|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Ff met Koeman regelen dat ie meteen een basisplaats in oranje krijgt |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op maandag 26 december 2022 - 14:06 schreef Leon FR1908 het volgende:Ik las zojuist dat Timo Letsher transfervrij is . Weet niet of dat waar is maar hij zou een prima vervanger kunnen zijn. Slot kent hem ook goed. Die kan er echt geen klote van maatje haha |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Als jij dat zegt dan geloof ik je wel want ik kan hem niet echt . Wel ff een videootje gekeken vanmiddag maar zaten idd 5 hoogtepunten in haha |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Mooie woorden van deze HELD, “ ik ga geen beloftes maken maar mocht ik ooit terugkomen naar Nederland dan is het maar naar 1 club.”. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Kan hij hier mooi alvast een huis kopen voor volgend seizoen. Welkom! |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op woensdag 05 maart 2025 - 20:58 schreef RenatoBos het volgende:Mooie woorden van deze HELD, “ ik ga geen beloftes maken maar mocht ik ooit terugkomen naar Nederland dan is het maar naar 1 club.”. Maar riep later dat dit uitgesloten was, aangezien zijn vrouw in het buitenland wil blijven. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zaterdag 08 maart 2025 - 09:48 schreef piet de paler het volgende:[..] Maar riep later dat dit uitgesloten was, aangezien zijn vrouw in het buitenland wil blijven. Dat zei hij niet, hij zei dat de kans klein was.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Jij bent echt een kei in woorden verdraaien.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Niet alleen woorden, ook letters |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Volgens mij werd dit zo gezegd bij rijnmond sport |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Stond ook op teletekst 🥳 |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Heb naar zijn interview geluisterd en daar zij hij dat hij het niet wist en ook dat hij niet wist hoe het er verder uitzag in de toekomst. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zaterdag 08 maart 2025 - 12:57 schreef VVout het volgende:Heb naar zijn interview geluisterd en daar zij hij dat hij het niet wist en ook dat hij niet wist hoe het er verder uitzag in de toekomst. Dat dus.. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
De bespreking tussen de analisten werd dit door een van de sprekers aangehaald Maar idd hijzelf heeft dit niet gezegd. |
|
|
|