BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord versneld gezond door kapitaalinjectie van vele miljoenen

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
 Headliner  Headliner - donderdag 28 oktober 2010 - 14:17
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

Feyenoord versneld gezond door kapitaalinjectie van vele miljoenen (Officiële Feyenoord Clubsite)

Dit topic is een vervolg op het topic:  Omzetting schuld in kapitaal is een betere uitdrukking dan kapitaalinjectie
Boudewijn
 Boudewijn - donderdag 28 oktober 2010 - 17:27   quote  deeplink  
Feyenoord is in één klap verlost van een flink deel van haar schulden, dank zij een kapitaalinjectie van voorlopig zon 17 miljoen euro van een groep van investeerders. De kapitaalkrachtige Feyenoordsupporters, verenigd in de Vrienden van Feyenoord (VvF), verwachten dat de komende maanden andere gefortuneerde mensen met een Feyenoordhart zich zullen aansluiten, waardoor het bedrag nog flink kan oplopen. Alle gelden die Feyenoord op deze wijze ontvangt, worden gestoken in het wegwerken van het negatieve eigen vermogen dat tot gisteren bijna 35 miljoen euro bedroeg en nu dus in een klap is gehalveerd.

De investeerdersgroep VvF ontvangt in ruil voor de kapitaalinjectie een aandelenpakket dat, afhankelijk van hoeveel geld er de komende maanden nog wordt opgehaald, kan oplopen tot maximaal 49 procent van de aandelen. Feyenoord houdt dus altijd zelf een meerderheidsbelang. Het is bovendien de bedoeling dat Feyenoord de aandelen op termijn gefaseerd terugkoopt van de investeerders. De Vrienden van Feyenoord ontvangen in ruil zeggenschap in de vorm van voorlopig twee, reeds vacante plekken die ze mogen invullen in de Raad van Commissarissen van Feyenoord. Wie de VvF voor deze posities voordragen is nog niet bekend. Afhankelijk van het totale bedrag dat de investeerders uiteindelijk binnenhalen kunnen ze in de toekomst nog aanspraak maken op een derde zetel in Feyenoords RvC met inachtneming van de KNVB richtlijnen.

Aan het binnenhalen van een kapitaalinjectie is door de clubleiding de afgelopen 1,5 tot 2 jaar keihard gewerkt. De enorme schuldenlast uit het verleden hing als een molensteen om onze nek, bekent algemeen directeur Eric Gudde. Ík heb steeds aangegeven dat er eigenlijk maar twee manieren waren om daar snel uit te komen: door grote transfers of via een kapitaalinjectie. Aangezien de transfermarkt zo goed als verdwenen is, hebben we als leiding achter de schermen vol ingezet op het binnenhalen van extern kapitaal. Belangrijke voorwaarde daarbij was dat we de club niet uit handen wilden geven, want Feyenoord moet een club van de supporters blijven. We hebben vele, vele gesprekken gevoerd met talloze potentiële investeerders en investeerdersgroepen. Het mooie van de VvF is, dat al vanaf het eerste gesprek uit alles bleek dat het hen in eerste instantie echt te doen is om de club te helpen en niet om snel rendement op hun investering te halen of om er anderszins wijzer van te worden. De deal is gesloten onder zakelijke doch vriendelijke voorwaarden.

De meeste van de Vrienden van Feyenoord hebben aangegeven niet in de publiciteit te willen. Omdat het niet om ons gaat maar om Feyenoord, aldus oud-ondernemer Pim Blokland die optreedt als het gezicht en woordvoerder van de VvF omdat nu eenmaal iemand dat moet doen. Gudde en Blokland begrijpen dat veel supporters, zeker gezien de stand op de ranglijst, graag zouden zien dat een deel van de kapitaalinjectie gebruikt zou worden om per direct een spits of andere versterking voor het elftal te halen. Daar waar Blokland en andere aangesloten investeerders in het verleden geregeld geld staken in het aantrekken van nieuwe spelers hebben zij nu aangegeven dat de kapitaalinjectie volledig naar het wegwerken van de schuld moet gaan. Blokland: Het is zaak dat we Feyenoord nu voor eens en voor altijd gezond maken. Vervolgens moeten we zorgen dat we in de toekomst niet meer boven onze stand leven. Dat gaat met deze directie lukken. Daar hebben we alle vertrouwen in.

Blokland hoopt dat alle supporters, in navolging van de Vrienden van Feyenoord, dat zullen doen wat in hun vermogen ligt om de club er bovenop te helpen. Meer gefortuneerde Feyenoorders of bedrijven die zich bij de VvF willen aansluiten moeten zich zeker bij mij melden. Ook voor de gewone supporters, sponsors en leden van de Feyenoord Business Club studeren we inmiddels op een mogelijkheid om zich met bescheiden financiële bijdragen op een of andere manier bij aansluiting te laten vinden bij ons plan.

Het kan, volgens Blokland, nog wel even duren voordat deze laatste ideeën goed zijn uitgewerkt. Tot die tijd en sowieso voor de rest van het seizoen roepen wij als investeerders een ieder in elk geval op elke wedstrijd massaal naar het stadion te blijven komen en daar volledig positief achter onze jonge ploeg te blijven staan. Het legioen kenmerkt zich altijd al door loyaliteit en trouw en wat er ook gebeurt, dit zal altijd zo blijven.
Boudewijn
 Boudewijn - donderdag 28 oktober 2010 - 17:29   quote  deeplink  
DIT IS EEN BERICHT GEPLAATST VANUIT VORIG TOPIC: Omzetting schuld in kapitaal is een betere uitdrukking dan kapitaalinjectie

quote:
Op donderdag 28 oktober 2010 - 17:26 schreef sportdwaas het volgende:
Je krijgt het idee dat Feyenoord vandaag een enorm bedrag ter beschikking heeft gekregen om schuld af te lossen maar ik denk dat het zo is dat de vrienden van Feyenoord hun bestaande leningen aan de club hebben omgezet in aandelen in de NV Feyenoord. 17 miljoen geleend geld is omgezet in aandelen. Wie de adviseurs betaalt is niet duidelijk.

Per saldo houdt dit in dat de vrienden van Feyenoord van schuldeisers nu aandeelhouders zijn geworden met een paar zetels in de RvC.

Deze papieren transactie geeft op de middellange termijn lucht op het liquiditeitsgebied (nadat alle adviseurs zijn betaald) i.e. de rentelasten gaan omlaag en het negatieve eigen vermogen wordt minder.

De resterende schuld van pak hem beet 28 miljoen (nog steeds niet duidelijk hoeveel en aan wie) moet waarschijnlijk wel met cash worden afgelost, i.e. nieuwe kapitaalstortingen door de vrienden van Feyenoord (en andere supporters), worden gedaan in ruil voor aandelen tot een maximum van 49%.

Er is dus nog een lange weg te gaan en snel rekenwerk van mijn kant leert dat in het boekjaar 2010/2011 een besparing zal worden gerealiseerd van ongeveer € 750.000 en in de daaropvolgende jaren van € 1.5 miljoen.

Dat is niet slecht maar tenzij er spelers worden verkocht is er nog steeds geen ruimte voor versterkingen. Allicht is er wel de mogelijkheid spelers uit eigen jeugd goede contracten voor te leggen.

Of de integratie van de NV met de SC Feijenoord nu ook rond is lijkt nog steeds niet duidelijk. Ik denk dat dit afhangt van de volgende 28 tot 35 miljoen die gestort moet worden. Daarna kan de fusie worden afgerond waarbij de nieuwe NV een stadion heeft en Varkenoord, 2 miljoen in kas, een jonge selectie en goede opleiding die weer geld kan opleveren. Met het legioen van minimaal 30.000 seizoenskaarthouders, shirtsponsors en eventueel een nieuw stadion waarvan de club zelf eigenaar is ziet de toekomst er dan op termijn goed uit.

Het is aan Mario, Wijnaldum en de rest om het sportief dit jaar verder te onderbouwen.

We zijn er nog lang niet maar dit was grote stap in de goede richting vandaag.

www.sportdwaas.blogspot.com
quote van sportdwaas uit ander topic dat ik heb gesloten om het overzichtelijk te maken
sportdwaas
 sportdwaas - donderdag 28 oktober 2010 - 17:33   quote  deeplink  
is prima
kansenbenutter
 kansenbenutter - donderdag 28 oktober 2010 - 17:40   quote  deeplink  
Beter
el1986
 el1986 - donderdag 28 oktober 2010 - 17:42   quote  deeplink  
jup
JanM
 JanM - donderdag 28 oktober 2010 - 17:54   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 oktober 2010 - 17:27 schreef Boudewijn het volgende:
Blokland hoopt dat alle supporters, in navolging van de Vrienden van Feyenoord, dat zullen doen wat in hun vermogen ligt om de club er bovenop te helpen. Meer gefortuneerde Feyenoorders of bedrijven die zich bij de VvF willen aansluiten moeten zich zeker bij mij melden. Ook voor de gewone supporters, sponsors en leden van de Feyenoord Business Club studeren we inmiddels op een mogelijkheid om zich met bescheiden financiële bijdragen op een of andere manier bij aansluiting te laten vinden bij ons plan.
Wie, wat, waar, wanneer? Veel supporters willen Feyenoord financieel steunen maar er is (nog?) geen mogelijkheid voor.
kansenbenutter
 kansenbenutter - donderdag 28 oktober 2010 - 18:08   quote  deeplink  
Het journaal opent met feyenoordnieuws ipv premier rutten`s debuut in de EU.

bij topclub feyenoord,aldus jeroen overbeek.
er wordt ook voor degene die het vergeten waren, vermeldt dat Feyenoord het grootste legioen heeft.
na een volle kuip tegen Vvv en de 17miljoen ,begint mij die 10-0 steeds beter te smaken.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 28 oktober 2010 door kansenbenutter --
Red
 Red - donderdag 28 oktober 2010 - 18:38   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 oktober 2010 - 17:26 schreef sportdwaas het volgende:
Je krijgt het idee dat Feyenoord vandaag een enorm bedrag ter beschikking heeft gekregen om schuld af te lossen maar ik denk dat het zo is dat de vrienden van Feyenoord hun bestaande leningen aan de club hebben omgezet in aandelen in de NV Feyenoord. 17 miljoen geleend geld is omgezet in aandelen.
Dat vermoeden had ik ook meteen. Mede door de rentedragende schuld die dan van 28 naar 11 gaat.

Maar het is hoe dan ook goed nieuws.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 28 oktober 2010 door Red --
Red
 Red - donderdag 28 oktober 2010 - 18:39   quote  deeplink  
dus

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 28 oktober 2010 door Red --
El Aanmeldi
 El Aanmeldi - donderdag 28 oktober 2010 - 20:04   quote  deeplink  
.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 25 september 2018 door El Aanmeldi --
pauline
 pauline - donderdag 28 oktober 2010 - 20:15   quote  deeplink  
En weer is een club afhankelijk van derden.
Ik vind : een club die zichzelf niet kan bedruipen? helaas..
Voor dat stadion vinden ze wel een andere bestemming.
Zoveel supporters? Zo veel schuld!!!
Boven zijn stand geleefd?
Feyenoord 2e vitesse??
Maximus
 Maximus - donderdag 28 oktober 2010 - 20:16   quote  deeplink  
donder op jodenhoer!
Pietje1
 Pietje1 - donderdag 28 oktober 2010 - 20:17   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 oktober 2010 - 20:15 schreef pauline het volgende:
En weer is een club afhankelijk van derden.
Ik vind : een club die zichzelf niet kan bedruipen? helaas..
Voor dat stadion vinden ze wel een andere bestemming.
Zoveel supporters? Zo veel schuld!!!
Boven zijn stand geleefd?
Feyenoord 2e vitesse??
Ksssst in je hoek.
pauline
 pauline - donderdag 28 oktober 2010 - 20:17   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 oktober 2010 - 20:16 schreef Maximus het volgende:
donder op jodenhoer!
dank je wel schat..
echt een feyenoord fan?
Maximus
 Maximus - donderdag 28 oktober 2010 - 20:20   quote  deeplink  
Interpreteer mijn reactie en trek je conclusie..
Vnny
 Vnny - donderdag 28 oktober 2010 - 20:20   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 oktober 2010 - 20:15 schreef pauline het volgende:
En weer is een club afhankelijk van derden.
Ik vind : een club die zichzelf niet kan bedruipen? helaas..
Voor dat stadion vinden ze wel een andere bestemming.
Zoveel supporters? Zo veel schuld!!!
Boven zijn stand geleefd?
Feyenoord 2e vitesse??
,,

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 28 oktober 2010 door Vnny --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 28 oktober 2010 - 20:21   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 oktober 2010 - 20:15 schreef pauline het volgende:
En weer is een club afhankelijk van derden.
Ik vind : een club die zichzelf niet kan bedruipen? helaas..
Voor dat stadion vinden ze wel een andere bestemming.
Zoveel supporters? Zo veel schuld!!!
Boven zijn stand geleefd?
Feyenoord 2e vitesse??
Dit krijg je nou als je nooit sex heb!!!
Wolfmen
 Wolfmen - donderdag 28 oktober 2010 - 20:22   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 oktober 2010 - 20:15 schreef pauline het volgende:
En weer is een club afhankelijk van derden.
Ik vind : een club die zichzelf niet kan bedruipen? helaas..
Voor dat stadion vinden ze wel een andere bestemming.
Zoveel supporters? Zo veel schuld!!!
Boven zijn stand geleefd?
Feyenoord 2e vitesse??
A)Jouw club is niet afhankelijk van derden?!
B)Als je enigzins verstand van voetbal heb snap je dat die k*tclub uit Arnep uniek is en Feyenoord uniek,geen 2e van beide dus
C)Boven zijn stand geleefd?zal vrijwel de hele erdivisie wezen dan he?!na 020,pisvee,Utrecht en vanmiddag Heerenveen er weer bij.....nog nieuws?
Maximus
 Maximus - donderdag 28 oktober 2010 - 20:25   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 oktober 2010 - 20:21 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Dit krijg je nou als je nooit sex heb!!!
hahaaah een sexloze hoer
just-me
 just-me - donderdag 28 oktober 2010 - 20:25   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 oktober 2010 - 20:16 schreef Maximus het volgende:
donder op jodenhoer!
Kun je ook anders zeggen lijkt mij! Mijn vrouw is Joods en absoluut een Feyenoord fan.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 28 oktober 2010 door just-me --
Pietje1
 Pietje1 - donderdag 28 oktober 2010 - 20:26   quote  deeplink  
als je maximus heet doe je alles maximaal, schelden dus ook.
Kandie niks aan doen, zit er nou eenmaal in
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 28 oktober 2010 - 20:28   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 oktober 2010 - 20:25 schreef Maximus het volgende:

[..]

hahaaah een sexloze hoer
Dan weten wij genoeg!!!
Maximus
 Maximus - donderdag 28 oktober 2010 - 20:28   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 oktober 2010 - 20:25 schreef just-me het volgende:

[..]

Kun je ook anders zeggen lijkt mij! Mijn vrouw is Joods en absoluut een Feyenoord fan.
Ik zeg toch niet dat ze joods is?
Maximus
 Maximus - donderdag 28 oktober 2010 - 20:29   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 oktober 2010 - 20:28 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Dan weten wij genoeg!!!
Die trekt géén volle zalen..
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 28 oktober 2010 - 20:40   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 oktober 2010 - 20:29 schreef Maximus het volgende:

[..]

Die trekt géén volle zalen..
nog niet een iglo op antartica!!!!
Maximus
 Maximus - donderdag 28 oktober 2010 - 20:41   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 oktober 2010 - 20:40 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

nog niet een iglo op antartica!!!!
Bedoel je niet een pingwing?
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 28 oktober 2010 - 20:48   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 oktober 2010 - 20:41 schreef Maximus het volgende:

[..]

Bedoel je niet een pingwing?
Ze is zo koud dat zelfs een pingwing `m niet omhoog krijgt!
Maximus
 Maximus - donderdag 28 oktober 2010 - 20:57   quote  deeplink  
En alst ie m eindelijk omhoog heeft komt ie erachter dat ie r nog los moet knippen
Stylzz
 Stylzz - donderdag 28 oktober 2010 - 21:16   quote  deeplink  
Veel te veel woorden vuil gemaakt aan die doos..
Ze heeft wel een punt een club hoort zichzelf te bedruipen.
Gelukkig is t bij ons geen gemeenschapsgeld.

Overigens is wat je een hoer betaald ook een soort van gemeenschapsgeld
sevillana
 sevillana - donderdag 28 oktober 2010 - 21:21   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 oktober 2010 - 20:25 schreef just-me het volgende:

[..]

Kun je ook anders zeggen lijkt mij! Mijn vrouw is Joods en absoluut een Feyenoord fan.
ach, . . je hebt er misschien ook wel een paar goede onder?
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 28 oktober 2010 - 21:29   quote  deeplink  
hahahahaha
Ben fr supporter
 Ben fr supporter - donderdag 28 oktober 2010 - 21:33   quote  deeplink  
een paar is 2
sevillana
 sevillana - donderdag 28 oktober 2010 - 21:49   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 oktober 2010 - 21:33 schreef Ben fr supporter het volgende:
een paar is 2
dus?
Ben fr supporter
 Ben fr supporter - donderdag 28 oktober 2010 - 21:51   quote  deeplink  
een kip is geen mus
sevillana
 sevillana - donderdag 28 oktober 2010 - 21:51   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 oktober 2010 - 21:51 schreef Ben fr supporter het volgende:
een kip is geen mus
tsja . . .
Ben fr supporter
 Ben fr supporter - donderdag 28 oktober 2010 - 21:55   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 oktober 2010 - 21:49 schreef sevillana het volgende:

[..]

dus?
2 lijkt me wat veel
sevillana
 sevillana - donderdag 28 oktober 2010 - 22:01   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 oktober 2010 - 21:55 schreef Ben fr supporter het volgende:

[..]

2 lijkt me wat veel
dat kan . . . .
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 28 oktober 2010 - 22:05   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 oktober 2010 - 21:55 schreef Ben fr supporter het volgende:

[..]

2 lijkt me wat veel
Ooit eens verkering gehad in me jeugd met een Joods meisje maar had graag haar zussie er ook bij gehad kan ik jou melden!! :)
sevillana
 sevillana - donderdag 28 oktober 2010 - 22:07   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 oktober 2010 - 22:05 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Ooit eens verkering gehad in me jeugd met een Joods meisje maar had graag haar zussie er ook bij gehad kan ik jou melden!! :)
sevillana - donderdag 28 oktober 2010 - 21:21 edit quote deeplink

quote:
Op donderdag 28 oktober 2010 - 20:25 schreef just-me het volgende:

[..]

Kun je ook anders zeggen lijkt mij! Mijn vrouw is Joods en absoluut een Feyenoord fan.

ach, . . je hebt er misschien ook wel een paar goede onder?
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 28 oktober 2010 - 22:10   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 oktober 2010 - 22:07 schreef sevillana het volgende:

[..]

sevillana - donderdag 28 oktober 2010 - 21:21 edit quote deeplink

quote:
Op donderdag 28 oktober 2010 - 20:25 schreef just-me het volgende:

[..]

Kun je ook anders zeggen lijkt mij! Mijn vrouw is Joods en absoluut een Feyenoord fan.

ach, . . je hebt er misschien ook wel een paar goede onder?
Of ze goed was weet ik niet want later bleek dat ik niet de enige was die geregeld in haar broekie zat hahaha
davyj
 davyj - donderdag 28 oktober 2010 - 22:14   quote  deeplink  
Dit noem ik nou echte VRIENDEN van Feyenoord. Als je Pim & co wilt bedanken, heb ik een leuke site gevonden. Op http://www.pimblokland.nl kunnen we laten zien hoeveel we het waarderen.
paco
 paco - donderdag 28 oktober 2010 - 22:14   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 oktober 2010 - 20:15 schreef pauline het volgende:
En weer is een club afhankelijk van derden.
Ik vind : een club die zichzelf niet kan bedruipen? helaas..
Voor dat stadion vinden ze wel een andere bestemming.
Zoveel supporters? Zo veel schuld!!!
Boven zijn stand geleefd?
Feyenoord 2e vitesse??
jij hebt geen benul van zaken,zeker zelf failliet gegaan
Peetje
 Peetje - donderdag 28 oktober 2010 - 22:46   quote  deeplink  
Waarom lullen figuranten altijd zo'n onzin. Heb ik die Gudde pas geleden tijdens een zakelijk gesprekje met een klant nog voor Rotte vis uit zitten maken, moet ik nou ook eerlijk durven zijn. Gudde, da's nou mooi werke voor je geld, super gedaan. Enne Pim, zorg dat die investeringspot voor Supporters er ook komt, Ik zal er zijn. Je bent mijn held!!!

You'll Never Walk Alone
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 28 oktober 2010 - 22:49   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 oktober 2010 - 20:15 schreef pauline het volgende:
En weer is een club afhankelijk van derden.
Ik vind : een club die zichzelf niet kan bedruipen? helaas..
Voor dat stadion vinden ze wel een andere bestemming.
Zoveel supporters? Zo veel schuld!!!
Boven zijn stand geleefd?
Feyenoord 2e vitesse??
Wat een azijnpost. Zeker een soa in Rotterdam opgelopen?
Vnny
 Vnny - donderdag 28 oktober 2010 - 22:49   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 oktober 2010 - 22:49 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Wat een azijnpost. Zeker een soa in Rotterdam opgelopen?
Nee, daar wonen mensen met smaak
sevillana
 sevillana - donderdag 28 oktober 2010 - 22:55   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 oktober 2010 - 22:14 schreef davyj het volgende:
Dit noem ik nou echte VRIENDEN van Feyenoord. Als je Pim & co wilt bedanken, heb ik een leuke site gevonden. Op http://www.pimblokland.nl kunnen we laten zien hoeveel we het waarderen.
jij ook?

MMM - donderdag 28 oktober 2010 - 19:39 quote deeplink

www.Pimblokland.nl

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 28 oktober 2010 door sevillana --
hotjumper
 hotjumper - donderdag 28 oktober 2010 - 22:57   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 oktober 2010 - 22:49 schreef Vnny het volgende:

[..]

Nee, daar wonen mensen met smaak
En de keilerweg is al jaren dicht.
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 28 oktober 2010 - 23:01   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 oktober 2010 - 22:49 schreef Vnny het volgende:

[..]

Nee, daar wonen mensen met smaak
Ik zei ook niet dat het een Rotterdammer is..heheheheh.
Vnny
 Vnny - donderdag 28 oktober 2010 - 23:02   quote  deeplink  
hahaha ok dan is het goed Henk!
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 28 oktober 2010 - 23:05   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 oktober 2010 - 22:49 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Wat een azijnpost. Zeker een soa in Rotterdam opgelopen?
Heb natuurlijk soa-rez bedoeld, paar weken terug. Heeft ze nu nog jeuk van.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3164
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord versneld gezond door kapitaalinjectie van vele miljoenen









0.0064191