|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
ghe ghe..
maar ja..de aanvoerder moet wat zeggen |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Heb de afbeelding gelijk ff gejat |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Ik mis nog: 'het mag niet gebeuren'. ;) |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: 'We moeten in de spiegel kijken' |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
'Ik moet m'n smoel eens houden, voor- en achteraf.' |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: hahaha, die ook ja! |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
80% van de voetballers lullen obligate onzin.
Boëtius...Die sprak vandaag zinvol! Goed en pienter ventje! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 15 september 2013 - 23:15 schreef FR-Henk het volgende:80% van de voetballers lullen obligate onzin. Boëtius...Die sprak vandaag zinvol! Goed en pienter ventje! haha,,,
he Henk.... we zijn het eens:) |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Ik moet die aanvoerdersband gewoon voorlopig niet meer willen... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Hahaha! Bel jij de krant? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: ik probeer het morgen.. ben totaal ondersteboven van dit feit.. :) |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Vaak dezelfde boodschap met verschillende verhalen. Niks bijzonders. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: is ook waar.. maar wel uniek dat Henk en ik t een keer eens zijn over iets wat met voetbal te maken heeft.. met het overige,,,sex drank en dom gelul gaat t altijd vanzelf. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 15 september 2013 - 23:26 schreef van geil het volgende:[..] is ook waar.. maar wel uniek dat Henk en ik t een keer eens zijn over iets wat met voetbal te maken heeft.. met het overige,,,sex drank en dom gelul gaat t altijd vanzelf. Neuken tijdens het voetbal is een slechte combi. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Daar zal die geile het niet mee eens zijn.. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Ik probeer het nog steeds te visualiseren voor me zelf maar nee, dat zie ik me nog niet doen op de grasmat terwijl ik met rechts een balletje wegtrap. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Gewoon vorm crisis. Algehele malaise. Ook in oranje. Komt hier beter uit of afgeschreven |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Stefan de Vrij in gesprek met Jan Dirk Stouten
|
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Het lijkt wel of voetbal geen prioriteit heeft bij Stefan, hij relativeert makkelijk en lijkt daardoor onverschillig. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Hij zeg toch iets heel anders.. Maar hij komt inderdaad erg berustend over..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 20 september 2013 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
komt omdat ie het al een plaats heeft gegeven. Betekend niet dat hij onverschillig is. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Vind het al nix als een speler niet te peilen is. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Hij komt zo knullig, zwak en emotieloos over, dat het de waarde van zijn antwoorden tot nul reduceert. Om te weten hoe hij nou echt is zouden ze beter zijn vriendin kunnen interviewen. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Als je bruma ziet schutteren de afgelopen wedstrijden dan doet de vrij het niet eens onaardig! Nu zie je pas hoe belangrijk vlaar voor hem is geweest! Wat is die enorm gegroeid in engeland! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zaterdag 21 september 2013 - 14:44 schreef Milo het volgende:Als je bruma ziet schutteren de afgelopen wedstrijden dan doet de vrij het niet eens onaardig! Nu zie je pas hoe belangrijk vlaar voor hem is geweest! Wat is die enorm gegroeid in engeland! Viel mij ook op Milo.. Eerst dacht ik dat de betere Feyenoordse centraal verdediger bij Psv liep... Nou na donderdag denk ik daar behoorlijk anders over.. De Vrij is verder alleen moet hij het zelf nog gaan beseffen.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
De Vrij: 'Het was niet groots, maar in deze fase telt het resultaat'
Stefan de Vrij erkende na afloop van de 1-0 overwinning op FC Utrecht dat het spel beter had gekund, maar de aanvoerder van Feyenoord was vooral blij met het resultaat. De Rotterdammers beleefden een moeizame start van de competitie, waardoor de driepunter tegen de Domstedelingen erg welkom was.
"Het resultaat was het belangrijkst, in deze fase hebben we gewoon punten nodig", vertelde De Vrij in gesprek met FOX Sports. "Dan maakt het niet uit op wat voor manier we de punten halen. Het was niet mooi, het was niet groots, maar de drie punten tellen."
"Het bleef lang 1-0, waardoor het spannend bleef. In de tweede helft liepen we iets te veel achteruit en hadden we te weinig druk op de bal. Maar we hebben op één of twee kansjes na weinig weggegeven en op het laatst hadden we het nog in het slot kunnen gooien, dus het is gewoon een goede overwinning." Bron:Soccernews |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Stefan de Vrij na winst op FC Utrecht
|
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Wat een enorme droogkloot? of zeer nuchter of naïef? langzamerhand klimt hij uit het dalletje, net zoals de rest.......het voetbal is nog niet denderend maar de punten halen we weer gelukkig binnen, en staan we gelukkig maar 5 puntjes achter.... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Zo is het Milo, elke week een stukje beter brengt ons elke week een stukje dichter bij de Coolsingel.. Kan niet verwachten dat het roer ineens is omgedraaid.. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op maandag 23 september 2013 - 11:42 schreef RenatoBos het volgende:Zo is het Milo, elke week een stukje beter brengt ons elke week een stukje dichter bij de Coolsingel.. Kan niet verwachten dat het roer ineens is omgedraaid.. Rocketmodus inschakelen, het heeft nu wel lang genoeg geduurd.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 23 september 2013 door VVout -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Juist nu maar eens laten zien dat het mannen zijn.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
volgens velen beter geworden onder Koeman. ik zit t niet,al 8 maanden. vond m samen met BMI,en ook Schaken onder van Gaal veel beter te pruimen behoudens de laatste sessie.de crisis lijkt verergerd. dus:opnieuw beginnen.zet aub n goede reeks neer |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Terecht dat jij die aanvoerdersband kwijt bent... Nog slechter dan Vilhena op basis van ervaring en aanvoerdersband.. Als Janmaat totaal vrij stond opende jij op links.. Stond Janmaat redelijl gedekt dan speel jij die bal... Je kan best goed verdedigen op z'n tijd maar er zit weinig voetbalvernuft tussen je oren. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
De Vrij baalt van verlies aanvoerdersband
Stefan de Vrij baalde na afloop van de wedstrijd tegen ADO Den Haag (4-2 winst, red.) over twee dingen. De centrale verdediger van Feyenoord was teleurgesteld over de slordige slotfase waarin de Rotterdammers nog twee goals om de oren kregen. De Vrij vond het daarnaast ook jammer dat hij de media niet meer als aanvoerder te woord mag staan.
'We balen zeker van de slotfase', begint De Vrij het gesprek met RTV Rijnmond. 'Je gaat toch met een minder goed gevoel de kleedkamer in. Er was eigenlijk niets aan de hand. We werden slordiger en leden veel balverlies. We hebben echter goede zaken gedaan. Je staat toch steeds dichter bij de koploper.'
De international wilde niet veel kwijt over het verlies van de groen-witte aanvoerdersband. 'Je moet bij de trainer zijn. Ik vind het jammer en was trots om captain te zijn. Koeman heeft de beslissing gemaakt en die moet ik accepteren. Het doet er niet toe wat ik er van vind.' Bron:Rijnmond |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zondag 29 september 2013 - 19:00 schreef Leon FR1908 het volgende:Terecht dat jij die aanvoerdersband kwijt bent... Nog slechter dan Vilhena op basis van ervaring en aanvoerdersband.. Als Janmaat totaal vrij stond opende jij op links.. Stond Janmaat redelijl gedekt dan speel jij die bal... Je kan best goed verdedigen op z'n tijd maar er zit weinig voetbalvernuft tussen je oren. Soms zou je willen dat De Vrij wat minder voetballend vermogen had. Dan zou hij het zichzelf ook veel makkelijker maken. Kijk naar Indi. Die trapt de bal gewoon de tribune op als het moet. Die heeft een mindere pass dan De Vrij, maar komt ook minder in de problemen. Omdat ie zijn beperkingen kent. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 29 september 2013 - 19:22 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Soms zou je willen dat De Vrij wat minder voetballend vermogen had. Dan zou hij het zichzelf ook veel makkelijker maken. Kijk naar Indi. Die trapt de bal gewoon de tribune op als het moet. Die heeft een mindere pass dan De Vrij, maar komt ook minder in de problemen. Omdat ie zijn beperkingen kent. Ja dat heb je goed alleen vind ik het verdedigend nog wel meevallen met hem, maar opbouwend daar begint het spel...Hij kijkt niets eens naar Janmaat |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
goed ingegrepen van Koeman. ik was destijds ook voorstander van de Vrij als aanvoerder,ik dacht dat hij dan meer flair en zelfvertrouwen zou krijgen,t tegendeel is gebleken,helaas. misschien in de toekomst. nu weer gewoon alleen voetballen. Succes ! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 29 september 2013 - 20:02 schreef van geil het volgende:goed ingegrepen van Koeman. ik was destijds ook voorstander van de Vrij als aanvoerder,ik dacht dat hij dan meer flair en zelfvertrouwen zou krijgen,t tegendeel is gebleken,helaas. misschien in de toekomst. nu weer gewoon alleen voetballen. Succes ! Te soft,had ook meer van hem verwacht! Ik dacht zelfs dat hij Vlaar zou gaan overtreffen.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Inderdaad goed opgelost van Ronald.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Het kon ook al weken niet meer eigenlijk.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Inderdaad, maar das Ronald op het moment toch, wacht te lang met ingrijpen.. |
|
|
|