BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: De grootste Feyenoord-miskopen van de laatste tien jaar

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 29 oktober 2010 - 09:28   quote  deeplink  
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=125548
______________________________________________
Tussen het actuele voetbalnieuws en de interviews door zet Voetbalzone elke week de spotlights op een nieuw onderwerp. In de rubriek VZ Profiel passeren spelers, trainers en clubs uit binnen- en buitenland de revue en behandelen we achtergronden uit de actualiteit. Ditmaal: van Cory Gibbs tot Chun-Soo Lee, de grootste Feyenoord-miskopen van de laatste tien jaar.

Voetbalzone belicht de komende weken de grootste miskopen van de Nederlandse topclubs en wierp deze week een kritische blik op alle aankopen van Feyenoord sinds de zomer van 2000. Daaruit selecteerden we tien spelers aan wie de penningmeester en beleidsbepalers van de Rotterdammers liever niet herinnerd willen worden. Bij het opstellen van de lijst hebben we vooral hoge transfer- en salariskosten aangehouden als belangrijkste criteria, maar ook aanwinsten die weinig tot geen speeltijd kregen na hun entree in De Kuip kwamen in aanmerking. Huurlingen werden óók meegenomen.

Jean Carlos Dondé Een exotische naam die bij weinig fans en lezers tot (blijde) herinneringen zal leiden. Jean Carlos Dondé, voetbalnaam Jean, in 2003 weggekaapt uit Zuid-Amerika. De jonge linksback werd een grootse toekomst voorspeld, maar kampte in Rotterdam met de nodige blessures. Daarnaast kwam de topper in spé simpelweg niveau tekort om te slagen in de Eredivisie. Feyenoord verhuurde hem tijdelijk aan Hamburger SV en Fluminese. In januari 2007 werd het contract van Jean ontbonden.

Maikel Aerts Keepers en De Kuip, dat is vaak een moeizame combinatie gebleken. Ballen vangen in een volle Kuip is naar verluidt nét iets lastiger dan bij eenvoudige middenmoter. Vraag het Maikel Aerts, die tussen 2005 en 2006 finaal onder de druk bezweek in Rotterdam. Aerts ontwikkelde zich bij RBC tot een waardige Eredivisie-keeper, maar na zijn transfer naar Feyenoord raakte de Eindhovenaar finaal van slag. Dieptepunt was het duel met FC Twente, waarbij Aerts gruwelijk blunderde, een tegendoelpunt veroorzaakte en in de rust bij trainer Erwin Koeman om een wissel smeekte. Na acht duels in het Feyenoord-tenue vertrok de goalie naar Willem II.

Philippe Léonard Een mysterieus verhaal, de periode van Philippe Léonard in dienst bij Feyenoord. De linksback had een succesvol seizoen bij Standard Luik achter de rug en Léonard besloot, in de hoop op een mooie transfer naar Engeland of Spanje, zijn contract bij de Belgische grootmacht niet te verlengen. Verrassend genoeg stond er geen enkele topclub op de stoep; Léonard zat enkele maanden zonder club, voordat Feyenoord in augustus 2006 op de stoep stond. Wat volgde was een seizoen vol blessures en bankzitten. Léonard bleek voor een verdediger met diverse interlands op zijn naam opmerkelijk slecht te kunnen verdedigen. Later speelde de linkspoot nog voor Rapid Boekarest.

Ivan Bandalovski Verder, in de categorie teleurstellende linksbacks: Ivan Bandalovski. De Bulgaar werd in 2005 aangetrokken, maar kwam uiteindelijk tot welgeteld nul duels in de Eredivisie. Bandalovski sleet zijn periode in Rotterdam voornamelijk op de bank en verdiende zijn vorstelijke salaris met wedstrijdjes in het tweede elftal. In 2006 besloot Feyenoord het contract van de jongeling, ooit gescout bij de Bulgaarse topclub Litex Lovech, niet te verlengen. Ook een interessante kandidaat in deze categorie: Bruno Basto, Feyenoorder tussen 2004 en 2005. Wie? Juist.

Anthony Lurling Anthony Lurling, gewaardeerd speler van NAC Breda en eerder FC Den Bosch en sc Heerenveen, stond tussen 2002 en 2005 onder contract bij Feyenoord. Lurling kwam als een gevaarlijke, veelscorende vleugelaanvaller binnen, maar transformeerde in De Kuip tot een onzekere twijfelaar. De Bosschenaar kwam simpelweg niveau tekort en slaagde er niet in om in de voetsporen van de naar AC Milan vertrokken Jon Dahl Tomasson te treden. In 2004 besloot Feyenoord Lurling uit zijn lijden te verlossen en naar Breda te sturen. Later zou de aanvaller ook bij FC.Köln compleet mislukken.

Angelos Charisteas Een legendarische Feyenoord-aankoop, maar helaas voor Het Legioen niet in positieve zin. De Rotterdamse grootmacht smachtte in de zomer van 2006 naar een nieuwe goalgetter en verraste vriend en vijand bij het sluiten van de transfermarkt met het aantrekken van Charisteas, uitgerekend een mislukte aankoop van aartsrivaal Ajax. Het aantrekken van de Griekse spits leidde tot felle protesten. Charisteas maakte na tien wedstrijden zijn eerste doelpunt voor Feyenoord en zou in zijn eerste en enige seizoen in totaal negen keer scoren. De Rotterdammers verkochten de Europees Kampioen van 2004 in de zomer aan 1.FC Nürnberg.

Cory Gibbs Eén van de weinig succesvolle aankopen van Ruud Gullit, die in het seizoen 2004/2005 de scepter zwaaide in Rotterdam-Zuid. Gibbs werd door de voormalige vedette overgenomen van het Amerikaanse Dallas Burn en speelde ook een handvol duels in de Eredivisie, maar na het vertrek van Gullit kwam de dure verdediger niet meer aan de bak. Erwin Koeman vond Gibbs simpelweg niet goed genoeg en deed geen beroep meer op hem. In Europa speelde Gibbs nog voor ADO Den Haag en Charlton Athletic, voordat hij in 2008 terugkeerde naar de Verenigde Staten.

Edwin de Graaf Spelers die mislukken in De Kuip lijken het opmerkelijk vaak prima te doen in dienst van NAC Breda. Lurling, Ali Boussaboun, Leonardo, Timothy Derijck en Pieter Collen verlieten roemloos het Rotterdamse podium, maar voelden zich in Noord-Brabant als een vis in het water. Ook Edwin de Graag, tegenwoordig speler van het Schotse Hibernian, slaagde er na zijn transfer van RBC naar Feyenoord nooit in om bij de Rotterdamse formatie naam te maken. Waarschijnlijk was de Nederlandse top ook wat te hoog gegrepen voor het loopwonder uit Den Haag.

Aleksandar Ignjatovic Spelers die op basis van een mooie dvd of een knap gemonteerd YouTube-filmpje worden aangetrokken, dat leidt zelden tot het succes. Leo Beenhakker en Mario Been waren in de zomer van 2009 op zoek naar een sterke centrumverdediger en kwamen terecht bij Aleksandar Ignjatovic.. Op de beelden die het technische duo samen bekeek zag de lange stopper er prima uit en scout Rinus Israel kwam met een positief rapport terug uit Servië. Ignjatovic bleek al vrij snel niet over Eredivisie-niveau te beschikken; al in de winterstop liet Feyenoord weten dat het nooit meer een speler zal aantrekken op basis van videobeelden.

Chun-Soo Lee De Zuid-Koreaanse international Chun-Soo Lee mislukte volledig bij Real Sociedad en wellicht had Feyenoord daar lering uit moeten trekken. Dat deed de stadionclub niet. Lee, aanwezig op de WKs van 2002 en 2006 en in 2003 de eerste Koreaan in de Spaanse competitie, kwam voor enkele miljoenen over van Ulsan Hyundai Horang, maar bracht in de Eredivisie nooit wat er van hem werd verwacht. Feyenoord verhuurde Lee snel weer aan een club uit zijn vaderland. Tegenwoordig speelt de 29-jarige aanvaller in Japan.
_

Volgens mij kennen we nog meer voorbeelden, roept u maar!
Pietje1
 Pietje1 - vrijdag 29 oktober 2010 - 09:33   quote  deeplink  
Eigenlijk wil ik Charisteas niet echt scharen onder 1 van de grootste miskopen. Hij heeft ons een paar belangrijke doelpunten gegeven en we hebben winst gemaakt met de doorverkoop.

Wat er wel bij hoort is Basto en Magrao bijvoorbeeld. Eigenlijk bijna iedereen die Gullit kocht...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 29 oktober 2010 door Pietje1 --
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - vrijdag 29 oktober 2010 - 09:48   quote  deeplink  
Maikel Aerts was ook geen miskoop. Die jongen had gewoon pech dat hij een gigantische blunder maakte, waardoor hij volgens mij een soort van faalangst kreeg. Maar als je hem bij bijvoorbeeld Willem II zag keepen, geweldig! Want die jongen kan wel degelijk goed keepen....
En Lulring kan wel degelijk geweldig voetballen. Jammer dat het zo'n lul is... een echte verrader, had bij 020 moeten spelen...
Rovert
 Rovert - vrijdag 29 oktober 2010 - 09:50   quote  deeplink  
Ehm, is dit niet een beetje een uitgekauwd onderwerp?
Milo
 Milo - vrijdag 29 oktober 2010 - 09:51   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2010 - 09:48 schreef Arie.Klooster het volgende:
Maikel Aerts was ook geen miskoop. Die jongen had gewoon pech dat hij een gigantische blunder maakte, waardoor hij volgens mij een soort van faalangst kreeg. Maar als je hem bij bijvoorbeeld Willem II zag keepen, geweldig! Want die jongen kan wel degelijk goed keepen....
En Lulring kan wel degelijk geweldig voetballen. Jammer dat het zo'n lul is... een echte verrader, had bij 020 moeten spelen...
Als je als keeper zegd in de rust tegen je trainer haal mij er maar uit dan ben je in mijn ogen een miskoop!
Rovert
 Rovert - vrijdag 29 oktober 2010 - 09:54   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2010 - 09:51 schreef Milo het volgende:

[..]

Als je als keeper zegd in de rust tegen je trainer haal mij er maar uit dan ben je in mijn ogen een miskoop!
Als mijn vriendin halverwege zegt, dit is niks, haal hem er maar uit, ga ik toch door,
das karakter

En dat ontbrak Aerts in De Kuip
Pietje1
 Pietje1 - vrijdag 29 oktober 2010 - 10:05   quote  deeplink  
Das geen karakter, dat is verkrachting.
Milo
 Milo - vrijdag 29 oktober 2010 - 10:15   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2010 - 09:54 schreef Rovert het volgende:

[..]

Als mijn vriendin halverwege zegt, dit is niks, haal hem er maar uit, ga ik toch door,
das karakter

En dat ontbrak Aerts in De Kuip
eens!

pietje verkrachting? leg uit?
R()b
 R()b - vrijdag 29 oktober 2010 - 10:24   quote  deeplink  
Gabor Babos, Leonardo 2
Vnny
 Vnny - vrijdag 29 oktober 2010 - 10:34   quote  deeplink  
Ik mis Lee eigenlijk wel, haha

Man wat heb ik gelachen de keren dat hijhet veld in kwam, die is ook vast gehaald aan de hand van een dvd
Rovert
 Rovert - vrijdag 29 oktober 2010 - 10:35   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2010 - 10:34 schreef Vnny het volgende:
Ik mis Lee eigenlijk wel, haha

Man wat heb ik gelachen de keren dat hijhet veld in kwam, die is ook vast gehaald aan de hand van een dvd
Nou nee, was op mijn voorspraak
Vnny
 Vnny - vrijdag 29 oktober 2010 - 10:36   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2010 - 10:35 schreef Rovert het volgende:

[..]

Nou nee, was op mijn voorspraak
haha jij weer
bram
 bram - vrijdag 29 oktober 2010 - 10:38   quote  deeplink  
cisse
MMM
 MMM - vrijdag 29 oktober 2010 - 10:39   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2010 - 10:34 schreef Vnny het volgende:
Ik mis Lee eigenlijk wel, haha

Man wat heb ik gelachen de keren dat hijhet veld in kwam, die is ook vast gehaald aan de hand van een dvd
Zijn eerste wedstrijd vergeet ik gewoon echt niet.. Feyenoord - Excelsior, hij valt in bij een 0-0 stand en loopt op z'n gemak naar de cornervlag om 'm te nemen haha, gelukkig nog 1-0 gewonnen door Gio(?) toen.
Vnny
 Vnny - vrijdag 29 oktober 2010 - 10:39   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2010 - 10:38 schreef bram het volgende:
cisse
de hoop helemaal verloren Bram dat het met hem ooit nog wat word?
bram
 bram - vrijdag 29 oktober 2010 - 10:42   quote  deeplink  
ja sorry,heeft altijd wat en als hij speelt ook een rendement van niet echt veel,althans wat je toch mag verwachten van hem.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 29 oktober 2010 - 10:56   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2010 - 09:50 schreef Rovert het volgende:
Ehm, is dit niet een beetje een uitgekauwd onderwerp?
ja!
Laten we t over geld hebben.
Of de prestaties...
Pietje1
 Pietje1 - vrijdag 29 oktober 2010 - 10:59   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2010 - 10:15 schreef Milo het volgende:

[..]

eens!

pietje verkrachting? leg uit?
Als je een vrouw neukt en ze zegt haal hem er uit en je gaat toch door, dan heet dat verkrachting ;-)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 29 oktober 2010 door Pietje1 --
sevillana
 sevillana - vrijdag 29 oktober 2010 - 11:04   quote  deeplink  
met stip op nummer 1: LULRING !
plannetje
 plannetje - vrijdag 29 oktober 2010 - 11:07   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2010 - 11:04 schreef sevillana het volgende:
met stip op nummer 1: LULRING !
danko.....
Ronneke
 Ronneke - vrijdag 29 oktober 2010 - 11:07   quote  deeplink  
Jullie vergeten Cissé, en die "zit" er nog..................
Pietje1
 Pietje1 - vrijdag 29 oktober 2010 - 11:10   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2010 - 11:07 schreef Ronneke het volgende:
Jullie vergeten Cissé, en die "zit" er nog..................
ehhh lees eens een paar postjes terug...
MMM
 MMM - vrijdag 29 oktober 2010 - 11:11   quote  deeplink  
Schaken en Auassar
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 29 oktober 2010 - 11:17   quote  deeplink  
Om het effe lekker zout te maken...
Theo Lucius! Wat heeft die nou echt bijgedragen?
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 29 oktober 2010 - 11:22   quote  deeplink  
Wat een Loser was dat die lucius

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 29 oktober 2010 door hotjumper --
Pietje1
 Pietje1 - vrijdag 29 oktober 2010 - 11:24   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2010 - 11:17 schreef FR-Henk het volgende:
Om het effe lekker zout te maken...
Theo Lucius! Wat heeft die nou echt bijgedragen?
Niet bijster veel, maar het was ook geen miskoop. Hij was transfervrij en heeft toch zijn contract uitgediend.

Ik zou dan eerder denken aan Greene.
Pietje1
 Pietje1 - vrijdag 29 oktober 2010 - 11:25   quote  deeplink  
of Tiendalli
MMM
 MMM - vrijdag 29 oktober 2010 - 11:36   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2010 - 11:17 schreef FR-Henk het volgende:
Om het effe lekker zout te maken...
Theo Lucius! Wat heeft die nou echt bijgedragen?
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2010 - 11:22 schreef hotjumper het volgende:
Wat een Loser was dat die lucius
Dit zal Obiku010 jullie niet in dank afnemen hahaha
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 29 oktober 2010 - 11:38   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2010 - 11:36 schreef MMM het volgende:

[..]

[..]

Dit zal Obiku010 jullie niet in dank afnemen hahaha
Jaahhh, is goed voor Obiku, wereld is soms hard...
Greene ja, en maar klagen dat ie nooit op z'n favo plek stond.
peter-feyenoord4life
 peter-feyenoord4life - vrijdag 29 oktober 2010 - 11:49   quote  deeplink  
greene ostlund de cler gibbs en natuurlijk gullit zelf die heeft in dat seizoen in de winterstop volgens mij 18 miljoen aan miskopen gedaan.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - vrijdag 29 oktober 2010 - 11:57   quote  deeplink  
Lucius niet! Die kerel nam het krakkemikkige team tenminste op sleeptouw. Als iemand het karakter had, waar wij Feyenoorders toch van houden:
* geen woorden, maar daden
* mouwen opstropen
Enige nadeel was zijn Pisvee-verleden...
En ik ben het niet met jullie eens over Aerts, want ik vind hem wel steengoed. Eigenlijk is het gewoon professioneel als je aangeeft dat je je niet top voelt... Ik zou dat nooit doen, want ik zou nooit vragen om gewisseld te worden, maar ik ben daarom nooit verder gekomen dan het vierde team van de plaatselijke club, haha... Voetballen kon ik niet, maar ik had wel karakter en werklust!!
craven
 craven - vrijdag 29 oktober 2010 - 12:06   quote  deeplink  
Lazovic: meeste geld, weinig rendement?
MMM
 MMM - vrijdag 29 oktober 2010 - 12:17   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2010 - 11:57 schreef Arie.Klooster het volgende:

En ik ben het niet met jullie eens over Aerts, want ik vind hem wel steengoed.
He?
Milo
 Milo - vrijdag 29 oktober 2010 - 12:18   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2010 - 11:22 schreef hotjumper het volgende:
Wat een Loser was dat die lucius
lucius wie?
MelvinFR
 MelvinFR - vrijdag 29 oktober 2010 - 12:39   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2010 - 12:06 schreef craven het volgende:
Lazovic: meeste geld, weinig rendement?
Lag dat aan Lazo, of aan de trainer destijds, want kwaliteit heeft hij !
bokui010
 bokui010 - vrijdag 29 oktober 2010 - 13:15   quote  deeplink  
Ik vind dit maar een beetje een vervelend topic!
Laten we stoppen met naar het (slechte) verleden te kijken.
Nu moeten we juist vooruit kijken! Op naar nog meer overwinningen en hopelijk met de kapitaal injectie kunnen we de Koef halen!

Ik zeg een groot slot op dit belachelijke TOPIC!
MMM
 MMM - vrijdag 29 oktober 2010 - 13:30   quote  deeplink  
Je bent al snel terug!
Vnny
 Vnny - vrijdag 29 oktober 2010 - 13:31   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2010 - 13:15 schreef bokui010 het volgende:
hopelijk met de kapitaal injectie kunnen we de Koef halen!

Zo toch nog voor het weekend terug, haha

jij hebt zeker niet echt opgelet met de persconferentie?

Als de Koef komt zal het in een vorm van en ruil zijn (El Ahmadi) want er is al gezegd dat er geen spelers gehuurd of gekocht gaan worden
bokui010
 bokui010 - vrijdag 29 oktober 2010 - 13:38   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2010 - 13:30 schreef MMM het volgende:
Je bent al snel terug!
Ja ik zag dat jullie erg droevig waren met mijn afwezigheid! Gelukkig zie ik maar weer dat ik echte vrienden heb gemaakt hier en dat ik het niet zo maar laten varen. hier moet voor gevochten worden!
bokui010
 bokui010 - vrijdag 29 oktober 2010 - 13:41   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2010 - 13:31 schreef Vnny het volgende:

[..]

Zo toch nog voor het weekend terug, haha

jij hebt zeker niet echt opgelet met de persconferentie?

Als de Koef komt zal het in een vorm van en ruil zijn (El Ahmadi) want er is al gezegd dat er geen spelers gehuurd of gekocht gaan worden
Dit is een beetje subjectief, ik hoop gewoon heel erg dat hij onze prachtige ploeg komt versterken.
Milo
 Milo - vrijdag 29 oktober 2010 - 15:09   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2010 - 13:38 schreef bokui010 het volgende:

[..]

Ja ik zag dat jullie erg droevig waren met mijn afwezigheid! Gelukkig zie ik maar weer dat ik echte vrienden heb gemaakt hier en dat ik het niet zo maar laten varen. hier moet voor gevochten worden!
wat ben jij een loser zeg!
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 29 oktober 2010 - 16:09   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2010 - 11:57 schreef Arie.Klooster het volgende:
Lucius niet! Die kerel nam het krakkemikkige team tenminste op sleeptouw. Als iemand het karakter had, waar wij Feyenoorders toch van houden:
* geen woorden, maar daden
* mouwen opstropen
Enige nadeel was zijn Pisvee-verleden...
En ik ben het niet met jullie eens over Aerts, want ik vind hem wel steengoed. Eigenlijk is het gewoon professioneel als je aangeeft dat je je niet top voelt... Ik zou dat nooit doen, want ik zou nooit vragen om gewisseld te worden, maar ik ben daarom nooit verder gekomen dan het vierde team van de plaatselijke club, haha... Voetballen kon ik niet, maar ik had wel karakter en werklust!!
Ik vond zijn gebrek aan voetballende kwaliteiten ook wel ergerlijk, los nog van z'n grote muil die hij opeens had
JanM
 JanM - vrijdag 29 oktober 2010 - 17:11   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2010 - 16:09 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Ik vond zijn gebrek aan voetballende kwaliteiten ook wel ergerlijk, los nog van z'n grote muil die hij opeens had
Lucius zorgde gewoon voor te weinig vuurwerk in de Kuip!
martinm70
 martinm70 - vrijdag 29 oktober 2010 - 17:27   quote  deeplink  
En niet te vergeten: Laybutt, Somalia, Samardzic, Aros, Acuna, Bombarda, Donde, Owoeri, De Ceulaer
Ben fr supporter
 Ben fr supporter - vrijdag 29 oktober 2010 - 17:30   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2010 - 16:09 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Ik vond zijn gebrek aan voetballende kwaliteiten ook wel ergerlijk, los nog van z'n grote muil die hij opeens had
en die grote muil is nog gruwelijk lelijk ook
Pietje1
 Pietje1 - vrijdag 29 oktober 2010 - 17:32   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2010 - 17:27 schreef martinm70 het volgende:
En niet te vergeten: Laybutt, Somalia, Samardzic, Aros, Acuna, Bombarda, Donde, Owoeri, De Ceulaer
Somalia heeft zijn geld meer dan opgebracht met dat ene doelpunt tegen Rosenborg!!
RedDevil1990
 RedDevil1990 - vrijdag 29 oktober 2010 - 17:45   quote  deeplink  
Karim saidi, slory
en van persie was de grootste misverkoop van de afgelopen 10 jaar
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 29 oktober 2010 - 18:30   quote  deeplink  
Eigenlijk is die Lucius toch wel het toppunt van een broodje lul
sterski010
 sterski010 - maandag 01 november 2010 - 00:39   quote  deeplink  
Glaucio die we namen ipv Fred was ook een toppert...Die schopte in zijn enige invalbeurt ooit voor Feyenoord binnen 3 minuten een tegenstander door midden en kon gelijk weer met rood vertrekken...
El Aanmeldi
 El Aanmeldi - maandag 01 november 2010 - 01:12   quote  deeplink  
.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 25 september 2018 door El Aanmeldi --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3168
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: De grootste Feyenoord-miskopen van de laatste tien jaar









0.0093240