|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Heeft Feyenoord destijds echt weinig voor gevangen, ondanks een 1 jarig contract.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 27 december 2015 door MMM -- |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Ach... achteraf is het makkelijk praten... en mooi wonen... |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Wellicht een leuk percentage? |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
De Vrij volgt Feyenoord: ''Het ziet er heel stabiel uit''
Na een jaar vol blessures gaat het weer voor de wind met Stefan de Vrij bij Lazio Roma. Volgens de sportkranten is hij 'de beste verdediger sinds Alessandro Nesta' en nog belangrijker: zijn trainer Simone Inzaghi vindt De Vrij tot de top van Europa behoren.
De voormalige Feyenoorder vertelt aan ELF Voetbal over de moeilijke periode die hij afgesloten heeft. "Afgelopen jaar was natuurlijk best heftig door de knieblessure van me. Toen ik daarna terugkwam, brak ik meteen mijn middenvoetsbeentje. Dan zit het allemaal even tegen maar nu ben ik volledig pijnvrij. Dus ik kan gelukkig weer vrijuit spelen."
De centrale verdediger volgt Feyenoord nog zo veel mogelijk. "Afgelopen zondag zag ik Feyenoord nog spelen tegen NEC en dat was weer een mooie partij. Helaas kan ik ze door mijn eigen programma niet altijd volgen. Het gaat natuurlijk super met Feyenoord en het ziet er heel stabiel uit. De titel kan dit jaar zeker door Feyenoord gewonnen worden." |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
kenny
|
|
|
inderdaad verkopen en die dikke doorverkoop percentage pakken |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Mooi man.. als de geruchten kloppen komende zomer voor 35 mio naar Manchester ? Hoe zit t met de opleidings vergoeding ? Is dit nog talentpool en is de opbrengst voor Feyenoord of de Vvf ? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Talentpool inkomsten zijn alleen transferopbrengsten. Volgens mij had van Geel wel nog een doorverkooppercentage bedongen. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op zaterdag 04 februari 2017 - 19:58 schreef Stylzz het volgende:Talentpool inkomsten zijn alleen transferopbrengsten. Volgens mij had van Geel wel nog een doorverkooppercentage bedongen. Dan wordt t lekker eten dus :) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
'De Vrij tekent contract in Milaan en ontvangt drie miljoen euro per jaar'
Volgens het doorgaans goed ingevoerde La Gazzetta dello Sport staat Stefan de Vrij op het punt om een transfer naar Internazionale te maken. De Nederlandse verdediger gaat voor drie jaar tekenen in de Italiaanse modestad Milaan.
Het medium meldt dat De Vrij drie miljoen euro per jaar gaat verdienen bij Inter, dat nog wel een akkoord moet bereiken met SS Lazio. Er zijn al gesprekken geweest met de Romeinse club, die naar verluidt 35 miljoen euro wil ontvangen voor de stopper. Behalve Inter hadden ook Chelsea, Manchester City en Manchester United serieuze belangstelling voor De Vrij, die zich momenteel met Oranje voorbereidt op de WK-kwalificatiewedstrijd tegen Bulgarije.
Volgens La Gazzetta dello Sport hoopt Inter de vraagprijs van Lazio te laten dalen naar een bedrag tussen de achttien en twintig miljoen euro, omdat het huidige contract van De Vrij in Rome al in 2018 afloopt. De Milanese club stuurt scouts naar Sofia, waar Oranje zaterdagavond aantreedt tegen de Bulgaren. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ja, interne transfer? Telt dat ook in Italië? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Bordje spaghetti miet toch wel lukken voor Tom..(?) |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
Die Stefan komt er wel, ..nooit vergeten waar hij vandaan is gekomen in de Krimpenerwaard.. |
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
quote: Doorverkooppercentage geldt gewoon bij interne transfer. Opleidingsvergoeding niet, volgens mij. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
'Dat was ook een van de redenen waarom ik besloot Feyenoord te verlaten'
Stefan de Vrij zit bij SS Lazio helemaal op zijn plek. De verdediger was toe aan een nieuwe stap en besloot om Feyenoord de rug toe te keren voor een transfer naar de Serie A.
"De Serie A is een goede leerschool gebleken en dat was ook een van de redenen waarom ik in 2014 besloot om Feyenoord te verlaten en voor Italië koos", zegt De Vrij in gesprek met Metro. "Dit is het land van de verdedigers, het land van de tactiek. Op dat vlak wilde ik me ontwikkelen. Mijn grootste kwaliteit is misschien wel dat ik het spelletje goed lees. Ik denk vooruit, weet vaak al wat er gaat gebeuren. Dat heb ik altijd gehad en dat komt in Italië heel goed van pas. Misschien komt het wel daardoor dat ik me zo goed heb aangepast."
De Vrij is bij Lazio niet meer weg te denken en vervult daar de rol van leider. "Ik ben steeds meer gaan communiceren. Ik geef aan wanneer er druk wordt gezet, let erop hoe iedereen staat. Ik doe dat ook voor mezelf, omdat ik op die manier mezelf minder snel in de problemen breng."
De verdediger had wat betreft communiceren een hoop te leren. "Louis van Gaal hamerde er heel erg op en later ook Guus Hiddink (bij Oranje, red.). Waar ik voorheen dacht, ik kan beter niets zeggen, omdat ik eerst naar mezelf moet kijken, heb ik nu het gevoel dat ik wel van mijn teamgenoten kan eisen dat zij naar mij luisteren." |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Hopelijk ooit weer terug naar zijn club. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Sinds die tijd heeft Renato B een stapje terug gedaan op t forum :) |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
helpt zichzelf de champions league in |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Hij gaat echt lekker hè, gaat daar de titel pakken in dat pasta dorp.
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
De vrij , Wijnaldum en dan jeugd zucht dromen van echte toppers |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Die twee meneren waren bij ons nog broekies toen. |
|
|
|
|
Nibke 7
|
|
|
Stefan de Vrij loopt juni 2023 uit zijn contract, die kunnen wij er heel goed bij hebben. Zal tijd worden dat ie weer bij ons komt voetballen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
windoweyes
|
|
|
Die verdient volgens mij 4,2 M per jaar. Dat worden dan hele dure stokken ben ik bang. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Als hij nog meer op de grote hoop wil gooien wel. Op een gegeven moment ligt de zolder wel vol euro’s toch? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Is dan 31, mooie leeftijd. Als hij 33 is hoeft t niet meer.
Benieuwd wat hij zou willen. Denk dat er nog zat clubs met interesse zijn. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op maandag 26 september 2022 - 21:06 schreef Nibke 7 het volgende:Stefan de Vrij loopt juni 2023 uit zijn contract, die kunnen wij er heel goed bij hebben. Zal tijd worden dat ie weer bij ons komt voetballen. Past niet in onze filosofie. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Zou prima vervanger zijn als onze professor trauner vertrekt of evt trauner,s cv backup geertruida, maar n de vrij is lijkt me wel basis materiaal |
|
|
|
|
Nibke 7
|
|
|
Het ligt er natuurlijk aan wat ie zelf wil. Zou doodzonde zijn dat ie bv naar de lampies zou gaan als ie terug naar Nederland zou willen. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Nou toch maar terughalen dan |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ja tijd om thuis te komen. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Die kan nog wel even gaan cashen denk ik. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Beste verdediger serie A dus ik denk dat ook wel ja. Maar we blijven dromen ;) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ik las zojuist dat Timo Letsher transfervrij is . Weet niet of dat waar is maar hij zou een prima vervanger kunnen zijn. Slot kent hem ook goed. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Nibke 7