BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Heracles - Ajax (30-10-2010 , 19:45): 1 - 4

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
kansenbenutter
 kansenbenutter - donderdag 28 oktober 2010 - 09:01   quote  deeplink  
een lekker weekendje.
met de absolute topper
Psv-Twente op het programma gaan we minimaal
3 punten op de concurrent inlopen.
het kunstgras is de voorhoede natuurlijk op t lijf geschreven.
0-4.

wat is jullie voorspelling?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 29 oktober 2010 door kansenbenutter --
Guyt
 Guyt - donderdag 28 oktober 2010 - 09:24   quote  deeplink  
1-3 En dat omdat AJAX altijd tig kansen om zeep helpt, dus hoop ik dat er op zn minst 3 ingaan. En 1 tegen omdat AJAX tegenwoordig niet meer in staat is om de 0 eens te houden.
Ride
 Ride - donderdag 28 oktober 2010 - 10:03   quote  deeplink  
Zolang wij meer scoren dan de tegenstander mag het van mij desnoods elke wedstrijd 1-3 uit of 3-1 thuis worden..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 28 oktober 2010 door Ride --
Johnnyafca
 Johnnyafca - donderdag 28 oktober 2010 - 11:33   quote  deeplink  
Ik verwacht ook een winst! BAM!
JohnnyH
 JohnnyH - donderdag 28 oktober 2010 - 11:48   quote  deeplink  
Krappe 1-2 overwinning denk ik. Met Anita in de basis! Speelde gisteren uitstekend, mag ook wel eens gezegd worden:D Come on Vurnon!!!!
Johnnyafca
 Johnnyafca - donderdag 28 oktober 2010 - 13:20   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 oktober 2010 - 11:48 schreef JohnnyH het volgende:
Krappe 1-2 overwinning denk ik. Met Anita in de basis! Speelde gisteren uitstekend, mag ook wel eens gezegd worden:D Come on Vurnon!!!!
Aanvallend speelde hij uitstekend, maar ik ben van mening dat hij Beerens niet bij kan houden.
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - donderdag 28 oktober 2010 - 14:23   quote  deeplink  
2-2

Meer kan ik ff niet zeggen.
adriu
 adriu - donderdag 28 oktober 2010 - 14:35   quote  deeplink  
4-8!!
Johnnyafca
 Johnnyafca - donderdag 28 oktober 2010 - 14:40   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 oktober 2010 - 14:23 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:
2-2

Meer kan ik ff niet zeggen.
En waarom de 2-2 dan?
Marco vd L
 Marco vd L - donderdag 28 oktober 2010 - 14:42   quote  deeplink  
net zoals vorig jaar 0-3. moet te doen zijn. 2x Suarez en 1x Vertonghen (ben een groot fan van El Hamdaoui, maar ik heb zon gevoel dat die 2 gaan scoren, ik weet ook niet waarom)

Misschien niet boeiend, maar Twente-PSV 1-1
Johnnyafca
 Johnnyafca - donderdag 28 oktober 2010 - 14:48   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 oktober 2010 - 14:42 schreef Marco vd L het volgende:
net zoals vorig jaar 0-3. moet te doen zijn. 2x Suarez en 1x Vertonghen (ben een groot fan van El Hamdaoui, maar ik heb zon gevoel dat die 2 gaan scoren, ik weet ook niet waarom)

Misschien niet boeiend, maar Twente-PSV 1-1
Dat laatste wat je vermeld is wel degelijk boeiend! Het is trouwens psv-twente.. Laat ze maar gelijk spelen ja!
Marco vd L
 Marco vd L - donderdag 28 oktober 2010 - 14:54   quote  deeplink  
ik bedoel omdat we het over heracles-ajax hebbe....
Johnnyafca
 Johnnyafca - donderdag 28 oktober 2010 - 15:20   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 oktober 2010 - 14:54 schreef Marco vd L het volgende:
ik bedoel omdat we het over heracles-ajax hebbe....
Ja oke, maar wat die gene boven ons doen(helaas) is ook van belang. Maar het kan idd niet noodzakelijk zijn in een Heracles-Ajax topic.
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - donderdag 28 oktober 2010 - 19:40   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 oktober 2010 - 14:40 schreef Johnnyafca het volgende:

[..]

En waarom de 2-2 dan?
Dat ken ik dus niet zeggen!

emoticon.jpg
amsterdammer113
 amsterdammer113 - donderdag 28 oktober 2010 - 20:48   quote  deeplink  
Ik heb er op dit moment even nog geen goed gevoel over. Heracles is in eigen huis toch een sterke opponent en heeft een aantal goede voetballers. Zoals wij op dit moment spelen is het nog niet van goed niveau en zijn we erg kwetsbaar in de omschakeling. Dit heb deels te maken met het middenveld. Het komt erg middelmatig over op dit moment. De Zeeuw, Enoh en ook Lindgren kunnen me alle 3 nog niet echt bekoren. Toch geef ik Ajax een kans, maar dan verwacht ik zaterdagavond wel 110% inzet.
FsideVak129
 FsideVak129 - donderdag 28 oktober 2010 - 23:51   quote  deeplink  
Kom op heren, niet zo'n negatieve stemming.

We knallen er op en winnen daar bij die nep.nep.duitsers...
Johnnyafca
 Johnnyafca - vrijdag 29 oktober 2010 - 00:00   quote  deeplink  
Wij winnen! Wij zijn de beste!
Johnnyafca
 Johnnyafca - vrijdag 29 oktober 2010 - 11:29   quote  deeplink  
Speelde Heracles zo goed, of was NAC zo slecht.. Want de uitslag van deze pot was 4-1!
Ride
 Ride - vrijdag 29 oktober 2010 - 11:40   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2010 - 11:29 schreef Johnnyafca het volgende:
Speelde Heracles zo goed, of was NAC zo slecht.. Want de uitslag van deze pot was 4-1!
NAC... NAKS bedoel je..

Kom op zeg... Heracles.. spelen 1-1 thuis tegen Feyenoord, winnen net met 3-2 van NEC en spelen wonderbaarlijk gelijk tegen Twente...

Gewoon winnen dus.
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - vrijdag 29 oktober 2010 - 19:06   quote  deeplink  
we vreten ze op ja!

incredible-hulk-episode-photo-the-hulk-plays-football.jpg?1238518459&t=1
alibabba
 alibabba - vrijdag 29 oktober 2010 - 22:58   quote  deeplink  
Na een midweekse speelronde moet Ajax morgenavond alweer op bezoek bij Heracles Almelo. Daar zal om 19.45 uur de twaalfde competitiewedstrijd worden gespeeld op het kunstgras in het Polman Stadion. Voor de Amsterdammers is het een belangrijke generale voor een belangrijk Champions League-duel van aanstaande dinsdag tegen AJ Auxerre. De arbiter van dienst is Ruud Bossen. Hij wordt geassisteerd door Angelo Boonman en Roger Geutjes. Jochem Kamphuis is de vierde official. Cijfers historie Heracles-AJAX in de Eredivisie; Heracles 2x winst, gelijk 1x, Ajax 7x winst, doelcijfers 6-24. De laatste 6 ontmoetingen was er telkens winst voor Ons.

Tijdens de 1e wedstrijd ooit op het hoogste niveau, 17-03-1963, in Almelo werd Piet Keizer de man van de wedstrijd door 2x doel te treffen en daardoor prijkte een 0-2 eindstand op het scorebord. Erelid Keizer speelde bijna 500 wedstrijden voor AJAX, waarvan 365 in de nationale competitie en staat hiermee 4e op de lijst " Club van 100 " , achter Sjaak Swart (463 competitiewedstrijden), Wim Suurbier (393) en Danny Blind (372). PIET KEIZER IS EEN HELD!

Op 15-09-1985 werd een monsterscore geboekt ( 1-8 ), waarin Marco v.Basten 5 treffers voor zijn rekening nam. Arnold Muhren opende de score, vh.Schip en Rijkaard hadden ook hun aandeel in de zege. Opstelling destijds, in het veld gestuurd door Johan Cruijff; Stanley Menzo, Peter Boeve, Sonny Silooy, Ronald Koeman, Ronald Spelbos, Frank Rijkaard, Arnold Mühren, Johnny van't Schip, Marco van Basten, Rob de Wit, Gerald Vanenburg. Felix Gasselich en Erik Regtop kwamen in het veld voor de Wit en Vanenburg. V.BASTEN scoorde in zijn AJAX-tijd bijna 1 op 1 en was/is een FENOMEEN. Hier een prachtige goal van hem tegen Den Bosch;

Hier een korte samenvatting van de laatste uitwedstrijd tegen de Heraclieden, gespeeld op 30-08-2009;

Demy de Zeeuw heeft teveel last van een beenblessure en zijn logische vervanger op het middenveld is Rasmus Lindgren, die afgelopen woensdag die plek ook al innam. Ik denk dat Ajax geen gemakkelijke avond zal krijgen. Heracles is thuis erg sterk en pakt veel punten. De laatste keer dat ze voor eigen publiek verloren was vorig seizoen tegen PSV en dat was medio februari van dit jaar. Ik hoop weer op Sulejmani en Eriksen maar ik denk dat Jol deze elf de wei instuurd; Stekelenburg; Van der Wiel, Ooijer, Vertonghen, Anita; Lindgren, De Jong, Enoh; Suárez, El Hamdaoui en Emanuelson. Ik verwacht een 1-2 winst.

Ja?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 29 oktober 2010 door alibabba --
remco k
 remco k - vrijdag 29 oktober 2010 - 23:33   quote  deeplink  
Ik verwacht inderdaad niks anders dan gewoon winst, de 0 houden moet toch ook weer een keer kunnen, sterker nog, dat gevoel kunnen we goed gebruiken richting Auxxere komende week.

Ik zeg 0-2
Guyt
 Guyt - zaterdag 30 oktober 2010 - 07:20   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 oktober 2010 - 10:03 schreef Ride het volgende:
Zolang wij meer scoren dan de tegenstander mag het van mij desnoods elke wedstrijd 1-3 uit of 3-1 thuis worden..
Daar teken ik ook voor.
joduh
 joduh - zaterdag 30 oktober 2010 - 08:54   quote  deeplink  
wtf!!!is dit topic gestart door een 10-0er?????
joduh
 joduh - zaterdag 30 oktober 2010 - 08:58   quote  deeplink  
mooie tijden in 85 alibabba........ kon je nog wat uitspoken in het stadion man....;-)
maarre ik vind datjij zelf topic moet openen met je stukkie jongen,ik vind dit topic maar niks.....ik denk trouwens aan een heel verrekte moeilijke wedstrijd tegen heracles,en ben er zeeer zeker niet gerust op.....ik zeg gelijkspel....sollie man?
alibabba
 alibabba - zaterdag 30 oktober 2010 - 14:12   quote  deeplink  
Ja man...:), ik blijf vertrouwen houden in die jongen. Als ik iemand goed vind dan houd ik daaraan vast en dat is nou net hetgeen zo'n jongen nodig heeft. Ga je aan hem twijfelen, dan gaat hij ook twijfelen.
alibabba
 alibabba - zaterdag 30 oktober 2010 - 14:39   quote  deeplink  
Waar is Pietje trouwens?
Johnnyafca
 Johnnyafca - zaterdag 30 oktober 2010 - 16:55   quote  deeplink  
Die is aan t genieten van zn pensioen in een tropisch land met een cocktail in zijn hand!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 30 oktober 2010 door Johnnyafca --
joduh
 joduh - zaterdag 30 oktober 2010 - 17:02   quote  deeplink  
hahah juist en groot gelijk heeft ie man.en missch wel met een lekkere dame erbij.....;-)
AFCA Roelio
 AFCA Roelio - zaterdag 30 oktober 2010 - 20:03   quote  deeplink  
haha el hammie wat een held weer!!!!!
Johnnyafca
 Johnnyafca - zaterdag 30 oktober 2010 - 20:11   quote  deeplink  
jaaaa hammiee
Johnnyafca
 Johnnyafca - zaterdag 30 oktober 2010 - 20:11   quote  deeplink  
wat een held, suarez niet in vorm?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 30 oktober 2010 door Johnnyafca --
AFCA Roelio
 AFCA Roelio - zaterdag 30 oktober 2010 - 20:14   quote  deeplink  
komt wel weer, hij legt er zo wel een in!
FsideVak129
 FsideVak129 - zaterdag 30 oktober 2010 - 20:24   quote  deeplink  
El Hammie the King...

Wat ben ik blij met hem
Ikke_tik
 Ikke_tik - zaterdag 30 oktober 2010 - 20:25   quote  deeplink  
Jippie, er wordt weer eens een voorsprong weggegeven.
FsideVak129
 FsideVak129 - zaterdag 30 oktober 2010 - 20:28   quote  deeplink  
Ooijer....
Ikke_tik
 Ikke_tik - zaterdag 30 oktober 2010 - 20:34   quote  deeplink  
Ga je nou Ooijer de schuld geven? Het is heel het team dat na de 0-1 als een krant speelt hoor.
Johnnyafca
 Johnnyafca - zaterdag 30 oktober 2010 - 20:35   quote  deeplink  
oooohwat baal ik weer zeg, niet alleen ooijer zn schuld.
thomASS
 thomASS - zaterdag 30 oktober 2010 - 20:37   quote  deeplink  
Weer ongelukkig Ajax. En weer geen penalty. Verder is het kunstgras bij de plaatselijke voetbalclub beter. Desalniettemin gaat Ajax wel met 1-4 winnen.
remco k
 remco k - zaterdag 30 oktober 2010 - 20:41   quote  deeplink  
Iedere speler bij AJAX is een betere speler dan die van Heracles, dat is simpelweg gewoon zo...

Als je dan alleen al ziet, het verschil in spelopvatting en instelling tussen iedere speler van Heracles ten opzichte van de spelers van AJAX, dan is iedere AJAX speler slechter dan zijn tegenstander. DAT IS ECHT TE TRIEST VOOR WOORDE!!!!!!!!!!!.

AJAX wordt door Heracles (een club die normaal gesproken behoort te vechten tegen degradatie) gewoon helemaal weggespeeld, het positiespel van AJAX is dit gehele seizoen nog niet 1 keer goed geweest, sterker nog, ik heb het in jaren niet zo slechtgezien, dat is 100% Jol zijn schuld.

Kijk deze eerste helft eens terug, en kijk puur na positiespel zonder bal, er is op Suarez en Hammie na, geen enkele speler die beweegt ZONDER bal, het gehele middenveld scoort een 4 als cijfer, iedere speler heeft langer dan 2 balcontacten nodig om een bal door te spelen en verliest ieder duel.
Er zit geen enkel automatisme is dit team, en ook dat is 100% Jol zijn schuld.

Eriksen moet nu echt in de ploeg worden gebracht, ik heb helemaal geen zin meer om naar dit ajax te moeten kijken, het spel is al maanden dramatisch, en er lijkt ook totaal geen lijn van verbetering in te zitten... Eriksen is een speler die in ieder geval een bal bij een medespeler in de diepte kan krijgen...
Hasjkoph
 Hasjkoph - zaterdag 30 oktober 2010 - 20:43   quote  deeplink  
Idd.. Eriksen en Sulejmani erin!
thomASS
 thomASS - zaterdag 30 oktober 2010 - 20:44   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 oktober 2010 - 20:41 schreef remco k het volgende:
Iedere speler bij AJAX is een betere speler dan die van Heracles, dat is simpelweg gewoon zo...

Als je dan alleen al ziet, het verschil in spelopvatting en instelling tussen iedere speler van Heracles ten opzichte van de spelers van AJAX, dan is iedere AJAX speler slechter dan zijn tegenstander. DAT IS ECHT TE TRIEST VOOR WOORDE!!!!!!!!!!!.

AJAX wordt door Heracles (een club die normaal gesproken behoort te vechten tegen degradatie) gewoon helemaal weggespeeld, het positiespel van AJAX is dit gehele seizoen nog niet 1 keer goed geweest, sterker nog, ik heb het in jaren niet zo slechtgezien, dat is 100% Jol zijn schuld.

Kijk deze eerste helft eens terug, en kijk puur na positiespel zonder bal, er is op Suarez en Hammie na, geen enkele speler die beweegt ZONDER bal, het gehele middenveld scoort een 4 als cijfer, iedere speler heeft langer dan 2 balcontacten nodig om een bal door te spelen en verliest ieder duel.
Er zit geen enkel automatisme is dit team, en ook dat is 100% Jol zijn schuld.

Eriksen moet nu echt in de ploeg worden gebracht, ik heb helemaal geen zin meer om naar dit ajax te moeten kijken, het spel is al maanden dramatisch, en er lijkt ook totaal geen lijn van verbetering in te zitten... Eriksen is een speler die in ieder geval een bal bij een medespeler in de diepte kan krijgen...
Idd ik pleit ook voor Eriksen en/of sulejmani en alderweireld terug in de basis please.
remco k
 remco k - zaterdag 30 oktober 2010 - 20:48   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 oktober 2010 - 20:43 schreef Hasjkoph het volgende:
Idd.. Eriksen en Sulejmani erin!
Er ligt zo verschrikkelijk eel ruimte voor AJAX, maar puur door het gebrek aan tactisch inzicht, weet vrijwel niemand gebruik te maken van deze ruimte, inderdaad zou hetr niet verkeerd zijn, om Sulejmani er ook bij te zetten, als je weet dat je in duel kracht te kort komt, dan moet je toch juist zorgen, dat je slimmer speelt en dat kan juist mer Eriksen, en met Sulejmani.

Overigens moeten wij een penalty hebben en moet Heracles een 200% rode kaart krijgen ( wat een verassing)
Ikke_tik
 Ikke_tik - zaterdag 30 oktober 2010 - 20:58   quote  deeplink  
Siem de Jong, geen schim van de speler van vorig seizoen... gewoon een ordinaire loper.
Ikke_tik
 Ikke_tik - zaterdag 30 oktober 2010 - 21:01   quote  deeplink  
Tor! Afstandsschot... past wel bij het voetbal dat Ajax speelt vanavond.
Hasjkoph
 Hasjkoph - zaterdag 30 oktober 2010 - 21:03   quote  deeplink  
Hands.. Weer geen strafschop..
FsideVak129
 FsideVak129 - zaterdag 30 oktober 2010 - 21:17   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 oktober 2010 - 20:34 schreef Ikke_tik het volgende:
Ga je nou Ooijer de schuld geven? Het is heel het team dat na de 0-1 als een krant speelt hoor.
Ja, hij is toch de ervaren verdediger.. daarvoor staat hij er.
Anders Aldeweireld erin..
FsideVak129
 FsideVak129 - zaterdag 30 oktober 2010 - 21:17   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 oktober 2010 - 21:03 schreef Hasjkoph het volgende:
Hands.. Weer geen strafschop..
Typisch toch.
Hasjkoph
 Hasjkoph - zaterdag 30 oktober 2010 - 21:20   quote  deeplink  
Kom op! Sulejmani erin!
Hasjkoph
 Hasjkoph - zaterdag 30 oktober 2010 - 21:22   quote  deeplink  
Ooijer!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5139
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Heracles - Ajax (30-10-2010 , 19:45): 1 - 4

0.0075039