BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: De Vrij //// HELD

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
lijdensweg
 lijdensweg - dinsdag 29 juli 2014 - 05:23   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 juli 2014 - 01:12 schreef tomson het volgende:
[ afbeelding ]
Nou Stefan , veel succes! Ik hoop dat je de juiste club heb gekozen ... Al snap ik nog steeds niet dat je naar een Italiaanse middenmoter ga!
tomson
 tomson - dinsdag 29 juli 2014 - 06:35   quote  deeplink  
Het kan nog gekker haha

Bagno di folla per de Vrij che dice: "Forza Lazio": http://youtu.be/P9WrEvQaF94
Nibke
 Nibke - dinsdag 29 juli 2014 - 06:49   quote  deeplink  
In ieder geval mooie binnenkomer voor hem!
ViezeFurr
 ViezeFurr - dinsdag 29 juli 2014 - 08:25   quote  deeplink  
Wel prachtig om te zien hoe hij onthaald wordt, wel mooi dat het een verlegen mannetje blijft. Ik wens hem alle geluk van de wereld toe, Stefan is ook goed voor ons geweest.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 29 juli 2014 - 10:30   quote  deeplink  
Absoluut..
sportdwaas
 sportdwaas - dinsdag 29 juli 2014 - 10:34   quote  deeplink  
Mooie stap voor zo'n gereformeerde jongen naar het rijke Roomse leven! Succes
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 29 juli 2014 - 13:11   quote  deeplink  
KuipTalk þ@KuipTalk · 13m
Details on De Vrij transfer: he reached an agreement with Lazio before the World Cup, Feyenoord got 3 more million out of the deal after WC.
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 31 juli 2014 - 11:56   quote  deeplink  
De Vrij: 'In Italië kan ik betere verdediger worden'

devrij.jpg
Forza Lazio

Stefan de Vrij vertrekt naar Lazio Roma. Dat heeft Feyenoord gisteren ook eindelijk bevestigd. Velen hadden een andere stap voor de international in gedachten, maar de verdediger zelf is ervan overtuigd dat dit de perfecte stap is voor zijn ontwikkeling.

'Ik ben tactisch sterk, maar verdedigend kan ik nog flink vooruitgang boeken. In Italië kun je een betere verdediger worden, dat weet iedereen. Het belangrijkste was dat ik voelde dat het moment was aangebroken om de volgende stap in mijn carrière te zetten', aldus De Vrij in het Algemeen Dagblad.

Men had een grotere club in gedachte, bijvoorbeeld het United van Louis van Gaal. 'Dat is vooral op basis van zeven prachtige wedstrijden op het WK. Maar er waren voor dat WK ook veel mensen die er toen een compleet andere mening op na hielden. Er speelden meerdere dingen, maar Lazio was vanaf het eerste moment mijn nummer 1. Ik denk dat het Italiaanse voetbal op dit moment meer bij mij past dan het Engelse.'

Het zal gek zijn om De Vrij te aanschouwen in een ander shirt dan dat van Feyenoord. 'Ik heb twaalf jaar bij Feyenoord gespeeld. Dan is het toch apart als je de club verlaat. Maar ik voel dat de mensen mij deze transfer gunnen. Ik gun Feyenoord en de supporters het allerbeste.'
Bron:AD
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 31 juli 2014 - 13:09   quote  deeplink  
DE VRIJ: IK KIJK TERUG OP EEN TOPTIJD BIJ FEYENOORD

6eb3613647524143a76b130fc82f0fa9_702_300.jpg

Stefan de Vrij is donderdagmiddag gepresenteerd bij zijn nieuwe club Lazio Roma. De 22-jarige verdediger kwam twaalf jaar geleden als jeugdspeler van Spirit uit Ouderkerk aan de IJssel naar Feyenoord en vertrekt nu als volwassen voetballer met negentien interlands en een WK achter zijn naam. Ik kijk terug op een toptijd bij Feyenoord, vertelde De Vrij kort voor zijn presentatie in Rome.

De Vrij was tien jaar oud, toen hij in 2002 door de scouts van Feyenoord werd ontdekt op de jaarlijkse Talentendagen. Na het doorlopen van diverse jeugdelftallen volgde in januari 2010 zijn debuut in de hoofdmacht, in de uitwedstrijd tegen VVV-Venlo. Inmiddels heb ik meer dan 150 officiële wedstrijden voor Feyenoord gespeeld, weet de verdediger, die in De Kuip tevens uitgroeide tot international. Ik ben er heel trots op dat ik zon lange tijd deel uit heb gemaakt van deze grote club met een geweldige achterban. De supporters hebben mij altijd gesteund en ik merk ook dat ze me deze stap gunnen. Daarom verlaat ik Feyenoord met een goed gevoel.

De Vrij vertrok maandagavond naar Italië, om daar alle laatste details van de transfer af te ronden en medisch gekeurd te worden. Bij aankomst op de luchthaven kon de verdediger rekenen op een enthousiast onthaal van de Romeinse fans. Het was een gekkenhuis, echt ongekend. Ik had dat niet verwacht. We hadden twee uur vertraging en landden daardoor pas rond half 1 s nachts, dus de supporters hebben daar echt uren staan wachten. Dat zegt iets over hoe blij ze zijn dat ik kom. Ook besef ik daardoor nog meer hoe groot de impact is van het afgelopen WK.

Ik kies heel bewust voor Lazio Roma, zegt De Vrij, die door de FIFA werd uitgeroepen tot beste verdediger van het WK in Brazilië. De contacten met de clubleiding lopen al een tijdje en in alle gesprekken lieten zij blijken mij heel graag te zien komen. Daar sprak veel waardering uit. Het goede gevoel dat ik van begin af aan had bij Lazio is de afgelopen dagen alleen maar bevestigd, door de wijze waarop de mensen mij hebben ontvangen en hoe alles is geregeld. Zelf heb ik me ook uitgebreid verdiept in de club. Wat dat betreft ben ik bij deze beslissing niet over één nacht ijs gegaan.

In de Serie A hoopt De Vrij nieuwe stappen te zetten in zijn ontwikkeling als verdediger. Italië staat bekend als een land van pure verdedigers. Op dat vlak wil ik mezelf verbeteren, ik denk dat ik daar nog winst kan boeken. Ik ga spelen tegen spitsen van wereldniveau, daar ligt een mooie uitdaging. Ik ben heel blij met deze overstap, die voor mij op het juiste moment komt.
Bron: Officiële Feyenoord Clubsite

stefandevrij.jpg

Stefan De Vrij ● Rising Star ● Defensive Skills Feyenoord ● New Lazio Signing

http://youtu.be/hU9JNUVik1Q

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 31 juli 2014 door RenatoBos --
hotjumper
 hotjumper - donderdag 31 juli 2014 - 15:36   quote  deeplink  
Stefan de Wie?
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 31 juli 2014 - 16:09   quote  deeplink  
De Frie..
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 01 augustus 2014 - 16:55   quote  deeplink  
'Manchester United heeft nooit contact opgenomen'

600x400-Bt4DjC1IYAApVeD.jpg

Stefan de Vrij mag zich sinds woensdag speler van SS Lazio noemen. De verdediger werd gisteren gepresenteerd bij zijn nieuwe club. Tegenover de Italiaanse pers vertelde De Vrij dat er verschillende clubs geïnteresseerd waren in de diensten van de verdediger. Zijn gevoel voor een overgang naar Lazio Roma was het beste, in vergelijking met andere geïnteresseerde clubs.

'Voor het wereldkampioenschap voetbal was Lazio de enige club die geïnteresseerd in mij was', zegt Stefan de Vrij tijdens zijn presentatie. 'Na het WK waren er ook andere clubs geïnteresseerd, en heb ik de verschillende opties geëvalueerd, maar het beste gevoel had ik bij deze club', zegt hij.

Voor de overgang van De Vrij naar de Italiaanse club, was volgens de geruchtenstroom onder andere Machester United geinteresseerd in De Vrij. Over de clubs die ook geïnteresseerd waren in de verdediger wil De Vrij niet veel vertellen. 'Ik denk niet dat het eerlijk is om namen te noemen van clubs die ook contact met mij hebben genomen over een transfer. Ik kan wel zeggen dat Manchester United daar niet bij zat.'
Bron:FR12
van geil
 van geil - vrijdag 01 augustus 2014 - 21:59   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 juli 2014 - 11:56 schreef RenatoBos het volgende:
De Vrij: 'In Italië kan ik betere verdediger worden'

[ afbeelding ]
Forza Lazio

Stefan de Vrij vertrekt naar Lazio Roma. Dat heeft Feyenoord gisteren ook eindelijk bevestigd. Velen hadden een andere stap voor de international in gedachten, maar de verdediger zelf is ervan overtuigd dat dit de perfecte stap is voor zijn ontwikkeling.

'Ik ben tactisch sterk, maar verdedigend kan ik nog flink vooruitgang boeken. In Italië kun je een betere verdediger worden, dat weet iedereen. Het belangrijkste was dat ik voelde dat het moment was aangebroken om de volgende stap in mijn carrière te zetten', aldus De Vrij in het Algemeen Dagblad.

Men had een grotere club in gedachte, bijvoorbeeld het United van Louis van Gaal. 'Dat is vooral op basis van zeven prachtige wedstrijden op het WK. Maar er waren voor dat WK ook veel mensen die er toen een compleet andere mening op na hielden. Er speelden meerdere dingen, maar Lazio was vanaf het eerste moment mijn nummer 1. Ik denk dat het Italiaanse voetbal op dit moment meer bij mij past dan het Engelse.'

Het zal gek zijn om De Vrij te aanschouwen in een ander shirt dan dat van Feyenoord. 'Ik heb twaalf jaar bij Feyenoord gespeeld. Dan is het toch apart als je de club verlaat. Maar ik voel dat de mensen mij deze transfer gunnen. Ik gun Feyenoord en de supporters het allerbeste.'
Ik hem ook.
en n goede keuze gemaakt.
mooie stad. goed leven, lekker weer. en klinkende muntjes.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 01 augustus 2014 - 22:00   quote  deeplink  
Di cornea..
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 08 oktober 2014 - 17:10   quote  deeplink  
Stefan de Vrij in gesprek met Sinclair Bischop

(http://youtu.be/X6jJFWyU4P4)
VVout
 VVout - woensdag 08 oktober 2014 - 18:04   quote  deeplink  
Uh, nog steeds niet zijn sterkste kant zo`n interviewtje.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 17 oktober 2014 - 13:44   quote  deeplink  
'Matige prestaties De Vrij doen Lazio twijfelen over vervanger'

stefan-de-vrij-feyenoord-getty-167258936.jpg

Na een ijzersterk WK in dienst van het Nederlands elftal verdiende Stefan de Vrij een miljoenentransfer naar het Italiaanse SS Lazio. Sinds de verdediger in dienst is van de Romeinen kampt De Vrij echter met een lichte vormcrisis. Volgens Il Corriere dello Sport twijfelt de clubleiding van Lazio over de kwaliteiten van De Vrij.

De van Feyenoord overgekomen De Vrij speelde dit seizoen tot dusver zeven wedstrijden namens Lazio, maar maakte in Italië nog geen onuitwisbare indruk. Dat hij de afgelopen week ook niet sterk speelde namens het Nederlands elftal verhoogt de druk op de verdediger.

In de media wordt inmiddels al druk gespeculeerd over de toekomst van De Vrij in Rome. Gesuggereerd wordt dat de clubleiding van Lazio de scouting de opdracht zou hebben gegeven een vervanger te zoeken voor De Vrij. Deze zou in de transferwindow in januari aangetrokken moeten worden.
Bron:Soccernews
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 17 oktober 2014 - 13:53   quote  deeplink  
Oeps, AUW..
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 27 november 2014 - 00:41   quote  deeplink  
Afscheid Stefan de Vrij mogelijk tegen AZ

29de39w.jpg

Feyenoord is al maanden bezig om een afscheid te organiseren voor de spelers die afgelopen seizoen vertrokken bij de club. Het gaat om de spelers Stefan de Vrij, Bruno Martins Indi, Daryl Janmaat, Ruud Vormer, John Goossens en Graziano Pellè. In verband met de drukke schemas van de diverse spelers en de volle speelkalender is dit echter nog niet gelukt.

Voor een officieel afscheid van Stefan de Vrij heeft de Rotterdamse club nu een geschikte datum gevonden. Feyenoord wil in de laatste thuiswedstrijd van 2014 op 14 december officieel afscheid nemen van de verdediger, die naar Lazio Roma transfereerd. Dit meldt Feyenoord-watcher Mikos Gouka van het Algemeen Dagblad zojuist op zijn Twitter-pagina.
van geil
 van geil - donderdag 27 november 2014 - 05:36   quote  deeplink  
effe wachten.
Doen we gelijk Mulder Verhoek Immers de kannibaal en Mathijsen uitzwaaien.
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 27 november 2014 - 08:22   quote  deeplink  
Over een half jaar.
MauricioAros
 MauricioAros - dinsdag 09 december 2014 - 11:44   quote  deeplink  
Nu pas een afscheid. Maar nog altijd beter dan het afscheid van Theo Lucius.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 23 december 2014 - 15:13   quote  deeplink  
Ongelooflijk jaar voor De Vrij: ''Stap naar Lazio was de juiste''

n37lh5.jpg

Stefan de Vrij kende een ongelooflijk jaar met het WK en vooral de poulewedstrijd tegen Spanje (5-1) als absoluut hoogtepunt. Als Feyenoord-speler scoorde hij in dat onvergetelijke duel zijn eerste interlanddoelpunt. De international, die onlangs in De Kuip afscheid nam van de supporters, blikt in het Algemeen Dagblad terug.

''Mijn vriendin, mijn vader, broer en schoonouders zaten op de tribune. En nog twee vrienden. Een was Warner Hahn, de huidige keeper van PEC Zwolle. Het voelde zo goed dat moment, zo speciaal'', vertelt de verdediger over zijn kopgoal. ''Die bal ging er vreemd in. Via mijn hoofd en vervolgens mijn knie. Voor rust die teleurstelling bij die strafschop met Diego Costa, toch rustig gebleven en na rust zo'n beloning. Dat is ook karakter tonen.''

Het verwachtingspatroon was niet hoog, maar de spelers geloofden wel in een verrassing. ''In de bus naar het stadion keken Bruno Martins Indi en ik elkaar aan. Samen opgegroeid bij Feyenoord en nu op weg naar zo'n grote wedstrijd. Dat voelde bijzonder. Ik kan met alle spelers goed opschieten, maar met Bruno en Ron Vlaar heb ik zo veel tijd doorgebracht. We waren echt blij dat wij zo'n belangrijk duel zouden gaan spelen.''

Een korte vakantie volgde na het behalen van de derde plaats op het prestigieuze toernooi. ''Ik wist dat dit het moment was om te vertrekken en Feyenoord dacht er precies hetzelfde over. Ik zit nu vijf maanden in Rome en mijn keuze was de juiste'', aldus De Vrij, die nog steeds droomt. ''Natuurlijk ben ik trots op wat ik heb meegemaakt, maar als sportman blijft het gevoel dat er meer in had gezeten. De vraag 'wat als' komt nog weleens boven hoor.''
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 30 april 2015 - 20:52   quote  deeplink  
'Lazio bereid om megabod op De Vrij af te wijzen'

syr21v.jpg

Lazio Roma wil verdediger Stefan de Vrij deze zomer absoluut niet verkopen. De nummer twee van de Italiaanse Serie A zou volgens het Engelse Express zelfs bereid zijn om een megabod van zo'n 26 miljoen euro van Manchester United te weigeren.

De Vrij kende een stroeve start bij zijn nieuwe club, maar inmiddels is de international één van de sterkhouders van het knap presterende Lazio. De oud-Feyenoorder strijdt met zijn ploeg voor directe plaatsing voor de poulefase van de Champions League en om dat te bewerkstelligen moet Lazio stadsgenoot AS Roma, dat één punt minder heeft, nog vijf wedstrijden achter zich houden.

Feyenoord zou flink kunnen meeprofiteren van een transfer van haar jeugdproduct. De Rotterdammers mogen bijna 5% van de transfersom aan opleidingsvergoeding innen bij een buitenlandse transfer, terwijl technisch directeur Martin van Geel er een gewoonte van maakt om doorverkooppercentages te bedingen in de contractonderhandelingen. De Vrij heeft nog een contract tot medio 2019 bij Lazio.
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 30 april 2015 - 20:55   quote  deeplink  
En dat doet van Geel dan weer goed.
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 30 april 2015 - 20:57   quote  deeplink  
Nu Lazio nog..
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 30 april 2015 - 21:24   quote  deeplink  
Had dit trouwens niet verwacht van de Vrij. Gast heeft zich enorm ontwikkeld.
Dik compliment.
ar
 ar - donderdag 30 april 2015 - 21:27   quote  deeplink  
Ik had het allang gezien met Stefan:)
Had ik ook wel van jou verwacht Henk.
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 30 april 2015 - 21:35   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 april 2015 - 21:27 schreef ar het volgende:
Ik had het allang gezien met Stefan:)
Had ik ook wel van jou verwacht Henk.
Was nog in het laatste seizoen dat Koeman hem als te lief betitelde.
Dacht dat de Italiaanse competitie te zwaar voor hem zou zijn.
Zit ik er mooi naast.
Gelukkig maar.
ar
 ar - donderdag 30 april 2015 - 21:38   quote  deeplink  
haha..geintje he.
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 30 april 2015 - 21:47   quote  deeplink  
Had ik niet verwacht van je, ar.
;)
R()b
 R()b - donderdag 30 april 2015 - 22:30   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 april 2015 - 20:57 schreef RenatoBos het volgende:
Nu Lazio nog..
Wááááát ik schrok al van die 26 miljoen, zo ff van tafel vegen alsof het broodkruimels zijn.
Die prijs gaat zeker omhoog knallen!
Hopelijk een prijskaartje op van 35 mil+ :p
van geil
 van geil - donderdag 30 april 2015 - 23:24   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 augustus 2014 - 21:59 schreef van geil het volgende:

[..]

Ik hem ook.
en n goede keuze gemaakt.
mooie stad. goed leven, lekker weer. en klinkende muntjes.
ben verheugd met de goede keuze van deze keurige prof.
mag van mij over n jaar of 7 zo weer terugkomen.
tomson
 tomson - donderdag 30 april 2015 - 23:44   quote  deeplink  
Eens. Loyale klant en iemand die ook zonder kapsones of gekkigheid serieus aan zijn ontwikkeling is blijven werken.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 01 mei 2015 - 07:41   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 april 2015 - 22:30 schreef R()b het volgende:

[..]

Wááááát ik schrok al van die 26 miljoen, zo ff van tafel vegen alsof het broodkruimels zijn.
Die prijs gaat zeker omhoog knallen!
Hopelijk een prijskaartje op van 35 mil+ :p
KACHING..
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - vrijdag 01 mei 2015 - 10:25   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 april 2015 - 21:24 schreef FR-Henk het volgende:
Had dit trouwens niet verwacht van de Vrij. Gast heeft zich enorm ontwikkeld.
Dik compliment.
Ik wel. Dat kon je direct in zijn eerste jaar wel al zien (op rechtsback). Hij neemt vrijwel altijd de goede beslissing. Draait vrijwel altijd de goede kant op en ziet zeer snel wanneer hij wel of niet naar de bal toe moet... Vaak eerder dan aanvallers.... Nee, ik kijk er niet raar van op. Niet dat ik hem een absolute wereldtopper vind, maar wel een europese topspeler. Ik zou niet raar opkijken dat hij nog een keer voor Bayern of idd. Man.utd. zal spelen... in de (sub)top van de Championsleague zal hij niet misstaan. maar goed, hij moet ook een beetje geluk hebben met de uiteindelijke keuze die hij maakt qua clubs...
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 01 mei 2015 - 10:27   quote  deeplink  
Gun het hem zo..
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - vrijdag 01 mei 2015 - 11:53   quote  deeplink  
idd. verstandige jongen zonder greintje kapsones... kunnen anderen voorbeeld aan nemen....
twitch
 twitch - vrijdag 01 mei 2015 - 12:01   quote  deeplink  
Mooi om te zien dat hij een vaste waarde is daar en ze hem niet kwijt willen
Mooi om te lezen dat ze meer willen dan €26 milj
5% opleiding + doorverkoop % .. Ik zeg laat maar komen
Hoeveel % doorverkoop regelt van Geel gemiddeld ?
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 01 mei 2015 - 12:01   quote  deeplink  
Klopt helemaal Arie, hetzelfde geld voor onze Sven, die ik nog een grotere toekomst zie maken dan Stefan..
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - vrijdag 01 mei 2015 - 14:12   quote  deeplink  
Bij Stefan was ik vanaf dat hij meedeed direct om...

Sven moest me overtuigen, maar dat is zo'n winnaar dat je best wel eens gelijk zou kunnen krijgen. Hoe hij zijn gewonnen duels bijvoorbeeld viert (gebalde vuist): in één woord: prachtig. Dát is Feyenoord!

Hij doet me aan Lucio denken... Je weet wel die lange van Leverkusen, Bayern, Inter, Juve en het Braziliaans elftal?

th?&id=JN.0oOsARnASWwCGdOeSwscJg&w=300&h=300&c=0&pid=1.9&rs=0&p=0

th?&id=JN.b41T%2BUPeEHr6fIA2tUSjVA&w=300&h=300&c=0&pid=1.9&rs=0&p=0

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 01 mei 2015 door Arie.Klooster --
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 01 mei 2015 - 14:21   quote  deeplink  
Ik weet precies welke actie jij bedoeld bij Sven, paar weken geleden. Mooi om te zien inderdaad..
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - vrijdag 01 mei 2015 - 14:38   quote  deeplink  
Hij is gewoon een winnaar. Maar zo erg als hij heb je er ook weer niet veel...
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 01 mei 2015 - 14:46   quote  deeplink  
Te weinig..
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - vrijdag 01 mei 2015 - 15:17   quote  deeplink  
Ik vind het prachtig als een speler zo'n onverzettelijkheid heeft. Nu heb ik de gouden generatie net niet meegemaakt (ik zat luiers vol te poepen), maar ik kijk tegen de verdedigers van toen aan zoals ik nu tegen hem aan kijk. Ik hou er wel van als iemand met wat minder talent het toch weet te compenseren door andere kwaliteiten als winnaarsmentaliteit. Ook dàt is kwaliteit!!! Sven heeft dat...
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 01 mei 2015 - 15:27   quote  deeplink  
+1..
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - vrijdag 01 mei 2015 - 16:28   quote  deeplink  
Kwestie van tijd wanneer hij mee mag met oranje... Wellicht zullen ze daar de concurrentiestrijd met elkaar moeten aangaan... Ik denk dat De Vrij het wint op ervaring... En die voorsprong zal hij de komende jaren nog wel houden...
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 01 mei 2015 - 16:31   quote  deeplink  
Stefan de Frie is ook best wel jong en word gehard als verdediger in Italië, denk dat je wel gelijk hebt Arie..
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 30 juli 2015 - 15:12   quote  deeplink  
De Vrij gewild: "Lazio sloeg bod van 25 miljoen af"

2nlfh5d.jpg

Manchester United-manager Louis van Gaal heeft geprobeerd om oud-Feyenoorder Stefan de Vrij naar Manchester te halen, zo stelt het Italiaanse Corriere della Sera. De Engelsen legden een prima bod neer in Rome.

United had liefst 25 miljoen euro over voor De Vrij, maar Lazio weigerde die aanbieding. De Romeinen hebben aanbiedingen voor nog meer spelers geweigerd. Ook Lucas Biglia, Felipe Anderson en Marco Parolo stonden volgens het medium in de belangstelling. Real Madrid klopte naar verluidt aan voor Biglia, die ook 25 miljoen euro kon opleveren.
R()b
 R()b - donderdag 30 juli 2015 - 15:17   quote  deeplink  
Feyenoord een doorverkoop percentage?
Volgens mij wilden ze toen alleen geld voor de Vrij, ik kan er naast zitten..
Opleidingsvergoeding krijgen we in ieder geval wel.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5996
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: De Vrij //// HELD

0.0229921