BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: De Vrij //// HELD

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - maandag 19 mei 2014 - 09:21   quote  deeplink  
Nou, waarom niet? Hij speelt gewoon goed. Zaterdag heeft hij wederom zijn visitekaartje afgegeven. Die jongen kan straks overal tekenen. Nou, kwestie van vraag en aanbod.. De clubs die nu al komen, hopen dat Feyenoord te snel toehapt, maar als hij straks overeind blijft op het wk is hij het zeker waard....
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 19 mei 2014 - 09:25   quote  deeplink  
Omdat ie nog een contract voor een jaar heeft..
Eens met niet te snel toehappen..
Stylzz
 Stylzz - maandag 19 mei 2014 - 09:39   quote  deeplink  
Feyenoord wil nu no geen zaken doen, denken dat er meer te halen is.
JanM
 JanM - maandag 19 mei 2014 - 09:46   quote  deeplink  
Voor ManU / Van Gaal blijft het een koopje ...
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 19 mei 2014 - 10:33   quote  deeplink  
De truc is niet nieuw nee.
Een hoge drempel stellen is op z'n minst verstandig.
En in deze periode slim.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - maandag 19 mei 2014 - 15:18   quote  deeplink  
Hoezo truc? Als jij je auto verkoopt en je weet dat hij 2000 euri waard is, vraag je toch ook net iets meer, zodat je uiteindelijk op de prijs uitkomt waar je op uitkomen wilt... tja, dat je dan geen 600 euro vraagt lijkt me logisch... 't Is gewoon ordinair handel drijven, meer niet.... Ik denk dat Van Geel ook gerust vijftien kan vragen, meer niet. Dan overdrijft hij, maar vijftien... voor BMI, vijftien voor De Vrij, zeventien voor Janmaat en negen voor Clasie..... Nou, dan hou je per bedrag twee minder over is dertien, plus dertien, plus vijftien plus zeven maakt achtenveertig... dat halen we nooit en dan voor twaalf versterkingen halen die te betalen zijn, om te beginnen met Hupperts. Woudenberg terug. Nog een centrumverdediger erbij en veel geld uittrekken voor één of twee geweldige middenvelders en je bent klaar.....
tomson
 tomson - maandag 19 mei 2014 - 15:28   quote  deeplink  
Laat het 8 a 10 miljoen worden, dan is het prima toch ? Zolang het maar geen herhaling van de deal rond Vlaar en El Ahmadi naar Villa wordt, want dat was echt te weinig toen..
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 19 mei 2014 - 15:50   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 mei 2014 - 15:18 schreef Arie.Klooster het volgende:
Hoezo truc? Als jij je auto verkoopt en je weet dat hij 2000 euri waard is, vraag je toch ook net iets meer, zodat je uiteindelijk op de prijs uitkomt waar je op uitkomen wilt... tja, dat je dan geen 600 euro vraagt lijkt me logisch... 't Is gewoon ordinair handel drijven, meer niet.... Ik denk dat Van Geel ook gerust vijftien kan vragen, meer niet. Dan overdrijft hij, maar vijftien... voor BMI, vijftien voor De Vrij, zeventien voor Janmaat en negen voor Clasie..... Nou, dan hou je per bedrag twee minder over is dertien, plus dertien, plus vijftien plus zeven maakt achtenveertig... dat halen we nooit en dan voor twaalf versterkingen halen die te betalen zijn, om te beginnen met Hupperts. Woudenberg terug. Nog een centrumverdediger erbij en veel geld uittrekken voor één of twee geweldige middenvelders en je bent klaar.....
De truc zit 'm in het moment: nu de prijs stellen is als club vroeg helderheid verschaffen.
Dit zijn de kosten en bel maar op als je het (in die buurt) er voor over hebt.

Scheelt talloze onzinclubs die met 5 miljoen (Lazio) komen wapperen.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - maandag 19 mei 2014 - 15:53   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 mei 2014 - 15:28 schreef tomson het volgende:
Laat het 8 a 10 miljoen worden, dan is het prima toch ? Zolang het maar geen herhaling van de deal rond Vlaar en El Ahmadi naar Villa wordt, want dat was echt te weinig toen..
Nou, eigenlijk vind ik dat te weinig. De Vrij is CL-waardig en dan heb ik het over clubs die wat verder in het toernooi komen... Daar mag best een prijskaartje aan hangen. Ik denk dan ook dat tien miljoen echt het minimale is wat je voor hem moet vangen... Heb je gezien hoe goed hij zaterdag speelde? En dat was nog niet eens top, maar wel heel goed.. Die jongen is beter dan menigeen wil zien.
piet de paler
 piet de paler - maandag 19 mei 2014 - 17:55   quote  deeplink  
Feyenoord zit volgens mij in een andere positie nu
JanM
 JanM - maandag 19 mei 2014 - 19:18   quote  deeplink  
Persoonlijk al rond met Lazio?
Stylzz
 Stylzz - maandag 19 mei 2014 - 19:27   quote  deeplink  
Datmag
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - maandag 19 mei 2014 - 19:34   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 mei 2014 - 19:27 schreef Stylzz het volgende:
Datmag
Zolang Feyenoord ook nog minimaal 8 miljoen opstrijkt, kan ik redelijk tevreden zijn, ondanks dat we hem wel gaan missen achterin. Wel hopen op minimaal 10 natuurlijk, maar dat is denk ik niet geheel realistisch.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 19 mei 2014 door feyenoord!!! --
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 19 mei 2014 - 20:25   quote  deeplink  
7 a 8 miljoen met clausules, verhoogd percentage doorverkoop. Meer wordt het niet.
dennie
 dennie - maandag 19 mei 2014 - 20:27   quote  deeplink  
Wel weer een beetje lelijk dat hij maar een contract tot eind volgend seizoen heeft... Hierdoor zal het transferbedrag wel weer laag uitvallen helaas..
Stylzz
 Stylzz - maandag 19 mei 2014 - 20:31   quote  deeplink  
Dat hangt van t WK af, daar op wachten is wel een gok.
Óf t levert extra munten op, óf ze haken af.
dennie
 dennie - maandag 19 mei 2014 - 20:34   quote  deeplink  
Lijkt me niet. Als hij een slecht WK speelt zal die sowieso weg gaan aangezien Feyenoord nog wilt vangen voor hem, in dat geval zal je 4-5 miljoen krijgen.
Stylzz
 Stylzz - maandag 19 mei 2014 - 20:56   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 mei 2014 - 20:34 schreef dennie het volgende:
Lijkt me niet. Als hij een slecht WK speelt zal die sowieso weg gaan aangezien Feyenoord nog wilt vangen voor hem, in dat geval zal je 4-5 miljoen krijgen.
je vergeet dat iemand ze ook nog moet willen hebben dan.
dennie
 dennie - maandag 19 mei 2014 - 21:41   quote  deeplink  
Ja maar als je over bedragen praat van 4-5 miljoen vind je echt wel een PL clubje die de Vrij gaat overnemen, dan kom je bij de B categorie uit dat lijkt me logisch.
Stylzz
 Stylzz - maandag 19 mei 2014 - 21:51   quote  deeplink  
Dat moet meneer dan wel willen
dennie
 dennie - maandag 19 mei 2014 - 21:57   quote  deeplink  
Als ie naar Lazio wilt zal die ook wel naar Aston Villa willen
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 20 mei 2014 - 00:18   quote  deeplink  
Dan moet ie maar zijn contract verlengen..
JanM
 JanM - dinsdag 20 mei 2014 - 10:15   quote  deeplink  
Als ManU nou ook nog eens gaat bieden kan het leuk worden:

Lazio brengt hoger bod uit op De Vrij; nog drie clubs melden zich'

Dinsdag, 20 mei 2014 om 09:25

Het belooft een mooie zomer te worden voor Stefan de Vrij. De verdediger van Feyenoord heeft niet alleen een goede kans op een basisplaats in het Nederlands elftal tijdens het komende WK, de stopper maakt ook kans op een transfer. Niet alleen Lazio zit naar verluidt achter De Vrij aan.

Volgens Sky Italia heeft ook Lazios aartsrivaal AS Roma belangstelling voor de negenvoudig Oranje-international en gaat Fiorentina eveneens een poging doen om de Nederlander naar de Serie A te halen. Daarnaast zou Liverpool-trainer Brendan Rodgers het op de 22-jarige De Vrij voorzien hebben. Overigens geeft Feyenoord er de voorkeur aan om de verdediger pas na het WK te verkopen.

Lazio is echter niet van plan om daarop te wachten en heeft een verhoogd bod uitgebracht, zo melden Italiaanse media. Waar i Biancocelesti in eerste instantie aangaven vijf miljoen euro te willen betalen voor De Vrij, zou er nu een aanbieding van zes miljoen gedaan zijn. Feyenoord wil evenwel twee keer zo veel ontvangen en zou pas willen praten op het moment dat er een bedrag van tien miljoen euro op tafel komt.
MMM
 MMM - dinsdag 20 mei 2014 - 10:37   quote  deeplink  
6 miljoen haha. Goed van Feyenoord om pas te praten vanaf 10 miljoen.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - dinsdag 20 mei 2014 - 10:52   quote  deeplink  
Kwestie van vraag en aanbod. Laat ze maar bieden: Feyenoord is nu in een luxe-positie en kan ze tegen elkaar laten opbieden... Als Liverpool ook komt kijken.... gaat hij vast voor een heel mooi bedrag weg.... de vraag is alleen naar wie....???
MMM
 MMM - dinsdag 20 mei 2014 - 11:41   quote  deeplink  
Dat maakt niet uit. Als hij maar gaat naar de club die het meest betaald.
JanM
 JanM - dinsdag 20 mei 2014 - 12:47   quote  deeplink  
10 miljoen (of meer) voor een verdediger met een éénjarig contract ... ik vind het nogal een bedrag! Maar laat maar gebeuren! Janmaat voor een vergelijkbaar bedrag en Pellè voor 15 en de wereld ziet er ineens heel anders uit! En dan Clasie misschien ook nog naar ManU?
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 20 mei 2014 - 12:51   quote  deeplink  
Nou ja, t zijn natuurlijk wel jonge jongens en international.
T lijkt zich langzaam uit te gaan betalen.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - dinsdag 20 mei 2014 - 13:28   quote  deeplink  
Ja, maar een compleet elftal is nou ook weer niet te vervangen hè... Trouwens, De Vrij laat maar weer zien dat het beter is een paar jaar ervaring op te doen beter is dan bijvoorbeeld een half seizoen of zo.... Ik denk eerlijk gezegd dat het voor BMI beter is nog één, misschien zelfs wel twee jaar bij Feyenoord te blijven om als volleerd voetballer te vertrekken... Hij is nog niet uitgeleerd bij ons..., maar het lijkt mij naief om te denken dát hij blijft....
Bosifyable
 Bosifyable - dinsdag 20 mei 2014 - 13:40   quote  deeplink  
De Vrij heeft anders ook nog genoeg te leren.
Appie53
 Appie53 - dinsdag 20 mei 2014 - 13:41   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 mei 2014 - 12:47 schreef JanM het volgende:
10 miljoen (of meer) voor een verdediger met een éénjarig contract ... ik vind het nogal een bedrag! Maar laat maar gebeuren! Janmaat voor een vergelijkbaar bedrag en Pellè voor 15 en de wereld ziet er ineens heel anders uit! En dan Clasie misschien ook nog naar ManU?
Tja, dan heb je geld, en geen elftal. Ik zou na verkoop spelen proberen Pelle te behouden!!!
JanM
 JanM - dinsdag 20 mei 2014 - 13:47   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 mei 2014 - 13:41 schreef Appie53 het volgende:

[..]

Tja, dan heb je geld, en geen elftal. Ik zou na verkoop spelen proberen Pelle te behouden!!!
Pellè is over vrees ik. Wilde al eerder weg richting het grote geld en heeft toen door/voor Koeman zijn beste beentje voorgezet. Vrees dat hij gaat muiten als het nu weer niet doorgaat en weet niet of FRutten ook zo'n invloed op hem heeft/gaat krijgen ...
MMM
 MMM - woensdag 21 mei 2014 - 09:24   quote  deeplink  
quote:
'Feyenoord en Lazio naderen deal van zeven miljoen euro'
De transfer van Stefan de Vrij naar Lazio Roma kan elk moment rondkomen. De verdediger van Feyenoord zelf zou al een akkoord hebben met de Italianen, maar ook beide clubs naderen een deal, zo meldt Il Tempo.

Volgens het Italiaanse medium is Lazio tot nu toe tot een bod van zes miljoen euro gegaan. De Romeinen willen dat aanbod ophogen tot zeven miljoen euro. Dat is ook een transfersom waar Feyenoord mee tevreden is, schrijft datzelfde Il Tempo.
Hmmm.. Kan het me niet voorstellen na al die berichten de afgelopen dagen. Feyenoord wilt toch perse wachten tot ná het WK? 7 miljoen is een aardig bedrag, is meer uit te halen vind ik: miljoen of 9.

Clubkeuze vind ik niet verstandig, ben geen fan van de Italiaanse competitie.Dutise competitie ligt hem beter denk ik.

Maargoed, wie het meest betaald daar mag hij heen van mij.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 21 mei 2014 door MMM --
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - woensdag 21 mei 2014 - 09:45   quote  deeplink  
Jij bent geen fan van de Italiaanse competitie, maar De Vrij misschien wel.... En Rome is natuurlijk de een-na-mooiste stad van de wereld! Dus hoeft het helemaal niet zo vreemd te zijn om daar naartoe te gaan. Ik denk dat De Vrij in elk land wel uit de voeten kan... Ik vind zeven mln. (wat overigens nergens bevestigd is!) op dit moment veel te weinig...
freduc
 freduc - woensdag 21 mei 2014 - 10:00   quote  deeplink  
8 milj had ik meer mee kunnen leven , 7 is het net niet eigenlijk maarja we hebben weinig te eisen met een 1 jarig contract dus ben toch wel tevreden

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 21 mei 2014 door freduc --
Nibke
 Nibke - woensdag 21 mei 2014 - 10:03   quote  deeplink  
Ik vind 7 mln. ook nog te weinig, maar hij heeft natuurlijk nog maar een
contract voor 1 jaar. ( maar wat je ook al zegt; is nergens bevestigd)
MMM
 MMM - woensdag 21 mei 2014 - 10:20   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 mei 2014 - 09:45 schreef Arie.Klooster het volgende:
Jij bent geen fan van de Italiaanse competitie, maar De Vrij misschien wel.... En Rome is natuurlijk de een-na-mooiste stad van de wereld! Dus hoeft het helemaal niet zo vreemd te zijn om daar naartoe te gaan. Ik denk dat De Vrij in elk land wel uit de voeten kan... Ik vind zeven mln. (wat overigens nergens bevestigd is!) op dit moment veel te weinig...
Verdedigend voetbal en overal lege tribunes, is maar net waar je zin in hebt..
Appie53
 Appie53 - woensdag 21 mei 2014 - 10:21   quote  deeplink  
Als ie gaat dan graag een beul op zijn plek, is toch echt nodig!
Stylzz
 Stylzz - woensdag 21 mei 2014 - 10:44   quote  deeplink  
Ik denk dat het verhaal van kapitein Ortega best eens waar kan zijn.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - woensdag 21 mei 2014 - 10:46   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 mei 2014 - 10:20 schreef MMM het volgende:

[..]

Verdedigend voetbal en overal lege tribunes, is maar net waar je zin in hebt..
Hoho, ik niet, De Vrij, waar De Vrij zin in heeft... Maar wie vertelt ons of de berichtgeving klopt? De kranten schrijven maar wat, het zijn slechts speculaties. De een roept dit, de ander roept dat. Oké, waar rook is, is vuur, maar toch geloof ik het pas als Feyenoord of De Vrij het bekend maakt, niet eerder...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 21 mei 2014 door Arie.Klooster --
MMM
 MMM - woensdag 21 mei 2014 - 11:20   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 mei 2014 - 10:46 schreef Arie.Klooster het volgende:

[..]

Hoho, ik niet, De Vrij, waar De Vrij zin in heeft... Maar wie vertelt ons of de berichtgeving klopt? De kranten schrijven maar wat, het zijn slechts speculaties. De een roept dit, de ander roept dat. Oké, waar rook is, is vuur, maar toch geloof ik het pas als Feyenoord of De Vrij het bekend maakt, niet eerder...
Maar je bent het wel met me eens toch? Duitsland, Engeland en Spanje zijn veel mooiere landen om in te spelen.

Verder afwachten inderdaad, laat ze maar tegen elkaar opbieden.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 21 mei 2014 - 11:48   quote  deeplink  
Italië is een schijt land.
Sowieso gek, dat is nu juist het land met spijkerharde verdedigers, willen ze de Vrij?
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - woensdag 21 mei 2014 - 11:50   quote  deeplink  
Ja, maar als ik dan toch naar het buitenland zou gaan, zou Italie bovenaan mijn lijstje staan qua leefomgeving, want ik vind Italië een geweldig land (gebaseerd op vakantiebezoekjes aan dit land, dus hoe het er bijvoorbeeld in november is...???). Met het oog op voetbal Engeland vanwege de beleving van de supporters, Duitsland vanwege de mooie competitie en ik denk dat die cultuur het dichtst bij de onze staat (oké dat is wel behoorlijk generaliserend) en spanje vanwege de leefomgeving en de mooie competitie... Ik weet alleen niet of ik zou kunnen aarden tussen de spanjaarden...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 21 mei 2014 door Arie.Klooster --
JanM
 JanM - woensdag 21 mei 2014 - 11:52   quote  deeplink  
Feyenoord vraagt 12, Lazio biedt 6. Van Geel een beetje 'kennende' komt er dan géén deal voor 7!
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - woensdag 21 mei 2014 - 11:57   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 mei 2014 - 11:52 schreef JanM het volgende:
Feyenoord vraagt 12, Lazio biedt 6. Van Geel een beetje 'kennende' komt er dan géén deal voor 7!
bron? het zijn allemaal speculaties van kranten... dus wie zegt mij dat die bedragen kloppen?? Ervan uitgaand dat het wel klopt, zou het krom zijn als je twaalf vraagt, de helft geboden krijgt en hem dan afslaat op zeven.... Dan ben je geen goede onderhandelaar, en al helemaal niet als het wk voor de deur staat....
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - woensdag 21 mei 2014 - 11:59   quote  deeplink  
Overigens zou ik liever naar AS Roma gaan (dat onthaal van Strootman was geweldig plus dat ik het geweldig zou vinden om met Francesco Totti te mogen voetballen: legende), maar dat terzijde...
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - woensdag 21 mei 2014 - 12:24   quote  deeplink  
7 Miljoen zou niks mis mee zijn.
1 jaar contract, en als hij op Wk geblesseerd raakt is het janken.
Kan hij nergens heen.
Strik erom, breng ik hem wel weg!
JanM
 JanM - woensdag 21 mei 2014 - 12:31   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 mei 2014 - 11:59 schreef Arie.Klooster het volgende:
Overigens zou ik liever naar AS Roma gaan (dat onthaal van Strootman was geweldig plus dat ik het geweldig zou vinden om met Francesco Totti te mogen voetballen: legende), maar dat terzijde...
Dat is natuurlijk De Vrijheid van Stefan ;-P
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - woensdag 21 mei 2014 - 13:22   quote  deeplink  
Waarom er al een strik omheen doen voor 7 mln als je er meer kunt uithalen? Jij bent vast geen marktkoopman...?
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - woensdag 21 mei 2014 - 13:22   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 mei 2014 - 12:31 schreef JanM het volgende:

[..]

Dat is natuurlijk De Vrijheid van Stefan ;-P
En die heeft Vrijheid die Stefan....

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5883
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: De Vrij //// HELD

0.3189709