|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 03 november 2010 - 21:33 schreef Bladiebla het volgende:[..] Klopt en dat is 99% de schuld van spelers die keer op keer weer bewijzen te falen op het veld. Eerder de schuld van Jol, die niet snapt dat hij voetballende middnevelders moet opstellen als je met Hammie en Suarez speelt, die gasten lopen veel zonder bal, en dan moet je spelers in je elftal hebben, die een steekpass kunnen geven... |
|
|
|
|
Johnnyafca
|
|
|
quote:Op woensdag 03 november 2010 - 21:37 schreef freakie het volgende:Heerlijk spel.. Dit is nou voetbal.. Heerlijk die enoh vandaag weer met passen.. Verdedigend wel goed maar passen en dribbels dramatisch.. de zeeuw speelt zeker niet slecht.. Maar eigenlijk is alles slecht.. ? |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
gvd,niet 1 speler met een voldoende.........alleen luis toont inzet....urby kut!el hammie kut!enoh kut!demy kut!al met al zwaar kut!!!!!! |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Ook al winnen we vanavond met 1-6,die Jol is en blijft een tietenbek, ga lkker naar engeland met je kick en russ |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
heb je een keer een vrije trap op mooie plek en dan presteert die de zeeuw het nog om m zoooo te verneuken......we spelen gvd champions league!!!!!!! |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op woensdag 03 november 2010 - 21:42 schreef joduh het volgende:gvd,niet 1 speler met een voldoende.........alleen luis toont inzet....urby kut!el hammie kut!enoh kut!demy kut!al met al zwaar kut!!!!!! steek krijgt van mij wel een voldoende |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Onvoorstelbaar dit. Het is dat je beter weet, anders zou je denken dat Ajax is omgekocht, zo slecht. Godverdegodver!!! Maar wat wil je ook: Lindgren, Enoh (defensief) en ook nog eens de Zeeuw die naar achteren speelt. Geen enkele druk naar voren. Verder zijn die Fransen net duikelaars: als je even naar ze kijkt, liggen ze al!!! Ja Suárez doet z'n best, maar is wel egoistisch bezig. Dit MOET beter! |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
En dan gewoon de Jong brengen |
|
|
|
|
Bladiebla
|
|
|
quote:Op woensdag 03 november 2010 - 21:38 schreef remco k het volgende:[..] Eerder de schuld van Jol, die niet snapt dat hij voetballende middnevelders moet opstellen als je met Hammie en Suarez speelt, die gasten lopen veel zonder bal, en dan moet je spelers in je elftal hebben, die een steekpass kunnen geven... Klopt. Maar het is nog steeds hetzelfde elftal als vorige 2e seizoenshelft. Volgensmij gaat het dan fout bij de spelers. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Die is toch nog geblesseerd? |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op woensdag 03 november 2010 - 21:45 schreef Pietje het volgende:Onvoorstelbaar dit. Het is dat je beter weet, anders zou je denken dat Ajax is omgekocht, zo slecht. Godverdegodver!!! Maar wat wil je ook: Lindgren, Enoh (defensief) en ook nog eens de Zeeuw die naar achteren speelt. Geen enkele druk naar voren. Verder zijn die Fransen net duikelaars: als je even naar ze kijkt, liggen ze al!!! Ja Suárez doet z'n best, maar is wel egoistisch bezig. Dit MOET beter! ik ga bieren pietje.......heb er pijn in de buik van man.... |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Wat dacht je van mij, joduh. Ik ben er ziek van! GODVER! Ik ga 2e helft kijken. Succes allemaal |
|
|
|
|
Oceanu
|
|
|
Wat een uienpot zeg. Slechtste man vind ik misschien wel Luis. Hij werkt heel hard, blijft vragen om de bal, maar tsjonge jonge wat ontzettend veel balverlies heeft ie. Geen bal ligt in 1 keer goed. Vreselijk. Meestal gaan de gevaarlijkste spelers alleen spelen op balbezit als ze "het" niet hebben tijdens een wedstrijd.
Misschien valt het ook wel meer op omdat ik van hem weet dat ie veel beter kan. Bij Lindgren en Enoh twijfel ik daar nog over. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ach als je zo speelt verdien je het ook niet om door te gaan |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
hoevel doelpogingen heb je nodig om een goal te maken zeg, niet normaal |
|
|
|
|
Oceanu
|
|
|
Godver, die bejaarde van Inzaghi scoort 1-1. |
|
|
|
|
Oceanu
|
|
|
Die verdedigers van Real dachten natuurlijk: Dit kan niet, we zitten bij Benidorm Bastards !! |
|
|
|
|
Johnnyafca
|
|
|
|
|
|
joduh
|
|
|
hoor ze zingen:::::: joduhhhhh joduhhhh joduhhhh |
|
|
|
|
Johnnyafca
|
|
|
|
|
|
Johnnyafca
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Het was ook wel te verwachten, dit ajax is een waardeloos team onder leiding van JOL, die vandaag 3 keer door de mand valt, we kunnen geen enkele voorsprong houden, en geven het weer uit handen, triest zeg |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
UITGESCHALKELD DANKZIJ JOL< DANK JE WEL KNEUS!!!!! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
JOL IS DE DEBIEL VAN AMSTERDAM!!!!! |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
weet je wat mij gvd nou zo opvalt man?elke vrije trap of corner die wij tegen krijgen is gvd gevaarlijk en elke vrije trap of corner die wij meekrijgen is zwaar kut....... dik triest dit voetbal....als je zo speelt verdien je ook geen winst man.....kutzooi.... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ajax heeft voor mij vanavond echt afgedaan, met als grootste flapdrol MARTIN JOL!!!! Gewoon voetballen, en we waren vandaag over Auxerre heengelopen, dit team is niks beter dan een NAC ef een NEC. En het is echt een grote schande dat dit niet gewonnen is. |
|
|
|
|
Bladiebla
|
|
|
Ja je krijgt soms het idee dat ze daar niet op trainen.... |
|
|
|
|
Johnnyafca
|
|
|
GODVERDOMME, iK BAAL. Waarom wint madrid niet gewoon ff.. moet nog leren voor mn tentamens. lukt echt niet onder deze omstandigheden. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Zolang Jol nog bij AJAX blijft kan ik de club niet meer serieus nemen... Ik zit op Sport 1 te kijken, en de manier en instelling bij de vrije trap is echt diep triest, er gaat niemand voorstaan, net een stel amateurs....
NOGMAALS JOL BEDANKT, PAK JE SPULLEN EN FLIKKER AUB OP UIT A'DAM |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op woensdag 03 november 2010 - 22:38 schreef Johnnyafca het volgende:GODVERDOMME, iK BAAL. Waarom wint madrid niet gewoon ff.. moet nog leren voor mn tentamens. lukt echt niet onder deze omstandigheden. fuck de tentamens en fuckajax vanavond voor jou man.... |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op woensdag 03 november 2010 - 22:39 schreef remco k het volgende:Zolang Jol nog bij AJAX blijft kan ik de club niet meer serieus nemen... Ik zit op Sport 1 te kijken, en de manier en instelling bij de vrije trap is echt diep triest, er gaat niemand voorstaan, net een stel amateurs.... NOGMAALS JOL BEDANKT, PAK JE SPULLEN EN FLIKKER AUB OP UIT A'DAM wisten we voor deze wedstrijd ook al man.....anti voetbaltrainer...... |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op woensdag 03 november 2010 - 22:39 schreef remco k het volgende:Zolang Jol nog bij AJAX blijft kan ik de club niet meer serieus nemen... Ik zit op Sport 1 te kijken, en de manier en instelling bij de vrije trap is echt diep triest, er gaat niemand voorstaan, net een stel amateurs.... NOGMAALS JOL BEDANKT, PAK JE SPULLEN EN FLIKKER AUB OP UIT A'DAM ben het compleet met je eens.. de wissels, het voetbal, instelling (vooral eerste helft)was gewoon diep en diep triest en dat is gewoon te danken aan Jol.. Enoh voor Dejong ? De jong is een beperkte voetballer die vorig jaar boven zichzelf uitsteeg en dit jaar is gewoon weer te zien dat het een beperkte voetballer zonder enig bal gevoel.. en TOCH BLIJFT JOL HEM OPSTELLEN !!!!!! |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Pffff.. Ongelofelijk.. wat een dag.. Met sulejmani werd het 10 keer beter.. en eriksen liet in die paar minuten zien waarom hij erin moet en de jong liet zien wat zijn slechtste kant is.. SNELHEID,AANNAMENS EN KEUZES MAKEN.. Tijd voor iemand anders daar.. |
|
|
|
|
thomASS
|
|
|
ONGELOFELIJK WAS NIET EENS VRIJE TRAP. MAAR LET DAN GVD OP SCHELE TERINGEN MONGOLEN. caps out* Hadden hier moeten winnen dan stond je 2 punten los. Als enoh de volgende wedstrijd in de basis staat, neem ik niet de moeite om nog te kijken. *woest* |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
OP SPORT 1 ZETTEN ZE NET HET BEELD STIL, EN DE 2-1 VAN AUXERRE IS GEWOON BUITENSPEL, WEER GENAAID DOOR DE SCHEIDS!!!!! |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op woensdag 03 november 2010 - 22:43 schreef nummer10 het volgende:[..] ben het compleet met je eens.. de wissels, het voetbal, instelling (vooral eerste helft)was gewoon diep en diep triest en dat is gewoon te danken aan Jol.. Enoh voor Dejong ? De jong is een beperkte voetballer die vorig jaar boven zichzelf uitsteeg en dit jaar is gewoon weer te zien dat het een beperkte voetballer zonder enig bal gevoel.. en TOCH BLIJFT JOL HEM OPSTELLEN !!!!!! yep.dus?????jol is een angsthaas,oftewel schijtlijster en niet alleen poep in zijn ogen maar ook in zijn broekie...... |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Dit resultaat kan ik gewoon niet geloven. Die Fransen waren zo verschrikkelijk zwak. Ajax had die gasten helemaal moeten oprollen. Wat een zwakke vertoning. Natuurlijk vond ik dat Jol niet de juiste keuzes voor het middenveld heeft gemaakt, maar het zijn wel de spelers die het verneukt hebben. Geen corner kwam behoorlijk voor het doel, een vrije trap was zonder enig gevaar, spelers die elkaar niet wisten te vinden, passes kwamen niet aan, zelfs niet over één of twee meter, spelers die niet bij de les waren. Het is een grote bende! GODVERDEGODVER. Ik heb zwaar de ziekte in en blijf (denk ik) morgen de hele dag in bed en ga in hongerstaking! Bullshit! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 03 november 2010 - 22:45 schreef joduh het volgende:[..] yep.dus?????jol is een angsthaas,oftewel schijtlijster en niet alleen poep in zijn ogen maar ook in zijn broekie...... En we accepteren het en gaan gewoon weer verder komende week alsof er niks is gebeurt |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 03 november 2010 - 22:47 schreef Pietje het volgende:Dit resultaat kan ik gewoon niet geloven. Die Fransen waren zo verschrikkelijk zwak. Ajax had die gasten helemaal moeten oprollen. Wat een zwakke vertoning. Natuurlijk vond ik dat Jol niet de juiste keuzes voor het middenveld heeft gemaakt, maar het zijn wel de spelers die het verneukt hebben. Geen corner kwam behoorlijk voor het doel, een vrije trap was zonder enig gevaar, spelers die elkaar niet wisten te vinden, passes kwamen niet aan, zelfs niet over één of twee meter, spelers die niet bij de les waren. Het is een grote bende! GODVERDEGODVER. Ik heb zwaar de ziekte in en blijf (denk ik) morgen de hele dag in bed en ga in hongerstaking! Bullshit! Natuurlijk heb je gelijk, en moeten de spelers het doen, maar als de spelers ergens staan waar ze zich niet thuis voelen, en als Jol geen mensen opstelt die een spits kunnen aanspelen, dan ben je gewoon verantwoordelijk voor deze wanvertoning... |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op woensdag 03 november 2010 - 22:45 schreef joduh het volgende:[..] yep.dus?????jol is een angsthaas,oftewel schijtlijster en niet alleen poep in zijn ogen maar ook in zijn broekie...... Klopt joduh, maar het lag niet alleen aan Jol. De spelers deden ook niets goed. |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
FUCK FUCKING AJAX FUCK IEDEREEN DAAR. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote: tsja......zo is het wel.......maar wat mot je anders?.......ajax zit te diep he? |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
Zo een zin in vanavond en weer teleurgesteld wilde de tv halverwege 2de helft uitzetten. volgende keer kijk ik niet meer niet goed voor mn hart. Woedend ben ik. |
|
|
|
|
dege
|
|
|
quote:Op woensdag 03 november 2010 - 22:45 schreef joduh het volgende:[..] yep.dus?????jol is een angsthaas,oftewel schijtlijster en niet alleen poep in zijn ogen maar ook in zijn broekie...... ach kom op zeg, afgelopen seizoen was Jol nog geweldig en moest hij blijven toen er geruchten kwamen uit Engeland en nu is hij opeens een angsthaas. De 11 spelers in het veld moeten er harder voor knokken, ze beginnen te voetballen als het te laat is. De spelers hebben afgedaan, niet Jol. |
|
|
|
|
Johnnyafca
|
|
|
quote: DAT WORDT OOK NIKS MEER, VERDOMME KUT ZOOI, KOM OP, CRUIJFFF |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op woensdag 03 november 2010 - 22:48 schreef remco k het volgende:[..] Natuurlijk heb je gelijk, en moeten de spelers het doen, maar als de spelers ergens staan waar ze zich niet thuis voelen, en als Jol geen mensen opstelt die een spits kunnen aanspelen, dan ben je gewoon verantwoordelijk voor deze wanvertoning... Ik ben het met je eens Remco, maar van Ajax-spelers mag je verwachten, dat zijzelf constateren dat het niet goed loopt en dat zij initiatief moeten nemen om het beter te doen. Ik schreef het al eerder: onbegrijplijk dat Jol in dit soort wedstrijden voor Enoh/Lindgren/de Zeeuw kiest. Hij is dus een grote angsthaas. Ajax had dit Auxerre simpel moeten oprollen want ik vond die Fransen echt niet goed. |
|
|
|
|
Bladiebla
|
|
|
Sepp Blatter: Er moet ruimte blijven voor discussie, als er technologie bij komt kijken dan zullen er geen discussies meer zijn
Gelukkig is Blatter nog steeds baas van de fifa.....en zijn er nog steeds geen hulpmiddelen die die 2e goal konden voorkomen. Niet dat deze nederlaag de schuld is van de scheids. Maar hij hielp niet echt mee voor Ajax. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ik zit Sport 1 te kijken, LET OP!!!!!
de tweede goal bij Ajax Auxerre is gewoon buitenspel, het beeld werd stilgezet en het was ook echt buitenspel. De Tweede goal van AC Milan is ook gewoon buitenspel.
Wederom keihard genaait door de Scheidsrechters |
|
|
|