|
|
kiki&pim
|
|
|
Ik hoorde Gudde vandaag zeggen dat er in de winterstop geen aankopen komen. Ik hoop toch wel dat Beenhakker een poging gaat wagen om Koevermans te halen of een andere spits Enige ervaren spelers in elke linie zou toch wel gewenst zijn |
|
|
|
|
Vnny
|
|
|
Misschien in de vorm van een ruil, maar ik geloof niet dat PSV Koevermans wil laten gaan.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Dat is onveranderd. Dat was al zo. Koop niet. Leen of tranfervrij wel. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ze moeten Koevermans Bellamy en nog een middenvelder halen!! |
|
|
|
|
Maximus
|
|
|
|
|
|
Vnny
|
|
|
quote: die wil het seizoen afmaken op kralingen |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: terecht hij groeit als een komeet daarzo... Een spitsie zou welkom zijn maar ik kan wel leven met geen versterkingen.. Hoe raar ook dit is een pracht seizoen,zo fucking veel emotie... |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
denk dat we uiteindelijk met deze selectie bij de bovenste 8 kunnen eindigen |
|
|
|
|
Ben fr supporter
|
|
|
om goede tijden in de toekomst te waarderen moet je slechte tijden meegemaakt hebben |
|
|
|
|
Nibke
|
|
|
Gewoon Vlaar, Tomasson, Cissee en Fer zo snel mogelijk fit zien te krijgen en we hebben een hele mooie groep. Dan hoeft Mario er alleen nog maar een team van te maken en we halen punten bij de vleet |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 - 21:49 schreef Nibke het volgende:Gewoon Vlaar, Tomasson, Cissee en Fer zo snel mogelijk fit zien te krijgen en we hebben een hele mooie groep. Dan hoeft Mario er alleen nog maar een team van te maken en we halen punten bij de vleet maar alleen als die mannen 100% fit zijn, anders loop je meer risico op nieuwe en langdurige blessures |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
4 berichten hier boven,allemaal mee eens!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 28 oktober 2010 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
Ben fr supporter
|
|
|
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 - 21:51 schreef sevillana het volgende:[..] maar alleen als die mannen 100% fit zijn, anders loop je meer risico op nieuwe en langdurige blessures eens, zowel Vlaar als Tomasson zijn in het verleden vaak te vroeg begonnen met als gevolg een geweldige terugslag |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 - 21:52 schreef Ben fr supporter het volgende:[..] eens, zowel Vlaar als Tomasson zijn in het verleden vaak te vroeg begonnen met als gevolg een geweldige terugslag ik bedoel maar . . |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 - 21:23 schreef kiki&pim het volgende:Ik hoorde Gudde vandaag zeggen dat er in de winterstop geen aankopen komen. Ik hoop toch wel dat Beenhakker een poging gaat wagen om Koevermans te halen of een andere spits Enige ervaren spelers in elke linie zou toch wel gewenst zijn Welja laten we weer dezelfde fout maken! |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 - 21:23 schreef kiki&pim het volgende:Ik hoorde Gudde vandaag zeggen dat er in de winterstop geen aankopen komen. Ik hoop toch wel dat Beenhakker een poging gaat wagen om Koevermans te halen of een andere spits Enige ervaren spelers in elke linie zou toch wel gewenst zijn jonge spelers moeten spelen en ervaring opdoen om ervaren te kunnen worden, toch? |
|
|
|
|
Vnny
|
|
|
quote: met het 5e bericht ook neem ik aan? :-) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Die zeker want er komt dan volgend seizoen een ijzersterke smurf naar de KUIP! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Geen aankopen....Maar dat wisten we toch al? We blijven nog even cat.1, dacht ik. Lenen, transfervrij, huur, allemaal mogelijk. Eerst de maanden die komen afwachten. Al zal een spits echt wel komen, wilden ze immers in de zomer al. |
|
|
|
|
Vnny
|
|
|
quote: Die gozer is echt goed he? Echt een gifkikkertje in de dop. Beetje een kleine paul bosvelt |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ja werklustig gifkikkertje,daar houden wij van :) |
|
|
|
|
Ben fr supporter
|
|
|
quote: klopt,maar we hebben vooral behoefte aan goals |
|
|
|
|
Vnny
|
|
|
quote: Dat is Leo ze pakkie aan, ik breng Clasie volgend jaar al naar de kuip :-) |
|
|
|
|
Ben fr supporter
|
|
|
|
|
|
hotjumper