|
|
RedDevil1990
|
|
|
quote: Crnal vond het nodig een nieuw topic te openen over Bahia, Zou mooi zijn al hadden we een 'Algemeen topic over Bahia' Dan hoeven mensen niet nog meer topics te openen
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 04 juli 2011 door RedDevil1990 -- |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
Deze foto speciaal uitgekozen voor MMM
BABOVIC///HELD!!! |
|
|
|
|
larsson1409
|
|
|
welk bedrag vangen we voor hem ? staat nergens, of krijgen we eindelijk keer verrassend bericht over aankoop waarvoor zijn geld gebruikt word, maar ik zal wel weer dromen.. |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
Transferbedrag zal wel te laag zijn om te vertellen |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
larsson1409
|
|
|
zeker held, maar vast niet voor helden bedrag weg.. |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
Wel een helden salaris weg ;) |
|
|
|
|
larsson1409
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Transferbedrag zijn nieuwe club en andere toekomst wtf het is hem gegund... Hij begrijpt als geen ander hoe clubliefde werkt... Het kan mij dus niks schelen allemaal behalve dat het die jongen goed gaat in zijn verdere voetballeven... |
|
|
|
|
larsson1409
|
|
|
ja zeker mooi gesproken , met je eens, maar sorry dat ik me toch weer ff druk maak om geld situatie, dus wat we voor hem krijgen, het ga hem goed.. |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
Het ga je goed André! Nooit zeuren nooit klagen, DE JUISTE MENTALITEIT! |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote: kut bij mij is het net andersom |
|
|
|
|
Xapter
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Geweldige foto!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 04 juli 2011 door MMM -- |
|
|
|
|
Xapter
|
|
|
boudewijn is weer met de grote schoonmaak bezig |
|
|
|
|
nibali
|
|
|
Hij is gratis de deur uit!! Bron VI |
|
|
|
|
KKL
|
|
|
Bij het afscheid van André in de Kuip moet dit nummer worden gedraaid.
Sergio Mendes - Funky Bahia!!! |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Bahia was afgelopen zaterdag tegen de wedstrijd Zwolle ff in de kuip..
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Oud-Feyenoorder Bahia vertrekt naar Botafogo
Voormalig Feyenoord-verdediger André Bahia heeft een een-jarige contract getekend bij het Braziliaanse Botafogo. De centrale verdediger ondervond problemen in Turkije afgelopen jaar nadat zijn club Samsunspor zijn loon vier maanden lang niet betaalde. Bahia ging in Brazilië akkoord met een een-jarig contract met een optie voor nog twee jaar bij de club. De ex-Feyenoorder wordt in Brazilië ploeggenoot van onder andere Clarence Seedorf. Ook wordt hij herenigd met zijn oude trainer Oswaldo de Oliveira. Bron:Feyenoordpings |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op maandag 04 juli 2011 - 19:59 schreef Bosifyable het volgende:Zie overal zeikopmerkingen over Bahia verschijnen, van mij niet: Bahia//Held//Feyenoorder-voor-het-leven! Correct gebruik van uitroepteken. |
|
|
|