|
|
Ikke_tik
|
|
|
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 - 21:17 schreef FsideVak129 het volgende:[..] Ja, hij is toch de ervaren verdediger.. daarvoor staat hij er. Anders Aldeweireld erin.. Foutje goed gemaakt dan. 1-3 |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Sulejmani voor Anita??? Damn.. Had Urby eruit gedaan.. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Nee lin linksback urby is prima. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Ja ok, maar dan had ik Anita alsnog laten staan. |
|
|
|
|
Ikke_tik
|
|
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Hahahah wie heeft er nu meer rendement.. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
-
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 30 oktober 2010 door freakie -- |
|
|
|
|
Ikke_tik
|
|
|
Pfff, die had m'n zus (heb er geen) ook gemaakt. ;-) |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Ikke_tik.. Het gaat er niet om hoe je ze maakt.. Maar hij staat er en hij maakt hem.. En hij doet het dus.. |
|
|
|
|
Afcarius
|
|
|
remkoooo, hij heeft gescoord!! |
|
|
|
|
Afcarius
|
|
|
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 - 21:27 schreef freakie het volgende:Ikke_tik.. Het gaat er niet om hoe je ze maakt.. Maar hij staat er en hij maakt hem.. En hij doet het dus.. netzoals pantelic en Vleminkcx:)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 30 oktober 2010 door Afcarius -- |
|
|
|
|
Ikke_tik
|
|
|
Pijnlijk, Vleminkcx vergelijken met een joch van zestien miljoen. :-) |
|
|
|
|
Ikke_tik
|
|
|
Siem de Jooooooooooong... [x]ongeschikt |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Ja inderdaad afcarius.. Maar nieet als urby want die presteert helemaal niks.. |
|
|
|
|
thomASS
|
|
|
allereerst ben ik woest op Bossen.
Ajax had 2 zuivere penalty's moeten hebben. Heracles 3 x rood moeten krijgen. (slaan van fledderus, overtreding op suarez in de 16 en de hands bal in de 16)
Verder vond ik Ajax heel matig spelen. Het leek wel of we zonder middenveld speelde. Gelukkig kwamen eriksen en sulejmani in het veld. Bij de goal van Sulejmani heb ik het hardst gejuicht! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Nou, dan moet je zus, maar in de plaats van Urby want die kan ze niet maken. |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 - 21:41 schreef thomASS het volgende:allereerst ben ik woest op Bossen. Ajax had 2 zuivere penalty's moeten hebben. Heracles 3 x rood moeten krijgen. (slaan van fledderus, overtreding op suarez in de 16 en de hands bal in de 16) Verder vond ik Ajax heel matig spelen. Het leek wel of we zonder middenveld speelde. Gelukkig kwamen eriksen en sulejmani in het veld. Bij de goal van Sulejmani heb ik het hardst gejuicht! Slaan heeft hij niet gezien dat zal wellicht een schorsing zijn als daar nog naar gekeken word. 1Ste was een strafschop en de handsbal was niet echt opzettelijk. Mickey goede loopactie het balletje vooraf na hem was eigenlijk nog mooier laten we dat niet vergeten. Dan de goal tja goed gedaan maar was niet al te moeilijk eerlijk is eerlijk. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Volgens mij zei ik dat Eriksen gebracht moest worden en Sulejmani, he, en wat blijkt ze zijn nog daadwerkelijk belangrijk ook, goh, zou het dan echt zo makkelijk zijn?
Laat beide jongens nu gewoon staan, en dat gaan ze terug betalen, maar Jol zal het wel weer gewoon terugzetten, alleen dan met De Zeeuw ipv de Jong.
Jol kiest liever voor body dan voor voetballend vermogen..
AJAX wint wel, maar wederom verbloemt het wel heel veel, ajax werd bij vlagen gewoon compleet weggespeeld door Heracles, en de uitslag is dat ook erg tegen de verhouding in, desalniettemin ben ik heel blij met de overwinning.
Stekelenburg 6 V/D Wiel 5,5 Ooijer 6,5 Vertongen 6 Anita 6 Lindren 6 Enoh 4 De Jong 4 Urby 6 Hammie 6 Suarez 6
Invallers
Eriksen 6,5 Sulejmani 6,5
Inzet Ajax 3 Tactisch Ajax 3 Positiespel Ajax eerste helft 1 Positiespel Ajax tweede helft 5
AJAX Overall 5
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 30 oktober 2010 door remco k -- |
|
|
|
|
Ikke_tik
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
Johnnyafca
|
|
|
jep, beste leuke wedstrijd om te zien |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Heb 1-1 voorspeld.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Het besteis een gelijk spel, ze zijn allebei titelkandidaten, bij een gelijspel worden maar hoeven we een punt minder goed te maken |
|
|
|
|
Johnnyafca
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Erg jammer, Twente heeft nu Feyenoord uit en Psv uit al gehad, en ze staan bovenaan, dat zegt toch wel wat, en ik denk dat het heel erg moeilijk gaat worden om Twente nog weer in te halen. Wij moeten nog uit naar Psv voor de winterstop |
|
|
|
|
Johnnyafca
|
|
|
Twente pakken we thuis nog wel! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Maar we moeten Psv uit ook nog pakken,, natuurlijk niet onmogelijk, maar het wordt er allemaal niet vee makkelijker op zo |
|
|
|
|
Johnnyafca
|
|
|
Psv uit is ook mogelijk, eerst thuis! over een week of 3.. weetje, ik bekijk het niet over het hele seizoen of een bepaalde periode. Ik kijk van wedstrijd tot wedstrijd en een psv-uit kan ook wel een gelijk spelletje worden. Ik ben zeer content met de uitslag van die pot (psv-twente) zit zelf op kamers in t zuiden. Zo was het de laatste week alleen maar van 'psv is oppermachtig' 'wij worre kampioen' en meer van dat soort leuzen! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 - 22:52 schreef Johnnyafca het volgende:Psv uit is ook mogelijk, eerst thuis! over een week of 3.. weetje, ik bekijk het niet over het hele seizoen of een bepaalde periode. Ik kijk van wedstrijd tot wedstrijd en een psv-uit kan ook wel een gelijk spelletje worden. Ik ben zeer content met de uitslag van die pot (psv-twente) zit zelf op kamers in t zuiden. Zo was het de laatste week alleen maar van 'psv is oppermachtig' 'wij worre kampioen' en meer van dat soort leuzen! Mijn Big Boss is ook voor Psv, en het is inderdaad we lekker dat hun even de mond is gesnoerd. dat is waar.... Laten we inderdaad eerst maar eens zorgen dat we thuis winnen van Psv, dat moet echt gebeuren... |
|
|
|
|
adriu
|
|
|
ajax gewoon weer bestolen!! door scheitsrechter!! was 2x rood voor heracles! en dan was ajax gewoon uit gelopen naar 1-15! net zo als de wedstrijt psv-feyenooid!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 30 oktober 2010 door adriu -- |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
klinkt stom maar ben net bij heracles geweest.. (ja kom uit Almelo) en mijn neefje had kaartjes gewonnen.. en dus TUSSEN de heracles supporters.. mjah best lastig om je in te houden hoor.. :d maar goed wat ik heb gezien is een ZEER zwak Ajax.. en heracles had gezien de eerste helft meer verdiend.. overwinning niet maar toch zeker niet zoon nederlaag.. voor de rest Lindgren Gratis weggeven + Dejong.. wat een waardeloze voetballers zijn dat zeg.. vooral Lindgren viel me op in negatief opzicht.. mooie goal dat wel maar voor de rest 0,0 inzet en liet CONSTANT zijn man Lopen.. ik snap ook niet dat Remko Ooijer een 6.5 geeft want hij is daadwerkelijk een mindere verdediger dan Alderweireld.. mooie goal weer maar voor de rest in verdedigend opzicht niet zoon goeie combinatie als Alder/Vertonghen Jol geeft het op te veel tegen goals maar die Vallen nu ook.. nu de vraag waarom.. kort gezegt MIDDENVELD IS WAAAAAARDELOOS ! en al helemaal met Lingren + Dezeeuw.. dus nu mijn Verzoek aan Jol GA HET AJAX SYSTEEM SPELEN !!!!!! niet dat hij dit leest maar toch.. hier ff een Tipje..
Steek
vdwiel alder vertonghen Emanuelson enoh Lodeiro/Eriksen dezeeuw suarez elham sulejmani
denk echt dat dit beter is mjah .. |
|
|
|
|
adriu
|
|
|
psv gewoon bestolen door knvb!! |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote: is de laatste wedstrijd van het seizoen... |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 - 22:40 schreef remco k het volgende:Erg jammer, Twente heeft nu Feyenoord uit en Psv uit al gehad, en ze staan bovenaan, dat zegt toch wel wat, en ik denk dat het heel erg moeilijk gaat worden om Twente nog weer in te halen. Wij moeten nog uit naar Psv voor de winterstop nah twente verliest er zeker nog wat.. dit houden ze niet vol.. trust me.. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote: waarom ? omdat een halve idioot er als een vliegtuig in komt vliegen ? |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote: mmmm kan me de eerste pass vandaag van sulejmani nog herinderen.. voor de rest op de goal na niet echt gezien... hij liep warm vlak voor men neus en zelfs met de warming up loopt hij met zijn kop naar beneden.. |
|
|
|
|
adriu
|
|
|
ajax gewoon bestolen ! als heracles 2 x rood hat gehat!! dan hat ajax met 1-15 gewonen! net als psv-feyenooid! knvb en bossen zijn vies bezig!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 30 oktober 2010 door adriu -- |
|
|
|
|
Johnnyafca
|
|
|
quote: Als we daardoor kampioen worden teken ik daarvoor! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Dat deden ze vorig seizoen dus wel, waarom nu niet, en ik vind dat TWente nu veruit het beste spel van NL speelt, ze zijn ook veel beter dan afgelopen seizoen, ze hebben een hele brede selectie. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 - 23:25 schreef adriu het volgende:ajax gewoon bestolen ! als heracles 2 x rood hat gehat!! dan hat ajax met 1-15 gewonen! net als psv-feyenooid! knvb en bossen zijn vies bezig!! doe is normaal man, ajax heeft nog nooit met 15 1 gewonnen |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Over het algemeen is het kampioenschap dan al beslist toch. behalve de laatste paar keer |
|
|
|
|
Afcarius
|
|
|
ik moet zeggen dat de goal van sulejmani goed uitgevoerd was. Ook vind ik dat Anita aanvallend de laatste tijd een stuk sterker is geworden! over een paar weekjes ff psv thuis afslachten en dan op naar de derde ster met zijn allen! |
|
|
|
|
Afcarius
|
|
|
quote: jou zus kan verekte hard rennen dan! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 - 23:37 schreef Afcarius het volgende:ik moet zeggen dat de goal van sulejmani goed uitgevoerd was. Ook vind ik dat Anita aanvallend de laatste tijd een stuk sterker is geworden! over een paar weekjes ff psv thuis afslachten en dan op naar de derde ster met zijn allen! Ook dan staat twente nog steeds boven ons |
|
|
|
|
Afcarius
|
|
|
quote: ja , maar als we dit seizoen weer met 1 punt of 2 punten verliezen dan krijgt ene jan wegereef een leuk bezoekje van mij... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ik zit net ff wat reacties terug te kijken van AJAX over de wedstrijd tegen Heracles. Jol en Ooijer vinden gewoon dat Ajax goed heeft gespeeld vandaag, ik kan dat echt niet snappen, bij vlagen werd ajax gewoon weg gespeeld, en dat door Heracles, als je zo speelt tegen Psv of Twente, dan gaan we er gewoon met 3/0 tegen vanaf |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 - 23:48 schreef Afcarius het volgende:[..] ja , maar als we dit seizoen weer met 1 punt of 2 punten verliezen dan krijgt ene jan wegereef een leuk bezoekje van mij... Tsjaa, en wat heb je daaraan, AJAX wordt er geen kampioen van hoor.. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Remco als ik de samenvatting zag dan is er inderdaad goed spel te zien.. Maar die dat ze bij vlagen weg gespeeld werden is dan ook niet zo heel gek je kan als ploeg niet de hele tijd goed speen.. er zit meestal 15 min geen goed spel in.. bij elke wedstrijd bij elke ploeg..
Maar het commentaar van jol heb je dan gehad.. En dan het commentaar van de trainer van heracles?? Die zei ze hebben verdient gewonnen.. met de grote cijfers maar zeker verdient.. Dat wil zegge dat ajax zeker het merendeel van de wedstrijd beter was..
Dan met het champions league duel in je hooft.. En dat gisteren real madrid ook niet goed was.. Was het gistere helemaal niet slecht wat ajax liet zien.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 31 oktober 2010 - 10:39 schreef freakie het volgende:Remco als ik de samenvatting zag dan is er inderdaad goed spel te zien.. Maar die dat ze bij vlagen weg gespeeld werden is dan ook niet zo heel gek je kan als ploeg niet de hele tijd goed speen.. er zit meestal 15 min geen goed spel in.. bij elke wedstrijd bij elke ploeg.. Maar het commentaar van jol heb je dan gehad.. En dan het commentaar van de trainer van heracles?? Die zei ze hebben verdient gewonnen.. met de grote cijfers maar zeker verdient.. Dat wil zegge dat ajax zeker het merendeel van de wedstrijd beter was.. Dan met het champions league duel in je hooft.. En dat gisteren real madrid ook niet goed was.. Was het gistere helemaal niet slecht wat ajax liet zien.. AJAX had minder balbezt dan de tegenstander, Heracles heeft minder kansen gecreeerd dan AJAX, dus op basis daarvan winnen we dik verdiend, maar zeker niet op basis van het vertoonde spel, HEracles liet af en toe gewoon een minuut de bal rond gaan met 1 keer raken zonder dat AJAX in de buurt kon komen, de frustraties lipen erg hoog op bij AJAX en vrijwel ieder duel werd verloren. AJAX heeft vechtend de punten binnengehaald, en dat staat mij helemaal niks aan, we zijn toch GVD geen Feyenoord.
Het positiespel was absoluut waardeloos, en de instelling was zoals gebruikelijk weer eens ver te zoeken, te veel spelers die compleet uit vorm zijn, en Jol laat ze allemaal gewoon staan, terwijl het beter kan |
|
|
|