 - 18:58   quote  deeplink  
"we zijn beter geworden", dat schept hoop..d:-)
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 13 juli 2013 - 19:38   quote  deeplink  
T blijft een ventje en geen kerel
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 13 juli 2013 - 19:41   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 13 juli 2013 - 19:38 schreef Stylzz het volgende:
T blijft een ventje en geen kerel
LOL..!!!!!
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 13 juli 2013 - 22:21   quote  deeplink  
MMM
 MMM - zondag 04 augustus 2013 - 18:30   quote  deeplink  
Slappe aanvoerder, word eens een vent
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 04 augustus 2013 - 18:32   quote  deeplink  
was wel beter dan Indi.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 04 augustus 2013 - 18:52   quote  deeplink  
FKRotterdamþ@FKRotterdam24m
We werden afgetroefd op felheid en dat mag niet gebeuren." #DeVrij #FoxSports #pecFEY

----------

wow, wat een uitspraak.
MMM
 MMM - zondag 04 augustus 2013 - 18:53   quote  deeplink  
Zegt hij na elke nederlaag..
Stylzz
 Stylzz - zondag 04 augustus 2013 - 19:41   quote  deeplink  
Prutser
infamous psv
 infamous psv - zondag 04 augustus 2013 - 19:43   quote  deeplink  
Goede voetballer maar geen goede verdediger.. Mist hardheid en denk dat hij dat ook nooit zal krijgen.
Stylzz
 Stylzz - zondag 04 augustus 2013 - 19:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 augustus 2013 - 19:43 schreef infamous psv het volgende:
Goede voetballer maar geen goede verdediger.. Mist hardheid en denk dat hij dat ook nooit zal krijgen.
Oh.
infamous psv
 infamous psv - zondag 04 augustus 2013 - 19:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 augustus 2013 - 19:44 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Oh.
Sorry alvast..
TheMenace
 TheMenace - zondag 04 augustus 2013 - 19:52   quote  deeplink  
de vrij is en suburbs slet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!nog aanvoerder ook (af en toe) wat een lachertje!
TheMenace
 TheMenace - zondag 04 augustus 2013 - 19:53   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 augustus 2013 - 19:43 schreef infamous psv het volgende:
dus hij moet lekker optyfen of lekker naar psv gaan miss dat het dan wel opeens lukt net zoals zovelen.....
of je moet een bal in zijn bek douwen en hem vastbinden en hem helemaal kanaliseren met zo een roze grote dildo dat kutmietje

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 04 augustus 2013 door TheMenace --
infamous psv
 infamous psv - zondag 04 augustus 2013 - 20:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 augustus 2013 - 19:53 schreef TheMenace het volgende:

[..]

dus hij moet lekker optyfen of lekker naar psv gaan miss dat het dan wel opeens lukt net zoals zovelen.....
of je moet een bal in zijn bek douwen en hem vastbinden en hem helemaal kanaliseren met zo een roze grote dildo dat kutmietje
Daar zou ik niet zo snel aan denken maar het is een suggestie misschien ja ;)
TheMenace
 TheMenace - zondag 04 augustus 2013 - 20:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 augustus 2013 - 20:03 schreef infamous psv het volgende:

[..]

Daar zou ik niet zo snel aan denken maar het is een suggestie misschien ja ;)
ja dan krijgt hij meer geld dan lopen ze wat harder.bij feyenoord krijgen ze duidelijk geen kilometervergoeding.dat kan ook niet als je niet loopt.
infamous psv
 infamous psv - zondag 04 augustus 2013 - 20:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 augustus 2013 - 20:11 schreef TheMenace het volgende:

[..]

ja dan krijgt hij meer geld dan lopen ze wat harder.bij feyenoord krijgen ze duidelijk geen kilometervergoeding.dat kan ook niet als je niet loopt.
Ligt niet aan de poen Menace..

De Vrij is gewoon geen vent mr een jochie. Daar schrikken bepaalde spitsen hier in de Eredivisie nog van mr in het buitenland is het een ander verhaal.
jerra
 jerra - zondag 04 augustus 2013 - 20:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 augustus 2013 - 19:53 schreef TheMenace het volgende:

[..]

Hahahahaha ,ji komt ook uit Brabant ...Jonguh.....hahahahaha bots ...
jerra
 jerra - zondag 04 augustus 2013 - 20:30   quote  deeplink  
Hahahahaha kom dan .....jongeh ......
jerra
 jerra - zondag 04 augustus 2013 - 20:35   quote  deeplink  
https://www.google.nl/search?q=new+kids+turbo&client=safari&hl=nl&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=3J3-UdqABojoOrHegIgI&ved=0CAkQ_AUoAA&biw=768&bih=900#biv=i%7C121%3Bd%7CZFSzfgIEqJF8vM%3A
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 04 augustus 2013 - 20:41   quote  deeplink  
FR1908Nieuwsþ@FR1908Nieuws19m
Koeman tegen FOX over De Vrij: "Het is leuk en aardig als je goed kan opbouwen en inschuiven, maar hij moet meedogenlozer zijn." #Feyenoord
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 04 augustus 2013 - 20:41   quote  deeplink  
Koeman: "Dit zijn pijnlijke momenten, ook al is hij pas 21 jaar." #DeVrij #FOX
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 04 augustus 2013 - 21:17   quote  deeplink  
De Vrij///kutwijf.
Zit nog steeds bij de Grieken en dan die smsjes...bah bah
TheMenace
 TheMenace - zondag 04 augustus 2013 - 21:21   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 augustus 2013 - 20:29 schreef jerra het volgende:

[..]

Hahahahaha ,ji komt ook uit Brabant ...Jonguh.....hahahahaha bots ...
nee eend ik kom uit amsterdam nog erger haha
TheMenace
 TheMenace - zondag 04 augustus 2013 - 21:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 augustus 2013 - 20:41 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
Koeman: "Dit zijn pijnlijke momenten, ook al is hij pas 21 jaar." #DeVrij #FOX
hij lijkt wel 40 met zijn ouwe verlopen kutkop!
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - vrijdag 09 augustus 2013 - 15:09   quote  deeplink  
lijdensweg
 lijdensweg - vrijdag 09 augustus 2013 - 16:20   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 augustus 2013 - 15:09 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
[ filmpje ]
Weer een 'kut' interview! Ik moet er van leren, dat horen wel al jaren . En wat leert ie er van? NIKS ...
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - vrijdag 09 augustus 2013 - 16:35   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 augustus 2013 - 16:20 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Weer een 'kut' interview! Ik moet er van leren, dat horen wel al jaren . En wat leert ie er van? NIKS ...
Komt niet veel zinnigs uit ja..
VVout
 VVout - vrijdag 09 augustus 2013 - 16:49   quote  deeplink  
Kan men beter een spreekverbod opleggen, kan je je alleen maar aan ergeren aan die gast.
MMM
 MMM - vrijdag 09 augustus 2013 - 17:40   quote  deeplink  
Slap gelul, aanvoerder onwaardig.
craven
 craven - vrijdag 09 augustus 2013 - 17:42   quote  deeplink  
Geen woorden maar daden was de slogan toch???
VVout
 VVout - vrijdag 09 augustus 2013 - 17:50   quote  deeplink  
Vlaar is hij als je hem nodig hebt. Het is jammer dat hij weg is, tja.
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 09 augustus 2013 - 21:10   quote  deeplink  
De Vrij straalt niets uit. Geen leidersfiguur.
tomson
 tomson - zaterdag 10 augustus 2013 - 02:02   quote  deeplink  
Zag net weer een interviewtje met hem. Tenenkrommend.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3168
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: De Vrij //// HELD

0.0193240