BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Hey Raket jou wensen zijn uitgekomen,Gio en Makaay investeerders en ////Helden

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 29 oktober 2010 - 21:56   quote  deeplink  
Volgens Emile Schelvis behoren de vorig jaar gestopte spelers Giovanni van Bronckhorst en Roy Makaay tot de groep investeerdersgroep die afgelopen week bekend maakte Feyenoord te helpen met een financiele injectie. Dat zei de Rotterdamse voetbaljournalist vanavond in het programma Voetbal International op RTL7.

Toen Makaay en Van Bronckhorst in de zomer van 2007 naar Feyenoord kwamen hebben ze een contract getekend waarin staat dat hun salaris verspreid over een bepaalde periode zou worden uitbetaald. De deelname van de oud-spelers aan de investeerdersgroep zou hiermee te maken kunnen hebben.

Gio wilde dit bericht echter niet bevestigen tegenover Schelvis.
raket
 raket - vrijdag 29 oktober 2010 - 22:02   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2010 - 21:56 schreef Leon FR1908 het volgende:
Volgens Emile Schelvis behoren de vorig jaar gestopte spelers Giovanni van Bronckhorst en Roy Makaay tot de groep investeerdersgroep die afgelopen week bekend maakte Feyenoord te helpen met een financiele injectie. Dat zei de Rotterdamse voetbaljournalist vanavond in het programma Voetbal International op RTL7.

Toen Makaay en Van Bronckhorst in de zomer van 2007 naar Feyenoord kwamen hebben ze een contract getekend waarin staat dat hun salaris verspreid over een bepaalde periode zou worden uitbetaald. De deelname van de oud-spelers aan de investeerdersgroep zou hiermee te maken kunnen hebben.

Gio wilde dit bericht echter niet bevestigen tegenover Schelvis.
Ja ik hoorde het bij VI op televisie.Vreselijke goed zaak,dat geeft mij als supporter nog meer kippenvel en heb ik ook zin om te storten.Vind dat Dirk kuijt en Royston drenthe ook moeten volgen
raket
 raket - vrijdag 29 oktober 2010 - 22:04   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2010 - 22:02 schreef raket het volgende:

[..]

Ja ik hoorde het bij VI op televisie.Vreselijke goede zaak,dat geeft mij als supporter nog meer kippenvel en heb ik ook zin om te storten.Vind dat Dirk kuijt en Royston drenthe ook moeten volgen.
Ha,ha ben zo enthousiast dat alles verkeerd gaat.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 29 oktober 2010 door raket --
sevillana
 sevillana - vrijdag 29 oktober 2010 - 22:05   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2010 - 22:02 schreef raket het volgende:

[..]

Ja ik hoorde het bij VI op televisie.Vreselijke goed zaak,dat geeft mij als supporter nog meer kippenvel en heb ik ook zin om te storten.Vind dat Dirk kuijt en Royston drenthe ook moeten volgen
en nog een paar meer graag . . .
sportdwaas
 sportdwaas - vrijdag 29 oktober 2010 - 22:08   quote  deeplink  
Ulli van Gobbel zou zijn laatste stuiver geven en Rob jansen heeft zoveel verdiend aan de club een reimbursement van zijn kant zou op zijn plaats zijn
raket
 raket - vrijdag 29 oktober 2010 - 22:10   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2010 - 22:05 schreef sevillana het volgende:

[..]

en nog een paar meer graag . . .
Misschien heeft dit wel het gewenste sneeuwbal effect op meerdere oud spelers of trainers.
Die van marwijk verdient toch ook een filmsterren salaris bij de knvb,is groot geworden door Feyenoord,kan ook wel een tonnetje missen
Ha,ha wat is een reimbursement??

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 29 oktober 2010 door raket --
sportdwaas
 sportdwaas - vrijdag 29 oktober 2010 - 22:11   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2010 - 22:10 schreef raket het volgende:

[..]

Misschien heeft dit wel het gewenste sneeuwbal effect op meerdere oud spelers of trainers.
Die van marwijk verdient toch ook een filmsterren salaris bij de knvb,is groot geworden door Feyenoord,kan ook wel een tonnetje missen
Ha,ha wat is een reimbursement??
terugstorting (eventueel na betalingsfoutje)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 29 oktober 2010 door sportdwaas --
raket
 raket - vrijdag 29 oktober 2010 - 22:15   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2010 - 22:11 schreef sportdwaas het volgende:

[..]

terugstorting (eventueel na betalingsfoutje)
Oooooohhh.Ben ik het helemaal mee eens!!!Ha,ha Vind het echt een geweldig woord.
Red
 Red - vrijdag 29 oktober 2010 - 22:22   quote  deeplink  
Of het klopt of niet, het blijven Feyenoorders, ook Makaay, in hart en nieren.
Het kan zo zijn dat hun nog salaris tegoed hebben van Feyenoord en ipv dat geld aandelen krijgen.
Een goede marketing"stunt" als je het mij vraagt. Het lijkt mij dat Potentiele investeerders graag dit soort namen zien als zijnde investeerder bij onze mooie niet kapot te krijgen club.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 29 oktober 2010 - 22:28   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2010 - 22:02 schreef raket het volgende:

[..]

Ja ik hoorde het bij VI op televisie.Vreselijke goed zaak,dat geeft mij als supporter nog meer kippenvel en heb ik ook zin om te storten.Vind dat Dirk kuijt en Royston drenthe ook moeten volgen
Ik dacht nee he daar heb je raket weer maar volgens Gio en Makaay heb je dus helemaal gelijk....Ja komop oud spelers laat maar zien of jullie hart net zo groot is als die van Gio en Makaay!!!!
raket
 raket - vrijdag 29 oktober 2010 - 22:28   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2010 - 22:22 schreef Red het volgende:
Of het klopt of niet, het blijven Feyenoorders, ook Makaay, in hart en nieren.
Het kan zo zijn dat hun nog salaris tegoed hebben van Feyenoord en ipv dat geld aandelen krijgen.
Een goede marketing"stunt" als je het mij vraagt. Het lijkt mij dat Potentiele investeerders graag dit soort namen zien als zijnde investeerder bij onze mooie niet kapot te krijgen club.
Nou van makaay had ik zoiets niet verwacht.Denk dat ze bij Vitesse niet zo blij zijn als ze dit horen.
raket
 raket - vrijdag 29 oktober 2010 - 22:32   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2010 - 22:28 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Ik dacht nee he daar heb je raket weer maar volgens Gio en Makaay heb je dus helemaal gelijk....Ja komop oud spelers laat maar zien of jullie hart net zo groot is als die van Gio en Makaay!!!!
Ik zag de topic al over je opa's Aow.Maar kijk eens naar dat rekkensommetje die ik heb gemaakt bij de topic:Oud spelers moeten ook wat doen,kan zo maar gebeuren dat je volgend jaar schulden vrij bent als iedereen z'n best doet.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 29 oktober 2010 - 22:32   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2010 - 22:28 schreef raket het volgende:

[..]

Nou van makaay had ik zoiets niet verwacht.Denk dat ze bij Vitesse niet zo blij zijn als ze dit horen.
Met Vitesse kan een clubman niks meer en Makaay had bij vitesse al een mooi gevoel bij Feyenoord!!!
raket
 raket - vrijdag 29 oktober 2010 - 22:34   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2010 - 22:32 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Met Vitesse kan een clubman niks meer en Makaay had bij vitesse al een mooi gevoel bij Feyenoord!!!
Maar ja voor dat Jordania kwam had die natuurlijk ook best wat voor vittesse kunnen doen.Maar maakt mij niks uit,heb liever dat die het voor Feyenoord doet.
sevillana
 sevillana - vrijdag 29 oktober 2010 - 22:35   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2010 - 22:28 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Ik dacht nee he daar heb je raket weer maar volgens Gio en Makaay heb je dus helemaal gelijk....Ja komop oud spelers laat maar zien of jullie hart net zo groot is als die van Gio en Makaay!!!!
nou uh, . . niet om 't een of ander, maar als echt alle (in leven zijnde) oud spelers een substantiele bijdrage zouden gaan leveren, dan denk ik dat we al een aardige pot met euries vol gaan krijgen . . . . . .
raket
 raket - vrijdag 29 oktober 2010 - 22:40   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2010 - 22:35 schreef sevillana het volgende:

[..]

nou uh, . . niet om 't een of ander, maar als echt alle (in leven zijnde) oud spelers een substantiele bijdrage zouden gaan leveren, dan denk ik dat we al een aardige pot met euries vol gaan krijgen . . . . . .
Van bronckhorst en makaay moet morgen gewoon met elkaar overleggen en als hun word gevraagd hebben jullie geholpen,gewoon volmondig JA zeggen en er achter aan,dat ze hopen dat er nog meer oud spelers of trainers zijn die hetzelfde willen doen.Het wel bekende Sneeuwbal effect.Volgend seizoen schulden vrij kan gewoon gebeuren.Geen woorden maar daden.Zijn we ook weer de eerste club die ook al zo snel schulden vrij wordt.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 29 oktober 2010 door raket --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 29 oktober 2010 - 22:41   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2010 - 22:35 schreef sevillana het volgende:

[..]

nou uh, . . niet om 't een of ander, maar als echt alle (in leven zijnde) oud spelers een substantiele bijdrage zouden gaan leveren, dan denk ik dat we al een aardige pot met euries vol gaan krijgen . . . . . .
Niet iedere oud speler is gevuld toch?
Ik zou het wel mooi vinden als wel iedere spelert zijn duitje in het zakkie dumpt!!!
sevillana
 sevillana - vrijdag 29 oktober 2010 - 22:42   quote  deeplink  
zou mooi zijn idd
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 29 oktober 2010 - 22:42   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2010 - 22:10 schreef raket het volgende:

[..]

Misschien heeft dit wel het gewenste sneeuwbal effect op meerdere oud spelers of trainers.
Die van marwijk verdient toch ook een filmsterren salaris bij de knvb,is groot geworden door Feyenoord,kan ook wel een tonnetje missen
Ha,ha wat is een reimbursement??
Ik twijfel tegenwoordig over het gevoel van V Marwijk van onze club??
raket
 raket - vrijdag 29 oktober 2010 - 22:44   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2010 - 22:42 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Ik twijfel tegenwoordig over het gevoel van V Marwijk van onze club??
Waarom dan?
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 29 oktober 2010 - 22:45   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2010 - 22:44 schreef raket het volgende:

[..]

Waarom dan?
gewoon een gevoel,kan het niet goed uitleggen.Beetje een koud gevoel!!!
sevillana
 sevillana - vrijdag 29 oktober 2010 - 22:46   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2010 - 22:45 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

gewoon een gevoel,kan het niet goed uitleggen.Beetje een koud gevoel!!!
tsja, . . je weet het niet hè. misschien . . . . . . . .
raket
 raket - vrijdag 29 oktober 2010 - 22:47   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2010 - 22:45 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

gewoon een gevoel,kan het niet goed uitleggen.Beetje een koud gevoel!!!
Het is natuurlijk altijd een kille kikker geweest,waar weinig emotie in zit.Zou ook niet weten of die wat wil storten,zou hem wel sieren.
PieterBos
 PieterBos - vrijdag 29 oktober 2010 - 22:48   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2010 - 22:10 schreef raket het volgende:

[..]

Misschien heeft dit wel het gewenste sneeuwbal effect op meerdere oud spelers of trainers.
Die van marwijk verdient toch ook een filmsterren salaris bij de knvb,is groot geworden door Feyenoord,kan ook wel een tonnetje missen
Ha,ha wat is een reimbursement??
in goed nederlands vertaalt: remboursement = terugbetaling (zoals al gemeld)
Vnny
 Vnny - vrijdag 29 oktober 2010 - 22:49   quote  deeplink  
Wat ontzettend gaaf zeg dat zij dit doen!
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 29 oktober 2010 - 22:51   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2010 - 22:45 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

gewoon een gevoel,kan het niet goed uitleggen.Beetje een koud gevoel!!!
Herken ik wel. Nuchtere vent, onderkoeld en zo. Heeft Feyenoord nou een plek in z'n hart of niet?
Heeft zich daar nooit echt over uitgesproken, terwijl dat toch geen schande is...
MMM
 MMM - vrijdag 29 oktober 2010 - 23:07   quote  deeplink  
2cmum3l.jpg
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 29 oktober 2010 - 23:12   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2010 - 22:51 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Herken ik wel. Nuchtere vent, onderkoeld en zo. Heeft Feyenoord nou een plek in z'n hart of niet?
Heeft zich daar nooit echt over uitgesproken, terwijl dat toch geen schande is...
Nee maar heb er dan moeite mee omdat ik geen hoogte krijg van die man.
Geen verkeerde vent verders hoor!
Red
 Red - vrijdag 29 oktober 2010 - 23:21   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2010 - 22:45 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

gewoon een gevoel,kan het niet goed uitleggen.Beetje een koud gevoel!!!
ja dat heb ik ook wel. Maar dat word mede veroorzaakt doordat hij iets te dik is met de KN....die voetbalbond en hij zich zelden tot nooit uitlaat over Feyenoord of de gang van zaken rondom Feyenoord.
Mischien omdat die voetbalbond dat een mindere kant van hem vind. Ach we zien wel.
JanM
 JanM - vrijdag 29 oktober 2010 - 23:28   quote  deeplink  
Van Marwijk heeft Feyenoord echt wel in zijn hart. Denk (en kijk) nog ff terug aan het winnen van de UEFA-cup in 2002! Of de beker in 2008.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 30 oktober 2010 - 07:25   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2010 - 23:21 schreef Red het volgende:

[..]

ja dat heb ik ook wel. Maar dat word mede veroorzaakt doordat hij iets te dik is met de KN....die voetbalbond en hij zich zelden tot nooit uitlaat over Feyenoord of de gang van zaken rondom Feyenoord.
Mischien omdat die voetbalbond dat een mindere kant van hem vind. Ach we zien wel.
ja dat is ook zo..
hotjumper
 hotjumper - zaterdag 30 oktober 2010 - 11:07   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2010 - 23:21 schreef Red het volgende:

[..]

..... hij zich zelden tot nooit uitlaat over Feyenoord of de gang van zaken rondom Feyenoord.
.....
Of hij is gewoon netjes opgevoed.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5922
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Hey Raket jou wensen zijn uitgekomen,Gio en Makaay investeerders en ////Helden









0.0077040