BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Blokland heeft goede iedeen ( Lees even mee!)

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
kale co
 kale co - vrijdag 29 oktober 2010 - 16:17   quote  deeplink  
Beste mede fans,

17 miljoen euro is natuurlijk heel fijn. Vrienden van feyenoord bedankt!

Deze club vrienden onderleiding van Pim blokland is echt heel goed bezig voor de club. Echter heeft dit veel tijd en energie gekost! Schenken en geven kan je in dit land niet zomaar! regel,regels nog eens regels.. Maanden lang zijn deze fans hiermee bezig geweest. advocaten,notarissen, etc zijn er aan te pas gekomen.

Ik zie en dat doet me goed dat iedereen wel wat wil doen voor de club. Ik zelf natuurlijk ook! maar het is niet zo simpel om zomaar geld te doneren of om zomaar wat te doen .
Daar heb je verstand van zaken voor nodig. (Ik heb deze niet)
Maar dhr Blokland en consorten hebben dat wel.
Ik denk dan ook hoe goed bedoeld elke actie ook is dat we beter kunnen wachten tot deze groep met hun plannen naar buiten komt om ook de (gewone fan) mee te kunnen laten doen
weet zeker dat het goed komt.

Ik zie bijv; dat bram heel goede ideen heeft en allemaal met 1 doel ons feyenoord.
Maar wacht even met deze actie,s laten we nou even geduld hebben zodat we 1 groep kunnen vormen,en laat die vriendengroep hun werk lekker doen dan komt het goed!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 29 oktober 2010 - 16:22   quote  deeplink  
Ik denk ook dat dat het beste is..
Ik geloof dat Bram Els en Milo morgen dingen gaan bespreken en dat is goed.
Ook zij kunnen hun eigen plan trekken en die gaan voorleggen..
Maar wat je zegt Co het is het verstandigst te wachten op de plannen van Blokland!!!
bokui010
 bokui010 - vrijdag 29 oktober 2010 - 16:26   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2010 - 16:17 schreef kale co het volgende:
Beste mede fans,

17 miljoen euro is natuurlijk heel fijn. Vrienden van feyenoord bedankt!

Deze club vrienden onderleiding van Pim blokland is echt heel goed bezig voor de club. Echter heeft dit veel tijd en energie gekost! Schenken en geven kan je in dit land niet zomaar! regel,regels nog eens regels.. Maanden lang zijn deze fans hiermee bezig geweest. advocaten,notarissen, etc zijn er aan te pas gekomen.

Ik zie en dat doet me goed dat iedereen wel wat wil doen voor de club. Ik zelf natuurlijk ook! maar het is niet zo simpel om zomaar geld te doneren of om zomaar wat te doen .
Daar heb je verstand van zaken voor nodig. (Ik heb deze niet)
Maar dhr Blokland en consorten hebben dat wel.
Ik denk dan ook hoe goed bedoeld elke actie ook is dat we beter kunnen wachten tot deze groep met hun plannen naar buiten komt om ook de (gewone fan) mee te kunnen laten doen
weet zeker dat het goed komt.

Ik zie bijv; dat bram heel goede ideen heeft en allemaal met 1 doel ons feyenoord.
Maar wacht even met deze actie,s laten we nou even geduld hebben zodat we 1 groep kunnen vormen,en laat die vriendengroep hun werk lekker doen dan komt het goed!
Prachtig Stuk Kale Co!
Er is misschien nog een Idee aan de gang.
Lees ff het Topic Alle opa's moeten schuiven.
JanM
 JanM - vrijdag 29 oktober 2010 - 16:29   quote  deeplink  
Op zich hoeft niemand te wachten. Als Bram en co geld weten in te zamelen dat vervolgens via Blokland weer in aandelen wordt gestopt kan het prima parallel werken. En als ik het goed begrijp is Blokland nog op zoek naar bijdragen om de andere 25% van de aandelen te kopen, dus er mag/moet nog zo'n 17 à 18 miljoen bij elkaar geharkt worden!
kale co
 kale co - vrijdag 29 oktober 2010 - 17:30   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2010 - 16:29 schreef JanM het volgende:
Op zich hoeft niemand te wachten. Als Bram en co geld weten in te zamelen dat vervolgens via Blokland weer in aandelen wordt gestopt kan het prima parallel werken. En als ik het goed begrijp is Blokland nog op zoek naar bijdragen om de andere 25% van de aandelen te kopen, dus er mag/moet nog zo'n 17 à 18 miljoen bij elkaar geharkt worden!
Nee jongens het beste is wachten op Blokland laat hun nu eerst even de plannen bekend maken
druk bezig zijn deze mannen ook met een aantal fans die daar bij betrokken zijn die wat minder te besteden hebben. niet iedereen is vermogend binnen deze groep maar hebben hele goede ideen
kale co
 kale co - vrijdag 29 oktober 2010 - 17:35   quote  deeplink  
Bram jou inzet voor de inzamelingen zijn echt top heb echt respect voor je. mischien kan je in kontact komen met de vriendengroep maar het lijkt me echt verstandig dat iedereen even afwacht tot dat blokland iets bekent maakt
kale co
 kale co - vrijdag 29 oktober 2010 - 17:39   quote  deeplink  
Bran,milo,els.... ik heb hun echt hoog zitten vooral de inzet waarmee iedereen aan de gang is om feyenoord de helpende hand toe te steken. Maar denk wel dat de Vriendengroep even de kans moeten geven om hun plannen bekend te maken. Zodat er 1 organisatie is geef blokland en mannen het vertrouwen iedere supportersgroep staat er achter 1 groot feyenoord 1 doel 1 belang voor en door supporters mogelijk gemaakt!
kale co
 kale co - vrijdag 29 oktober 2010 - 17:49   quote  deeplink  
Ook fsv, staat achter blokland en consorten heb ik uit die bronnen vernomen vandaar de oproep om rustig deze mannen hun werk te laten doen, later komen ze naar buiten met ideen hoe iedereen zijn steentje bij kan dragen. Die 17 miljoen is pas een begin mannen!laten we ons hoofd niet gek laten maken. Deze mensen weten echt heel goed waar ze mee bezig zijn!
Vnny
 Vnny - vrijdag 29 oktober 2010 - 17:51   quote  deeplink  
Zal ik het weekend nog wel gewoon geld uitgeven aan boodschappen Co of ook even wachten?:-P
kale co
 kale co - vrijdag 29 oktober 2010 - 17:55   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2010 - 17:51 schreef Vnny het volgende:
Zal ik het weekend nog wel gewoon geld uitgeven aan boodschappen Co of ook even wachten?:-P
hahaha nou vooruit niet te veel he! afgesproken?

nee ik begrijp heel goed wat je bedoeld vin maar deze groep is echt goed werk aan het doen laten we even afwachten joh. ik ben overtuigd en geloof ik ben heel erg tegen de leiding binnen feyenoord geweest sinds een paar weken ben ik overtuigd dat deze mensen goed werk verrichten
Vnny
 Vnny - vrijdag 29 oktober 2010 - 17:57   quote  deeplink  
Ok ik doe dan wel voor twee dagen! haha

Dat ben ik ook helemaal met je eens Co, maar ik denk dat het wel slim is dat het morgen met Milo, Els etc gewoon doorgaat, gewoon eens kijken wat er nu al is aan plannen. Kan ook geen kwaad toch?
kale co
 kale co - vrijdag 29 oktober 2010 - 18:01   quote  deeplink  
nee kan geen kwaad maar ik heb redelijk wat contacten met mensen om de club heen.
1 van mijn doelen is het rustig te houden rond club (fans) dus niet gaan slopen als het wat minder gaat en de groep rond blokland lekker zijn werk te laten doen. zijn mensen met visie en zijn heel goed bezig
Rovert
 Rovert - vrijdag 29 oktober 2010 - 18:02   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2010 - 17:30 schreef kale co het volgende:

[..]

Nee jongens het beste is wachten op Blokland
Ehm, dat dat het beste is vind jij
Ronnie W
 Ronnie W - vrijdag 29 oktober 2010 - 18:29   quote  deeplink  
Vind wel dat ze voor elke procent 1 miljoen euro moeten betalen.

49% aandelen dus 49 miljoen euro
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 29 oktober 2010 - 18:35   quote  deeplink  
Blokland de regie...Even maandje wachten, om te beoordelen wat volgende concrete stappen zijn van de Vrienden van Feyenoord.
Iets anders...Feyenoord hield zich niet ontvankelijk voor elke (wilde) inzamelingsactie. Mogelijk is er gewacht tot Blokland cs. zover waren met dit plan naar buiten te komen?
markw3
 markw3 - vrijdag 29 oktober 2010 - 18:39   quote  deeplink  
Lijkt mij ook het beste om het gezamelijk te doen. Er over spreken wat te doen (zoals morgen gaat gebeuren) is altijd goed, om zo tot ideeën te komen. Maar als je dit in overleg met een Pim Blokland en Feyenoord kan doen, weet je ook of het kans van slagen heeft.
Het zal mij benieuwen waar Blokland en co mee komen...

@kale Co; pas de titel es aan, lijkt beetje raar zo. haha

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 29 oktober 2010 door markw3 --
kale co
 kale co - vrijdag 29 oktober 2010 - 18:49   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2010 - 18:02 schreef Rovert het volgende:

[..]

Ehm, dat dat het beste is vind jij
ja idd en ook ik weet niet alles maar ik spreek veel mensen binnen de club
en dat is niet om interesant te doen!
kale co
 kale co - vrijdag 29 oktober 2010 - 18:50   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2010 - 18:35 schreef FR-Henk het volgende:
Blokland de regie...Even maandje wachten, om te beoordelen wat volgende concrete stappen zijn van de Vrienden van Feyenoord.
Iets anders...Feyenoord hield zich niet ontvankelijk voor elke (wilde) inzamelingsactie. Mogelijk is er gewacht tot Blokland cs. zover waren met dit plan naar buiten te komen?
juist henk !
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 29 oktober 2010 - 20:06   quote  deeplink  
Ik zie geen reden waarom wij niet door kunnen gaan. Bij ons was de insteek namelijk dat deze onvoorwaardelijk was. Er hoefde geen aandelen of zeggenschap tegenover te staan. Het is natuurlijk verstandig om met de heer blokland te praten, ook omdat hij wel bij het bestuur binnenkomt, waar wij nog een afwijzende reactie kregen.
Rovert
 Rovert - vrijdag 29 oktober 2010 - 20:07   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2010 - 18:49 schreef kale co het volgende:

[..]

ja idd en ook ik weet niet alles maar ik spreek veel mensen binnen de club
en dat is niet om interesant te doen!
wie dan?
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 29 oktober 2010 - 20:08   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2010 - 20:07 schreef Rovert het volgende:

[..]

wie dan?
Ik heb hem nog nooit gesproken ;-)
Rovert
 Rovert - vrijdag 29 oktober 2010 - 20:09   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2010 - 20:08 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Ik heb hem nog nooit gesproken ;-)
wie blijft er dannog ove?

Jorien? jan D.?
kale co
 kale co - vrijdag 29 oktober 2010 - 20:35   quote  deeplink  
nee stanley brard hahaha
Rovert
 Rovert - vrijdag 29 oktober 2010 - 20:36   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2010 - 20:35 schreef kale co het volgende:
nee stanley brard hahaha
en wat zei tie over de wedstrijd morgen op varkenoord?
kale co
 kale co - vrijdag 29 oktober 2010 - 20:37   quote  deeplink  
makkie 1-1
Rovert
 Rovert - vrijdag 29 oktober 2010 - 20:39   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2010 - 20:37 schreef kale co het volgende:
makkie 1-1
makkie 1-1????

makkie staat voor 4-0
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 29 oktober 2010 - 21:43   quote  deeplink  
Nog ff een leuk steek onder water voor Perridon van Been hehe

De Vrienden van Feyenoord werden donderdagmiddag tijdens de persconferentie waar het nieuws wereldkundig werd gemaakt vertegenwoordigd door Pim Blokland, die goed bevriend is met Been. Ik wist al langer dat dit eraan zat te komen, zei de coach. Je hebt mensen die zeggen dat ze iets gaan doen en je hebt mensen die ook daadwerkelijk iets doen. Wat Pim Blokland en de andere investeerders doen is heel belangrijk voor de club. Het is de enige manier om Feyenoord weer gezond te maken.
Maximus
 Maximus - vrijdag 29 oktober 2010 - 21:47   quote  deeplink  
Perridon was vd week nog in Monnickendam bij zn jachtje aan t kijken... Hij kwam met een rolls royce... vond die Bugatti veyron toch mooier...
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 29 oktober 2010 - 21:54   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2010 - 21:47 schreef Maximus het volgende:
Perridon was vd week nog in Monnickendam bij zn jachtje aan t kijken... Hij kwam met een rolls royce... vond die Bugatti veyron toch mooier...
Staan gewoon allemaal in z`n garage hoor!!!
Hij kan een maand lang elke dag een andere pakken bezit 350 miljoen en
laat een man als Blokland afsterven die meer als z`n halve vermogen in Feyenoord gooit!!
Tot nu toe Perridon///Judas en Blokland///Held!!!!
Maximus
 Maximus - vrijdag 29 oktober 2010 - 22:00   quote  deeplink  
+1!!!
sevillana
 sevillana - vrijdag 29 oktober 2010 - 22:13   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2010 - 17:39 schreef kale co het volgende:
Bran,milo,els.... ik heb hun echt hoog zitten vooral de inzet waarmee iedereen aan de gang is om feyenoord de helpende hand toe te steken. Maar denk wel dat de Vriendengroep even de kans moeten geven om hun plannen bekend te maken. Zodat er 1 organisatie is geef blokland en mannen het vertrouwen iedere supportersgroep staat er achter 1 groot feyenoord 1 doel 1 belang voor en door supporters mogelijk gemaakt!
in alle opzichten, . . eens !!!
F.L.E
 F.L.E - vrijdag 29 oktober 2010 - 22:14   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2010 - 20:06 schreef hotjumper het volgende:
Ik zie geen reden waarom wij niet door kunnen gaan. Bij ons was de insteek namelijk dat deze onvoorwaardelijk was. Er hoefde geen aandelen of zeggenschap tegenover te staan. Het is natuurlijk verstandig om met de heer blokland te praten, ook omdat hij wel bij het bestuur binnenkomt, waar wij nog een afwijzende reactie kregen.
Nee , maar als je die zeggenschap erbij in de schoot geworpen wordt?
Ik zie wel wat in een systeem waarin suporters maandelijks een bedrag betalen maar daarbij een stem krijgen over het beleid bij de club.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 29 oktober 2010 door F.L.E --
raket
 raket - vrijdag 29 oktober 2010 - 22:16   quote  deeplink  
Blokland en raket hebben goede ideen.Ha,ha
sevillana
 sevillana - vrijdag 29 oktober 2010 - 22:17   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2010 - 22:16 schreef raket het volgende:
Blokland en raket hebben goede ideen.Ha,ha
idd, laten we vooral dat idee mbt het nieuwe stadion ook niet vergeten
raket
 raket - vrijdag 29 oktober 2010 - 22:27   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2010 - 22:17 schreef sevillana het volgende:

[..]

idd, laten we vooral dat idee mbt het nieuwe stadion ook niet vergeten
Ha,ha Gekkenhuis.Bedankt.Maar zoals iedereen roept die Feyenoord door z'n bloed heeft stromen.Ik doe het niet voor mezelf maar voor die mooie club.Joepieeee de poepieeee
sevillana
 sevillana - vrijdag 29 oktober 2010 - 22:29   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2010 - 22:27 schreef raket het volgende:

[..]

Ha,ha Gekkenhuis.Bedankt.Maar zoals iedereen roept die Feyenoord door z'n bloed heeft stromen.Ik doe het niet voor mezelf maar voor die mooie club.Joepieeee de poepieeee
okay, . . maar toch, . . . verzin 't maar
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 29 oktober 2010 - 22:30   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2010 - 22:17 schreef sevillana het volgende:

[..]

idd, laten we vooral dat idee mbt het nieuwe stadion ook niet vergeten
Nou die was wel een beetje gestolen Sevi maar beter goed gejat dan slecht verzonnen!!!
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 29 oktober 2010 - 22:33   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2010 - 18:02 schreef Rovert het volgende:

[..]

Ehm, dat dat het beste is vind jij
Heb jij een probleem met co? Ook in een ander topic heb je wat kille reacties op hem.
What's the problem?
sevillana
 sevillana - vrijdag 29 oktober 2010 - 22:50   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2010 - 22:30 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Nou die was wel een beetje gestolen Sevi maar beter goed gejat dan slecht verzonnen!!!
een beetje wel ja, . . maar hij kwam er wel mee op de proppen hier op 't forum, toch?
raket
 raket - vrijdag 29 oktober 2010 - 22:55   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2010 - 22:50 schreef sevillana het volgende:

[..]

een beetje wel ja, . . maar hij kwam er wel mee op de proppen hier op 't forum, toch?
Bedankt.Natuurlijk bestond het al.Vond het mooiste wat die gozer van de Supportersvereniging terug schreef.Dat geen een stropdas in de kuip daar op gekomen is.(moet je nagaan dat die chris woerts daar zeker meer als een jaar elke dag langs die muur in Sunderland heeft gelopen en niet even heeft gedacht,zou dat niets voor het nieuwe stadion zijn van Feyenoord?)
Die gasten denken alleen maar aan zich zelf,hoe hun aan iemand geld kunnen verdienen inplaats van club liefde,anders bel je toch even naar de kuip met zo iets,zonder daar zelf wat aan te verdienen?Hoop dat het door gaat en dat ze er snel mee beginnen,want nu is precies het goede moment.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 29 oktober 2010 door raket --
sevillana
 sevillana - vrijdag 29 oktober 2010 - 22:57   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2010 - 22:55 schreef raket het volgende:

[..]

Bedankt.Natuurlijk bestond het al.Vond het mooiste wat die gozer van de Supportersvereniging terug schreef.Dat geen een stropdas in de kuip daar op gekomen is.(moet je nagaan dat die chris woerts daar zeker meer als een jaar elke dag langs die muur in Sunderland heeft gelopen en niet even heeft gedacht,zou dat niets voor het nieuwe stadion zijn van Feyenoord?)
denk dat woerts meer met z'n eigen rekening bezig was/is?
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 29 oktober 2010 - 23:00   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2010 - 22:50 schreef sevillana het volgende:

[..]

een beetje wel ja, . . maar hij kwam er wel mee op de proppen hier op 't forum, toch?
Zeker waar en het idee is geweldig.
Klinkt misschien raar maar ik zou ook zo`n steen kopen voor me opa die allang
op de eeuwige jachtvelden is.Dat maakt het idee voor mij extra mooi!!!
raket
 raket - vrijdag 29 oktober 2010 - 23:00   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2010 - 22:57 schreef sevillana het volgende:

[..]

denk dat woerts meer met z'n eigen rekening bezig was/is?
Ha,ha geweldig.Verander net m'n bericht voor dat ik jou bericht las.Dacht er precies hetzelfde over.
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 29 oktober 2010 - 23:02   quote  deeplink  
Woerts en z'n talentpools...Ook zo'n last uit het verleden.
raket
 raket - vrijdag 29 oktober 2010 - 23:03   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2010 - 23:00 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Zeker waar en het idee is geweldig.
Klinkt misschien raar maar ik zou ook zo`n steen kopen voor me opa die allang
op de eeuwige jachtvelden is.Dat maakt het idee voor mij extra mooi!!!
Dat ga ik ook doen en met jou misschien nog wel duizenden en een steen voor je zelf,voor je kind wat net is geboren.Je geeft hem aan iemand die jarig is,onder de kerstboom(in de vorm van een certificaat),bedrijven kunnen een steen kopen.Oud spelers kopen een steen.Ik geloof echt heilig dat dit miljoenen kan opleveren.Voor die muur het standbeeld van Coen moulijn.
Dat stadion van Sunderland is met die muur aan de buitenkant gewoon echt kippenvel als je er langs loopt.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 29 oktober 2010 door raket --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 29 oktober 2010 - 23:04   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2010 - 23:02 schreef FR-Henk het volgende:
Woerts en z'n talentpools...Ook zo'n last uit het verleden.
De talentpools waren goed,de uitwerking van Petertje Bosz ontelbare malen minder!!
kale co
 kale co - vrijdag 29 oktober 2010 - 23:08   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2010 - 21:54 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Staan gewoon allemaal in z`n garage hoor!!!
Hij kan een maand lang elke dag een andere pakken bezit 350 miljoen en
laat een man als Blokland afsterven die meer als z`n halve vermogen in Feyenoord gooit!!
Tot nu toe Perridon///Judas en Blokland///Held!!!!
Dat bedoel ik en meneer Perridon heeft een box he in de 020 hut! blokland niet hoor
wil hem niet verafgoden maar wel de kans geven om het af te maken in alle rust
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 29 oktober 2010 - 23:08   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2010 - 23:03 schreef raket het volgende:

[..]

Dat ga ik ook doen en met jou misschien nog wel duizenden en een steen voor je zelf,voor je kind wat net is geboren.Je geeft hem aan iemand die jarig is,onder de kerstboom(in de vorm van een certificaat),bedrijven kunnen een steen kopen.Oud spelers kopen een steen.Ik geloof echt heilig dat dit miljoenen kan opleveren.
Uiteindelijk is het I scream ,you scream ,we all scream for ys yscream..
Ik bedoel stenen ;)
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 29 oktober 2010 - 23:09   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2010 - 23:04 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

De talentpools waren goed,de uitwerking van Petertje Bosz ontelbare malen minder!!
Ben effe kwijt wat die boszaap er mee heeft gedaan.
kale co
 kale co - vrijdag 29 oktober 2010 - 23:09   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2010 - 23:03 schreef raket het volgende:

[..]

Dat ga ik ook doen en met jou misschien nog wel duizenden en een steen voor je zelf,voor je kind wat net is geboren.Je geeft hem aan iemand die jarig is,onder de kerstboom(in de vorm van een certificaat),bedrijven kunnen een steen kopen.Oud spelers kopen een steen.Ik geloof echt heilig dat dit miljoenen kan opleveren.Voor die muur het standbeeld van Coen moulijn.
Dat stadion van Sunderland is met die muur aan de buitenkant gewoon echt kippenvel als je er langs loopt.
inderdaad heel goed idee sunderland is dat idd kippevel!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3164
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Blokland heeft goede iedeen ( Lees even mee!)









0.0066380