|
|
Headliner |
|
|
|
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:
Ron Vlaar niet beschikbaar tegen AZ (FR-Fanatic)
|
|
|
Pietje1
|
|
|
Vlaar is er, zoals het er naar uit ziet, tegen roda weer bij, dus dat is goed nieuws!!
Jammer dat AZ net te vroeg komt voor hem.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 29 oktober 2010 door Pietje1 -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Mooi, kan de Vrij weer naar de rechtsback positie en Leerdam op de bank. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Kut , maar goed te snel brengen heeft geen zin! |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
schaken is wel inzetbaar tegen de kazen lees ik, . . . hoera? |
|
|
|
|
Vnny
|
|
|
hoernee, lekker op de bank |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: En Martens Indi dan? |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Biseswar speelt blijkbaar weer i.p.v. Schaken. Opmerkelijk ... maar Schaken heeft mij absoluut niet kunnen overtuigen dus ik kan er prima mee leven! Hoop dat Diego het weer op z'n heupen krijgt zoals de vorige keer dat hij onverwacht weer een kans kreeg. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Linksback maar daar kiest Mario sowieso voor De Cler.. |
|
|
|
|
bokui010
|
|
|
quote: MMM ik ben het hier met je eens! Bruno is een echte held en strijder! Ik herken dit nog wel terug uti de tijd dat ik in Vietnam zat! daar voetbalde we niet met een voetbal maar met cocusnoten! Altijd regen en nooit klagen! |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
Vnny
|
|
|
Tot wanneer loopt het contract van de Cler? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Vnny
|
|
|
Dank je MMM
dan gaat ook de vlag uit, kan Indi mooi linksback |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Leerdam niet doen, wordt het team én die jongen zelf ongelukkig van. Kan het niet vaak genoeg posten... |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 - 18:46 schreef FR-Henk het volgende:Leerdam niet doen, wordt het team én die jongen zelf ongelukkig van. Kan het niet vaak genoeg posten... nou je komt anders in de buurt van 'vaak' nu |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 - 15:54 schreef bokui010 het volgende:[..] MMM ik ben het hier met je eens! Bruno is een echte held en strijder! Ik herken dit nog wel terug uti de tijd dat ik in Vietnam zat! daar voetbalde we niet met een voetbal maar met cocusnoten! Altijd regen en nooit klagen! CocOsnoten in Vietnam? Hoe verzin je die onzin allemaal joh? |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: Afrikaanse zwaluwen? |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: nee, . . noord-koreaanse cocosnoten! |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Afrikaanse zwaluwen migreren niet. Het zouden wel 2 Europese zwaluwen kunnen zijn, die de kokosnoot tussen zich in dragen;) |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 - 15:54 schreef bokui010 het volgende:[..] MMM ik ben het hier met je eens! Bruno is een echte held en strijder! Ik herken dit nog wel terug uti de tijd dat ik in Vietnam zat! daar voetbalde we niet met een voetbal maar met cocusnoten! Altijd regen en nooit klagen! Ben je toch gewoon loser, joh. Ga maar snel bij Obiku op de afdeling. Helmpie op, muskietengaas van de xenos en een oerwoud-dvd van de Blokkert binnen handbereik. |
|
|
|
|
kansenbenutter
|
|
|
Als vlaar terug is moet been kiezen voor een centrum met indi en vlaar. als die de tijd krijgen lijkt me dat een goed blok. met de vrij op rechts en nog een degelijke linksback heb je best een aardige achterhoede. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op maandag 01 november 2010 - 20:57 schreef kansenbenutter het volgende:Als vlaar terug is moet been kiezen voor een centrum met indi en vlaar. als die de tijd krijgen lijkt me dat een goed blok. met de vrij op rechts en nog een degelijke linksback heb je best een aardige achterhoede. Bahia kan linksback, of anders Indi en Bahia gewoon op zijn eigen plek. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|