BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Oud spelers moeten ook wat doen!!

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
raket
 raket - vrijdag 29 oktober 2010 - 14:51   quote  deeplink  
17 miljoen,daar komt waarschijnlijk nog eens 13 miljoen bij is 30 miljoen.Oud spelers onder leiding van G.van Bronckhorst moeten bij elkaar ook 5 miljoen aandelen kopen.Supporters gaan geld geven(1 a 2 miljoen??)Dat is al bij elkaar 37 miljoen,een speler verkopen tussen de 3 a 5 miljoen(wijnaldum of fer)En het idee van mij voor de stenen muur in de nieuwe kuip(1 a 2 miljoen of meer).Dan heb je gewoon meer als 40 miljoen bij elkaar.
Ik vind gewoon dat oud spelers het goede voorbeeld moeten geven en niet alleen meneer blokland en de supporters.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 29 oktober 2010 door raket --
henkie1969
 henkie1969 - vrijdag 29 oktober 2010 - 15:08   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2010 - 14:51 schreef raket het volgende:
17 miljoen,daar komt waarschijnlijk nog eens 13 miljoen bij is 30 miljoen.Oud spelers onder leiding van G.van Bronckhorst moeten bij elkaar ook 5 miljoen aandelen kopen.Supporters gaan geld geven(1 a 2 miljoen??)Dat is al bij elkaar 37 miljoen,een speler verkopen tussen de 3 a 5 miljoen(wijnaldum of fer)En het idee van mij voor de stenen muur in de nieuwe kuip(1 a 2 miljoen of meer).Dan heb je gewoon meer als 40 miljoen bij elkaar.
Ik vind gewoon dat oud spelers het goede voorbeeld moeten geven en niet alleen meneer blokland en de supporters.
leuke topic, verkeerde titel : oud spelers MOETEN ook wat doen!!
niemand MOET iets.
Je schrijft dat supporters 1 a 2 miljoen gaan geven...waar haal je dat riante bedrag vandaan? Ik geloof er namelijk niet in...ik wil best geven, maar die 1 a 2 miljoen redt je niet.
maar verder ben ik het best met je eens, oud spelers zouden ook iets kunnen doen.
Pietje1
 Pietje1 - vrijdag 29 oktober 2010 - 15:15   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2010 - 14:51 schreef raket het volgende:
17 miljoen,daar komt waarschijnlijk nog eens 13 miljoen bij is 30 miljoen.Oud spelers onder leiding van G.van Bronckhorst moeten bij elkaar ook 5 miljoen aandelen kopen.Supporters gaan geld geven(1 a 2 miljoen??)Dat is al bij elkaar 37 miljoen,een speler verkopen tussen de 3 a 5 miljoen(wijnaldum of fer)En het idee van mij voor de stenen muur in de nieuwe kuip(1 a 2 miljoen of meer).Dan heb je gewoon meer als 40 miljoen bij elkaar.
Ik vind gewoon dat oud spelers het goede voorbeeld moeten geven en niet alleen meneer blokland en de supporters.
Heb je al bericht dat ze jouw idee gaan vormgeven dan?
raket
 raket - vrijdag 29 oktober 2010 - 15:43   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2010 - 15:08 schreef henkie1969 het volgende:

[..]

leuke topic, verkeerde titel : oud spelers MOETEN ook wat doen!!
niemand MOET iets.
Je schrijft dat supporters 1 a 2 miljoen gaan geven...waar haal je dat riante bedrag vandaan? Ik geloof er namelijk niet in...ik wil best geven, maar die 1 a 2 miljoen redt je niet.
maar verder ben ik het best met je eens, oud spelers zouden ook iets kunnen doen.
Als oud spelers het goede voorbeeld geven,geef je zelf ook meer.
raket
 raket - vrijdag 29 oktober 2010 - 15:44   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2010 - 15:15 schreef Pietje1 het volgende:

[..]

Heb je al bericht dat ze jouw idee gaan vormgeven dan?
Nee nog niet.Maar als ze het doen denk ik dat je er een hoop geld mee binnen haal.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 29 oktober 2010 - 15:45   quote  deeplink  
Ik vind dat mijn opa de helft van zijn aow moet inleveren!!!
Het is zijn schuld dat mijn liefde voor Feyenoord over de grens van normaal
heen gaat...
Opa niet lullen maar storten?
bokui010
 bokui010 - vrijdag 29 oktober 2010 - 15:51   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2010 - 15:45 schreef Leon FR1908 het volgende:
Ik vind dat mijn opa de helft van zijn aow moet inleveren!!!
Het is zijn schuld dat mijn liefde voor Feyenoord over de grens van normaal
heen gaat...
Opa niet lullen maar storten?
Leon ik zie hier een enorme kern van waarheid in! Ik vind dat elke opa die voor feyenoord is een deel van zijn aow meot afstaan elke maand! Hun brengen dit eeuwige gevoel namelijk aan ons over.

Ik vind deze slogan wel een slogan voor het Feyenoord headliner slogan topic waard: Opa niet lullen maar storten!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 29 oktober 2010 - 15:53   quote  deeplink  
Ik ook succes hahahaha

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 29 oktober 2010 door Leon FR1908 --
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 29 oktober 2010 - 16:01   quote  deeplink  
Mag van Gobbel eerst nog wel wat lease auto's verkopen
plannetje
 plannetje - vrijdag 29 oktober 2010 - 16:12   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2010 - 14:51 schreef raket het volgende:
17 miljoen,daar komt waarschijnlijk nog eens 13 miljoen bij is 30 miljoen.Oud spelers onder leiding van G.van Bronckhorst moeten bij elkaar ook 5 miljoen aandelen kopen.Supporters gaan geld geven(1 a 2 miljoen??)Dat is al bij elkaar 37 miljoen,een speler verkopen tussen de 3 a 5 miljoen(wijnaldum of fer)En het idee van mij voor de stenen muur in de nieuwe kuip(1 a 2 miljoen of meer).Dan heb je gewoon meer als 40 miljoen bij elkaar.
Ik vind gewoon dat oud spelers het goede voorbeeld moeten geven en niet alleen meneer blokland en de supporters.
omdat hun geld hebben moeten ze wat geven??? belachelijk dat is geheel vrijblijvend vind ik!!
JanM
 JanM - vrijdag 29 oktober 2010 - 16:42   quote  deeplink  
Even voor de goede orde: niemand GEEFT hier iets hè. Het gaat om een aandelenaankoop met optie om ze tzt weer terug te KOPEN. Alleen als Feyenoord omvalt ben je dus je centen kwijt. Dit helpt Feyenoord (hopelijk) om financieel weer gezond te worden en dan op enig moment tegen een misschen wel vooraf vastegestelde waarde, maar misschien ook wel niet en dan dus tegen de dan geldende - hogere - waarde de aandelen weer terug te kopen.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 29 oktober 2010 - 16:54   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2010 - 16:42 schreef JanM het volgende:
Even voor de goede orde: niemand GEEFT hier iets hè. Het gaat om een aandelenaankoop met optie om ze tzt weer terug te KOPEN. Alleen als Feyenoord omvalt ben je dus je centen kwijt. Dit helpt Feyenoord (hopelijk) om financieel weer gezond te worden en dan op enig moment tegen een misschen wel vooraf vastegestelde waarde, maar misschien ook wel niet en dan dus tegen de dan geldende - hogere - waarde de aandelen weer terug te kopen.
Ik hoop dat er heeeeeel veel van deze aandelen verkocht gaan worden!!!
Vnny
 Vnny - vrijdag 29 oktober 2010 - 17:58   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2010 - 16:01 schreef hotjumper het volgende:
Mag van Gobbel eerst nog wel wat lease auto's verkopen
hehehehe
Rovert
 Rovert - vrijdag 29 oktober 2010 - 18:08   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2010 - 14:51 schreef raket het volgende:
17 miljoen,daar komt waarschijnlijk nog eens 13 miljoen bij is 30 miljoen.Oud spelers onder leiding van G.van Bronckhorst moeten bij elkaar ook 5 miljoen aandelen kopen.Supporters gaan geld geven(1 a 2 miljoen??)Dat is al bij elkaar 37 miljoen,een speler verkopen tussen de 3 a 5 miljoen(wijnaldum of fer)En het idee van mij voor de stenen muur in de nieuwe kuip(1 a 2 miljoen of meer).Dan heb je gewoon meer als 40 miljoen bij elkaar.
Ik vind gewoon dat oud spelers het goede voorbeeld moeten geven en niet alleen meneer blokland en de supporters.
Mee eens , Puck van Heel kan ook wel wat geven !
Ronnie W
 Ronnie W - vrijdag 29 oktober 2010 - 18:36   quote  deeplink  
Vind dat z voor elke procent zeggenschap een miljoen moeten neerleggen

Bloklandt wil samen met meer aandeelhouders 49% kopen.

Een miljoen per procent vind ik een normaal bedrag. Zou 49 miljoen euro kunnen opleveren. Zijn we er in een keer vanaf.
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 29 oktober 2010 - 18:44   quote  deeplink  
Ik vind niet dat we even moeten bepalen dat oud-spelers een voorbeeldfunctie hierin hebben.
Enne...We zijn alweer lekker met de miljoentjes aan het goochelen. Ik wacht liever Bloklands plannen af.
raket
 raket - vrijdag 29 oktober 2010 - 20:13   quote  deeplink  
Ik zou het zeer gepast vinden,als Giovanni van bronckhorst een deze dagen,achter de microfoon gaat zitten waar onze grote vriend Blokland zat en verteld,dat die ook gaat proberen om met wat andere spelers Feyenoord te helpen.Zou elke supporter toch ook kippenvel van krijgen??
Rovert
 Rovert - vrijdag 29 oktober 2010 - 20:19   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2010 - 20:13 schreef raket het volgende:
Ik zou het zeer gepast vinden,als Giovanni van bronckhorst een deze dagen,achter de microfoon gaat zitten waar onze grote vriend Blokland zat en verteld,dat die ook gaat proberen om met wat andere spelers Feyenoord te helpen.Zou elke supporter toch ook kippenvel van krijgen??
heb je al wat gehoord van je stenen muren plan?
raket
 raket - vrijdag 29 oktober 2010 - 21:07   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2010 - 20:19 schreef Rovert het volgende:

[..]

heb je al wat gehoord van je stenen muren plan?
He,fijne gozer.Nee nog niet.Wel in volgende hand in hand en jesper hoogendoorn van Feyenoord tv weet er ook van en die gaan er misschien een keer wat over uitzenden
raket
 raket - vrijdag 29 oktober 2010 - 21:11   quote  deeplink  
Net op Rijnmond vroegen ze Giovanni of die ook bij de investeerders zit.Daar zei die Nee.
Net bij Voetbal internationals vertelde Emiel schellvis dat het gerucht gaat dat van Bronckhorst en makaay ook bij de inversteerders zitten.
Kijk dat horen we graag.Zo hoort het gewoon.Rijk geworden met de voetballerij zei onze snorremans en nu wat teruggeven.
Ik zeg maar zo goed voorbeeld van oud spelers doet de supporters goed volgen.
Rovert
 Rovert - vrijdag 29 oktober 2010 - 21:13   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2010 - 21:11 schreef raket het volgende:
Net op Rijnmond vroegen ze Giovanni of die ook bij de investeerders zit.Daar zei die Nee.
Net bij Voetbal internationals vertelde Emiel schellvis dat het gerucht gaat dat van Bronckhorst en makaay ook bij de inversteerders zitten.
Kijk dat horen we graag.Zo hoort het gewoon.Rijk geworden met de voetballerij zei onze snorremans en nu wat teruggeven.
Ik zeg maar zo goed voorbeeld van oud spelers doet de supporters goed volgen.
makaay ook?
raket
 raket - vrijdag 29 oktober 2010 - 21:16   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2010 - 21:13 schreef Rovert het volgende:

[..]

makaay ook?
Ja.van bronckhorst en makaay.
Rovert
 Rovert - vrijdag 29 oktober 2010 - 21:17   quote  deeplink  
Jeetje, hoe komt makaay zo betrokken?
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 29 oktober 2010 - 22:36   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2010 - 21:17 schreef Rovert het volgende:
Jeetje, hoe komt makaay zo betrokken?
Heeft ook 'last' van het Feyenoord-virus gekregen.
sevillana
 sevillana - vrijdag 29 oktober 2010 - 22:41   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2010 - 22:36 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Heeft ook 'last' van het Feyenoord-virus gekregen.
klinkt wel logisch, 't is en blijft nu eenmaal het mooiste gevoel, "het Feyenoord gevoel"
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 29 oktober 2010 - 22:44   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2010 - 22:41 schreef sevillana het volgende:

[..]

klinkt wel logisch, 't is en blijft nu eenmaal het mooiste gevoel, "het Feyenoord gevoel"
Het gevoel vanuit het help ons topic is idd vaak maar een moment kwa gevoel idd !
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 29 oktober 2010 - 22:44   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2010 - 22:41 schreef sevillana het volgende:

[..]

klinkt wel logisch, 't is en blijft nu eenmaal het mooiste gevoel, "het Feyenoord gevoel"
Nu nog zo'n 13 miljoen anderen die het zich nog bewust moeten worden...
sevillana
 sevillana - vrijdag 29 oktober 2010 - 22:45   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2010 - 22:44 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Nu nog zo'n 13 miljoen anderen die het zich nog bewust moeten worden...
daar ligt een missie . . . . . .
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 29 oktober 2010 - 22:53   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2010 - 22:45 schreef sevillana het volgende:

[..]

daar ligt een missie . . . . . .
Of allemaal naar de psych...
sevillana
 sevillana - vrijdag 29 oktober 2010 - 22:58   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2010 - 22:53 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Of allemaal naar de psych...
ben beschikbaar
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 29 oktober 2010 - 23:03   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2010 - 22:58 schreef sevillana het volgende:

[..]

ben beschikbaar
Oh vandaar dat je me altijd helpt Sevi hahaha
Zit er wel een beetje vooruitgang in de zaak Leon ;)
sevillana
 sevillana - zaterdag 30 oktober 2010 - 13:33   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2010 - 23:03 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Oh vandaar dat je me altijd helpt Sevi hahaha
Zit er wel een beetje vooruitgang in de zaak Leon ;)
lol
JanM
 JanM - maandag 01 november 2010 - 20:17   quote  deeplink  
Gio en Makaay schijnen het goede voobeeld gegeven te hebben. Wanneer volgen andere oud-spelers?
hotjumper
 hotjumper - maandag 01 november 2010 - 20:24   quote  deeplink  
Laat ze dat zelf bepalen.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3168
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Oud spelers moeten ook wat doen!!









0.0064911