|
|
hoogvliet010
|
|
|
Hij praat zoals die verdedigd! |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Die op FOX zeker? Gezien en inderdaad tenenkrommend. Geeft totaal geen antwoord op de vraag. Die interviewer moest de antwoorden echt uit hem trekken door drie keer dezelfde vraag te stellen. En dan was het nog niks. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Pfff, met kaas uiteraard.
Echt het is in ieders belang die gozer te verbieden aan interviews deel te nemen, dit moet je niet willen als club en voor hem zelf is het ook beter.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 10 augustus 2013 door VVout -- |
|
|
|
|
eko-sporter
|
|
|
Je kan merken dat de selectie van Feyenoord een mediatraining heeft gehad. Ze spreken verstandige woorden. Alleen hebben ze nog niet geleerd dat de lezers of de luisteraars er van uit gaan dat de uitgesproken woorden vertaald worden in daden op het veld. En dat is heel vervelend, omdat het lijkt of je naar twee verschillende films zit te kijken, terwijl alle acteur er het zelfde uitzien, evenals het decor. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 - 10:08 schreef eko-sporter het volgende:Je kan merken dat de selectie van Feyenoord een mediatraining heeft gehad. Ze spreken verstandige woorden. Alleen hebben ze nog niet geleerd dat de lezers of de luisteraars er van uit gaan dat de uitgesproken woorden vertaald worden in daden op het veld. En dat is heel vervelend, omdat het lijkt of je naar twee verschillende films zit te kijken, terwijl alle acteur er het zelfde uitzien, evenals het decor. Weet je dan wel zeker of de Vrij goed opgelet heeft bij die training, daar heb ik dan wel mijn ??? bij. |
|
|
|
|
eko-sporter
|
|
|
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 - 10:27 schreef VVout het volgende:[..] Weet je dan wel zeker of de Vrij goed opgelet heeft bij die training, daar heb ik dan wel mijn ??? bij. Heb jij mijn verhaal wel goed gelezen, daar zet ik mijn ??? bij. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Continu : " als ik er maar van leer, daar moet ik stappen in maken" De interviewer leek wel een schoolmeester, en Stefan de leerling. Verdomme man, je bent de aanvoerder nota bene. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Als het kwartje dit seizoen niet valt bij Stephan, is het tijd als je wil groeien als club . tijd om afscheid te nermen. Is dit hard? In een bedrijf wat verder wil de realiteit. Herinneren jullie die twijfel nog over het bijtekenen bij hem? Nu mag er gerust twijfel zijn bij de club.Stephan wakker worden!!!!! |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Ik zet er mijn vraagtekens bij hoe ik de film opvat en jij bij jouw film, zelfs met jouw verhaal wat ik wel degelijk gelezen heb leid dat tot verschillende interpretaties.
Of hij daarbij een training heeft gehad is geen excuus dat zijn verhaal niet aansluit bij wat we zien, is geen excuus voor wat hij presteert of hoe hij dit naar ons toe verklaren wil. Het is natuurlijk mijn film en niet de jouwe. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 - 11:09 schreef piet de paler het volgende:Als het kwartje dit seizoen niet valt bij Stephan, is het tijd als je wil groeien als club . tijd om afscheid te nermen. Is dit hard? In een bedrijf wat verder wil de realiteit. Herinneren jullie die twijfel nog over het bijtekenen bij hem? Nu mag er gerust twijfel zijn bij de club.Stephan wakker worden!!!!! Dat is zeker niet te hard! Dat heb ik al geroepen over Erwin Mulder , als Stefan er dit seizoen niks van leert dan hoort ie niet bij Feyenoord thuis ... net zoals Erwin Mulder. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Die de Vrij laat met zulke interviews én dito voetbal z'n waarde in 1 klap kelderen. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
de Vrij linie naar voren. Clasie reserve. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Moet ook geen aanvoerder meer willen zijn ......... |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Mathijsen er weer in en die ook de band geven, net als in mijn OSM-team! |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Pelle aanvoerder even de Vrij ernaast en een andere snelle verdediger naast Mathijssen. En als de Vrij dan gaat huilen transfereren en wegwezen,.dat heet doorselecteren. Ik hoop dat ik geen gelijk krijg over de Vrij |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 - 16:15 schreef piet de paler het volgende:Pelle aanvoerder even de Vrij ernaast en een andere snelle verdediger naast Mathijssen. En als de Vrij dan gaat huilen transfereren en wegwezen,.dat heet doorselecteren. Ik hoop dat ik geen gelijk krijg over de Vrij Hahaha , dat hoop ik ook met Erwin Mulder! Hahahahahaha ... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Jij hoop dat je geen gelijk krijg over mij ! Vriend ... Hahahaha |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Pak hem Impuls..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 10 augustus 2013 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
De Vrij hersteld zich morgen...komt goed. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Ja natuurlijk: 1 keer goed en dan weer een paar 'kut' wedstrijden ... Begint steeds meer op Erwin Mulder te lijken. Dan zal het ook bij de Vrij met zijn uitstraling te maken hebben. :-) ... |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Dat interview weer van hem bij Fox, alsof je naar een klein kind luistert. Ga eens voetballer klein kind |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
De Vrij: 'We moeten zelf in de spiegel kijken'
..................................... |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote: Die ging er weer prima in bij de gelijkmaker van Twente.. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: echt? pfffffff, heb dat interview nog niet eens gezien, maar daar heb ik ook geen zin meer in.. |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op zondag 11 augustus 2013 - 15:08 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] echt? pfffffff, heb dat interview nog niet eens gezien, maar daar heb ik ook geen zin meer in.. Stond er ook weer als n krijger bij tijdens interview... |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Weer z'n man kwijt en 1-1.. |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote: Is niet de eerste de beste die hij kwijt is.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Stond op verkeerde been omdat bal doorschoot. Huntelaar was de boosdoener |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Idd. En dan is het mal te zien dat Bruno verwijten naar Stefan uit... |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
hahaha geweldig dat duo penotti in dat nerderlandse elftal haha en wie gingen er weer in de foutje met zijn tweetje peppie en kokkie oftewel duo penotti!!!!!!hahahaha blijf ze alsjeblieft opstellen!haha
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 14 augustus 2013 door TheMenace -- |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: Okay, heb ik 't toch goed gezien ;) |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 - 23:31 schreef TheMenace het volgende:hahaha geweldig dat duo penotti in dat nerderlandse elftal haha en wie gingen er weer in de foutje met zijn tweetje peppie en kokkie oftewle duo penotti!!!!!!hahahaha blijf ze alsjeblieft opstellen!haha Enkeltje Madrid dan maar doen? |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
quote: haahhahahahahhahahahahhahahaha naja 1 ding is wel positief!1 van de 2 is er zondag niet bij!haha
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 14 augustus 2013 door TheMenace -- |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
quote: graag en dan kom ik nooit meer terug.haha |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: Mooi, nadere info in 't Maasgebouw, vragen naar dhr de Vrij aub |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
quote: hij word toch overbetaald die mevrouw de vrij ja die kan het wel bekostigen voor mij.ja meld je maar kluns.kan je weer als een dooie stom gaan zitten lachen.zelfs mijn dooie oma van 100 jaaar geleden zat nog mr leven in als jouw slooooooooommmmeeeeeeeeeeeeee haha
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Beter te zien in de herhaling, klopt Stylzz |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
quote: ja held!!gewoon blijven opstellen in die oranjetroep kan ik tenminste blijven lachen!haha gelukkig doet ze zondag niet mee.alleen der zus doet mee!haha och maar het is zo een aardige jongen!jah zOOO aardig dat hij beter een kut had kunnen hebben!
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 - 23:31 schreef TheMenace het volgende:hahaha geweldig dat duo penotti in dat nerderlandse elftal haha en wie gingen er weer in de foutje met zijn tweetje peppie en kokkie oftewel duo penotti!!!!!!hahahaha blijf ze alsjeblieft opstellen!haha donder op |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 - 23:44 schreef TheMenace het volgende:[..] ja held!!gewoon blijven opstellen in die oranjetroep kan ik tenminste blijven lachen!haha gelukkig doet ze zondag niet mee.alleen der zus doet mee!haha och maar het is zo een aardige jongen!jah zOOO aardig dat hij beter een kut had kunnen hebben! Word je verliefd , hoelie... |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 - 23:34 schreef TheMenace het volgende:[..] haahhahahahahhahahahahhahahaha naja 1 ding is wel positief!1 van de 2 is er zondag niet bij!haha donder op |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 - 23:42 schreef TheMenace het volgende:[..] hij word toch overbetaald die mevrouw de vrij ja die kan het wel bekostigen voor mij.ja meld je maar kluns.kan je weer als een dooie stom gaan zitten lachen.zelfs mijn dooie oma van 100 jaaar geleden zat nog mr leven in als jouw slooooooooommmmeeeeeeeeeeeeee haha donder op |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
quote: elmooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo
haha |
|
|