|
|
el1986
|
|
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
|
|
|
el1986
|
|
|
yeahhhhh... nee ff serieus, ik ben dol gelukkig met deze overwinning.. iedereen wel denk ik..super,toppie, helemaal te gek!!
(mag slotje, hoeft niet) |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
|
|
|
el1986
|
|
|
nee..nog 1x..met zn allen
FEYENOOR///held!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 27 oktober 2010 door el1986 -- |
|
|
|
|
Vnny
|
|
|
Ik voel me ook alsof ik de loterij heb gewonnen, haha |
|
|
|
|
El Aanmeldi
|
|
|
.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 25 september 2018 door El Aanmeldi -- |
|
|
|
|
Vnny
|
|
|
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 - 23:04 schreef El Aanmeldi het volgende:EL AHMADI HELD. weer een goede beslissende steekpass gegeven... jammer dat je met zo'n chagrijnige kop op het veld staat. ja dat hebben de meeste noord-afrikanen |
|
|
|
|
el1986
|
|
|
IEDEREEN///HELD!!!
WAZAAAAAAAAAAAAAHAHAHAHAAAAAAAAAAAAAAAAA |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Meestal zijn ze vermoedelijk van noordafrikaanse afkomst |
|
|
|
|
el1986
|
|
|
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 - 23:04 schreef El Aanmeldi het volgende:EL AHMADI HELD. weer een goede beslissende steekpass gegeven... jammer dat je met zo'n chagrijnige kop op het veld staat. ja, die speelde redelijk voor zijn doen ja... maar zijn kop kan ook emotie zijn, of heef tdie dat altijd? ik kijk nooit zo graag naar hem.. dus weet het niet..
wel een geniale pass idd |
|
|
|
|
el1986
|
|
|
quote: ge-wel-dig !!..als ik hem zou winnen zou ik spontaan alles schenken aan Feyenoord ...... |
|
|
|
|
el1986
|
|
|
graag wou ik deze overwinning opdragen die een feyenoord hart heeft
sjalom! slaap lekker mensen,,eindelijk eens een rustige nacht |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 - 23:48 schreef el1986 het volgende:graag wou ik deze overwinning opdragen die een feyenoord hart heeft sjalom! slaap lekker mensen,,eindelijk eens een rustige nacht je zit wel je eigen topic te promoten he? |
|
|
|
|
danossopranos
|
|
|
dit zie ik als de ommekeer |
|
|
|
|
El Aanmeldi
|
|
|
.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 25 september 2018 door El Aanmeldi -- |
|
|
|