Op zaterdag 30 oktober 2010 - 00:26 schreef Luis_suarez_19 het volgende:sportdwaas, ik vind je voorspellingen vaak wel oke, maar dit vind ik iets te overdreven maar dat is mijn mening
sommige dingen heb je trouwens gewoon gelijk in,
als ik daarin mijn mening mag geven zeg ik
nac- graafschap 1-1
ik vind de graafschap goed spelen en nac absoluut niet
psv - twente 2-0
omdat ik psv goed en degelijk vind spelen, geven weer weinig wel en spelen nu het spelletje waar ze de afgelopen jaren vaker mee kampioen zijn geworden en ik vind twente in de afgelopen wedstrijden zeer kwetsbaar, dus geef ik twente niet zoveel kans
bij heracles ajax denk ik 2-3
ajax geeft erg veel goals weg , en het is op papier weer een mindere tegenstander en daar hebben we het altijd moelijk mee, onderschatten zijn we nummer 1 in
niet pessimistisch bedoeld!
den haag- utrecht denk ik 1-1
ik vind den haag namelijk zeer leuk voetballen maar defensioneel zo kwetsbaar
het word wel een leuke wedswtrijd maar als utrecht echt als een team speelt zoals ze dat kunnen denk ik een gelijkspel het maximaal haalbare voor ado
az - feyenoord 1-1
ik vind ze beide niet top, maar feyenoord heeft 2de helf aardig gespeelt tegen vvv, als is het maar vvv, dat hadden ze nodig en ze hebben 17 miljoen van de schuld terug kunnen betalen zoadat het toch nog een redelijke week is in rotterdam
ik geef feyenoord zeker een puntje en met een hoop strijd misschien zelfs een overwinning
dan me europese uitslagen voor deze week
bremen - twente 4-1
wij als nederlanders gaan vrijwel altijd onderuit in deutsland, die zijn slimmer, en als twente lang stand houdt krijgt werder in de laatste minuut penalty(typisch duits)
of scoren zelf in de 90ste minuut
auxerre - ajax 1-1
auxerre moet komen om nog enigzins europees te kunnen denken
ik vewacht ze heel sterk in de eerste helft en ajax moet fysiek mee kunnen
gelukkig speelt die sterke neger voorin (niet raccistisch bedoeld) niet mee
ajax verwacht ik in de 2de helf 1-1 maken en als er nog genoeg tijd dan is nog wel stiekem 1-2
overigens hoorde ik dat ajax wint van auxerre en milan verliest van real dat mourinho in b elftal komt en jol wil helpen, hij heeft dat in een sms naar jol gestuurd dus hopelijk is dar waar!
dynamo kiev - az 5-0
als dynamo het gewenste niveau haalt heeft az niks maar dan ook niks te zoeken
ik verwacht doelpunten van shevchenko 2x, gusev, jamolenko en eremenko en ze hebben een superkeeper en az speelt bagger zeker als pelle de voorkeur krijgt want die denk nu dat tie toch die superspits is wat tie niet is!
psv - debreceni 3-0
simpel en saai
steaua boekarest - utrecht 1-0
late goal, wordt een schaak wedstrijd en uiteindelijk krijgt steaua utrecht schaakmat