BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Auxerre - AJAX (Champions League - 03-11-2010 , 20:45): 2 - 1

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Guyt
 Guyt - donderdag 04 november 2010 - 14:50   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 november 2010 - 14:23 schreef freakie het volgende:
Guyt ik denk dat remco zegt dat steek het NU niet goed doet.. Wat ik trouwens niet waar vind.. welke bal had steek moeten hebben gistere?? remco die reageert trouwens heel normaal.. Want je zegt dat suarez er uit moet mar dat urby moet blijven staan.. WAT WERKELIJK WAAR TOTALE WAARZIN IS... gistere was suarez belangrijk.. We winnen niet maar hij geeft een assist.. Suarez is elke wedstrijd belangrijk..
Op jou reageert hij misschien normaal op mij niet. Vind dat er genoeg gezegd is over Urby daar praat ik niet meer over. Mag toch wel mijn mening geven over andere?? Ik vind Suarez bar slecht de laatste tijden. Punt.Ook de jong en enoh trouwens.
remco k
 remco k - donderdag 04 november 2010 - 15:11   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 november 2010 - 13:56 schreef Guyt het volgende:

[..]

Steek maakt een keer een foutje en jij vind hem nu ineens niet meer goed.Je maakt jezelf erg ongeloofwaardig zo. Je vond hem zo geweldig en nu ineens niet meer. Het is een mens en mensen maken fouten ook steek weleens ,helaas.
Waar zeg ik dat ik hem niet geweldig vind?? je moet eens kappen met woorden bij iemand in z'n mond leggen.

Ik zeg dat ik hem momenteek helemaal niet o heel goed vind, hij is namelijk al weer een stuk minder zeker als op het WK en de eerste 15 wedstrijden van Ajax en ook het Nl elftal dit daarna.
Ik Vind Steek overigens pas vanaf afgelopen winterstop goed, daarvoor was het een leuke maar middelmatige keeper.

Overigens zijn fouten maken, of een bal die misschien wel houdbaar was, ook weer twee verschillende dingen, blijbaar snap je dus de ballen van wat ik post en is het dus verstandig om eerst dat te achterhalen voardat je een ander aanvalt...
remco k
 remco k - donderdag 04 november 2010 - 15:15   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 november 2010 - 14:50 schreef Guyt het volgende:

[..]

Op jou reageert hij misschien normaal op mij niet. Vind dat er genoeg gezegd is over Urby daar praat ik niet meer over. Mag toch wel mijn mening geven over andere?? Ik vind Suarez bar slecht de laatste tijden. Punt.Ook de jong en enoh trouwens.
Hoe kun je een speler die de meeste asssists heeft van iedereen binnen Ajax, sterker nog meer dan dubbel dan de eerstvolgende, en ook zeer belangrijke goals heeft gemaakt dit seizoen, barslecht vinden, dat is pas belachelijk.

En het klopt wat je zegt, ik heb geen zin om normaal op jou te reageren, weet je waarom? Omdat jij degene hier bent die alles altijd direct persoonlijk maakt, loopt te dreigen, en meer van dat soort onzin, als er dan gevraagd wordt de daad bij je woord te voegen hoor je niks meer van je, totdat je weer op mij kan reageren.

Ik ben duidelijk klaar met je, en zal ook niet de moeite nemen om normaal op je te reageren. Ik heb een hekel aan provocerend gedrag, en jij bent het wandelende voorbeeld hiervan... Hopelijk snap je het nu.. En ja, tegen jou maak ik tegenwoordig dingen ook persoonlijk.
alibabba
 alibabba - donderdag 04 november 2010 - 15:30   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 november 2010 - 23:04 schreef Pietje het volgende:

[..]

Helemaal met je eens, alibabba. Slaap lekker. Ik hoop dat je slapen kunt...
Het was een nachtmerrie Pietje......:)
tom
 tom - donderdag 04 november 2010 - 15:58   quote  deeplink  
http://www.ajaxfotoside.net/1011uit/auxerre/119.jpg

vertaler via internet?:P
alibabba
 alibabba - donderdag 04 november 2010 - 16:38   quote  deeplink  
Ajax had Auxerre kunnen pakken, maar de angst regeerde onder de leiding. Angst voortkomend uit de top van AJAX met hun KUTCENTEN!!!!!!! Ik vraag me af of Danny Blind wel op één lijn zit met Jol. Ajax zonder flanken is een Ajax zonder ziel. De ruimtes moeten groter en het balletje moet rollen. Eriksen word klein gehouden en Sulejmani heeft geen krediet.
remco k
 remco k - donderdag 04 november 2010 - 16:44   quote  deeplink  
Zowaar ben ik het weer eens met je eens
Guyt
 Guyt - donderdag 04 november 2010 - 17:06   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 november 2010 - 15:30 schreef alibabba het volgende:

[..]

Het was een nachtmerrie Pietje......:)
Zeker zo een nachtmerrie waar van je denkt als ik wakker word is het over. Maar ben bang dat je van een koude kermis thuis kwam.
Guyt
 Guyt - donderdag 04 november 2010 - 17:08   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 november 2010 - 15:15 schreef remco k het volgende:

[..]

Hoe kun je een speler die de meeste asssists heeft van iedereen binnen Ajax, sterker nog meer dan dubbel dan de eerstvolgende, en ook zeer belangrijke goals heeft gemaakt dit seizoen, barslecht vinden, dat is pas belachelijk.

En het klopt wat je zegt, ik heb geen zin om normaal op jou te reageren, weet je waarom? Omdat jij degene hier bent die alles altijd direct persoonlijk maakt, loopt te dreigen, en meer van dat soort onzin, als er dan gevraagd wordt de daad bij je woord te voegen hoor je niks meer van je, totdat je weer op mij kan reageren.

Ik ben duidelijk klaar met je, en zal ook niet de moeite nemen om normaal op je te reageren. Ik heb een hekel aan provocerend gedrag, en jij bent het wandelende voorbeeld hiervan... Hopelijk snap je het nu.. En ja, tegen jou maak ik tegenwoordig dingen ook persoonlijk.
Blijkbaar ben je 1 van de weinige maar goed dat is dan jou probleem.
Guyt
 Guyt - donderdag 04 november 2010 - 17:08   quote  deeplink  
quote:

[..]

Pffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff.......................
Guyt
 Guyt - donderdag 04 november 2010 - 17:12   quote  deeplink  
quote:

[..]

Ik heb jou nooit bedreigd en meen me te herinneren dat jij denkt dat er meer zijn die jou bedreigen. Onzin ,zag dat je zei dat Ride jou ook zou bedreigen terwijl na mij idee van geen dreigement sprake was. In en in triest dat bij jou niemand zn eigen mening mag hebben en dat je jawel zo goed en zo kwaad als het kan jou mening er bij menigeen doorheen wil drukken. En ja dat las ik dat andere dat eens tegen je zeiden. Daar begin ik het steeds meer mee eens te zijn. Dat is niet netjes van je.
remco k
 remco k - donderdag 04 november 2010 - 17:26   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 november 2010 - 17:08 schreef Guyt het volgende:

[..]

Blijkbaar ben je 1 van de weinige maar goed dat is dan jou probleem.
Ik zou niet inzien waarom ik een probleem zou hebben..
remco k
 remco k - donderdag 04 november 2010 - 17:26   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 november 2010 - 17:08 schreef Guyt het volgende:

[..]

Pffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff.......................
Zeer volwassen reactie
remco k
 remco k - donderdag 04 november 2010 - 17:28   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 november 2010 - 17:12 schreef Guyt het volgende:

[..]

Ik heb jou nooit bedreigd en meen me te herinneren dat jij denkt dat er meer zijn die jou bedreigen. Onzin ,zag dat je zei dat Ride jou ook zou bedreigen terwijl na mij idee van geen dreigement sprake was. In en in triest dat bij jou niemand zn eigen mening mag hebben en dat je jawel zo goed en zo kwaad als het kan jou mening er bij menigeen doorheen wil drukken. En ja dat las ik dat andere dat eens tegen je zeiden. Daar begin ik het steeds meer mee eens te zijn. Dat is niet netjes van je.
Iets met mezelf ophangen, of wat was het ook alweer, ik geef iedereen respect voor hun mening, alleen slaat die van jou 99% van de tijd helemaal nergens op, Suarez er eerder afhalen dan Urby is er al 1 van. En jij reageerd op vrijwel iedere post die ik plaats waarbij je ook meer een klein beteje het idee hebt dat je mij kan aanvallen...

En je zegt dat het je allemaal niks doet, waarom reageer je dan drie keer op 1 en dezelfde post van mij??
WillemS
 WillemS - donderdag 04 november 2010 - 17:43   quote  deeplink  
Even de fustratie van mij afschrijven! We zijn dit seizoen al diverse malen van de mat gespeeld, niet alleen gisteren in frankrijk, denk even terug aan Utrecht, Exelcior,Heerenveen,Heracles en auxerre thuis!!! We worden regelmatig helemaal zoek getikt, zelfs uit ons eigen stadion gespeeld! Er is geen bezieling, geen spelvreugde geen vizie, geen automatisme en het veldspel pffffffffffffff ik kan het niet ontdekken! Ik heb voor het seizoen al geschreven dat, Als een trainer-speler loopt te flirten met een andere club, wegwezen met die vent, wie het ook is! Dus we hadden Jol moeten laten gaan, hij heeft er niks ingebracht dat herkenbaar is, helemaal niets. En dan de salarisssen, we betalen 50 miljoen aan salarissen per jaar, dat is bijna 1 miljoen per week, WAARVOOR, voor wie, ik heb gisteren zitten te huilen van het lachen, we kunnen elkaar over 3 meter niet eens aanspelen, kom op nou!! Meneer Emanuelson, wil zijn nieuwe contract niet tekenen, HIJ MAG HEEL BLIJ ZIJN DAT HIJ NOG EEN AANBIEDING HEEFT GEHAD!!!! Jupilairleque niveau!! Niet meer opstellen en dan maar kijken wie hem wil hebben. Daley Blind, Marvin Zeegelaar kunnen daar heel goed spelen, maar ja, die Blind steld hij nooit op, dat is om zijn vader het bloed onder de nagels vandaan te halen, soms loopt die jongen een half uur warm, maar speelminuten, ho maar, wel Mido, Tanio of Atouba, daar heeft hij zelf de hand ingehad en misschien nog aan verdiend ook!! Ik heb dinsdag naar FC Twente gekeken, daar spat de vreugde er van af, dus 3e ster, VERGEET HET MAAR!!!!!!!!!!!!!
Fijne Avond Willem

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 04 november 2010 door WillemS --
kansenbenutter
 kansenbenutter - donderdag 04 november 2010 - 17:46   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 november 2010 - 17:43 schreef WillemS het volgende:
Even de fustratie van mij afschrijven! We zijn dit seizoen al diverse malen van de mat gespeeld, niet alleen gisteren in frankrijk, denk even terug aan Utrecht, Exelcior,Heerenveen,Heracles en auxerre thuis!!! We worden regelmatig helemaal zoek getikt, zelfs uit ons eigen stadion gespeeld! Er is geen bezieling, geen spelvreugde geen vizie, geen automatisme en het veldspel pffffffffffffff ik kan het niet ontdekken! Ik heb voor het seizoen al geschreven dat± Als deen trainer-speler loopt te flirten met een andere club, wegwezen met die vent, wie het ook is! Dus we hadden Jol moeten laten gaan, hij heeft er niks ingebracht dat herkenbaar is, helemaal niets. En dan dxe salarisssen, we betalen 50 miljoen aan salarissen per jaar, dat is bijna 1 miljoen per maand, WAARVOOR, voor wie, ik heb gisteren zitten te huilen van het lachen, we kunnen elkaar over 3 meter niet eens aanspelen, kom op nou!! Meneer Emanuelson, wil zijn nieuwe contract niet tekenen, HIJ MAG HEEL BLIJ ZIJN DAT HIJ NOG EEN AANBIEDING HEEFT GEHAD!!!! Jupilairleque niveau!! Niet meer opstellen en dan maar kijken wie hem wil hebben. Daley Blind, Marvin Zeegelaar kunnen daar heel goed spelen, maar ja, die Blind steld hij nooit op, dat is om zijn vader het bloed onder de nagels vandaan te halen, soms loopt die jongen een half uur warm, maar speelminuten, ho maar, wel Mido, Tanio of Atouba, daar heeft hij zelf de hand ingehad en misschien nog aan verdiend ook!! Ik heb dinsdag naar FC Twente gekeken, daar spat de vreugde er van af, dus 3e ster, VERGEET HET MAAR!!!!!!!!!!!!!
Fijne Avond Willem
50 miljoen = 1miljoen per maand?
met jou wil ik zaken doen!
Guyt
 Guyt - donderdag 04 november 2010 - 17:47   quote  deeplink  
Suarez er af en Urby er in waar heb je het over man hou nou eens op met die vergelijkingen dat maak jij er van. Als ik Suarez niet goed vind spelen mag ik dat vinden en dat heeft 0,0 met Urby te maken. En ja om bij Suarez te blijven misschien is het goed als hij eens rust krijgt wat is daar gek aan. Urby gaat weg dus nog ff dan staat je lievelingetje Mickey er waarschijnlijk in dus HOU OP over Urby. Het enige wat ik van jou vind is dat je niet fair bent naar onder andere mij toe dus vind je het gek dat ik op jou reageer. Je doet het ook op mij. Maar iedere keer voel je je bedreigd en weet ik niet wat. Zolang ik jou niet volg zal je me niet moeten. SO BE IT. Laat me in me waarde. Wanneer ben ik te persoonlijk geweest naar jou toe ook een leugen. Ik heb nog nooit jou vrouw of eventuele kinderen erbij gehaald. Jij bij mij wel dus hoe bedoel je persoonlijk.Bovendien vind ik jou mening ook 9 van de 10 keer niets maar waarom zou ik dat tegen je zeggen. Dat heet nou respect Remco. Ik respecteer jou mening en soms reageer ik en dan voel je je weer bedreigd.Dus wie valt wie aan??? Ik durf in ieder geval met recht te zeggen dat het niet mij intensie is om jou aan te vallen. Dat jij dat zo voelt dat leg bij jou kan ik niet weg nemen.
Guyt
 Guyt - donderdag 04 november 2010 - 17:48   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 november 2010 - 17:28 schreef remco k het volgende:

[..]

Iets met mezelf ophangen, of wat was het ook alweer, ik geef iedereen respect voor hun mening, alleen slaat die van jou 99% van de tijd helemaal nergens op, Suarez er eerder afhalen dan Urby is er al 1 van. En jij reageerd op vrijwel iedere post die ik plaats waarbij je ook meer een klein beteje het idee hebt dat je mij kan aanvallen...

En je zegt dat het je allemaal niks doet, waarom reageer je dan drie keer op 1 en dezelfde post van mij??
Suarez er af en Urby er in waar heb je het over man hou nou eens op met die vergelijkingen dat maak jij er van. Als ik Suarez niet goed vind spelen mag ik dat vinden en dat heeft 0,0 met Urby te maken. En ja om bij Suarez te blijven misschien is het goed als hij eens rust krijgt wat is daar gek aan. Urby gaat weg dus nog ff dan staat je lievelingetje Mickey er waarschijnlijk in dus HOU OP over Urby. Het enige wat ik van jou vind is dat je niet fair bent naar onder andere mij toe dus vind je het gek dat ik op jou reageer. Je doet het ook op mij. Maar iedere keer voel je je bedreigd en weet ik niet wat. Zolang ik jou niet volg zal je me niet moeten. SO BE IT. Laat me in me waarde. Wanneer ben ik te persoonlijk geweest naar jou toe ook een leugen. Ik heb nog nooit jou vrouw of eventuele kinderen erbij gehaald. Jij bij mij wel dus hoe bedoel je persoonlijk.Bovendien vind ik jou mening ook 9 van de 10 keer niets maar waarom zou ik dat tegen je zeggen. Dat heet nou respect Remco. Ik respecteer jou mening en soms reageer ik en dan voel je je weer bedreigd.Dus wie valt wie aan??? Ik durf in ieder geval met recht te zeggen dat het niet mij intensie is om jou aan te vallen. Dat jij dat zo voelt dat leg bij jou kan ik niet weg nemen.
kansenbenutter
 kansenbenutter - donderdag 04 november 2010 - 17:50   quote  deeplink  
Dat spelers bij ajax kunnen komen cashen weten ze overal maar al te goed.
en zou jij nee zeggen als je baas jou 2 miljoen geeft om thuis op de bank tegen je vrouw of minnares aan te liggen?
deze spelers dus (ook) niet!
zelfs op de tribune vermaken ze(wielaert,tanio,autobaba etc) zich beter dan ergens anders strijdend op t veld.
dat zegt wat over hun instelling.
MAAR OOK OVER HUN BANKAFSCHRIFT!!
remco k
 remco k - donderdag 04 november 2010 - 18:20   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 november 2010 - 17:48 schreef Guyt het volgende:

[..]

Je weet toch wie ik ben, ging zomaar een keer langskomen??

Scheinheilig is wat je bent
Guyt
 Guyt - donderdag 04 november 2010 - 18:34   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 november 2010 - 18:20 schreef remco k het volgende:

[..]

Je weet toch wie ik ben, ging zomaar een keer langskomen??

Scheinheilig is wat je bent
Jij vroeg mij een keer langs te komen en ja ik weet wie jij bent ja. Wie niet. Schijnheilig ben ik niet maar zoals ik al eerder zei JE HEBT GEEN MENSENKENNIS.Ik vind je gemeen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 04 november 2010 door Guyt --
remco k
 remco k - donderdag 04 november 2010 - 18:40   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 november 2010 - 18:34 schreef Guyt het volgende:

[..]

Jij vroeg mij een keer langs te komen en ja ik weet wie jij bent ja. Wie niet. Schijnheilig ben ik niet maar zoals ik al eerder zei JE HEBT GEEN MENSENKENNIS.Ik vind je gemeen.
BOEHOEHOE, ik vind je gemeen, ga lekker ergens anders uithuilen man, je doet alsof je weet waar ik woon, maar durft het niet te zeggen en nu weet je ineens te melden dat iedereen het weet..
Hahaha, en maar denken dat jij jezelf niet belachelijk maakt.....
Guyt
 Guyt - donderdag 04 november 2010 - 18:49   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 november 2010 - 18:40 schreef remco k het volgende:

[..]

BOEHOEHOE, ik vind je gemeen, ga lekker ergens anders uithuilen man, je doet alsof je weet waar ik woon, maar durft het niet te zeggen en nu weet je ineens te melden dat iedereen het weet..
Hahaha, en maar denken dat jij jezelf niet belachelijk maakt.....
Je hoeft me niet weg te jagen Remco ik blijf gewoon.
remco k
 remco k - donderdag 04 november 2010 - 18:56   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 november 2010 - 18:49 schreef Guyt het volgende:

[..]

Je hoeft me niet weg te jagen Remco ik blijf gewoon.
BOEhoe, en weer huilen, je gedraagt je als een slachtoffer van een misdaad man, erg triest hoor
kansenbenutter
 kansenbenutter - donderdag 04 november 2010 - 23:10   quote  deeplink  
zonde dat alleen twente en psv punten hebben weten te pakken.
az en utrecht kansloos.
ajax dus onnodig.
nummer10
 nummer10 - donderdag 04 november 2010 - 23:15   quote  deeplink  
jongens.. wissel MsN uit of telefoon nummers .. ik hoef dit eerlijk gezegt niet te lezen :d
kansenbenutter
 kansenbenutter - donderdag 04 november 2010 - 23:41   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 november 2010 - 23:15 schreef nummer10 het volgende:
jongens.. wissel MsN uit of telefoon nummers .. ik hoef dit eerlijk gezegt niet te lezen :d
wil jij hem niet leren dat je hier vooral over voetbal lult.
mij lukt t niet.
remco k
 remco k - donderdag 04 november 2010 - 23:41   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 november 2010 - 23:41 schreef kansenbenutter het volgende:

[..]

wil jij hem niet leren dat je hier vooral over voetbal lult.
mij lukt t niet.
Doe dat dan
kansenbenutter
 kansenbenutter - donderdag 04 november 2010 - 23:42   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 november 2010 - 23:41 schreef remco k het volgende:

[..]

Doe dat dan
Zzzzzie je later.
sevillana
 sevillana - vrijdag 05 november 2010 - 20:56   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 november 2010 - 23:10 schreef kansenbenutter het volgende:
zonde dat alleen twente en psv punten hebben weten te pakken.
az en utrecht kansloos.
ajax dus onnodig.
tsja, . . shit happens
Pietje
 Pietje - vrijdag 05 november 2010 - 21:17   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 november 2010 - 20:56 schreef sevillana het volgende:

[..]

tsja, . . shit happens
Yeah, shit happens, at least, shit can happen only if your club is allowed to represent your country in Europe and that is only when you are good enough... If you're not good enough you will have to stay at home, together with your tears of jealousy ;-) and that hurts, is'nt it??
remco k
 remco k - vrijdag 05 november 2010 - 21:18   quote  deeplink  
Pietje jongen, houd je kalm, denk aan je pensioen kerel, zo heb ik je nog nooit gezien... LOL
joduh
 joduh - vrijdag 05 november 2010 - 21:19   quote  deeplink  
wow pietje!hahahah nice talkin.....i,m proud of you!!!!
FsideVak129
 FsideVak129 - vrijdag 05 november 2010 - 21:20   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 november 2010 - 20:56 schreef sevillana het volgende:

[..]

tsja, . . shit happens
Shit falls...
Pietje
 Pietje - vrijdag 05 november 2010 - 21:21   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 november 2010 - 21:19 schreef joduh het volgende:
wow pietje!hahahah nice talkin.....i,m proud of you!!!!
Moest het even kwijt, joduh. But anyway: thanks! Ik heb overigens bijna 5 jaar in Amerika gewerkt ;-)
Pietje
 Pietje - vrijdag 05 november 2010 - 21:22   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 november 2010 - 21:18 schreef remco k het volgende:
Pietje jongen, houd je kalm, denk aan je pensioen kerel, zo heb ik je nog nooit gezien... LOL
Ik ben nu weer helemaal rustig, Remco
Pietje
 Pietje - vrijdag 05 november 2010 - 21:22   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 november 2010 - 21:20 schreef FsideVak129 het volgende:

[..]

Shit falls...
Hahaha!
joduh
 joduh - vrijdag 05 november 2010 - 21:22   quote  deeplink  
ik niet,maar ik begrijp de tekst helemaal!!!!!!hahah;-)
FsideVak129
 FsideVak129 - vrijdag 05 november 2010 - 21:22   quote  deeplink  
Ik ook...

ergens...

nog een paar biertjes dan maar

hahahahaha
Pietje
 Pietje - vrijdag 05 november 2010 - 21:23   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 november 2010 - 21:22 schreef joduh het volgende:
ik niet,maar ik begrijp de tekst helemaal!!!!!!hahah;-)
:-))))))))))))
Pietje
 Pietje - vrijdag 05 november 2010 - 21:24   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 november 2010 - 21:22 schreef FsideVak129 het volgende:
Ik ook...

ergens...

nog een paar biertjes dan maar

hahahahaha
Cheers! :-)
FsideVak129
 FsideVak129 - vrijdag 05 november 2010 - 21:28   quote  deeplink  
de enige goede fransose is een dronken fransose

motivational_poster4_funny_Motivational_Posters-s640x512-28239.jpg
remco k
 remco k - vrijdag 05 november 2010 - 22:11   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 november 2010 - 21:20 schreef FsideVak129 het volgende:

[..]

Shit falls...
All the way down, to the 15th place in the Dutch league
Pietje
 Pietje - vrijdag 05 november 2010 - 22:14   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 november 2010 - 22:11 schreef remco k het volgende:

[..]

All the way down, to the 15th place in the Dutch league
Hahahaha! And that hurts too!
remco k
 remco k - vrijdag 05 november 2010 - 22:22   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 november 2010 - 22:14 schreef Pietje het volgende:

[..]

Hahahaha! And that hurts too!
No shit!!??

HAHAHAHAHAHAHA

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3096
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Auxerre - AJAX (Champions League - 03-11-2010 , 20:45): 2 - 1

0.0094201