BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: 'Nieuwe geldschieter ziet plan Blokland zitten'

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
el1986
 el1986 - zaterdag 30 oktober 2010 - 12:40   quote  deeplink  
bron: fr 12

Volgens Ronald vd Geer(Feyenoord watcher van de NOS) zou er na aanleiding van het interview van Pim Blokland en Eric Gudde bij Nieuwsuur afgelopen donderdag opnieuw een investeerder zich gemeld hebben.'De geldschieter zou binnenkort een gesprek aangaan met Blokland' aldus Van der Geer.

Ook een ruil Danny Koevermans voor Karim El Ahmadi kan wel eens doorgang vinden in de winterstop als Afellay vertrekt bij PSV vervolgt van der Geer

zie voor het filmpje(bron fr fanatic):
http://www.fr-fanatic.com/2010/10/30/25919/

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 30 oktober 2010 door el1986 --
el1986
 el1986 - zaterdag 30 oktober 2010 - 12:40   quote  deeplink  
ik zie..gouden tijden aankomen..
op zeer korte termijn had ik hierop dus al gehoopt..

super!!
(als het waar is)
Vnny
 Vnny - zaterdag 30 oktober 2010 - 12:42   quote  deeplink  
dat zou mooi zijn
MikeM
 MikeM - zaterdag 30 oktober 2010 - 13:05   quote  deeplink  
waarom el ahmadi ruilen?? hij is nog maar 25? en speelde goede wedstrijd tegen vvv,
en Koevermans zeker een goede spits die ons zeker van waarde kan zijn. Maar met alle respect hij is 32... resultaat dus alweer kapitaal vernietiging.

En we hebben tomason ook al, als ie weer eens fit is.
Ik zeg switchen met Luc en Fedor,.. en wachten op tomason! En el ahmadi een kans geven.. als er vertrouwen is binnen het elftal komt alles goed.
Over 2 jaar zijn we weer gezond, en dan komt de coulsingel weer inzicht!!
el1986
 el1986 - zaterdag 30 oktober 2010 - 13:09   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 oktober 2010 - 13:05 schreef MikeM het volgende:
waarom el ahmadi ruilen?? hij is nog maar 25? en speelde goede wedstrijd tegen vvv,
en Koevermans zeker een goede spits die ons zeker van waarde kan zijn. Maar met alle respect hij is 32... resultaat dus alweer kapitaal vernietiging.

En we hebben tomason ook al, als ie weer eens fit is.
Ik zeg switchen met Luc en Fedor,.. en wachten op tomason! En el ahmadi een kans geven.. als er vertrouwen is binnen het elftal komt alles goed.
Over 2 jaar zijn we weer gezond, en dan komt de coulsingel weer inzicht!!
fedor komt niet uit de verf(helaas!!)en luc met alle respect komt nog te kort, dat merk je ook in zijn acties, daarbij bedoel ik niet dat ik twijfel aan zijn inzet, daarin tegen vind ik juist dat hij heel veel inzet heeft, maar op dit moment komt hij nog te kort.
tomasson is afgeschreven helaas,want ik denk niet dat we nog veel van hem gaan horen dit seizoen, maar ik ben wel fan van hem, dus ik hoop dat die snel terug komt.
el ahmadi die past niet in onze speelstijl dat ziet iedereen, vandaar ook de ruil en dat hij eigenlijk een bankzitter is.maar goed, dat hij weg mag van mij is slechts mijn mening, tegen VVV had hij wel een geniale pass, en tegen pisvee in de beker 3-0 overwinning had hij een goeie wedstrijd, verder heb ik weinig goeds van hem gezien

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 30 oktober 2010 door el1986 --
ed69
 ed69 - zaterdag 30 oktober 2010 - 13:22   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 oktober 2010 - 13:09 schreef el1986 het volgende:

[..]

fedor komt niet uit de verf(helaas!!)en luc met alle respect komt nog te kort, dat merk je ook in zijn acties, daarbij bedoel ik niet dat ik twijfel aan zijn inzet, daarin tegen vind ik juist dat hij heel veel inzet heeft, maar op dit moment komt hij nog te kort.
tomasson is afgeschreven helaas,want ik denk niet dat we nog veel van hem gaan horen dit seizoen, maar ik ben wel fan van hem, dus ik hoop dat die snel terug komt.
el ahmadi die past niet in onze speelstijl dat ziet iedereen, vandaar ook de ruil en dat hij eigenlijk een bankzitter is.maar goed, dat hij weg mag van mij is slechts mijn mening, tegen VVV had hij wel een geniale pass, en tegen pisvee in de beker 3-0 overwinning had hij een goeie wedstrijd, verder heb ik weinig goeds van hem gezien
El Ahmadi mag best in een ruil betrokken worden met koevermans maar psv moet dan wel 2,5 mln bijbetalen. Anders is het zeker kapitaalvernietiging. Maar wat verdient Koevermans bij pvs?
MikeM
 MikeM - zaterdag 30 oktober 2010 - 13:24   quote  deeplink  
Inderdaad ja..!
2.5 mln mogen ze hem hebben, incl. Koevermans voor ons
el1986
 el1986 - zaterdag 30 oktober 2010 - 13:25   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 oktober 2010 - 13:22 schreef ed69 het volgende:

[..]

El Ahmadi mag best in een ruil betrokken worden met koevermans maar psv moet dan wel 2,5 mln bijbetalen. Anders is het zeker kapitaalvernietiging. Maar wat verdient Koevermans bij pvs?
dat vroeg ik mezelf net ook al af.. ik denk, dat el ahmadi meer verdiend bij dit feyenoord dan koevermans (zou verdienen als die bij ons zou spelen) dan bij psv verdiend.. maar je hebt kans dat koevermans meer wil verdienen bij dit feyenoord, ik denk dat ze uiteindelijk goedkoper uit zijn, als koevermans het echt ziet zitten zoals die eerder aangaf, dan moet een eventuele salaris die blijft steken zoals die nu verdiend ofzelfs iets minder, geen probleem zijn, hij krijgt zelfs een basisplaats erbij, maar wat die precies verdiend, ik heb werkelijk geen idee

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 30 oktober 2010 door el1986 --
el1986
 el1986 - zaterdag 30 oktober 2010 - 13:27   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 oktober 2010 - 13:24 schreef MikeM het volgende:
Inderdaad ja..!
2.5 mln mogen ze hem hebben, incl. Koevermans voor ons
mm, denk niet dat psv dat zou doen, maar wie weet..ik hoop het, want met die 2,5 miljoen zou je een hele goede speler kunnen huren voor 1 seizoen zelfs, je zou ook nog kunnen kopen, maar laten we maar niet op de zaken vooruit lopen
Maximus
 Maximus - zaterdag 30 oktober 2010 - 13:29   quote  deeplink  
Ruil m dan voor Reis...
Ben fr supporter
 Ben fr supporter - zaterdag 30 oktober 2010 - 13:31   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 oktober 2010 - 13:29 schreef Maximus het volgende:
Ruil m dan voor Reis...
met 2,5 miljoen erbij voor ons
Maximus
 Maximus - zaterdag 30 oktober 2010 - 13:36   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 oktober 2010 - 13:31 schreef Ben fr supporter het volgende:

[..]

met 2,5 miljoen erbij voor ons
Nog beter!
harryzuid
 harryzuid - zaterdag 30 oktober 2010 - 13:54   quote  deeplink  
jaja zo zie je maar we hadden eerder moeten verliezen met zo,n grote uitslag het deed pijn afgelopen zondag maar het is de moeite waard geweest want er komen betere tijden aan
el1986
 el1986 - zaterdag 30 oktober 2010 - 13:57   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 oktober 2010 - 13:31 schreef Ben fr supporter het volgende:

[..]

met 2,5 miljoen erbij voor ons
en jij ziet sterretjes?
pff.. ik denk dat de vraagprijs voor reis op dit moment(door goeie prestaties) heel wat hoger ligt dan el dramadi of koevermans
el1986
 el1986 - zaterdag 30 oktober 2010 - 14:04   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 oktober 2010 - 13:54 schreef harryzuid het volgende:
jaja zo zie je maar we hadden eerder moeten verliezen met zo,n grote uitslag het deed pijn afgelopen zondag maar het is de moeite waard geweest want er komen betere tijden aan
precies!
R()b
 R()b - zaterdag 30 oktober 2010 - 16:37   quote  deeplink  
Waarschijnlijk willen er meer mensen Feyenoord helpen.
Alleen twijfelden ze allemaal,en onzekerheid stokt.
Dus wel goed dat Blokland en vrienden het in de media groots aankondigen.
Nu creëer je toch zekerheid bij de twijfelaars , logisch want je wilt wel een goed plan horen.
En het is dus niet gek dat meer mensen zich melden zowel publiekelijk en anoniem.
Je moet niet gek staan te kijken als Feyenoord in een rap temp weer opgebouwd is.
Vnny
 Vnny - zaterdag 30 oktober 2010 - 16:54   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 oktober 2010 - 13:29 schreef Maximus het volgende:
Ruil m dan voor Reis...
Ja die schijnt te spelen voor 10 gram coke en een kratje bier in de week dus scheelt een hoop poen
sevillana
 sevillana - zaterdag 30 oktober 2010 - 17:55   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 oktober 2010 - 16:37 schreef R()b het volgende:
Waarschijnlijk willen er meer mensen Feyenoord helpen.
Alleen twijfelden ze allemaal,en onzekerheid stokt.
Dus wel goed dat Blokland en vrienden het in de media groots aankondigen.
Nu creëer je toch zekerheid bij de twijfelaars , logisch want je wilt wel een goed plan horen.
En het is dus niet gek dat meer mensen zich melden zowel publiekelijk en anoniem.
Je moet niet gek staan te kijken als Feyenoord in een rap temp weer opgebouwd is.
wacht het vol spanning af
fey12
 fey12 - zaterdag 30 oktober 2010 - 22:20   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 oktober 2010 - 13:22 schreef ed69 het volgende:

[..]

El Ahmadi mag best in een ruil betrokken worden met koevermans maar psv moet dan wel 2,5 mln bijbetalen. Anders is het zeker kapitaalvernietiging. Maar wat verdient Koevermans bij pvs?
Idd, mag geruild worden maar daar moet dan zeker wel bijbetaald worden. Bij het PSV systeem zal hij wel toevoegen en wel meer waard worden, wat ze daar over Koevermans niet kunnen zeggen. Daarom heeft PSV met het zicht op de toekomst veel meer aan El Ahmadi dan wij aan Koevermans.
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 31 oktober 2010 - 01:23   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 oktober 2010 - 22:20 schreef fey12 het volgende:

[..]

Idd, mag geruild worden maar daar moet dan zeker wel bijbetaald worden. Bij het PSV systeem zal hij wel toevoegen en wel meer waard worden, wat ze daar over Koevermans niet kunnen zeggen. Daarom heeft PSV met het zicht op de toekomst veel meer aan El Ahmadi dan wij aan Koevermans.
Ben ik nog niet zo van overtuigd. In een spitsloos Feyenoord is Koevermans voor DIT team het beste antwoord.
Of El Ahmadi nu degene is die PSV op hoger plan brengt betwijfel ik sterk. Hij heeft het maar zeer zelden laten zienm te zelden om voor PSV waardevol te zijn.
Bijbetalen wel, op grond van leeftijd.
kansenbenutter
 kansenbenutter - zondag 31 oktober 2010 - 15:40   quote  deeplink  
Pim heeft t balletje laten rollen.
met een beetje meer geluk maakt dat bij andere investeerders ook wat los.
en kunnen we dit of volgend jaar ons gericht,daadwerkelijk gaan versterken.
Ronnie W
 Ronnie W - zondag 31 oktober 2010 - 17:27   quote  deeplink  
El Ahmadi moet behouden worden
FR wendy
 FR wendy - zondag 31 oktober 2010 - 21:25   quote  deeplink  
Ik hoop zo dat er straks in ene een investeerders golf volgt. Zou toch geweldig zijn als we 51% van de aandelen houden en er geld komt zodat we weer kunnen bouwen ipv behoeden.
El Aanmeldi
 El Aanmeldi - zondag 31 oktober 2010 - 21:26   quote  deeplink  
.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 25 september 2018 door El Aanmeldi --
Rovert
 Rovert - zondag 31 oktober 2010 - 21:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 oktober 2010 - 21:25 schreef FR wendy het volgende:
Ik hoop zo dat er straks in ene een investeerders golf volgt. Zou toch geweldig zijn als we 51% van de aandelen houden en er geld komt zodat we weer kunnen bouwen ipv behoeden.
Oja goed dat je het zegt, we hebben hier van het forum allemaal 1000 euro de man in gelegd, ik beheer de pot, zal ik van de week jouw 1000 euro komen ophalen?
Maximus
 Maximus - zondag 31 oktober 2010 - 21:27   quote  deeplink  
Die golf die komt Wendy neemt dat maar van mij aan:) Hopen dat we snel wat horen over de mogelijkheid om als supporter in te stappen.
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 31 oktober 2010 - 21:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 oktober 2010 - 21:27 schreef Rovert het volgende:

[..]

Oja goed dat je het zegt, we hebben hier van het forum allemaal 1000 euro de man in gelegd, ik beheer de pot, zal ik van de week jouw 1000 euro komen ophalen?
Hee joh, niet verder vertellen...Misschien is Wendy wel een vent.
Rovert
 Rovert - zondag 31 oktober 2010 - 21:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 oktober 2010 - 21:54 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Hee joh, niet verder vertellen...Misschien is Wendy wel een vent.
ja en dan? dan is het toch nog steeds 1000 euro?
Stylzz
 Stylzz - zondag 31 oktober 2010 - 22:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 oktober 2010 - 21:54 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Hee joh, niet verder vertellen...Misschien is Wendy wel een vent.
Niet misschien.
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 31 oktober 2010 - 22:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 oktober 2010 - 21:57 schreef Rovert het volgende:

[..]

ja en dan? dan is het toch nog steeds 1000 euro?
En dan wel ophalen, he!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3145
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: 'Nieuwe geldschieter ziet plan Blokland zitten'









0.0092470