|
|
dennie
|
|
|
Janmaat speelt waar we voor staan met passie en strijd en de Vrij speelt als een slappe lul dus zeker een goede optie. Is alleen niet heel gebruikelijk om een back aanvoerder te maken maar het kan wel. (Lahm) |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 - 22:08 schreef dennie het volgende:Janmaat speelt waar we voor staan met passie en strijd en de Vrij speelt als een slappe lul dus zeker een goede optie. Is alleen niet heel gebruikelijk om een back aanvoerder te maken maar het kan wel. (Lahm) Zanetti was dat ook volgens mij. Gio was het ook. Zabaleto is vice aanvoerder bij City. En ik geloof dat ook Evra bij United de band met regelmaat draagt. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 - 22:08 schreef dennie het volgende:Janmaat speelt waar we voor staan met passie en strijd en de Vrij speelt als een slappe lul dus zeker een goede optie. Is alleen niet heel gebruikelijk om een back aanvoerder te maken maar het kan wel. (Lahm) Coaching, ballen hebben als het er op aan komt in het veld en niet de blik hebben van een verschrokken hertje voor de camera achteraf tijdens de interviews maar gewoon een goeie kop er op. Gewoon personality, ongeacht zijn positie....;) |
|
|
|
|
dennie
|
|
|
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 - 22:12 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Zanetti was dat ook volgens mij. Gio was het ook. Zabaleto is vice aanvoerder bij City. En ik geloof dat ook Evra bij United de band met regelmaat draagt. punt voor jou ;) |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Stefan kijk even naar de beelden van John de Wolf van vroeger.....hakken op de juiste plek en op de juiste manier.. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 - 10:08 schreef Leon FR1908 het volgende:Stefan kijk even naar de beelden van John de Wolf van vroeger.....hakken op de juiste plek en op de juiste manier.. Toen had de scheids ook nog geen fluit met automatische repeteer functie. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Aangezien hij er toch wel weer in staat..:
Bloed zweet en tranen, slappe zak! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: En dan weer 2 gele kaarten oplopen... |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Niet teveel opdrachten meegeven heren :) |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Jep gewoon zelf laten voetballen, anders krijgen ze stress. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Vooral die van Henkert he.. Gelijk weer 2 gele kaarten pakken... Tssssk ! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Intervieuw met Stefan de Vrij na Feyenoord - Roda JC
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Geen aanvoeders type...! Speelde wel goed vandaag |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Vandaag niet best bij oranje.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Helaas geen kwaliteit met een plus. Ontwikkelt ook niet verder. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Tja hij zit met zjn hoofd ergens anders, kom weer op aarde stefan en concentreer je op je eigen niveau en niet wat ze al zeggen dat je een topverdediger met een gouden toekomst ben,Gewoon hard werken bij feyenoord dan komt alles goed voor feyenoord en jou maar niet denken dat je europese top bent. Nederlandse top moet je aan werken en dat is voor ons voorlopig genoeg |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
was echt n drama. traag als dikke stront met de opbouw. alles terug op de keeper.slecht koppen. niet lezen van de wedstrijd. en z'n zwakste punt het niet op tijd inschuiven voor de verdediging. Dat laatste wijt ik n beetje aan Koeman. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
hoe vond je de keeper ??????????????????? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: in dit geval niet relevant,die is niet van Feyenoord,dus boeit me niet. |
|
|
|
|
kbfey
|
|
|
quote: Zwak bij beide doelpunten |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Maar de vraag is bij mij . Wat is er Fysiek aan de hand met de Vrij en BMI ik vind ze erg vermoeid ogen? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zaterdag 07 september 2013 - 16:05 schreef piet de paler het volgende:Maar de vraag is bij mij . Wat is er Fysiek aan de hand met de Vrij en BMI ik vind ze erg vermoeid ogen? met de ziel onder de arm,geen spelvreugde en geen vertrouwen...
Janmaat daarintegen trok zich op aan Robben en speelde bij vlagen retegoed. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Koeman maakt zich geen zorgen om De Vrij
Stefan de Vrij ging afgelopen vrijdag in de fout tijdens het duel van Oranje in en met Estland (2-2). De centrale verdediger kreeg na afloop kritiek te verwerken van bondscoach Louis van Gaal, die De Vrij halverwege de tweede helft wisselde vanwege verminderd vertrouwen.
Ook trainer Ronald Koeman is de laatste tijd kritisch op zijn aanvoerder, die vaker op slordigheidjes wordt betrapt. Stefan stapte verkeerd in tegen Estland, weet Koeman. Hij was wat te naïef, al was dat schot waaruit die goal kwam van buiten de zestien. Dus een grote fout vond ik het ook weer niet. Daarom maak ik me niet zon zorgen om Stefan. Hij zit nu in een lastige fase, maar die hoort erbij. Stefan wordt getoetst en getest. Hij was lang foutloos in Oranje en nu overkomt hem dit een keer. Dan krijg je kritiek, maar hij komt er wel bovenop. We zijn veel met hem bezig en zitten midden in een proces een nog betere verdediger van hem te maken. Er is niks aan de hand. Bron:VI |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
De Vrij: 'Kan steeds beter met kritiek omgaan'
Stefan de Vrij kende een mindere week. Het gelijke spel tegen Estland was teleurstellend en de Feyenoorder was een van de spelers die het moest ontgelden in de landelijke media. Vanuit zijn hotelkamers in Barcelona en Andorra kreeg hij flarden van de kritische noten mee. 'Het hoort er bij, ik ga er heel nuchter mee om', zegt de verdediger in het Algemeen Dagblad.
Robin van Persie, Arjen Robben en trainer Louis van Gaal namen het direct voor de 21-jarige voetballer op. 'Dat was goed om te horen. Ik heb veel met Robin en andere spelers gepraat, maar ook individueel met de bondscoach. Wat er is gezegd, blijft natuurlijk tussen ons. Maar het voelde goed. Ik denk ook dat ik steeds beter met dergelijke kritiek kan omgaan.'
Oranje plaatste zich afgelopen dinsdag voor het WK in Brazilië. Buiten de kwalificatieduels tegen Hongarije en Turkije treft het Nederlands elftal nog Japan, Frankrijk en Columbia in drie oefenwedstrijden. 'Dat zijn geweldige uitdagingen. Daar kunnen we zien hoe ver wij staan', besluit De Vrij. Bron:AD |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Nu nog vertalen naar verbetering |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Nu nog vertalen naar verbetering |
|
|
|
|
craven
|
|
|
Gewoon niks meer zeggen en laten zien..Ik twijfel ook aan zijn aanvoerderschap eigenlijk..maar om hem dat af te nemen??? |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Precies niks van aantrekken, belangrijk is dat je beter met de bal leert omgaan. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Gore klootzak. Beetje lopen trucen in de eerste paar minuten en bij de 1-1 lekker blijven zitten. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
De Vrij even een weekje op de bank en alles weer op zaken brengen in zijn hoofd.En gewoon beseffen dat je een goede verdedger bent in Nederland en meer niet |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Ik voorspel het interview voor straks: We moeten in de spiegel kijken, dit had niet mogen gebeuren, we waren veel te slap |
|
|
|
|
craven
|
|
|
zo'n slappe lul zal ook nooit wippen ook |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Haha..
Kan iemand de topictitel aanpassen.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
De Vrij met bekend verhaal: 'We geven het te makkelijk weg'
Stefan de Vrij moest voor de zoveelste keer concluderen dat Feyenoord zelf een overwinning uit handen heeft gegeven. Het team van trainer Ronald Koeman scoorde uiteindelijk drie keer, maar dat bleek niet genoeg voor de overwinning tegen NEC Nijmegen.
'Gezien de kansen die we krijgen verdienden, we om hier te winnen. Het rendement is echter te laag. Wij gaven de kansen en de doelpunten daarnaast te makkelijk weg, waardoor je achteraf nog blij moet zijn met een punt', vertelt de aanvoerder tegenover Fox Sports. 'Ik weet niet of het met de overtuiging te maken heeft, maar we hebben in bepaalde fases nagelaten om uit te lopen. Het was heel rommelig in sommige gedeelten van de wedstrijd.' Bron:FoxSports |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Die man is gewoon nog aanvoerder ook!!! Snap ik niets van! Was toch te lief?? Zo ziet hij er uit en zou voetbalt hij en is hij als aanvoerder!! Zet hem AUB op de bank en maak Mathijsen of Clasie aanvoerder! Mathijsen voor de ervaring en Clasie omdat hij wel een echte leider is!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 15 september 2013 door Feyenoord till i die -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
quote: Bezinning van Koeman en v. Gaal ja!! Bij Feyenoord een paar jaar niet zo'n slechte verdediging gezien! Maakt hij die de Vrij ook nog aanvoerder! En die mongool van een v.Gaal selecteert ze ook nog voor oranje! Komen ze tenminste helemaal op een wolk te zitten en denken ze dat ze er al zijn. Met deze verdediging ga je met 10-2 over de knie tegen een Brazilie op het WK!! We mogen blij zijn dat NEC een van de mindere ploegen van de eredivisie is anders had je vandaag ook verloren! |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op zondag 15 september 2013 - 17:01 schreef RenatoBos het volgende:De Vrij met bekend verhaal: 'We geven het te makkelijk weg'[ afbeelding ] Stefan de Vrij moest voor de zoveelste keer concluderen dat Feyenoord zelf een overwinning uit handen heeft gegeven. Het team van trainer Ronald Koeman scoorde uiteindelijk drie keer, maar dat bleek niet genoeg voor de overwinning tegen NEC Nijmegen.'Gezien de kansen die we krijgen verdienden, we om hier te winnen. Het rendement is echter te laag. Wij gaven de kansen en de doelpunten daarnaast te makkelijk weg, waardoor je achteraf nog blij moet zijn met een punt', vertelt de aanvoerder tegenover Fox Sports. 'Ik weet niet of het met de overtuiging te maken heeft, maar we hebben in bepaalde fases nagelaten om uit te lopen. Het was heel rommelig in sommige gedeelten van de wedstrijd.' Bron:FoxSports hou gewoon je bek... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Nou idd,hij heeft VWO en studeerd aan de Erasmus universiteit.. Is het slimste ventje van de selectie.. Maar als je al zijn interviews op een rijtje zet komt hij niet bijster slim over.. Sterker nog het is niet slim wat hij zegt ,keer op keer. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
quote:Op zondag 15 september 2013 - 17:54 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Nou idd,hij heeft VWO en studeerd aan de Erasmus universiteit.. Is het slimste ventje van de selectie.. Maar als je al zijn interviews op een rijtje zet komt hij niet bijster slim over.. Sterker nog het is niet slim wat hij zegt ,keer op keer. Het is nog minder slim wat hij zelf steeds op het veld laat zien! En dan die dingen zegt! Blundert het meeste van allen! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 15 september 2013 - 17:59 schreef Feyenoord till i die het volgende:[..] Het is nog minder slim wat hij zelf steeds op het veld laat zien! En dan die dingen zegt! Blundert het meeste van allen! En de kritiek went..d:-)))))) |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
quote: Zegt genoeg over je eigen spel toch??? HOU DAN OOK JE WIJZE BEK DE VRIJ!!!! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|