|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 03 november 2010 - 22:51 schreef Pietje het volgende:[..] Ik ben het met je eens Remco, maar van Ajax-spelers mag je verwachten, dat zijzelf constateren dat het niet goed loopt en dat zij initiatief moeten nemen om het beter te doen. Ik schreef het al eerder: onbegrijplijk dat Jol in dit soort wedstrijden voor Enoh/Lindgren/de Zeeuw kiest. Hij is dus een grote angsthaas. Ajax had dit Auxerre simpel moeten oprollen want ik vond die Fransen echt niet goed. Inderdaad, Ajax had dit echt makkelijk moeten winnen, Auxerre is echt niks beter dan een Nac, Nec, Willem2 |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
ik vind het te makkelijk om altijd de schijtsrechters de schuld te geven ... als je ze mee hebt hoor je ook niks man..... de goal van kieft in 88 was ook buitenspel..... joh,je moet ze gewoon oprollen man!!!!!! |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op woensdag 03 november 2010 - 22:54 schreef remco k het volgende:Ik zit Sport 1 te kijken, LET OP!!!!! de tweede goal bij Ajax Auxerre is gewoon buitenspel, het beeld werd stilgezet en het was ook echt buitenspel. De Tweede goal van AC Milan is ook gewoon buitenspel. Wederom keihard genaait door de Scheidsrechters Ik heb het allemaal gezien en het is echt ongelooflijk, maar ik moet nu pitte. Dat Ajax niet wint ligt aan Ajax zelf en aan nergens anders. VOETBALLEN is het toverwoord, maar angst regeert onder de leiding. Vooraf hoorde je ook Been en Koeman praten over dat het wel te begrijpen is hoe Jol wil spelen. Geen wonder dat Feyenoord ergens onderin staat. Been is een goeie trainer, maar je moet lef tonen. Als je bang bent om te verliezen, dan ga je vroeg of laat op je bek. Als je bluft, haal je op lange termijn altijd het beste resultaat. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 03 november 2010 - 22:57 schreef joduh het volgende:ik vind het te makkelijk om altijd de schijtsrechters de schuld te geven ... als je ze mee hebt hoor je ook niks man..... de goal van kieft in 88 was ook buitenspel..... joh,je moet ze gewoon oprollen man!!!!!! dat klopt, maar het is wel zo, het zijn twee goals bij twee verschillende wedstrijden, die allebei tegen Ajax worden gefloten, het zorgt er ook voor dat Milan nu met 1 been in de tweede ronde staat |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote:Op woensdag 03 november 2010 - 22:57 schreef joduh het volgende:ik vind het te makkelijk om altijd de schijtsrechters de schuld te geven ... als je ze mee hebt hoor je ook niks man..... de goal van kieft in 88 was ook buitenspel..... joh,je moet ze gewoon oprollen man!!!!!! Het interesseert me niet dat we een scheids mee hebben of niet feit blijft dat de 2-1 geen overtreding was en de goal buitenspel dus voel ik me genaaid.En dingen uit 88 erbij halen boeit me nu ook niet echt het gaat om nu we leven nu in 2010. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 03 november 2010 - 23:00 schreef alibabba het volgende:[..] Ik heb het allemaal gezien en het is echt ongelooflijk, maar ik moet nu pitte. Dat Ajax niet wint ligt aan Ajax zelf en aan nergens anders. VOETBALLEN is het toverwoord, maar angst regeert onder de leiding. Vooraf hoorde je ook Been en Koeman praten over dat het wel te begrijpen is hoe Jol wil spelen. Geen wonder dat Feyenoord ergens onderin staat. Been is een goeie trainer, maar je moet lef tonen. Als je bang bent om te verliezen, dan ga je vroeg of laat op je bek. Als je bluft, haal je op lange termijn altijd het beste resultaat. En aangezien Jol dit niet gaat veranderen, moet hij oprotten bij ons clubbie... |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op woensdag 03 november 2010 - 22:55 schreef remco k het volgende:[..] Inderdaad, Ajax had dit echt makkelijk moeten winnen, Auxerre is echt niks beter dan een Nac, Nec, Willem2 Die Fransen hebben wel hun huiswerk goed gedaan. Zij speelden precies het spelletje waarvan Ajax niet houdt: veel fysiek, druk op de bal naar voren en vroeg storen. Bovendien had Suárez de eerste helft constant twee of drie hijgers in z'n nek. Wat een drama. Ik schreef het eerder al, het is dat je beter weet, maar anders zou je denken dat de Ajax-spelers en coach waren omgekocht. On-ge-loof-lijk. Tjonge, wat heb ik de ziekte in. Ik trek nog maar een fles wijn open en hopen dat ik vannacht in slaap kan vallen. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op woensdag 03 november 2010 - 23:00 schreef alibabba het volgende:[..] Ik heb het allemaal gezien en het is echt ongelooflijk, maar ik moet nu pitte. Dat Ajax niet wint ligt aan Ajax zelf en aan nergens anders. VOETBALLEN is het toverwoord, maar angst regeert onder de leiding. Vooraf hoorde je ook Been en Koeman praten over dat het wel te begrijpen is hoe Jol wil spelen. Geen wonder dat Feyenoord ergens onderin staat. Been is een goeie trainer, maar je moet lef tonen. Als je bang bent om te verliezen, dan ga je vroeg of laat op je bek. Als je bluft, haal je op lange termijn altijd het beste resultaat. Helemaal met je eens, alibabba. Slaap lekker. Ik hoop dat je slapen kunt... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ik ben er klaar mee, mensen tot morgen |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Slaap lekker, Remco, tot morgen! |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
Ik hou hier een flinke kater aan over en ik heb niet eens gedronken bah bah bah doodziek van deze k*T AVOND. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Lukt dat wel, met zo'n wedstrijd als vanavond in je achterhoofd?? Ik ben klaarwakker en woedend en ziek van ellende en voel me zwaar klote en ben verdrietig en ben tot moorden in staat. Godver!! |
|
|
|
|
Johnnyafca
|
|
|
quote:Op woensdag 03 november 2010 - 23:03 schreef Pietje het volgende:[..] Die Fransen hebben wel hun huiswerk goed gedaan. Zij speelden precies het spelletje waarvan Ajax niet houdt: veel fysiek, druk op de bal naar voren en vroeg storen. Bovendien had Suárez de eerste helft constant twee of drie hijgers in z'n nek. Wat een drama. Ik schreef het eerder al, het is dat je beter weet, maar anders zou je denken dat de Ajax-spelers en coach waren omgekocht. On-ge-loof-lijk. Tjonge, wat heb ik de ziekte in. Ik trek nog maar een fles wijn open en hopen dat ik vannacht in slaap kan vallen. Proost, ik pak ook nog een pilsje! op je gezondheid! |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Met iedereen eens hier over Urby slecht, Enoh slecht, Lindgren slecht, Hammie slecht, Sulejmani goed, Jol moet weg, Wiel slecht, Eriksen goed, Demy niet slecht.. Heb geen zin om uitgebreid te praten want dat is al voor mij gedaan en ben niet in de stemming :( |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op woensdag 03 november 2010 - 23:11 schreef Hasjkoph het volgende:Met iedereen eens hier over Urby slecht, Enoh slecht, Lindgren slecht, Hammie slecht, Sulejmani goed, Jol moet weg, Wiel slecht, Eriksen goed, Demy niet slecht.. Heb geen zin om uitgebreid te praten want dat is al voor mij gedaan en ben niet in de stemming :( Kop op Hasjkoph. Ik voel met je mee. Zie mijn stukjes hierboven. |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote:Op woensdag 03 november 2010 - 23:11 schreef Hasjkoph het volgende:Met iedereen eens hier over Urby slecht, Enoh slecht, Lindgren slecht, Hammie slecht, Sulejmani goed, Jol moet weg, Wiel slecht, Eriksen goed, Demy niet slecht.. Heb geen zin om uitgebreid te praten want dat is al voor mij gedaan en ben niet in de stemming :( Sulejmani goed??? Iedereen was slecht jongen. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Ik heb alles gelezen, en ben het metje eens, net zoals de meeste hier.. Het mag ook serieus nooit goed gaan... |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Thanks, Johnny en ik drink een glaasje op jouw gezondheid en laten we maar weer eens hopen dat de Ajax-spelers en Ajax-coach hiervan geleerd hebben. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Vergeleken de rest was hij goed.. Toen hij erin kwam begonnen ze innens weer te voetballen, gebeurde hetzelfde bij Eriksen |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
Erg verdrietig hoe Suarez de weg kwijt is lijkt geen schim van wat hij is geweest. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Oja trouwens ik vond alderweireld ook goed |
|
|
|
|
Johnnyafca
|
|
|
quote: Ja, daarover kunnen we wel een topic openen! tjongejonge, wat is er met luis aan de hand.. Toch de vermoeidheid van het WK? de interlands? de baby? |
|
|
|
|
Johnnyafca
|
|
|
quote:Op woensdag 03 november 2010 - 23:14 schreef Pietje het volgende:[..] Thanks, Johnny en ik drink een glaasje op jouw gezondheid en laten we maar weer eens hopen dat de Ajax-spelers en Ajax-coach hiervan geleerd hebben. Dankje, het wordt op deze manier wel een eindeloos leerproces voor de spelers en coach. |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote:Op woensdag 03 november 2010 - 23:17 schreef Johnnyafca het volgende:[..] Ja, daarover kunnen we wel een topic openen! tjongejonge, wat is er met luis aan de hand.. Toch de vermoeidheid van het WK? de interlands? de baby? Ben ook bang dat het niet zo snel meer terug komt ook. En hoe hij nu speelt raak je hem aan de straat stenen niet kwijt.Niet dat dat moet maar vind momenteel dat je niet veel meer aan hem heb. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Ja, maar eens moet het kwartje toch wel vallen? Deze wedstrijd was Ajax-onwaardig. Ik zat er klaar voor, had er zin in en ik had er vertrouwen in. Ik voelde gewoon dat Ajax zou gaan winnen. Tjonge, jonge. Ik ben er nog kwaad over. Zoveel fouten, zo weinig passie, zo onwaarschijnlijk weinig vertrouwen in de duels (heeft Ajax wel een persoonlijk duel gewonnen??) en dan dat tweede Franse doelpunt... Iedereen stond te maffen en keek maar toe. Echt ongelooflijk. Ik voel mijn bloeddruk weer stijgen. Goddomme, wat ben ik ontzettend kwaad. Nog steeds!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 03 november 2010 door Pietje -- |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote:Op woensdag 03 november 2010 - 23:23 schreef Pietje het volgende:[..] Ja, maar eens moet het kwartje toch wel vallen? Deze wedstrijd was Ajax-onwaardig. Ik zat er klaar voor, had er zin in en ik had er vertrouwen in. Ik voelde gewoon dat Ajax zou gaan winnen. Tjonge, jonge. Ik ben er nog kwaad over. Zoveel fouten, zo weinig passie, zo onwaarschijnlijk vertrouwen in de duels (heeft Ajax wel een persoonlijk duel gewonnen??) en dan dat tweede Franse doelpunt... Iedereen stond te maffen en keek maar toe. Echt ongelooflijk. Ik voel mijn bloeddruk weer stijgen. Goddomme, wat ben ik ontzettend kwaad. Nog steeds!! Tja ze hebben tegenwoordig bijna allemaal een instelling van niks. Kan er niet van slapen had ook zo een zin in deze wedstrijd. Maar ben weer zwaar teleurgesteld. |
|
|
|
|
Johnnyafca
|
|
|
Ik begrijp je woede volkomen, heb er zelf ook last van.. Wat een stumperds! Heb er eigenlijk verder geen woorden meer voor. DIT MAG TOCH NIET GEBEUREN |
|
|
|
|
E-J
|
|
|
Zo zie je maar hoe afhankelijk je bent van Suarez, als hij het niet brengt dan brengt niemand het. Gauw alle spelers verkopen waar je afhankelijk van bent en zorgen dat je spelers in het veld heb lopen die in het systeem van Ajax passen en niet andersom. AJAXVOETBAL willen we zien!!!!! 2 voorbeelden: Eriksson en Jozefzoon!!! |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote:Op woensdag 03 november 2010 - 23:29 schreef E-J het volgende:Zo zie je maar hoe afhankelijk je bent van Suarez, als hij het niet brengt dan brengt niemand het. Gauw alle spelers verkopen waar je afhankelijk van bent en zorgen dat je spelers in het veld heb lopen die in het systeem van Ajax passen en niet andersom. AJAXVOETBAL willen we zien!!!!! 2 voorbeelden: Eriksson en Jozefzoon!!! Misschien een keer met een ander in de aanval en Suarez op de bank. Maar ja wie??? |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op woensdag 03 november 2010 - 23:29 schreef E-J het volgende:Zo zie je maar hoe afhankelijk je bent van Suarez, als hij het niet brengt dan brengt niemand het. Gauw alle spelers verkopen waar je afhankelijk van bent en zorgen dat je spelers in het veld heb lopen die in het systeem van Ajax passen en niet andersom. AJAXVOETBAL willen we zien!!!!! 2 voorbeelden: Eriksson en Jozefzoon!!! Jozefzoon is inderdaad een ongelooflijk talent, maar je moet nog maar afwachten hoe hij onder druk kan spelen. Eriksson valt me eerlijk gezegd een beetje tegen op dit moment (maar ja, dat gevoel heb ik nu met heel veel spelers...). Vorig seizoen vond ik hem opvallen, nu gaat hij helaas op in de grijze massa. Ik denk dat veel ook te maken heeft met het systeem waarmee Jol speelt. Ik ben tegenstander van het trio Enoh / Lindgren / de Zeeuw in één elftal. Daarmee gaat Ajax te veel naar achteren spelen. Daarnaast blijf ik constateren dat Ajax Pantelic veel te makkelijk heeft laten gaan. In de eerste plaats maakte hij de nodige doelpunten, hij bereidde talrijke doelpunten voor (assists) en hij schiep ruimte voor Siem de Jong, die daar perfect mee omging. Tot slot vermoed ik dat ook het WK er mee te maken heeft, dat veel spelers niet het niveau hebben van het vorige seizoen. Daarmee tobben meer clubs in Europa. |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
Van den Haag gaan we ook niet winnen.Het is om te huilen. |
|
|
|
|
Robertos90
|
|
|
Hier heb ik verdomme hele week na uitgekeken en zelfs 8 snipperuren voor ingeleverd om gewoon een stel idiooten op het veld te zien die in hun koppies constant denken hoeveel ze met deze wedstrijd verdienen terwijl ze niet door hebben dat andere mensen daar 10 jaar voor moeten werken. Ze hadden van mij wel met 3-0 mogen verliezen als ze ma des ajax spelen ik ben dr klaar mee zolang jol ni opgeflikkert is en er geen cruijff bij ajax komt kunnen ze de tering krijgen. Ik heb clubliefde en iedere ajacied die dat ook heeft weet dat cruijff daar ook bij Hoort als die man zich dan aanbied en negeert word is het gewoon einde verhaal met ajax en vooral voor de mensen die gekozen hebben voor het aantrekkelijke voetbal. De mzzl |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Dat zal toch niet? Ik hoop niet dat je gelijk krijgt, Guyt. Ik hoop toch echt dat alle Ajacieden, inclusief de coach ;-) zondagmiddag weer bij de les zijn, juist nu dat Twente van PSV heeft gewonnen afgelopen weekend en die drie ploegen erg dicht bij elkaar staan. Ajax mag echt geen punt meer verspelen en ik verwacht dat spelers en coach vanavond een lesje hebben geleerd. Maar ja, ze hebben al vaker aangetoond erg hardleers te zijn... |
|
|
|
|
E-J
|
|
|
Ik heb het al een keer gezegt in een ander topic, ik zou het zo proberen, krijg je veel meer voetbal in de ploeg:
--------------------Steek------------------ Wiel-----Alder------Vertongen----Ema --------------------Anita------------------ -------Zeeuw---------------Erikssen---- Jozefzoon--------El Ham--------suarez
Maar Jol wil dat alles naar voren geknalt word en hopen dat Suarez of El Ham er iets goeds mee doet. Beetje hoe Pisvee altijd speelde en waar wij zo n commentaar op hadden. |
|
|
|
|
anti010
|
|
|
Het is toch GVD te gek voor woorden, stelletje prutsers. Spelen ze de 2e helft eindelijk redelijk en scoren ze gelijk, met de verwachting dat er nog eentje bijkwam. Gaan ze weer achteruit voetballen, en auxerre weer in de wedstrijd laten komen. En of de duvel er mee speelt, krijgen we weer een vrije trap tegen, en wordt er uit buitenspel positie gescoord doordat onze Amateurs het belangrijker vinden om die klote schijds uit te kafferen dan te verdedigen en voor de bal te gaan staan. Het is allemaal Kut en er moet nu echt wat gaan gebeuren anders gaan we dezelfde kant uit als 010.En het was ook weer een fout van Emanuelson, OPROTTEN!! |
|
|
|
|
E-J
|
|
|
En wat was die Enoh slecht he, die gozer ken echt geen fatsoenlijke bal geven |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote:Op donderdag 04 november 2010 - 00:05 schreef anti010 het volgende:Het is toch GVD te gek voor woorden, stelletje prutsers. Spelen ze de 2e helft eindelijk redelijk en scoren ze gelijk, met de verwachting dat er nog eentje bijkwam. Gaan ze weer achteruit voetballen, en auxerre weer in de wedstrijd laten komen. En of de duvel er mee speelt, krijgen we weer een vrije trap tegen, en wordt er uit buitenspel positie gescoord doordat onze Amateurs het belangrijker vinden om die klote schijds uit te kafferen dan te verdedigen en voor de bal te gaan staan. Het is allemaal Kut en er moet nu echt wat gaan gebeuren anders gaan we dezelfde kant uit als 010.En het was ook weer een fout van Emanuelson, OPROTTEN!! Dezelfde kant uit als 10-0 dat zal wel loslopen. |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote:Op woensdag 03 november 2010 - 23:57 schreef Pietje het volgende:[..] Dat zal toch niet? Ik hoop niet dat je gelijk krijgt, Guyt. Ik hoop toch echt dat alle Ajacieden, inclusief de coach ;-) zondagmiddag weer bij de les zijn, juist nu dat Twente van PSV heeft gewonnen afgelopen weekend en die drie ploegen erg dicht bij elkaar staan. Ajax mag echt geen punt meer verspelen en ik verwacht dat spelers en coach vanavond een lesje hebben geleerd. Maar ja, ze hebben al vaker aangetoond erg hardleers te zijn... Zeker maar vergeet niet dat den haag ook in vorm is en ajax is al ik weet niet hoe lang zo slap dat ik opnieuw puntverlies niet uitsluit. Maar laten we hopen dat ze nu een keer wakker zijn. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op donderdag 04 november 2010 - 00:15 schreef Guyt het volgende:[..] Zeker maar vergeet niet dat den haag ook in vorm is en ajax is al ik weet niet hoe lang zo slap dat ik opnieuw puntverlies niet uitsluit. Maar laten we hopen dat ze nu een keer wakker zijn. :)) Overigens loop ik nog steeds met een onwaarschijnlijk rot gevoel rond. Tjonge, jonge, jonge!! Zo'n wedstrijd als vanavond is slecht voor onze gezondheid! Je kunt er niet van slapen en je gaat je bezatten... |
|
|
|
|
Johnnyafca
|
|
|
KLopt pietje, moet er om 6 uur op. Maar dat wordt niks.. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Nou, sterkte dan morgenochtend, Johnny. Dat heb ik vele, vele jaren ook gehad, maar sinds een maand geniet ik van mijn pensioen. Nou ja, genieten na vanavond?? Ik schenk nog maar eens in, mijn vrouw ligt al te slapen en ik loop - echt waar - met een ontzettend pokken gevoel rond. Zo dom en zo onnodig, Godverdomme!! Overigens, ik moest ook altijd om 6 uur opstaan, dus ik weet hoe het voelt... :-( Nogmaals, sterkte morgen en maar hopen dat we ons morgen een tikkie beter voelen! |
|
|
|
|
Johnnyafca
|
|
|
Bedankt pietje, niet echt een optimaal tijdstip.. Zondag voelen we ons uiteraard weer goed, als Ajax heeft gewonnen van ADO.. Fijne nacht |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
:-)) Jij ook, Johnny, slaap lekker! |
|
|
|
|
kansenbenutter
|
|
|
ik vraag me af waarom twente wel bremen van de mat kan spelen en waarom ajax niet eens van een franse degradant punten kan pakken? |
|
|
|
|
Johnnyafca
|
|
|
waarom speelt feyenoord voor degradatie? |
|
|
|
|
kansenbenutter
|
|
|
ik hoorde jol vertellen dat hij een paar jaar eerder met de scheids een akkefietje had. op sport1
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 04 november 2010 door kansenbenutter -- |
|
|
|
|
Johnnyafca
|
|
|
Dus? ajax speelde slecht. ik verwijt de scheids niks. |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
quote:Op woensdag 03 november 2010 - 23:23 schreef Pietje het volgende:[..] Ja, maar eens moet het kwartje toch wel vallen? Deze wedstrijd was Ajax-onwaardig. Ik zat er klaar voor, had er zin in en ik had er vertrouwen in. Ik voelde gewoon dat Ajax zou gaan winnen. Tjonge, jonge. Ik ben er nog kwaad over. Zoveel fouten, zo weinig passie, zo onwaarschijnlijk weinig vertrouwen in de duels (heeft Ajax wel een persoonlijk duel gewonnen??) en dan dat tweede Franse doelpunt... Iedereen stond te maffen en keek maar toe. Echt ongelooflijk. Ik voel mijn bloeddruk weer stijgen. Goddomme, wat ben ik ontzettend kwaad. Nog steeds!! Dit omschrijft mijn idee hoe ik gisteren de wedstrijd ging bekijken...
ik ben stikchagerijnig.. enorm kwaad.
Moet ik gvd zondag ook nog eens om 12.30 uur naar Ajax - ADO toe omdat we wel kampioen willen worden.
Helaas moet ik velen gelijk hier geven maar Jol is klote en kut met zo'n teaminstelling.
Gappies
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 04 november 2010 door Ride -- |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
|
|