|
|
Guyt
|
|
|
quote: Idd hij is wel kampioen latje/ paal schieten. Hoe is het mogelijk. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 04 november 2010 - 07:59 schreef Ride het volgende:[..] Dit omschrijft mijn idee hoe ik gisteren de wedstrijd ging bekijken... ik ben stikchagerijnig.. enorm kwaad. Moet ik gvd zondag ook nog eens om 12.30 uur naar Ajax - ADO toe omdat we wel kampioen willen worden. Helaas moet ik velen gelijk hier geven maar Jol is klote en kut met zo'n teaminstelling. Gappies -
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 04 november 2010 door remco k -- |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote: Scheids verwijt ik ook niks maar het is toch treurig dat je op het laatst zo de wedstrijd moet verliezen. Buitenspel notabene en dan heb ik het niet eens over de makkelijk gegeven vrije trap.Daar komt nog eens bij dat de goal van Milan ook buitenspel was. Dus beetje genaaid voel ik me wel. Neemt niet weg dat AJAX vreselijk voetbalde. Elke bal was voor Auxerre. Als je zo zondag tegen den haag optreed verlies je ook.Geen wedstrijd dit seizoen waar ik echt van genoten heb. Twente uit was mooie party voor de rest teleurstelling na teleurstelling. Irritatie na irritatie en ga zo maar door. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Suarez op de bank??? dan ben je echt helemaal niet goed bij je hoofd. de enige speler die iedere wedstrijd bij goal betrokken is, is Suarez, en jij wilt hem eraf halen??? en daarna moeten we je nog serieus nemen?? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: NOu ben je de media aan het napraten, als je zoveel ballen op paal en lat schiet, en in de laatste 5 wedtstrijden die Ajax speelt, iedere wedtsrijd een assist geeft. Dan snap JIJ er werkelijk helemaal niks van. Hij is niet in grootse vorm, maar de weg kijt zijn is toch echt heel iets anders |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 03 november 2010 - 23:09 schreef Pietje het volgende:[..] Lukt dat wel, met zo'n wedstrijd als vanavond in je achterhoofd?? Ik ben klaarwakker en woedend en ziek van ellende en voel me zwaar klote en ben verdrietig en ben tot moorden in staat. Godver!! Mij lukt het iig niet, 3 glazen van vriend Jack moesten maar naar binnen voordat ik enigzns wat rust in mijn kop had... |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote:Op donderdag 04 november 2010 - 09:50 schreef remco k het volgende:[..] Suarez op de bank??? dan ben je echt helemaal niet goed bij je hoofd. de enige speler die iedere wedstrijd bij goal betrokken is, is Suarez, en jij wilt hem eraf halen??? en daarna moeten we je nog serieus nemen?? Ik irriteer me alleen maar aan hem. Of jij me serieus neemt of niet boeit me niet. Ieder heeft er een andere kijk op en na mijn idee voetbalt die jongen alleen nog tegen zichzelf. Maar als de jong het niet goed doet wat ik ook vind moet hij wel vervangen worden en Suarez word heilig verklaard. Dat snap ik niet. Misschien eens met een ander beginnen wie weet word hij daar weer wat scherper van. Je ziet duiodelijk dat hij zwaar gefrustreerd op het vel loopt. Daardoor af en toe weer vervelende trekjes krijg. |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote:Op donderdag 04 november 2010 - 09:51 schreef remco k het volgende:[..] NOu ben je de media aan het napraten, als je zoveel ballen op paal en lat schiet, en in de laatste 5 wedtstrijden die Ajax speelt, iedere wedtsrijd een assist geeft. Dan snap JIJ er werkelijk helemaal niks van. Hij is niet in grootse vorm, maar de weg kijt zijn is toch echt heel iets anders Media napraten??? Bullshit Remco zo zie ik het??? Mijn mening. |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote:Op donderdag 04 november 2010 - 09:51 schreef remco k het volgende:[..] NOu ben je de media aan het napraten, als je zoveel ballen op paal en lat schiet, en in de laatste 5 wedtstrijden die Ajax speelt, iedere wedtsrijd een assist geeft. Dan snap JIJ er werkelijk helemaal niks van. Hij is niet in grootse vorm, maar de weg kijt zijn is toch echt heel iets anders Alleen jij snapt het en een ander niet??? |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote:Op donderdag 04 november 2010 - 09:51 schreef remco k het volgende:[..] NOu ben je de media aan het napraten, als je zoveel ballen op paal en lat schiet, en in de laatste 5 wedtstrijden die Ajax speelt, iedere wedtsrijd een assist geeft. Dan snap JIJ er werkelijk helemaal niks van. Hij is niet in grootse vorm, maar de weg kijt zijn is toch echt heel iets anders Leuk hoor lat en paal schieten alleen je verdient er geen punten mee. DE BALLEN MOETEN ER IN. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op woensdag 03 november 2010 - 22:51 schreef dege het volgende:[..] ach kom op zeg, afgelopen seizoen was Jol nog geweldig en moest hij blijven toen er geruchten kwamen uit Engeland en nu is hij opeens een angsthaas. De 11 spelers in het veld moeten er harder voor knokken, ze beginnen te voetballen als het te laat is. De spelers hebben afgedaan, niet Jol. niet helemaal waar dege.. heb altijd al gezegt dat Jol geen Ajax trainer is.. te defensief... |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
quote: Vorige wedstrijd scoort hij nog een prachtgoal in de Arena en nu op de bank?
Iedereen lijkt het wel vergeten maar ik niet. Wat een doelpunt was dat...
buitenkantje rechts na een prachtige aanval.
Daarom snap ik gisterenavond niet. |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
quote:Op donderdag 04 november 2010 - 09:48 schreef remco k het volgende:[..] Misschien dat iets andere bewoording wat beter en netter zou zijn, ik snap dat je kwaad bent/was, maar zo schelden slaat nergens op aangepast... doe jij dat ook in de quote ;) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Geen enkle speler binnen Ajax is waardevoller dan Suarez, Hammie had Suarez nodig bij 7 van de goal die hij in de competitie heeft gemaakt, maar ga jij lekker onze enige echte ster wisselen, daar zal hij beter van worden... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: VOlwassen opmerking van je zeg...... maar leg eens uit, wat heb ik verkeerd in deze |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: 7 goals in de competitie en de meeste assisst van iedereen binnen ajax. Paal en lat schieten is gewoon de pech die hij even heeft, juist bij een speler als Suarez los je dat zeker niet op door hem te wisselen, het enige dat je daarmee bereikt, is dat hij waarschijnlijk toch weggaat in de winterstop. Maar goed aangezien we niet verder gaan in de CL waarschijnlijk, gaat dat toch wel gebeuren, want wie wil er nou zulk spel spelen onder Jol |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote:Op donderdag 04 november 2010 - 10:25 schreef remco k het volgende:[..] Geen enkle speler binnen Ajax is waardevoller dan Suarez, Hammie had Suarez nodig bij 7 van de goal die hij in de competitie heeft gemaakt, maar ga jij lekker onze enige echte ster wisselen, daar zal hij beter van worden... Ik vind het geen ster op dit moment. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: NOgmaals dan, er is geen speler waardevoller dan Suarez bij Ajax, het is onze aanvoerder, en die wil jij wisselen?? |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote: Precies zoals ik het zei Remco. Omdat ik het anders als jou zie heb ik geen er geen verstand van??? |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote:Op donderdag 04 november 2010 - 10:23 schreef Ride het volgende:[..] Vorige wedstrijd scoort hij nog een prachtgoal in de Arena en nu op de bank? Iedereen lijkt het wel vergeten maar ik niet. Wat een doelpunt was dat... buitenkantje rechts na een prachtige aanval. Daarom snap ik gisterenavond niet. Welke wedstrijd was dat ook weer??? Dan ben ik het idd vergeten. |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Met alle respect, maat als je onze vruit beste speler eraf wil halen, dan heb je er inderdaad geen pap van gegeten |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
kansenbenutter
|
|
|
gisteren heeft ajax een kans voor open doel laten liggen. wat hadden ze het zichzelf makkelijk gemaakt als ze gewoon gewonnen hadden. toch vind ik het vreemd dat twente een duitse topclub met gemak opzij zet en ajax wordt vernedert door een franse degradant. |
|
|
|
|
kansenbenutter
|
|
|
quote:Op woensdag 03 november 2010 - 22:55 schreef remco k het volgende:[..] Inderdaad, Ajax had dit echt makkelijk moeten winnen, Auxerre is echt niks beter dan een Nac, Nec, Willem2 ajax wel? |
|
|
|
|
ajacied
|
|
|
Normaal gezien ajax wel zeker ! en dat weet kansbenutter ook. het draait alleen niet en hoe dat komt tjsa misschien toch jol. en wedstrijdinstelling als pasen over 5 a 10 meter niet aankomen is het wel heel erg !!! ajax heeft het zelf gedaan en ja nu winnen van real lol appeltje eitje ??:P |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
quote:Op donderdag 04 november 2010 - 11:47 schreef ajacied het volgende:Normaal gezien ajax wel zeker ! en dat weet kansbenutter ook. het draait alleen niet en hoe dat komt tjsa misschien toch jol. en wedstrijdinstelling als pasen over 5 a 10 meter niet aankomen is het wel heel erg !!! ajax heeft het zelf gedaan en ja nu winnen van real lol appeltje eitje ??:P We halen net aan de 3e plaats of zal AC niet winnen van Auxerre.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 04 november 2010 door Ride -- |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote: Dat denk ik dus ook. |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote: Oja die intikker waar de mooie aanval aan voor af ging. |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote:Op donderdag 04 november 2010 - 10:53 schreef remco k het volgende:[..] Met alle respect, maat als je onze vruit beste speler eraf wil halen, dan heb je er inderdaad geen pap van gegeten Op dit moment vind je hem veruit het beste??? Sorry maar behalve steek vind ik niemand het beste. |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
quote: Mwoah... buitenkantje rechts die er perfekt inging.
Wereldgoal... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Ja want anders zouden we geen derde staan.
Kun jij hier niet gewoon weggaan?? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Je maakt jezelf echt weer belachelijk, je praat maar over intikkers en meer van dat soort onzin, en dat terwijl degene die jij beschermt en de hand boven het hoofd houd, week in week uit dramatisch presteerd, en de afgelopen 5 tegengoals, 4 keer verantwoordelijk is te houden, maar Urby moet zeker wel blijven staan |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Stekelenburg doet het juist nu helemaal niet goed, gister had hij ook 1 van de twee ballen kunnen pakken.
Suarez is bij 80% an de Ajax goals betrokken, en die wil jij wisselen. Je held Urby is bij 80% van de tegengoals betrokken, en bij 5% van de ajax goals, maar die moet blijven staan?? |
|
|
|
|
adriu
|
|
|
nou dan wint ajax gewoon even van real madrid en inter milaan.klein kunsje. en we zijn er! |
|
|
|
|
kansenbenutter
|
|
|
|
|
|
Ride
|
|
|
quote: Gelukkig niet... pas 1x landskampioen of op naar de 30e...
laat ik de Europese prijzen maar achterwege.
redelijk groot verschil |
|
|
|
|
kansenbenutter
|
|
|
was niet nodig joh..heb t verschil in 24 uur tijd op tv kunnen volgen. tot latersssss..
ps.ook zo lekker diep geslapen? |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
quote:Op donderdag 04 november 2010 - 12:39 schreef kansenbenutter het volgende:was niet nodig joh..heb t verschil in 24 uur tijd op tv kunnen volgen. tot latersssss.. ps.ook zo lekker diep geslapen? Ik heb het verschil de afgelopen 37 jaar al gezien dus ik slaap heerlijk |
|
|
|
|
kansenbenutter
|
|
|
quote: we leven nu ...
maar wat jij wilt,veel kijk plezier dan met je videobanden van vroeger :) |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
quote: Aha.. nu...
we staan 2e (gedeeld) en Twente krijgen we als laatste wedstrijd thuis.
Zie nog steeds geen enkel probleem
Werder Bremen is ook ruk, het hele seizoen al. |
|
|
|
|
ajacied
|
|
|
whahah ik ruik jaloezie hier |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote:Op donderdag 04 november 2010 - 12:13 schreef remco k het volgende:[..] Je maakt jezelf echt weer belachelijk, je praat maar over intikkers en meer van dat soort onzin, en dat terwijl degene die jij beschermt en de hand boven het hoofd houd, week in week uit dramatisch presteerd, en de afgelopen 5 tegengoals, 4 keer verantwoordelijk is te houden, maar Urby moet zeker wel blijven staan Waarom begin je weer over Urby heb je al eerder verteld dat ik over hem niet meer in discussie ga met jou. Waarom?? Omdat we het daar niet eens over worden. Het is opsessief hoe je daar iedere keer over begint. Laat het los we weten nu wel hoe je er over denkt. Je valt steeds in herhaling. WE ZIJN NIET ACHTERLIJK HOOR.Waar praat ik over intikkers joh dit is pas de 2de keer Remco. Hou eens op met mensen afzeiken en kijk eens naar jezelf. Niet alleen jij mag een mening hebben kom nou. |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote:Op donderdag 04 november 2010 - 12:14 schreef remco k het volgende:[..] Stekelenburg doet het juist nu helemaal niet goed, gister had hij ook 1 van de twee ballen kunnen pakken. Suarez is bij 80% an de Ajax goals betrokken, en die wil jij wisselen. Je held Urby is bij 80% van de tegengoals betrokken, en bij 5% van de ajax goals, maar die moet blijven staan?? Steek maakt een keer een foutje en jij vind hem nu ineens niet meer goed.Je maakt jezelf erg ongeloofwaardig zo. Je vond hem zo geweldig en nu ineens niet meer. Het is een mens en mensen maken fouten ook steek weleens ,helaas. |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote: Zijn de meningen over verdeeld Ride. Dit mag jij vinden. Maar ik vond het niet zo een hele moeilijke goal.Al heb ik deze goals wel liever dan de balletjes op de paal en de lat. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Misschien inderdaad niet zo'n moeilijke goal, maar in tegenstelling tot onze linksbuiten, maakt hij ze wel... |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Guyt ik denk dat remco zegt dat steek het NU niet goed doet.. Wat ik trouwens niet waar vind.. welke bal had steek moeten hebben gistere?? remco die reageert trouwens heel normaal.. Want je zegt dat suarez er uit moet mar dat urby moet blijven staan.. WAT WERKELIJK WAAR TOTALE WAARZIN IS... gistere was suarez belangrijk.. We winnen niet maar hij geeft een assist.. Suarez is elke wedstrijd belangrijk.. |
|
|
|
|
kansenbenutter
|
|
|
quote:Op maandag 01 november 2010 - 21:58 schreef kansenbenutter het volgende:Auxerre is niet veel meer. dus de angst van het team van weleer is overbodig. dit team strijdt voor de onderste plaatsen. bij de loting zag ik al dat een volgende ronde er goed in kan zitten,omdat ik milaan verslaanbaar acht en toen niet eens wist hoe zwak auxerre zou zijn. dus chippies erbij en onderuit op de bank jongens! hier heb ik me toch even lelijk in vergist. dan maar zondag aan de chips...als dan maar ado op bezoek komt. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
kansenbenutter ben je voor ajax geworden jongen?? Nu nog positieve dingen.. Anders word het een aanval op het feyenoord |
|
|
|