BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het algemene Bahia topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Dit topic is een vervolg op het topic:  André Bahia
Koos-C
 Koos-C - donderdag 28 oktober 2010 - 07:00   quote  deeplink  
De manier waarop Bahia zijn doelpunt vierde.. Kippenvel!!
Gelijk naar het Legioen.. Aan alles is te zien dat deze man zielsveel van onze club houd!!!

Zo iemand zal toch vast wel bijtekenen?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 29 oktober 2010 door Boudewijn --
bokui010
 bokui010 - donderdag 28 oktober 2010 - 07:46   quote  deeplink  
Wat een geweldige keien kop! Echt een held in opleiding!
plannetje
 plannetje - donderdag 28 oktober 2010 - 08:03   quote  deeplink  
hebben jullie een andere match gezien zonder zijn leider (vlaar) is het helemaal niks man slecht in de opbouw... dit komt door zelfvertrouwen. voorheen was hij wel waardevol. Hij is een routinier maar zal nooit beter worden dan ron. ik hoop dat het zijn zelfrvertrouwen een boost heeft gegeven. het was weer als vanouds gister
bokui010
 bokui010 - donderdag 28 oktober 2010 - 08:11   quote  deeplink  
Niemand zegt dat hij beter als Vlaar zal worden! Maar het is gewoon een echte held! een Club Icoon!
En wat een prachtig doelpunt gister.
Wat een keienkop!
chrissie
 chrissie - donderdag 28 oktober 2010 - 08:44   quote  deeplink  
Andre is feyenoord! Deze jongen houdt inderdaad van onze club. Andre held, strijder en vooral FEYENOORDER!!! Andre bedankt voor jou inzet, jou beleving en de manier waarop je voor feyenoord leeft.
MMM
 MMM - donderdag 28 oktober 2010 - 08:58   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 oktober 2010 - 07:00 schreef Koos-C het volgende:
De manier waarop Bahia zijn doelpunt vierde.. Kippenvel!!
Gelijk naar het Legioen.. Aan alles is te zien dat deze man zielsveel van onze club houd!!!

Zo iemand zal toch vast wel bijtekenen?
Eens, hij houd van Feyenoord! Maar vond 'm enorm veel ballen onnodig verspelen gisteren..
chrissie
 chrissie - donderdag 28 oktober 2010 - 09:14   quote  deeplink  
Als iedereen nu eens stopt met dat gezeik op Bahia dat hij niet kan voetballen, dat hij onnodig ballen verspeelt. Wat hij voor de club betekend heeft in de afgelopen jaar mag echt wel een beetje meer waardering en respect krijgen. Iedereen weet nu onderhand wel wat Bahia wel en niet kan! En de dingen die hij wel kan zijn belangrijker. Dat deze jongen een echte Feyenoorder is en alles geeft voor de club is van meer waarde als iedere keer dat gezeik dat hij eigenlijk niet kan voetballen. Bahia respect
plannetje
 plannetje - donderdag 28 oktober 2010 - 09:20   quote  deeplink  
BAHIA RESPECT!
MMM
 MMM - donderdag 28 oktober 2010 - 09:27   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 oktober 2010 - 09:14 schreef chrissie het volgende:
Als iedereen nu eens stopt met dat gezeik op Bahia dat hij niet kan voetballen, dat hij onnodig ballen verspeelt.
Mag ik dat even zelf uitmaken? Dank u.
Milo
 Milo - donderdag 28 oktober 2010 - 09:28   quote  deeplink  
staat al jaren in de basis onder verschillende trainers dus hij kan vast een bal trappen!
ed69
 ed69 - donderdag 28 oktober 2010 - 10:18   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 oktober 2010 - 09:28 schreef Milo het volgende:
staat al jaren in de basis onder verschillende trainers dus hij kan vast een bal trappen!
Zijn wel de jaren dat we altijd laag geeindigd zijn. Is gewoon een beperkte voetballer die eigenlijk bij Roda of Nac hoort, maar wel 1 met een Feyenoord hart en nooit loopt te zeiken of negatief in het nieuws is.
Milo
 Milo - donderdag 28 oktober 2010 - 10:21   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 oktober 2010 - 10:18 schreef ed69 het volgende:

[..]

Zijn wel de jaren dat we altijd laag geeindigd zijn. Is gewoon een beperkte voetballer die eigenlijk bij Roda of Nac hoort, maar wel 1 met een Feyenoord hart en nooit loopt te zeiken of negatief in het nieuws is.
ja maar dan is werkelijk waar de hele selectie kut na 2002?
hotjumper
 hotjumper - donderdag 28 oktober 2010 - 10:28   quote  deeplink  
Vergeet niet dat Bahia 2 posities moet bestrijken, zolang de Cler "links-back-vrees" heeft komt Andre regelmatig in de problemen. Met Gio naast zich speelde Bahia zijn beste wedstrijden. Als Vlaar weer terug is zeg ik gewoon:

Indi - Bahia - Vlaar - de Vrij
ed69
 ed69 - donderdag 28 oktober 2010 - 10:28   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 oktober 2010 - 10:21 schreef Milo het volgende:

[..]

ja maar dan is werkelijk waar de hele selectie kut na 2002?
waar, op misschien een enkeling na (kuyt & kalou), hebben we al jaren geen spelers meer gehad waarvoor je eigenlijk naar het stadion komt.
hotjumper
 hotjumper - donderdag 28 oktober 2010 - 10:29   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 oktober 2010 - 10:28 schreef ed69 het volgende:

[..]

waar, op misschien een enkeling na (kuyt & kalou), hebben we al jaren geen spelers meer gehad waarvoor je eigenlijk naar het stadion komt.
Je komt toch ook voor Feyenoord?
Milo
 Milo - donderdag 28 oktober 2010 - 10:32   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 oktober 2010 - 10:28 schreef hotjumper het volgende:
Vergeet niet dat Bahia 2 posities moet bestrijken, zolang de Cler "links-back-vrees" heeft komt Andre regelmatig in de problemen. Met Gio naast zich speelde Bahia zijn beste wedstrijden. Als Vlaar weer terug is zeg ik gewoon:

Indi - Bahia - Vlaar - de Vrij
klopt kijk ff naar vorig seizoen 11 wed achter elkaar de 0 samen met vlaartje ;) indi is net van gobbel! dat gaat een beest worden!

ik heb net de samenvatting gezien, stond met tranen in de ogen! wie gaf die bal op wijnaldum grote schoonheid!
ed69
 ed69 - donderdag 28 oktober 2010 - 10:32   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 oktober 2010 - 10:28 schreef hotjumper het volgende:
Vergeet niet dat Bahia 2 posities moet bestrijken, zolang de Cler "links-back-vrees" heeft komt Andre regelmatig in de problemen. Met Gio naast zich speelde Bahia zijn beste wedstrijden. Als Vlaar weer terug is zeg ik gewoon:

Indi - Bahia - Vlaar - de Vrij
Ben ik met je eens, als Bahia iemand als toen Kees van Wonderen naast hem zou hebben die voldoende rugdekking zou geven zou hij veel beter uit de verf komen, maar op dit moment hebben we niks anders en moeten we het er mee doen, maar maakt gisteren wel een mooie goal en zijn ontlading was mooi.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - donderdag 28 oktober 2010 - 10:34   quote  deeplink  
Bahia is idd. Feyenoord, maar eerlijkgezegd vind ik hem voetballend te traag. Gisteren ook, eerst nam hij de bal aan om daarna op te kijken en dan pas door te spelen. Dit had hij direct, zonder aanname kunnen doen, met als gevolg dat het tempo en de counterkans eruit was. Daarnaast gaat hij lopen met de bal, terwijl hij allang had kunnen afspelen. Hij zoekt de spits niet op, etc. Sorry mensen, maar ik vind hem veel te beperkt.
Wel mooi hoe hij als clubicoon zijn doelpunt (wel mooi binnengekopt!) vierde met het publiek! Goed hart, te beperkt als speler...
ed69
 ed69 - donderdag 28 oktober 2010 - 10:34   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 oktober 2010 - 10:29 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Je komt toch ook voor Feyenoord?
Feyenoord zit in mijn hart, staat groot op mijn arm en ben er van kinds af aan meegenomen naar het stadion en welke spelers er ook spelen , ik zal altijd blijven gaan hoor.
hotjumper
 hotjumper - donderdag 28 oktober 2010 - 10:36   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 oktober 2010 - 10:34 schreef ed69 het volgende:

[..]

Feyenoord zit in mijn hart, staat groot op mijn arm en ben er van kinds af aan meegenomen naar het stadion en welke spelers er ook spelen , ik zal altijd blijven gaan hoor.
Ik had niet anders verwacht.
chrissie
 chrissie - donderdag 28 oktober 2010 - 10:36   quote  deeplink  
Al teruggekeken van wie die bal op wijnaldum kwam! Goed kijken!
ed69
 ed69 - donderdag 28 oktober 2010 - 10:38   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 oktober 2010 - 10:36 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Ik had niet anders verwacht.
/Users/edwinteunisse/Pictures/iPhoto Library/Originals/2005/vroege feyenoordfan/100_0532.JPG

haha
Stylzz
 Stylzz - donderdag 28 oktober 2010 - 10:46   quote  deeplink  
Held.
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 28 oktober 2010 - 11:03   quote  deeplink  
Bahia is na zoveel jaren boven alle twijfel verheven. Bij dit Feyenoord is hij nodig. Feyenoord-man, voor altijd, wat mij betreft.
Milo
 Milo - donderdag 28 oktober 2010 - 11:07   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 oktober 2010 - 10:36 schreef chrissie het volgende:
Al teruggekeken van wie die bal op wijnaldum kwam! Goed kijken!
ja net terug gekeken karim echt wat een pass jammer dat hij vertrekt aan het einde van het seizoen!
heerlijk biseswar, staat in de basis tegen az en gaat zijn gelijk halen!
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 28 oktober 2010 - 11:12   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 oktober 2010 - 11:07 schreef Milo het volgende:

[..]

ja net terug gekeken karim echt wat een pass jammer dat hij vertrekt aan het einde van het seizoen!
heerlijk biseswar, staat in de basis tegen az en gaat zijn gelijk halen!
Biseswar in basis tegen az? Oke, gun het 'm maar vrees weer -als vanouds- na 1 goede wedstrijd (gister) terugval a.s. zondag. Zullen ut zien.
Milo
 Milo - donderdag 28 oktober 2010 - 11:16   quote  deeplink  
been moest wel en hij heeft hem niet beschaamd schaken krijgt al weken de voorkeur maar die raakt geen pepernoot!
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 28 oktober 2010 - 11:23   quote  deeplink  
Mee eens, Schaken had gisteravond mee moeten gaan naar Venlo, maar dan had Paauwe moeten blijven.
MMM
 MMM - donderdag 28 oktober 2010 - 11:24   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 oktober 2010 - 10:36 schreef chrissie het volgende:
Al teruggekeken van wie die bal op wijnaldum kwam! Goed kijken!
1-0: assist El Ahmadi
3-0: assist De Cler

Dus wat is je punt?
rv1992
 rv1992 - donderdag 28 oktober 2010 - 11:28   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 oktober 2010 - 10:46 schreef Stylzz het volgende:
Held.
+1
chrissie
 chrissie - donderdag 28 oktober 2010 - 11:39   quote  deeplink  
voor mmm, 1e bal werd gegeven van bahia op mokotje, mooie bal, daarna mokotjo op wijnaldum!
wie maakte na de opluchtende 1-0 de bevrijdende 2-0 dan?
chrissie
 chrissie - donderdag 28 oktober 2010 - 11:40   quote  deeplink  
voor mmm, 1e bal werd gegeven van bahia op mokotje, mooie bal, daarna mokotjo op wijnaldum!
wie maakte na de opluchtende 1-0 de bevrijdende 2-0 dan?
MMM
 MMM - donderdag 28 oktober 2010 - 11:44   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 oktober 2010 - 11:39 schreef chrissie het volgende:
voor mmm, 1e bal werd gegeven van bahia op mokotje, mooie bal, daarna mokotjo op wijnaldum!
wie maakte na de opluchtende 1-0 de bevrijdende 2-0 dan?
Mokotjo? Volgens mij was het gewoon El Ahmadi.. Maargoed, als jij het zo wilt bekijken. De Vrij gaf de bal aan de Cler waarna Tim de assist gaf op Wijnaldum.. Als we zo gaan gaan beginnen kan je ook de pass van 10 minuten voor de goal op gaan noemen.

Bahia maakte de 2-0 ja.
chrissie
 chrissie - donderdag 28 oktober 2010 - 11:57   quote  deeplink  
volgens mij praten we over 2 verschillende situaties. Maar goed niet zo belangrijk we hebben gewonnen dat is eigenlijk alles wat telt! en mijn mening over bahia is anders als die van jou maar so be it
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 28 oktober 2010 - 12:00   quote  deeplink  
Vergeet ff niet: Bahia is bijkans de enige die hoekschoppen, vrije trappen, voorzetten met de kop kan raken. En Vlaar natuurlijk. Is kwaliteit!
MMM
 MMM - donderdag 28 oktober 2010 - 12:06   quote  deeplink  
Ik ben absoluut geen Bahia hater of iets dergelijks maar ik vond hem gewoon slordig af en toe gisteren.
Jobbbb
 Jobbbb - donderdag 28 oktober 2010 - 12:23   quote  deeplink  
chrissie, ik denk dat je zelf maar is moet gaan terugkijken want hij kwam niet van Bahia en ook niet van Mokotjo:p
el triste
 el triste - donderdag 28 oktober 2010 - 12:30   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 oktober 2010 - 09:14 schreef chrissie het volgende:
Als iedereen nu eens stopt met dat gezeik op Bahia dat hij niet kan voetballen, dat hij onnodig ballen verspeelt. Wat hij voor de club betekend heeft in de afgelopen jaar mag echt wel een beetje meer waardering en respect krijgen. Iedereen weet nu onderhand wel wat Bahia wel en niet kan! En de dingen die hij wel kan zijn belangrijker. Dat deze jongen een echte Feyenoorder is en alles geeft voor de club is van meer waarde als iedere keer dat gezeik dat hij eigenlijk niet kan voetballen. Bahia respect
sorry:
zijn inzet is inderdad fantastisch, maar zijn kwaliteiten helaas niet. Zolang deze jongen bij onze club één van de betere is, gaat het met ons cluppie niet beter....
chrissie
 chrissie - donderdag 28 oktober 2010 - 12:30   quote  deeplink  
heb net al aangeven bij mmm dat we over 2 verschillende situaties praten. ik had het over de 1e helft, en 1e grote gemiste kans van wijnaldum die kwam via bahia, mokotjo voor..... vandaar
plannetje
 plannetje - donderdag 28 oktober 2010 - 12:38   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 oktober 2010 - 09:14 schreef chrissie het volgende:
Als iedereen nu eens stopt met dat gezeik op Bahia dat hij niet kan voetballen, dat hij onnodig ballen verspeelt. Wat hij voor de club betekend heeft in de afgelopen jaar mag echt wel een beetje meer waardering en respect krijgen. Iedereen weet nu onderhand wel wat Bahia wel en niet kan! En de dingen die hij wel kan zijn belangrijker. Dat deze jongen een echte Feyenoorder is en alles geeft voor de club is van meer waarde als iedere keer dat gezeik dat hij eigenlijk niet kan voetballen. Bahia respect
Ik ken er ook gaan staan. ben ook positief maar ken geen bal raken ghhehe
hotjumper
 hotjumper - donderdag 28 oktober 2010 - 12:42   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 oktober 2010 - 12:30 schreef el triste het volgende:

[..]

sorry:
zijn inzet is inderdad fantastisch, maar zijn kwaliteiten helaas niet. Zolang deze jongen bij onze club één van de betere is, gaat het met ons cluppie niet beter....
Bijna alle trainer hebben geprobeerd hem te dumpen toch keert hij steeds terug in de basis.

Bahia///baas!!!
Milo
 Milo - donderdag 28 oktober 2010 - 12:48   quote  deeplink  
punt
zzzzzzzzzzzz
 zzzzzzzzzzzz - donderdag 28 oktober 2010 - 12:59   quote  deeplink  
ANRE HELD
ONZE (T)ROTS
MMM en El TRiste je kan je eigen mening niet opdringen aan anderen op dit forum (bijv aan chrissy)
Iedereen heeft zijn eigen held, en ik kan me de reactuie van chrissy wel voorstellen.
Want ik geloof dat Andre tegen ajakkes ook heeft laten zien voorop in de strijd te gaan zoals hij elke wedstrijd doet.
Scoort ook nog regelmatig bij corners en vrij trappen omdat hij ook aanvallend goed kan koppen. Met zijn over-mijn-lijk-mentaliteit past hij al jaren bij elke trainer in elk elftal in elk systeem bij ONS feuyenoord.
En stelletje hypocrieten (want) ik weet zeker dat je ook gejuicht hebt gisteren avond toen hij met een krachtige kopbal de wedstrijd op slot gooide 2-0!!
En ook ik weet dat hij opbouwend niet de sterkste spekler is en dat het geen sierlijke speler is en dat hij wel eens een foutje maakt maar wie niet.

MMM en El triste als je werkt maak je fouten. WERken jullie???
Succes met ons feyenoord.
We will never surrender zag ik gisteren prachtig!!
zzzzzzzzzzzz
 zzzzzzzzzzzz - donderdag 28 oktober 2010 - 13:05   quote  deeplink  
en sorry voor mijn tikfouten
Els
 Els - donderdag 28 oktober 2010 - 13:14   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 oktober 2010 - 12:59 schreef zzzzzzzzzzzz het volgende:
ANRE HELD
ONZE (T)ROTS
MMM en El TRiste je kan je eigen mening niet opdringen aan anderen op dit forum (bijv aan chrissy)
Iedereen heeft zijn eigen held, en ik kan me de reactuie van chrissy wel voorstellen.
Want ik geloof dat Andre tegen ajakkes ook heeft laten zien voorop in de strijd te gaan zoals hij elke wedstrijd doet.
Scoort ook nog regelmatig bij corners en vrij trappen omdat hij ook aanvallend goed kan koppen. Met zijn over-mijn-lijk-mentaliteit past hij al jaren bij elke trainer in elk elftal in elk systeem bij ONS feuyenoord.
En stelletje hypocrieten (want) ik weet zeker dat je ook gejuicht hebt gisteren avond toen hij met een krachtige kopbal de wedstrijd op slot gooide 2-0!!
En ook ik weet dat hij opbouwend niet de sterkste spekler is en dat het geen sierlijke speler is en dat hij wel eens een foutje maakt maar wie niet.

MMM en El triste als je werkt maak je fouten. WERken jullie???
Succes met ons feyenoord.
We will never surrender zag ik gisteren prachtig!!
Hé grobbekuiken, kan je niet gewoon blijven slapen.
MMM
 MMM - donderdag 28 oktober 2010 - 13:14   quote  deeplink  
Zzzzzzzz, slaapverwekkend berichtje van je ja. Zal vast door je naam komen..

Maargoed als je een (negatieve) mening heb over iemand mag je inderdaad niet juichen voor je club! Je hebt echt helemaal gelijk, bedankt!
zzzzzzzzzzzz
 zzzzzzzzzzzz - donderdag 28 oktober 2010 - 13:23   quote  deeplink  
mmm

zo lekker ben je nu ook weer niet heb mijn naam een beetje aan jou opgedragen
zagen
zeiken
zeuren
zaniken

Doe ens positief man!

ELS niet doen mee bemoeien was aan mmm en eltriste gericht
MMM
 MMM - donderdag 28 oktober 2010 - 13:24   quote  deeplink  
Bedankt, wat een eer!
Els
 Els - donderdag 28 oktober 2010 - 13:31   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 oktober 2010 - 13:23 schreef zzzzzzzzzzzz het volgende:
mmm

zo lekker ben je nu ook weer niet heb mijn naam een beetje aan jou opgedragen
zagen
zeiken
zeuren
zaniken

Doe ens positief man!

ELS niet doen mee bemoeien was aan mmm en eltriste gericht
Als ik me er niet mee mag bemoeien, dan moet je pb's sturen. Ik beslis trouwens zelf wel, of ik me ergens mee bemoei.
Jij noemt mensen een huichelaar als ze wel juichen voor een doelpunt, maar de maker niet zo goed vinden. Denk eens heel goed na over wat je zegt. Slaat nergens op. Mag ik alleen maar juichen als ik dit het beste team ooit vind? Schei uit, man. Ik juich sowieso als Feyenoord scoort, ik vind Bahia zeker niet de beste speler die we hebben, maar ik ben wel hartstikke blij als hij scoort. Ben jij alleen maar trots op je knapste kind? Of gun je de andere ook alles, simpelweg omdat je van hem of haar houdt? Trek dat dan eens even door naar Feyenoord en Legioen, misschien ga je er dan iets meer van begrijpen.
chrissie
 chrissie - donderdag 28 oktober 2010 - 13:36   quote  deeplink  
els huichelaar is iets anders als hypocriet!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5114
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het algemene Bahia topic









0.0069119