|
|
MikeT
|
|
|
quote: Nu nog hopen dat Josefzoon ook weer is een invalbeurt krijgt! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Zal Jol toch niet gaan doen, Sulejmani zal niet spelen in de basis verwacht ik, en die zal dus als eerste invallen, en als we voorstaan zal Jol eerder het middenveld/verdediging gaan versterken, nee ik denk dat hij voor spek en bonen mee gaat |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Ride waarom goed nieuws? Heb je mido gezien tegen exelsior.?? Hij kopte ELKE bal.. Dat kan hij tegen auxerre ook.. in de 80ste min.. Natuurlijk is het goed dat josefzoon mee gaat maar die kan minder aanrichten in een korte tijd dan mido.. |
|
|
|
|
Afcarius
|
|
|
quote:Op dinsdag 02 november 2010 - 17:25 schreef freakie het volgende:Ride waarom goed nieuws? Heb je mido gezien tegen exelsior.?? Hij kopte ELKE bal.. Dat kan hij tegen auxerre ook.. in de 80ste min.. Natuurlijk is het goed dat josefzoon mee gaat maar die kan minder aanrichten in een korte tijd dan mido.. dit ben ik met je eens, Ik vond mido tegen exelsior zeer sterk.. Of dat ligt aan midos kwaliteiten of het gemist aan kwaliteiten bij exelcior dat weet ik niet, maar de man was toen wel zeeeer balvast en heeft een paar keer iemand goed voor de goal gekopt. |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op dinsdag 02 november 2010 - 17:25 schreef freakie het volgende:Ride waarom goed nieuws? Heb je mido gezien tegen exelsior.?? Hij kopte ELKE bal.. Dat kan hij tegen auxerre ook.. in de 80ste min.. Natuurlijk is het goed dat josefzoon mee gaat maar die kan minder aanrichten in een korte tijd dan mido.. Dan zet je Opa Ooijer maar in de spits voor de laatste 10 minuten, maar niet een 20 kg te zware speler. Het is niet om aan te zien, Ajax-onwaardig en een minachting naar de Jeugd. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 02 november 2010 - 19:08 schreef alibabba het volgende:[..] Dan zet je Opa Ooijer maar in de spits voor de laatste 10 minuten, maar niet een 20 kg te zware speler. Het is niet om aan te zien, Ajax-onwaardig en een minachting naar de Jeugd. +1 |
|
|
|
|
Johnnyafca
|
|
|
|
|
|
joduh
|
|
|
jol is een schijtlijster..... |
|
|
|
|
Johnnyafca
|
|
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote: misschien dat ook......ik weet het niet man,weet alleen dat ik hem best een slapjanus vind...;-) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: In Voetbal vind ik dat hetzelfde... |
|
|
|
|
anti010
|
|
|
quote: wat nou joduh,.... jol is helemaal geen schijtlijster!!! Hij heeft in 1 1/2 jaar meer bereikt dan alle andere trainers hiervoor de laatste 7 jaar.En hij heeft geen budget. Hij moet het doen met de koopjes ( HAHA ) van van Basten, en ze zijn allemaal aan het voetbal gegaan. Het is misschien niet de AJAX school die wij verwachten,, maar wel wordt er veel gescoord en het komt echt allemaal goed. Ik denk dat we nou een WK dip hebben, en we pakken straks gewoon alles weer.Er zijn alleen een aantal spelers die moeten vertrekken, zoals Emanuelson ( wil weg en moet weg ) Ik vindt wel dat JC terug moet komen om het bestuur in goede banen te lijden. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op woensdag 03 november 2010 - 04:20 schreef anti010 het volgende:[..] wat nou joduh,.... jol is helemaal geen schijtlijster!!! Hij heeft in 1 1/2 jaar meer bereikt dan alle andere trainers hiervoor de laatste 7 jaar.En hij heeft geen budget. Hij moet het doen met de koopjes ( HAHA ) van van Basten, en ze zijn allemaal aan het voetbal gegaan. Het is misschien niet de AJAX school die wij verwachten,, maar wel wordt er veel gescoord en het komt echt allemaal goed. Ik denk dat we nou een WK dip hebben, en we pakken straks gewoon alles weer.Er zijn alleen een aantal spelers die moeten vertrekken, zoals Emanuelson ( wil weg en moet weg ) Ik vindt wel dat JC terug moet komen om het bestuur in goede banen te lijden. jc moet absoluut terugkomen anti010! en meer bereikt dan de rest is ook waar!! maar daarom is hij wel een schijtlijster man!het enige wat hij doet is op zeker spelen...waar is onze jeugd?????waar is het amsterdamse lef dan????en tsja als je ajax pas 7 jaar volgt dan denk ik dat je het best ok vind dit seizoen.........maar ajax staat buiten nederland ergens anders bekend om dan dat ze nu spelen man...... |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
quote:Op woensdag 03 november 2010 - 06:39 schreef joduh het volgende:[..] jc moet absoluut terugkomen anti010! en meer bereikt dan de rest is ook waar!! maar daarom is hij wel een schijtlijster man!het enige wat hij doet is op zeker spelen...waar is onze jeugd?????waar is het amsterdamse lef dan????en tsja als je ajax pas 7 jaar volgt dan denk ik dat je het best ok vind dit seizoen.........maar ajax staat buiten nederland ergens anders bekend om dan dat ze nu spelen man...... Hey... als je het dan al volhoudt ben je een echte fan hoor...
;) |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Een leuk detail is.. Dat als we deze winnen we 3 punten voorstaan(als ik nu even bedank dat real zowiezo gaat winnen..) op AC MILAN dat gaat de wereld rond.. Dan krijg je een wedstrijd van real madrid(thuis) Weet iemand 2 redenen voor real madrid om rustig te spelen zonder ster spelers?? Ik wel
-ze staan op 12 punten als het goed is. 0real madrid moet in het weekend daarna tegen aardsrivaal barcalona..
Dat betekent dat we een hele grote kans maken op champions league......... |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
quote:Op woensdag 03 november 2010 - 07:44 schreef freakie het volgende:Een leuk detail is.. Dat als we deze winnen we 3 punten voorstaan(als ik nu even bedank dat real zowiezo gaat winnen..) op AC MILAN dat gaat de wereld rond.. Dan krijg je een wedstrijd van real madrid(thuis) Weet iemand 2 redenen voor real madrid om rustig te spelen zonder ster spelers?? Ik wel -ze staan op 12 punten als het goed is. 0real madrid moet in het weekend daarna tegen aardsrivaal barcalona.. Dat betekent dat we een hele grote kans maken op champions league......... Eerst vanavond winnen en Real ook..
Thuis Real op de 23e kan dan best interessant worden...
Daarna wordt het heel leuk in Milan, zeker als we gelijk spelen tegen dat zooitje opa's |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Laten we eerst maar eens zorgen dat we zelf vanavond de punten stelen bij Auxerre. Dan zien we wel weer verder..
Al Real vanavond wint, en Ajax doet dat ook, dan is Real nog steeds niet zeker van de eerste plek, het zou mij dan dus ook verbazen als ze met een tweedehands elftal tegen ons zullen starten... Eerst vanavond maar eens afwachten, Ajax verkeerd in een slechte vorm, en gaat het absoluut niet makkelijk krijgen, al verwacht ik een ontketende Suarez. |
|
|
|
|
bj..
|
|
|
De ideale opstelling voor AJAX! Sulejmani--El hamdaoui--Suarez --Eriksen-- --De Zeeuw--Lindgren-- Anita--Vertonghen-Alderweireld--vd Wiel
Wat vinden jullie? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 03 november 2010 - 10:55 schreef bj.. het volgende:De ideale opstelling voor AJAX! Sulejmani--El hamdaoui--Suarez --Eriksen-- --De Zeeuw--Lindgren-- Anita--Vertonghen-Alderweireld--vd Wiel Wat vinden jullie? Ik zou persoonlijk ook een keeper opstellen hoor:):) |
|
|
|
|
bj..
|
|
|
haha dat klopt maar die lijkt me redelijk onbetwist! Of wilde je graag met Verhoeven op het goal in de champions League? |
|
|
|
|
anti010
|
|
|
quote:Op woensdag 03 november 2010 - 06:39 schreef joduh het volgende:[..] jc moet absoluut terugkomen anti010! en meer bereikt dan de rest is ook waar!! maar daarom is hij wel een schijtlijster man!het enige wat hij doet is op zeker spelen...waar is onze jeugd?????waar is het amsterdamse lef dan????en tsja als je ajax pas 7 jaar volgt dan denk ik dat je het best ok vind dit seizoen.........maar ajax staat buiten nederland ergens anders bekend om dan dat ze nu spelen man...... Ik denk dat ik Ajax langer volg als jou, ik zat vroeger al op VAK M, als je weet wat dat is!!!! Ik had gezegd dat er de laatste 7 jaren weinig bereikt is. En de eigen jeugd valt ook wel mee hoor van wat er in het veld staat. En er loopt nou eenmaal geen spits op de toekomst rond die er 30 per jaar inschopt, dus moet je ergens anders gaan shoppen, en ja dat kost geld.Ook verdedigers zijn dun gezaaid. Maar we hebben hulp nodig van ons aller JC om de kosten binnen de perken te houden. Al ben ik al blij dat Emanuelson weg gaat. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
remco het zou mij niet verbazen.. als real met het 2e elftal komt... Ik denk dat tegen barcalona spelen veel belangrijker is.. Je zou dan zowiezo niet de beste spelers inzette.. barcalona moet dat wel doen.. want zei zijn nog niet zeker door... real vandaag als het goed is wel.. dus real gaat daar zijn voordeel uit halen.. Dat is door de trainer van real gezegt en het is nogal logisch.. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
VERHOEVEN 100% die op de goal vandaag... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 03 november 2010 - 13:34 schreef freakie het volgende:remco het zou mij niet verbazen.. als real met het 2e elftal komt... Ik denk dat tegen barcalona spelen veel belangrijker is.. Je zou dan zowiezo niet de beste spelers inzette.. barcalona moet dat wel doen.. want zei zijn nog niet zeker door... real vandaag als het goed is wel.. dus real gaat daar zijn voordeel uit halen.. Dat is door de trainer van real gezegt en het is nogal logisch.. Toch denk ik dat voor Mourinho prestige ook een rol speelt, hij wil perse eerste worden in de Poule, maar stel dat hij wel met een tweede elftal komt, die gasten zijn ook gewoon extreem goed, en waarschijnlijk ook erg gemotiveerd om het goed te doen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Desalniettemin hebben we wel gewoon vol op kans om gewoon door te gaan |
|
|
|
|
bj..
|
|
|
Ervan uit gaande dat AJAX en Real vanavond winnen hebben wij 7 punten en Milan 4. Dan ervan uitgaande dat AJAX van real verliest en Milan van Auxerre wint hebben Ajax en Milan er allebei 7.
Dan hebben we het in de laatste wedstrijd tegen AC milan in eigenhand.. Bij een gelijkspel telt eerst het onderling resultaat 0-0 betekend uitgeschakeld! omdat Milan dan meer uit doelpunten heeft 1-1 gaat het doelsaldo tellen dus dan worden de komende 2 wedstrijden belangrijk en bij 2-2 is AJAX door!
Dus eigenlijk moet je gewoon gaan proberen uit te winnen bij Milan of hopen op een ander wonder! bijvoorbeeld puntverlies van Milan tegen Auxerre of onverwachtse punten tegen real!
Anders moeten we gewoon gaan winnen in San Siro! |
|
|
|
|
Rogier
|
|
|
quote:Op maandag 01 november 2010 - 17:12 schreef remco k het volgende:[..] Alleen maar gericht op het resultaat, en totaal niet denkend aan de toekomst is waar Jol voor staat. En we vinden het over het algemeen als supporters allemaal nog goed ook, als ik hier de reacties op bepaalde topics lees, niet jij overigens, ik ken jou standpunt inmiddels, daar zitten we op 1 lijn, maar veranderen gaat het pas als Jol weg gaat bij Ajax.. Wat een onzin. De toekomst kan mede bepaald worden door wel of niet een ronde verder te komen. Beetje meer pit en ervaring mag best in deze selectie. Gaan we nu Urby ook niet meer opstellen dan ? En De Zeeuw of Lindgren is ook niet echt toekomst...ook eruit ? Laten we met een team vol 18 jarige gaan spelen in een CL uitwedstrijd. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 03 november 2010 - 14:54 schreef Rogier het volgende:[..] Wat een onzin. De toekomst kan mede bepaald worden door wel of niet een ronde verder te komen. Beetje meer pit en ervaring mag best in deze selectie. Gaan we nu Urby ook niet meer opstellen dan ? En De Zeeuw of Lindgren is ook niet echt toekomst...ook eruit ? Laten we met een team vol 18 jarige gaan spelen in een CL uitwedstrijd. Urby zou inderdaad beter zijn als die eruit ligt. Oudere spelers is absoluut geen probleem, maar het mag niet de overhand krijgen binnen een selectie. Je kan het ook overdrijven, ik zeg namelijk helemaal nergens dat we met een team vol 18 jarigen moeten gaan spelen, je overdrijft nu en doet voorkomen alsof ik dat zou hebben gepost, misschien zou een beetje meer volwassen reactie niet verkeerd zijn??!! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 03 november 2010 - 14:52 schreef bj.. het volgende:Ervan uit gaande dat AJAX en Real vanavond winnen hebben wij 7 punten en Milan 4. Dan ervan uitgaande dat AJAX van real verliest en Milan van Auxerre wint hebben Ajax en Milan er allebei 7. Dan hebben we het in de laatste wedstrijd tegen AC milan in eigenhand.. Bij een gelijkspel telt eerst het onderling resultaat 0-0 betekend uitgeschakeld! omdat Milan dan meer uit doelpunten heeft 1-1 gaat het doelsaldo tellen dus dan worden de komende 2 wedstrijden belangrijk en bij 2-2 is AJAX door! Dus eigenlijk moet je gewoon gaan proberen uit te winnen bij Milan of hopen op een ander wonder! bijvoorbeeld puntverlies van Milan tegen Auxerre of onverwachtse punten tegen real! Anders moeten we gewoon gaan winnen in San Siro! Je hebt gelijk, maar ik denk dat wij gelijk kunnen spelen tegen Real Madrid. En ik denk niet dat Milan uit bij Auxerre makkelijk gaat winnen. DIt alles natuurlijk ALS wij vanavond zelf winnen |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
quote:Op woensdag 03 november 2010 - 15:39 schreef remco k het volgende:[..] Je hebt gelijk, maar ik denk dat wij gelijk kunnen spelen tegen Real Madrid. En ik denk niet dat Milan uit bij Auxerre makkelijk gaat winnen. DIt alles natuurlijk ALS wij vanavond zelf winnen Toch heb ik er wel geloof in. Auxerre moet komen dus El Hammie en Suarez krijgen veel meer ruimte dan thuis. 1-3
ik blijf erbij En Real wint met 2-0 in Milan |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ik denk zelf dat het 1-2 gaat worden, als de 3 punten maar naar A'dam gaan vind ik het goed, helaas zal het niet met het voetbal gaan dat ik graag zie, maar zolang Jol hier nog zit, moet ik dat maar voor lief nemen |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op woensdag 03 november 2010 - 15:52 schreef remco k het volgende:Ik denk zelf dat het 1-2 gaat worden, als de 3 punten maar naar A'dam gaan vind ik het goed, helaas zal het niet met het voetbal gaan dat ik graag zie, maar zolang Jol hier nog zit, moet ik dat maar voor lief nemen Eens..
Trouwens, bij welke situatie krijgen we meer geld? Als we 2de worden en we gaan in de 8ste finale eruit. Of als we 3de worden en halen bijv de halve finale, en anders de kwartfinale. |
|
|
|
|
bj..
|
|
|
quote:Op woensdag 03 november 2010 - 16:11 schreef Hasjkoph het volgende:[..] Eens.. Trouwens, bij welke situatie krijgen we meer geld? Als we 2de worden en we gaan in de 8ste finale eruit. Of als we 3de worden en halen bijv de halve finale, en anders de kwartfinale. Absoluut als we de 8e finale halen! europa league stelt qua inkomsten weinig voor in vergelijking met de champions league |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 03 november 2010 - 16:11 schreef Hasjkoph het volgende:[..] Eens.. Trouwens, bij welke situatie krijgen we meer geld? Als we 2de worden en we gaan in de 8ste finale eruit. Of als we 3de worden en halen bijv de halve finale, en anders de kwartfinale. Europa L betekent financieel niks tov de Champions L.. Ik heb het niet uitgerekend maar ik denk dat we er meer aan overhouden in de CL... |
|
|
|
|
kansenbenutter
|
|
|
de 3e plek is zo goed als een zekerheidje. en als t een beetje meezit haalt ajax AC ook nog in. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
het wordt lastig vanavond, je speelt tegen een ploeg die alles of niets speelt, met een beetje pech ga je lullig onderuit en is europa league niet eens zeker, en als ajax hun spel kan spelen want ze krijgen meer ruimte omdat auxerre al helemaal moet dat ze met een beetje geluk ook heel ruim kunnen gaan winnen, de 1ste goal wordt bepalend denk ik! en real zie ik eerlijk gezegt winnen maar voetbal blijft voetbal he, milan is ook geen slechte ploeg, al loopt het voor alsnog niet!
ik zie ajax namelijk wel thuis van real winnen , real komt als men vanavond wint met b - elftal (die jongens zijn ook gemotiveerd maar toch) met ons op oorlogsterkte geloof ik er wel in, btw zijn matin jol en jose mourinho enorm goede vrienden en is de kans groot en als zeker met de wedstrijd tegen barca daarna dat real het ajax gunt!
mijn voorspelling vanavond AJ Auxerre - Ajax 1-3 ben enorm blij dat die beer van een spits er niet is die olech ofzo! en hopelijk speelt alderweireld en niet oleguer , dit is ook niet goed voor het vertrouwen van toby, natuurlijk is die dit seizoen minder, maar toby was erg goed afgelopen jaar en oleguer hekel ik me al vanaf het eerste moment de tyfus aan, sorry dat ik dat zeg!
als die jongen links moet verdedigen staat tie rechts, als die een duel aangaan krijgt meneer geel, en terugspelen kan die ook niet!
AC Milan - Real Madrid 0-1 goal van hilguain in de 2de helft
volgende speelronde Ajax - Real Madrid luis 1-0 mounir 2-0 canales 2-1 canales i.v.m b elftal als real vanavond wint
auxerrre - milan 1-1 milan komt hier nog goed weg |
|
|
|
|
balvers
|
|
|
Opstelling Ajax: Stekelenburg; Van der Wiel, Alderweireld, Vertonghen, Anita; Enoh, Lindgren, De Zeeuw; Suarez, El Hamdaoui, Emanuelson. Wissels: Verhoeven, Sulejmani, Eriksen, De Jong, Blind, Tainio, Oleguer.
Opstelling AJ Auxerre: Sorin; Hengbart, Grichting, Dudka, Coulibaly; Birsa, Quercia, Sammaritano, Pedretti (c); Contout, Ndinga Wissels: Riou, Chafni, Sidibe, Langdil, Berthod, Bourgeois, Ntep de Madiba |
|
|
|
|
Johnnyafca
|
|
|
|
|
|
Bladiebla
|
|
|
Ajax kan beter stoppen met voetballen.... |
|
|
|
|
Heico
|
|
|
Martin Jol, JE PROBLEEM LIGT AAN DE LINKERKANT!! Je ziet de centrumverdedigers elke keer gelijk naar rechts spelen omdat daar wel vertrouwen in is. Elke keer als ze naar links moeten spelen zie je gewoon twijfel.....
Het blijft te triest voor woorden dat Anita en Emanuelson nog elke keer weer in de basis staan....... Ze wisselen elkaar ook vaak wat af qua dramatisch spelen want Urby speelt vanavond als een natte krant, nou was hij destijds in Heerenveen toen het zo regende ook zo dramatisch dus ik vermoed dat hij niet over water kan, dus mijn tip voor hem, ga niet naar engeland..... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Ga jij lekker aan een touwtje hangen |
|
|
|
|
Bladiebla
|
|
|
Wil je zeggen dat ajax nog iets gaat bereiken als ze zo blijven spelen ? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Ze voetballen al maanden niet |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
|
|
|
Bladiebla
|
|
|
quote: Klopt en dat is 99% de schuld van spelers die keer op keer weer bewijzen te falen op het veld. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
|
|
|
thomASS
|
|
|
Waarom heeft Jol poep in zijn ogen? Het middenveld is drama! Enoh en Lindgren leer is voetballen. Juist deze wedstrijd was een goede kans voor Sulejmani. Auxerre moet winnen dus zouden er veel ruimtes komen. Heeft nu al geen zin meer. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
DRAMATISCH.
Op Alderweireld na, speelt er geen enkele speler op niveau, Enoh DRAMATISCH Lindgren DRAMATISCH Urby DRAMATISCH Anita DRAMATISCH Hammie DRAMATISCH Suarez DRAMATISCH Wiel DRAMATISCH . De Zeeuw speelt redelijk.
Ik roep het al maanden, en nu wordt het wederom duidelijk, er zit 0,0 voetbal in de ploeg zoals Jol hem neerzet. de Zeeuw moet een linie terug, Eriksen moet komen Urby een linie terug of gewisseld en Sulejmani brengen, alles of niks spelen, want Auxerre is nog veel slechter dan dit Ajax, als we dit niet gewoon winnen met 1-2/1-3 dan ligt dat compleet en alleen aan Jol, hij blijft maar hetzelfde doen terwijl het gewoon niet werkt, 2 controleurs heeft hij in de vorm van Enoh en Lindgren en beide spelers kunnen niet fatsoenlijk een bal inspelen VOOR UIT...
GODVERDOMME JOL WIJ ZIJN AJAX! |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
toon eens een beetje lef man!lapzwans.... |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Heerlijk spel.. Dit is nou voetbal.. Heerlijk die enoh vandaag weer met passen.. Verdedigend wel goed maar passen en dribbels dramatisch.. de zeeuw speelt zeker niet slecht.. Maar eigenlijk is alles slecht.. |
|
|
|