|
|
Els
|
|
|
quote: Absoluut, maar ik vind het allebei geen fijne woorden. Je mag ze dus onderling vervangen van mij, als dat voor jou prettiger leest. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: neuh, das praktisch t zelfde. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
Even ter verduidelijking voor Chrissie: hypocriet (zn): huichelaar, schijnheilige, veinzer hypocriet (bn): geveinsd, huichelachtig, schijnheilig, vals
Het grote verschil zit hem dus in spelling en wel of geen zelfstandig naamwoord. Zitten we nou weer op één lijn? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 - 13:31 schreef Els het volgende:[..] Als ik me er niet mee mag bemoeien, dan moet je pb's sturen. Ik beslis trouwens zelf wel, of ik me ergens mee bemoei. Jij noemt mensen een huichelaar als ze wel juichen voor een doelpunt, maar de maker niet zo goed vinden. Denk eens heel goed na over wat je zegt. Slaat nergens op. Mag ik alleen maar juichen als ik dit het beste team ooit vind? Schei uit, man. Ik juich sowieso als Feyenoord scoort, ik vind Bahia zeker niet de beste speler die we hebben, maar ik ben wel hartstikke blij als hij scoort. Ben jij alleen maar trots op je knapste kind? Of gun je de andere ook alles, simpelweg omdat je van hem of haar houdt? Trek dat dan eens even door naar Feyenoord en Legioen, misschien ga je er dan iets meer van begrijpen. Eens. |
|
|
|
|
zzzzzzzzzzzz
|
|
|
els
JIJ mag je overal meebemoeien net zoals een ieder. Heb alleen willen reageren op negativiteit terwijl andre bahia een speler is die gevoelig is voor positiviteit. En iemand een stempel geven is nel gedaan. Doe je nu ook bij mij. Ik ben oud (heb 40 jaar geleden ook met de cup in de handen gestaan) en wijs genoeg en heb genoeg meegemaakt om jouw wijze les in de wind te kunnen slaan. maar toch bedankt |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 28 oktober 2010 door hotjumper -- |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
Vnny
|
|
|
quote: nou he? love is all around |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Zeker mooi om te zien! |
|
|
|
|
Vnny
|
|
|
|
|
|
3036
|
|
|
Heerlijk kippeveld doelpunt Bahia. De rots |
|
|
|
|
chrissie
|
|
|
Andre bedankt!!! wat een feyenoorder |
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
Andre///Held!!!
Super voetballer!! |
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 - 13:57 schreef zzzzzzzzzzzz het volgende:els JIJ mag je overal meebemoeien net zoals een ieder. Heb alleen willen reageren op negativiteit terwijl andre bahia een speler is die gevoelig is voor positiviteit. En iemand een stempel geven is nel gedaan. Doe je nu ook bij mij. Ik ben oud (heb 40 jaar geleden ook met de cup in de handen gestaan) en wijs genoeg en heb genoeg meegemaakt om jouw wijze les in de wind te kunnen slaan. maar toch bedankt Ah nou zie ik het: het is Joop van Daele!! Hoest met je brilletje? |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Bahia...Beste koppert van dit team. Trouw aan de club. |
|
|
|
|
Ben fr supporter
|
|
|
bahia is wel echte feyenoorder maar voor mij geen fraser of de wolf |
|
|
|
|
detrapstaandervanvak
|
|
|
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 - 10:28 schreef ed69 het volgende:[..] waar, op misschien een enkeling na (kuyt & kalou), hebben we al jaren geen spelers meer gehad waarvoor je eigenlijk naar het stadion komt. ken er een noemen, met een eigen topic |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Bahia wooooohooo bahia woohoohohohoh
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 29 oktober 2010 door Stylzz -- |
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
quote: Nee daar heeft hij niet de juiste huidskleur voor en mist hij een paar haren voor, om De Wolf te zijn. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 - 13:57 schreef zzzzzzzzzzzz het volgende:els JIJ mag je overal meebemoeien net zoals een ieder. Heb alleen willen reageren op negativiteit terwijl andre bahia een speler is die gevoelig is voor positiviteit. En iemand een stempel geven is nel gedaan. Doe je nu ook bij mij. Ik ben oud (heb 40 jaar geleden ook met de cup in de handen gestaan) en wijs genoeg en heb genoeg meegemaakt om jouw wijze les in de wind te kunnen slaan. maar toch bedankt tuurlijk! |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 - 11:40 schreef chrissie het volgende:voor mmm, 1e bal werd gegeven van bahia op mokotje, mooie bal, daarna mokotjo op wijnaldum! wie maakte na de opluchtende 1-0 de bevrijdende 2-0 dan? Die jij bedoelde werd door Wijnaldum over geschoten (mokotjo haalde de achterlijn op een goeie steekpas van (jaja) Bahia) |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 - 12:42 schreef hotjumper het volgende:[..] Bijna alle trainer hebben geprobeerd hem te dumpen toch keert hij steeds terug in de basis. Bahia///baas!!! O ja? En als iedereen fit is? Dan kon het zomaar zijn dat hij er naast staat, want dan heb je Schenkeveld of Dani Fernandez op rechtsback en Stefan de Vrij en Vlaar in het centrum.... En vergeet Martins Indi niet... Die komt er ook wel, maar is nu nog te piep voor een onbetwiste basisplaats (komt wel)... |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote: Heb jij voor mij een foto van een grobbekuiken? Kan me er zo 1 2 3 geen voorstelling van maken |
|
|
|
|
VCK
|
|
|
BAHIA is een held. Al zo lang bij Feyenoord en nu krijgt hij eindelijk respect. BAHIA///KONING |
|
|
|
|
Vnny
|
|
|
|
|
|
Milo
|
|
|
indi echt de nieuwe van gobbel voor lb positie wat een beest! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Vind ik ook en wat betreft Bahia,hij zeurt nooit hij verschuilt zich nooit en hij is nooit geblesseerd.Zijn prestatie`s waren ff wat minder maar je ziet aan alles dat hij zo graag wil en daarom BAHIA///HELDINO
heldino = portugees voor super held ? |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
bokui010
|
|
|
Bahia is echt het kopstuk van feyenoord! Staat er altijd, zeurt nooit. Ik vind dit wel een standbeeld waard. Wat vinden jullie? |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 - 16:07 schreef bokui010 het volgende:Bahia is echt het kopstuk van feyenoord! Staat er altijd, zeurt nooit. Ik vind dit wel een standbeeld waard. Wat vinden jullie? Tijd voor een topic? |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
|
|
|
fredje
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
FOR Always AND Forever ,andre Bahia////held!!!
Kijk Wijnaldum ,hij gaat wel zijn verdiende afscheid krijgen!!!!!
Bahia///held!!!! |
|
|
|
|
detrapstaandervanvak
|
|
|
Hij waakte hier
het ga je goed |
|
|
|
|
plannetje
|
|
|
|
|
|
Nibke
|
|
|
En wat levert het heldenstatus op? 5 miljoen? |
|
|
|
|
qwerto
|
|
|
hij moet een eigen afscheidsduel krijgen ! ik pleit voor 2 afscheidsduels, 1 met Wijnaldum evt, Fer en dergelijken en 1 met Tomasson en Bahia ! |
|
|
|
|
hoolie077
|
|
|
blij dat tie weg is wat n foute maakte die gast houhhhhhhhhdoeeeeeeeeeeeeee :) |
|
|
|
|
de kromme 73
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Jammer dat ie weg gaat, wat een belangrijke doelpunten heeft ie voor ons gemaakt! André bedankt en veel succes! |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
Andre: het gaat je goed, je hebt niet de makkelijkste periode van onze club meegemaakt en toch bleef je trouw. Leerde snel nederlands in het klooster, straalde uit dat je 1 van ons was. Het ga je goed en ik hoop tot ziens! |
|
|
|
|
kneusie
|
|
|
Gaat ons een hoop punten opleveren dat hij weg is =D maakte veel belangrijke fouten de laatste tijd.. Voor die tijd was het een goede verdediger! Gun hem het beste!! |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Zie overal zeikopmerkingen over Bahia verschijnen, van mij niet:
Bahia//Held//Feyenoorder-voor-het-leven! |
|
|