|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Pim Blokland zeer goeie man blijft gewoon Feyenoorder de echte cijfers weet hij en MvG |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Och..das vervelend maat. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Jahaaa hoe loop jij dan..(?) |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Al struikelend. Dat kan gewoon niet anders dan |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Moet je je wel op tijd omdraaien als het druk is in de metro. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Toch stront aan de knikker. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Benieuwd wanneer , en wat we er van te horen krijgen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 01 maart 2017 door van geil -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Daar is al heel veel over geschreven. Is een verschil van inzicht tussen van Geel en Blokland en consorten. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ja dat was vanaf dag 1 logisch voor mij. Maar details waarover heb ik niet gezien ? Zijn die er wel ? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ja, had met uitgaven te maken en investeringen. Blokland wilde meer aankopen en etc. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik ga even zoeken, interessant en belangrijk onderwerp. |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Haha juist daar gaat het om.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Nou nee , dus helemaal niet. Grappig dat wel. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Het woord 'complot' is ook al een containerwoord geworden. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Dat is allemaal heel oud nieuws. De basis van de onvrede , daarna moet er uiteraard meer gepasseerd zijn, gezien het opstappen van.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 02 maart 2017 door van geil -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Tussen je benen doorhalen en de dop in je kont stoppen,dan heb je nergens last van |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Geniaal ! Waarom was ik daar nog niet opgekomen ? Lukt dat op de fiets dan ook nog een beetje dan ? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ga ff lekker samen op een tandem fietsen, mafketels.. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Een nokkenasje op de trappers met een drijfstang, kan je aan het einde een dildo schroeven. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op donderdag 02 maart 2017 - 17:07 schreef tomson het volgende:[..] Geniaal ! Waarom was ik daar nog niet opgekomen ? Lukt dat op de fiets dan ook nog een beetje dan ? Daarom een Bakfiets Tom |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: En dan wordt ik erg genoemd.. hahaha |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Nog even, dan kunnen we weer lekker zadel ruiken in de fietsenstallingen . |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Allemaal de schuld van Martin natuurlijk om weer ff tot de kern te komen! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Als je last hebt van fixatie, ja, dan wel. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: hij weg en Pim terug |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Een beetje n Pechtold uitspraak. Ik weet het niet meer, hij is het niet met me eens. Fixatie.Lekker populistisch . En dan populisme ook nog even omdraaien. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Zit je nou tegen jezelf te praten, geile? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zaterdag 04 maart 2017 - 11:17 schreef van geil het volgende:Een beetje n Pechtold uitspraak. Ik weet het niet meer, hij is het niet met me eens. Fixatie.Lekker populistisch . En dan populisme ook nog even omdraaien. Oh en wat dacht je dan van de uitspraken van Rutte deze week over populisme? Over omdraaien gesproken haha. Deze oetlul moet geblockt worden ,net zoals alle andere politieke oetlullen . Ik denk dat ik daarom op de oetlul der oetlullen ga stemmen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Als Greet de grootste wordt, zou ik echt heel erg vinden. Als proteststem zou je dan nog beter op zo'n fvd kunnen stemmen dan.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 04 maart 2017 door Stylzz -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ik ook maar het is dankzij de knurften van de afgelopen jaren. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
T blijft een beetje een probleem van het stelsel. Elke partij zal concessies moeten doen. Daarmee krijg je halfbakken beleid. Meestal raakt uiteindelijk dan iedereen ontevreden. Toch vind ik t wel ballen hebben van PVDA en VVD dat ze het gewoon gedaan hebben de afgelopen jaren, ondanks dat ze normaliter mijlen uit elkaar lagen. Je weet namelijk van te voren dat een land leiden in zo'n crisis periode 100% electorale gevolgen heeft. Die voelen ze allebei. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zaterdag 04 maart 2017 - 17:42 schreef Stylzz het volgende:T blijft een beetje een probleem van het stelsel. Elke partij zal concessies moeten doen. Daarmee krijg je halfbakken beleid. Meestal raakt uiteindelijk dan iedereen ontevreden. Toch vind ik t wel ballen hebben van PVDA en VVD dat ze het gewoon gedaan hebben de afgelopen jaren, ondanks dat ze normaliter mijlen uit elkaar lagen. Je weet namelijk van te voren dat een land leiden in zo'n crisis periode 100% electorale gevolgen heeft. Die voelen ze allebei. Volkomen mee eens. Al heeft Samson de ziel van z'n partij te veel aan de coalitietafel weggegeven. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Misschien, maar Rutte ook. Maar goed. T is wel tijd voor een frisse wind. Dus geen stinkende. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Ja, spint garen bij huidige situatie. Alternatief op rechts. En Buma is de fatsoenlijkheid aan het profileren. Geeft zwevende kiezers een veilig gevoel. Aardige marketing. |
|
|
|