|
|
PieterBos
|
|
|
http://www.fr-fanatic.com/2010/10/29/25905/
Dat het met het groepsgevoel in Rotterdam-Zuid wel goed zit, bewees Dani Fernández de afgelopen week. De verdediger revalideert in Barcelona van zijn knieblessure, maar wilde koste wat het kost bij het elftal zijn rondom de wedstrijd tegen VVV. Na het debacle tegen PSV wilde hij er zijn voor het elftal, de ploeg ruggensteun geven, zei Been. De spelers waren verbaasd toen hij opeens weer voor ze stond in de kleedkamer.
. .
Dat is nou klasse. Uit Barcelona terugkomen om het team in deze moeilijke week te ondersteunen.
Dani Fernandez Held!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 29 oktober 2010 door PieterBos -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote: Nu nog zijn voornaam veranderen |
|
|
|
|
Vnny
|
|
|
quote: inderdaad, mischien kunnen Obiku010 en zijn andere ik alvast een naam verzinnen (doe maar niet, haha) |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 - 22:59 schreef Vnny het volgende:[..] inderdaad, mischien kunnen Obiku010 en zijn andere ik alvast een naam verzinnen (doe maar niet, haha) Niet moeilijk te raden...Wordt THEO Fernandez. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Of gewoon Mike natuurlijk. |
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
Obiku10 en zijn andere ik reageren alleen op eigen topics of die van hun andere ik.
OT: Blijf het klasse vinden van Dani |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 - 23:32 schreef PieterBos het volgende:Obiku10 en zijn andere ik reageren alleen op eigen topics of die van hun andere ik. OT: Blijf het klasse vinden van Dani Mee eens Danio is een topper!!! |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: of z'n achternaam, . . in Alvez bijvoorbeeld? |
|
|
|
|
Vnny
|
|
|
quote: ja en dan stiekem omruilen voor de echte |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: dat zou pas een stunt zijn |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
|
|
|
klaas vaak
|
|
|
mag het na zo+n lange vakantie ? hij heeft nog niks laten zien voor mij is het geen held maar een pechvogel |
|
|
|
|
klaas vaak
|
|
|
kan ook zeggen Dani neemt eindelijk eens de moeite om eens zijn werkgever te steunen......... |
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 - 22:21 schreef klaas vaak het volgende:kan ook zeggen Dani neemt eindelijk eens de moeite om eens zijn werkgever te steunen......... ga terug naar je paashaas klaas! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 - 22:21 schreef klaas vaak het volgende:kan ook zeggen Dani neemt eindelijk eens de moeite om eens zijn werkgever te steunen......... Word zo ziek van dat negatieve gezeik.
Al die staatsmongolen die hier komen.
Ongelofelijk |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|