BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Die Scheids(+ grens) doet er toch weer alles aan het feestje te bederven

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
de kromme2
 de kromme2 - donderdag 28 oktober 2010 - 12:59   quote  deeplink  
Niemand lult erover omdat het goed is afgelopen, maar bij 0-0 stand keurt die gozert een glaszuiver doelpunt af, fluit onterecht voor buitenspel van Castaignos en laat ie VVV in gevaarlijke buitenspel positie doorgaan...
Het mankeerde er nog net aan dat ie Castaignos niet zijn tweed geel gaf toen hij de bal toch in 't doel schoot. En had Castaignos trouwens niet gewoon een penalty moeten hebbeneven daarvoor ? Geel voor een schwalbe leek me veel te zwaar, die tegenstander hing helemaal aan hem...

Ik zat in het stadion, maar ik heb dat toch allemaal goed gezien of niet ?!

Zo ja dan is dat toch schandalig, teveel grote fouten van dit trio in zo'n ongelooflijk belangrijke wedstrijd voor Feyenoord !

Je moet er toch niet aan denken dat Feyenoord deze wedstrijd had verloren ...brr
plannetje
 plannetje - donderdag 28 oktober 2010 - 13:00   quote  deeplink  
mee eens willem ;)
hotjumper
 hotjumper - donderdag 28 oktober 2010 - 13:02   quote  deeplink  
Volgens mij ging Bruins door na een fluitsignaal. Die scheids was echt een bokkelul
chrissie
 chrissie - donderdag 28 oktober 2010 - 13:05   quote  deeplink  
eens! wat dacht je van het moment dat hij even thee stond te drinken met zijn grens. lekker met zijn rug naar het veld gaan staan....
Els
 Els - donderdag 28 oktober 2010 - 13:07   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 oktober 2010 - 13:02 schreef hotjumper het volgende:
Volgens mij ging Bruins door na een fluitsignaal. Die scheids was echt een bokkelul
Ja, was Bruins. En scheids was inderdaad een bokkelul. En dan is dat ook nog één van de meest vleiende benamingen....
El Aanmeldi
 El Aanmeldi - donderdag 28 oktober 2010 - 13:07   quote  deeplink  
.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 25 september 2018 door El Aanmeldi --
plannetje
 plannetje - donderdag 28 oktober 2010 - 13:08   quote  deeplink  
ik ben nog langs ze moeder geweest (wel jammer dat 41.000 mensen liegen tegen me)
Els
 Els - donderdag 28 oktober 2010 - 13:08   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 oktober 2010 - 13:08 schreef plannetje het volgende:
ik ben nog langs ze moeder geweest (wel jammer dat 41.000 mensen liegen tegen me)
Ik vind wel dat ze een wat dubieus beroep heeft.
de kromme2
 de kromme2 - donderdag 28 oktober 2010 - 13:13   quote  deeplink  
tja dat was helemaal wat. De wedstrijd ging gewoon door terwijl hij werkoverleg had (geeft ie de Cler ook nog eens geel !). Wel een beetje amateuristisch van onze jongens dat ze denken dat de wedstrijd gewoon doorgaat. Daar zie je wel aan dat ze nog veel ervaring moeten opdoen.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 28 oktober 2010 - 13:16   quote  deeplink  
Was geen buitenspel van VVV.
Els
 Els - donderdag 28 oktober 2010 - 13:18   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 oktober 2010 - 13:16 schreef Stylzz het volgende:
Was geen buitenspel van VVV.
Ach, pricipekwestie. Als iemand tegen Feyenoord scoort, vind ik altijd wel een reden om hem af te keuren.
MMM
 MMM - donderdag 28 oktober 2010 - 13:23   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 oktober 2010 - 13:16 schreef Stylzz het volgende:
Was geen buitenspel van VVV.
Wel hands, sloeg hem zo het doel in. (of bedoelde je een ander moment?)
hotjumper
 hotjumper - donderdag 28 oktober 2010 - 13:26   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 oktober 2010 - 13:08 schreef plannetje het volgende:
ik ben nog langs ze moeder geweest (wel jammer dat 41.000 mensen liegen tegen me)
Ik vind dat door die spreekkoren de hoeren wel in een kwaad daglicht worden gesteld.
de kromme2
 de kromme2 - donderdag 28 oktober 2010 - 13:28   quote  deeplink  
neen bedoelde ander moment, aanval van VVV smoorde gelukkig (doordat het zulke kneuzen zijn). Als Suarez (die teringleier) die buitenspel bal had gekregen , dan had van Dijk voor de elfde keer kunnen vissen in 3 dagen.
plannetje
 plannetje - donderdag 28 oktober 2010 - 13:32   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 oktober 2010 - 13:26 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Ik vind dat door die spreekkoren de hoeren wel in een kwaad daglicht worden gesteld.
hahahaha ja idd
plannetje
 plannetje - donderdag 28 oktober 2010 - 13:33   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 oktober 2010 - 13:13 schreef de kromme2 het volgende:
tja dat was helemaal wat. De wedstrijd ging gewoon door terwijl hij werkoverleg had (geeft ie de Cler ook nog eens geel !). Wel een beetje amateuristisch van onze jongens dat ze denken dat de wedstrijd gewoon doorgaat. Daar zie je wel aan dat ze nog veel ervaring moeten opdoen.
ik vind het juist wel goed dat ze doorgingen voor hetzelfde geldt gaat het wel door....

vvv ging ook gewoon door./...
Stylzz
 Stylzz - donderdag 28 oktober 2010 - 13:34   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 oktober 2010 - 13:23 schreef MMM het volgende:

[..]

Wel hands, sloeg hem zo het doel in. (of bedoelde je een ander moment?)
yup

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5979
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Die Scheids(+ grens) doet er toch weer alles aan het feestje te bederven









0.0086598