BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: De missie van marco(allias Kale co) Wat en Waarom!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
kale co
 kale co - vrijdag 29 oktober 2010 - 18:47   quote  deeplink  
Beste mede fans,

Afgelopen week is er heel wat gebeurd met en rond onze club feyenoord! camera ploegen ik heb ze allemaal gezien en gehoord. de wedstrijd(vvv,psv) de herdenking van onze kameraden. Het was me het weekje wel!

Ben inderdaad aantal keer op tv geweest, Niet omdat ik zo belangrijk ben maar wel me(onze) club feyenoord.
In belang van feyenoord is het gewoon heel belangrijk dat wij als fans ons gedragen dat hebben we weer eens bewezen tegen vvv geweldige actie en 3-0 doodmoe ging ik naar huis
maar ik was dolblij en trots wat een avond! en wat zo belangrijk is was gebeurd gezongen, gejankt heerlijk!en geen rellen rond om het stadion voorbeeldig gewoon.

Mijn missie die wil ik jullie vertellen; Ben 37 jaar en dezelfde boeren l.l als iedereen heb 2 kids en ben sinds me 7e jaar fan van onze club. tijden hebben ze geroepen dat al die feyenoord fans aso zijn of geen hersens hebben,
Nou ik heb gewoon een simpel mavo diploma meer niet maar werd het zat zo bestempeld te worden!

vooral nu het slecht gaat met onze club kan je op verschillende manieren uiten. makkelijk is de boel opjutten en vernielen maar achter je club staan is iets anders.

Ik probeer ons positief in het nieuws te brengen zonder schelden of tegen een bus aan schoppen! en ook ik ben fanatiek geloof me maar. maar het brengt niks om dat te doen ook geloof ik dat de groep vrienden onder leiding van Pim Blokland het beste met de club voor heeft.en ik wil dan ook graag deze positieve ontwikkelingen steunen en dat uitdragen naar buiten .

Mijn oproepen mogge duidelijk zijn support feyenoord en sta achter dhr blokland en laten we geduld opbrengen en wachten tot hij en feyenoord iets naar buiten brengt!

Nogmaals ik ben dezelfde fan als iedereen en ik hetzelfde doel als iedereen 1 groot feyenoord!

we never surrender
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 29 oktober 2010 - 18:54   quote  deeplink  
Ik onderschrijf je advies, Co. Gewoon wachten op volgende stappen van Blokland cs. Zij (i.s.m. Feyenoord-bestuur) hebben nu even de regie.
kale co
 kale co - vrijdag 29 oktober 2010 - 18:56   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2010 - 18:54 schreef FR-Henk het volgende:
Ik onderschrijf je advies, Co. Gewoon wachten op volgende stappen van Blokland cs. Zij (i.s.m. Feyenoord-bestuur) hebben nu even de regie.
ja henk en ja ik ben ook benieuwd hoor maar weet zeker dat het goed komt
Niels64
 Niels64 - vrijdag 29 oktober 2010 - 19:12   quote  deeplink  
Ook Blokland is een man met een Feyenoord hart en heeft in mijn beleving ook het beste met ons cluppie voor !!! We vechten allemaal voor hetzelfde doel.
De afgelopen periode is al pijnlijk genoeg geweest en laten we hopen dat het snel beter gaat.
R()b
 R()b - vrijdag 29 oktober 2010 - 19:17   quote  deeplink  
Het zal zeker meer opleveren nu Blokland en vrienden een investering hebben gedaan.
Meer mensen zullen volgen hopelijk.
Sinds tijden heb ik weer een erg goed gevoel pffff , maar goed we zijn er nog niet!
kale co
 kale co - vrijdag 29 oktober 2010 - 19:19   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2010 - 19:17 schreef R()b het volgende:
Het zal zeker meer opleveren nu Blokland en vrienden een investering hebben gedaan.
Meer mensen zullen volgen hopelijk.
Sinds tijden heb ik weer een erg goed gevoel pffff , maar goed we zijn er nog niet!
dat is zeker waar Rob nog lang niet
kale co
 kale co - vrijdag 29 oktober 2010 - 19:20   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2010 - 19:12 schreef Niels64 het volgende:
Ook Blokland is een man met een Feyenoord hart en heeft in mijn beleving ook het beste met ons cluppie voor !!! We vechten allemaal voor hetzelfde doel.
De afgelopen periode is al pijnlijk genoeg geweest en laten we hopen dat het snel beter gaat.
zeker niels
markw3
 markw3 - vrijdag 29 oktober 2010 - 19:21   quote  deeplink  
Voor het eerst ben ik het er mee eens, om eens rustig af te wachten... Het gaat allemaal goed komen en er komt (ga ik vanuit) snel een plan, waarin het Legioen kan investeren.

De beetje centjes die ik heb, zal ik zeker steken in dit plan (alle beetjes helpen! ) en ik hoop dat anderen dit ook zullen gaan doen.
kale co
 kale co - vrijdag 29 oktober 2010 - 19:22   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2010 - 19:21 schreef markw3 het volgende:
Voor het eerst ben ik het er mee eens, om eens rustig af te wachten... Het gaat allemaal goed komen en er komt (ga ik vanuit) snel een plan, waarin het Legioen kan investeren.

De beetje centjes die ik heb, zal ik zeker steken in dit plan (alle beetjes helpen! ) en ik hoop dat anderen dit ook zullen gaan doen.
ook dat is waar een hele hoop kleine beetjes is 1 grote hoop
Geboren in Rotterdam
 Geboren in Rotterdam - vrijdag 29 oktober 2010 - 19:28   quote  deeplink  
Co, je bent een man naar mijn hart. Al 60 jaar Feyenoord supporter, wel en wee meegemaakt, maar de laatste weken (en ik niet alleen ) door zo'n diep dal gegaan dat er momenten waren dat ik mijn clubkaart terug wilde sturen. Gelukkig dat Feyenoord nog zulke vrienden als Pim Blokland heeft. De positieve gevoelens zijn terug en ik hoop dat wij als supporters ons steentje bij kunnen dragen. Maar ook de buitenwereld laten zien dat we geen aso-club zijn. Laten we er met elkaar voor zorgen dat die paar rotte appels snel uit de Feyenoord-mand verdwijnen. En dat is geen matenaaierij, maar goed voor iedereen die Feyenoord een warm hart toedraagt.
Rovert
 Rovert - vrijdag 29 oktober 2010 - 20:05   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2010 - 18:47 schreef kale co het volgende:

Ben 37 jaar en dezelfde boeren l.l als iedereen

pardon?
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 29 oktober 2010 - 20:07   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2010 - 20:05 schreef Rovert het volgende:

[..]

pardon?
Precies hoe durft ie, ik ben geen 37 !
Rovert
 Rovert - vrijdag 29 oktober 2010 - 20:09   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2010 - 20:07 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Precies hoe durft ie, ik ben geen 37 !
Dat moet tie terug nemen
KKL
 KKL - vrijdag 29 oktober 2010 - 20:28   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2010 - 18:47 schreef kale co het volgende:
Beste mede fans,

Afgelopen week is er heel wat gebeurd met en rond onze club feyenoord! camera ploegen ik heb ze allemaal gezien en gehoord. de wedstrijd(vvv,psv) de herdenking van onze kameraden. Het was me het weekje wel!

Ben inderdaad aantal keer op tv geweest, Niet omdat ik zo belangrijk ben maar wel me(onze) club feyenoord.
In belang van feyenoord is het gewoon heel belangrijk dat wij als fans ons gedragen dat hebben we weer eens bewezen tegen vvv geweldige actie en 3-0 doodmoe ging ik naar huis
maar ik was dolblij en trots wat een avond! en wat zo belangrijk is was gebeurd gezongen, gejankt heerlijk!en geen rellen rond om het stadion voorbeeldig gewoon.

Mijn missie die wil ik jullie vertellen; Ben 37 jaar en dezelfde boeren l.l als iedereen heb 2 kids en ben sinds me 7e jaar fan van onze club. tijden hebben ze geroepen dat al die feyenoord fans aso zijn of geen hersens hebben,
Nou ik heb gewoon een simpel mavo diploma meer niet maar werd het zat zo bestempeld te worden!

vooral nu het slecht gaat met onze club kan je op verschillende manieren uiten. makkelijk is de boel opjutten en vernielen maar achter je club staan is iets anders.

Ik probeer ons positief in het nieuws te brengen zonder schelden of tegen een bus aan schoppen! en ook ik ben fanatiek geloof me maar. maar het brengt niks om dat te doen ook geloof ik dat de groep vrienden onder leiding van Pim Blokland het beste met de club voor heeft.en ik wil dan ook graag deze positieve ontwikkelingen steunen en dat uitdragen naar buiten .

Mijn oproepen mogge duidelijk zijn support feyenoord en sta achter dhr blokland en laten we geduld opbrengen en wachten tot hij en feyenoord iets naar buiten brengt!

Nogmaals ik ben dezelfde fan als iedereen en ik hetzelfde doel als iedereen 1 groot feyenoord!

we never surrender
Ik lach m'n lul uit m'n broek......ik wist niet dat jij onder de naam kale co hier al tijden op het forum post hahahaha

Ken je ook alleen als Marco en we kennen elkaar al langer dan 15 jaar hahahaha
Toen woonde je geloof ik nog in Alkmaar toch?

De laatste keer dat ik je zag was in Milaan op het voorplein van San Siro.....hooligan!!! schreeuwde je nog naar me hahahahaha

Je bent trouwens goed bezig Marco.....net zoals vele anderen die Feyenoord het allerbeste toewensen.
kale co
 kale co - vrijdag 29 oktober 2010 - 20:32   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2010 - 20:28 schreef KKL het volgende:

[..]

Ik lach m'n lul uit m'n broek......ik wist niet dat jij onder de naam kale co hier al tijden op het forum post hahahaha

Ken je ook alleen als Marco en we kennen elkaar al langer dan 15 jaar hahahaha
Toen woonde je geloof ik nog in Alkmaar toch?

De laatste keer dat ik je zag was in Milaan op het voorplein van San Siro.....hooligan!!! schreeuwde je nog naar me hahahahaha

Je bent trouwens goed bezig Marco.....net zoals vele anderen die Feyenoord het allerbeste toewensen.
ja kkl ik ben het hahaha
kale co
 kale co - vrijdag 29 oktober 2010 - 20:32   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2010 - 19:28 schreef Geboren in Rotterdam het volgende:
Co, je bent een man naar mijn hart. Al 60 jaar Feyenoord supporter, wel en wee meegemaakt, maar de laatste weken (en ik niet alleen ) door zo'n diep dal gegaan dat er momenten waren dat ik mijn clubkaart terug wilde sturen. Gelukkig dat Feyenoord nog zulke vrienden als Pim Blokland heeft. De positieve gevoelens zijn terug en ik hoop dat wij als supporters ons steentje bij kunnen dragen. Maar ook de buitenwereld laten zien dat we geen aso-club zijn. Laten we er met elkaar voor zorgen dat die paar rotte appels snel uit de Feyenoord-mand verdwijnen. En dat is geen matenaaierij, maar goed voor iedereen die Feyenoord een warm hart toedraagt.
eens met je!
Vakkie Q
 Vakkie Q - vrijdag 29 oktober 2010 - 20:44   quote  deeplink  
Prachtig om toch Feyenoord supporter te zijn (zeker vanaf woensdag Hahahahahaha)
Maar het belangrijkste is om achter de club te blijven staan en aan andere investeerders te laten zien hoe belangrijk het is om er bij te zijn.
Met het beste en mooiste Legioen van Europa moet dat lukken.
Dus geen geweld geen rellen maar wel duivels fanatiek waar de clubliefde vanaf spat.
Rovert
 Rovert - vrijdag 29 oktober 2010 - 20:49   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2010 - 20:44 schreef Vakkie Q het volgende:

Dus geen geweld geen rellen maar wel duivels fanatiek waar de clubliefde vanaf spat.
Geen geweld meer??????
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 29 oktober 2010 - 20:55   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2010 - 18:47 schreef kale co het volgende:
Beste mede fans,

Afgelopen week is er heel wat gebeurd met en rond onze club feyenoord! camera ploegen ik heb ze allemaal gezien en gehoord. de wedstrijd(vvv,psv) de herdenking van onze kameraden. Het was me het weekje wel!

Ben inderdaad aantal keer op tv geweest, Niet omdat ik zo belangrijk ben maar wel me(onze) club feyenoord.
In belang van feyenoord is het gewoon heel belangrijk dat wij als fans ons gedragen dat hebben we weer eens bewezen tegen vvv geweldige actie en 3-0 doodmoe ging ik naar huis
maar ik was dolblij en trots wat een avond! en wat zo belangrijk is was gebeurd gezongen, gejankt heerlijk!en geen rellen rond om het stadion voorbeeldig gewoon.

Mijn missie die wil ik jullie vertellen; Ben 37 jaar en dezelfde boeren l.l als iedereen heb 2 kids en ben sinds me 7e jaar fan van onze club. tijden hebben ze geroepen dat al die feyenoord fans aso zijn of geen hersens hebben,
Nou ik heb gewoon een simpel mavo diploma meer niet maar werd het zat zo bestempeld te worden!

vooral nu het slecht gaat met onze club kan je op verschillende manieren uiten. makkelijk is de boel opjutten en vernielen maar achter je club staan is iets anders.

Ik probeer ons positief in het nieuws te brengen zonder schelden of tegen een bus aan schoppen! en ook ik ben fanatiek geloof me maar. maar het brengt niks om dat te doen ook geloof ik dat de groep vrienden onder leiding van Pim Blokland het beste met de club voor heeft.en ik wil dan ook graag deze positieve ontwikkelingen steunen en dat uitdragen naar buiten .

Mijn oproepen mogge duidelijk zijn support feyenoord en sta achter dhr blokland en laten we geduld opbrengen en wachten tot hij en feyenoord iets naar buiten brengt!

Nogmaals ik ben dezelfde fan als iedereen en ik hetzelfde doel als iedereen 1 groot feyenoord!

we never surrender
Co je word soft man hahaha
Kijk uit dat je niet beroemt word hoor!!!
Moet je straks aanschuiven bij barbera barends Tom Egbert Jan Mulder Check v Gelderen enzo!!
En het maasgebouw aanvallen zit er dan ook niet meer in he!!!haha
kale co
 kale co - vrijdag 29 oktober 2010 - 21:38   quote  deeplink  
you never now!!! nee ff soft
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 29 oktober 2010 - 21:39   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2010 - 21:38 schreef kale co het volgende:
you never now!!! nee ff soft
Gelukkig man!!En wat heeft moeders vandaag voor geschoteld?
kale co
 kale co - vrijdag 29 oktober 2010 - 23:05   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2010 - 20:55 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Co je word soft man hahaha
Kijk uit dat je niet beroemt word hoor!!!
Moet je straks aanschuiven bij barbera barends Tom Egbert Jan Mulder Check v Gelderen enzo!!
En het maasgebouw aanvallen zit er dan ook niet meer in he!!!haha
laatste wil is beroemd worden wil alleen weer mee maken wat vroeger normaal was europa in
met z,n allen naar milaan of spurs. nee beroemd aub niet en zeker niet bij mensen in een goed blaadje komen. mijn motivatie is net als iedereen liefde voor die mooie club, wil graag me steentje bijdragen en voor de rest niets
kale co
 kale co - vrijdag 29 oktober 2010 - 23:06   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2010 - 21:39 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Gelukkig man!!En wat heeft moeders vandaag voor geschoteld?
me vrouw heeft gekookt hahahaha aubergine schotel met gehakt!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 29 oktober 2010 - 23:10   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2010 - 23:06 schreef kale co het volgende:

[..]

me vrouw heeft gekookt hahahaha aubergine schotel met gehakt!
Jij heb een goed leven man ;)
kale co
 kale co - vrijdag 29 oktober 2010 - 23:12   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2010 - 23:10 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Jij heb een goed leven man ;)
ja lekker hoor en als die kids het niet lusten vreet ik ook nog de restjes op hahahaha 100kg he
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 29 oktober 2010 - 23:13   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2010 - 23:12 schreef kale co het volgende:

[..]

ja lekker hoor en als die kids het niet lusten vreet ik ook nog de restjes op hahahaha 100kg he
Dat viel niet op hoor in dat filmpje,je kleed erg slank af hahaha
kale co
 kale co - vrijdag 29 oktober 2010 - 23:15   quote  deeplink  
hahahaha als ik dood ga zullen ze me dragen ook! werken voor hun geld hahahhahahahha
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 29 oktober 2010 - 23:15   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2010 - 23:15 schreef kale co het volgende:
hahahaha als ik dood ga zullen ze me dragen ook! werken voor hun geld hahahhahahahha
hahahahahahahaha
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 29 oktober 2010 - 23:17   quote  deeplink  
Ken een club in Noord-Holland waar je met zo'n gewicht nog een goed salaris kan opstrijken, co.
Maar niet naar toe gaan, zit over 1 a 2 jaar aan de financiële afgrond.
kale co
 kale co - vrijdag 29 oktober 2010 - 23:18   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2010 - 23:17 schreef FR-Henk het volgende:
Ken een club in Noord-Holland waar je met zo'n gewicht nog een goed salaris kan opstrijken, co.
Maar niet naar toe gaan, zit over 1 a 2 jaar aan de financiële afgrond.
hahahaha nee liever heel me leven middenmoot dan j..d
kale co
 kale co - zaterdag 30 oktober 2010 - 01:11   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2010 - 20:28 schreef KKL het volgende:

[..]

Ik lach m'n lul uit m'n broek......ik wist niet dat jij onder de naam kale co hier al tijden op het forum post hahahaha

Ken je ook alleen als Marco en we kennen elkaar al langer dan 15 jaar hahahaha
Toen woonde je geloof ik nog in Alkmaar toch?

De laatste keer dat ik je zag was in Milaan op het voorplein van San Siro.....hooligan!!! schreeuwde je nog naar me hahahahaha

Je bent trouwens goed bezig Marco.....net zoals vele anderen die Feyenoord het allerbeste toewensen.
inmiddels weer in het rotterdamse hoor zo,n 9 jaar alweer
alkmaar was leuk maar niet houdbaar en verkeerd wijf dus maar weer terug gegaan he
craven
 craven - zaterdag 30 oktober 2010 - 01:13   quote  deeplink  
kwam ze uit alkmaar dan ? :)
kale co
 kale co - zaterdag 30 oktober 2010 - 01:15   quote  deeplink  
ik woonde toen in alkmaar kkl is iemand die mij kent denk ik vandaar
Rovert
 Rovert - zaterdag 30 oktober 2010 - 09:30   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2010 - 23:18 schreef kale co het volgende:

[..]

hahahaha nee liever heel me leven middenmoot dan j..d
Deze uitspraak mag je snel weer vergeten wat mij betreft
kale co
 kale co - zaterdag 30 oktober 2010 - 10:44   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 oktober 2010 - 09:30 schreef Rovert het volgende:

[..]

Deze uitspraak mag je snel weer vergeten wat mij betreft
eigenlijk heb ik deze uitspraak spontaan gejat van me zoontje!
iemand zij tegen hem haha 020 staat boven feyenoord jullie zijn maar midden moot!
Mijn zoon zei toen beter middenmoot dan j..d. Hij word 7 jaar goede instelling !
Rovert
 Rovert - zaterdag 30 oktober 2010 - 10:46   quote  deeplink  
ok, slip of the tongue
Vakkie Q
 Vakkie Q - zaterdag 30 oktober 2010 - 11:22   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2010 - 20:49 schreef Rovert het volgende:

[..]

Geen geweld meer??????
Nee geen geweld bij uitwedstrijden of bij de eigen kuip en aanmoedigen totdat je neervalt.
Ruiten ingooien of ergens de boel kort en klein slaan heeft alleen maar negatieve invloed.
Maar als jij daar anders over denkt mag dat wel hoor maar ik vindt dat niet verstandig en dat is mijn mening.
Ik bedoel niet dat iedereen een softie moet worden want van je af bijten als het nodig is moet ook kunnen maar dan op een goede manier zodat je alleen de daders aanpakt en geen mensen die toevallig in de buurt zijn.
Rovert
 Rovert - zaterdag 30 oktober 2010 - 11:23   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 oktober 2010 - 11:22 schreef Vakkie Q het volgende:

[..]

Nee geen geweld bij uitwedstrijden of bij de eigen kuip en aanmoedigen totdat je neervalt.
Ruiten ingooien of ergens de boel kort en klein slaan heeft alleen maar negatieve invloed.
Maar als jij daar anders over denkt mag dat wel hoor maar ik vindt dat niet verstandig en dat is mijn mening.
Waar zeg ik dat ik er anders over denk?
hotjumper
 hotjumper - zaterdag 30 oktober 2010 - 11:26   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 oktober 2010 - 11:23 schreef Rovert het volgende:

[..]

Waar zeg ik dat ik er anders over denk?
Ja vertel! Waar zeg jij dat?
KKL
 KKL - maandag 01 november 2010 - 13:10   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 oktober 2010 - 01:15 schreef kale co het volgende:
ik woonde toen in alkmaar kkl is iemand die mij kent denk ik vandaar
lul die je bent!!

ik ben die kale uit zaandam hahahaha
hotjumper
 hotjumper - maandag 01 november 2010 - 18:45   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 november 2010 - 13:10 schreef KKL het volgende:

[..]

lul die je bent!!

ik ben die kale uit zaandam hahahaha
Hè, ik ook!
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 01 november 2010 - 18:52   quote  deeplink  
Iedereen toch hier?
hotjumper
 hotjumper - maandag 01 november 2010 - 19:17   quote  deeplink  
Wat! komen jullie allemaal uit Zaandam.
Stylzz
 Stylzz - maandag 01 november 2010 - 19:56   quote  deeplink  
Ja dag. Ga liever normaal dood.
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 01 november 2010 - 20:07   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 november 2010 - 19:56 schreef Stylzz het volgende:
Ja dag. Ga liever normaal dood.
Dat kan...alleen in Zaandam.
hotjumper
 hotjumper - maandag 01 november 2010 - 20:13   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 november 2010 - 19:56 schreef Stylzz het volgende:
Ja dag. Ga liever normaal dood.
Sprak Piet polderpik....
Stylzz
 Stylzz - maandag 01 november 2010 - 20:27   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 november 2010 - 20:13 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Sprak Piet polderpik....
Gast ik woon niet in de polder.
hotjumper
 hotjumper - maandag 01 november 2010 - 20:29   quote  deeplink  
Waarom doe je dan zo naar?
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 01 november 2010 - 20:31   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 november 2010 - 20:29 schreef hotjumper het volgende:
Waarom doe je dan zo naar?
Stylzz zegt alleen dat ie liever gewoon dood gaat....In Zaandam.
Stylzz
 Stylzz - maandag 01 november 2010 - 20:44   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 november 2010 - 20:29 schreef hotjumper het volgende:
Waarom doe je dan zo naar?
Omdat Zaandam me niet echt leuk wonen lijkt?

maar als jij dr heppie de peppie bent.prima

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3163
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: De missie van marco(allias Kale co) Wat en Waarom!









0.0076498