|
|
little me
|
|
|
Wat moet je in godsnaam met Ooijer en met Jol want hij zet hem in de basis , je kan net zo goed met 10 man voetballen , want het is met Ooijer tikkie terug tikkie breed en hij wint geen 1 enkel duel , de rest moet allemaal voor hem werken , ze moeten zich in laten zakken om zijn gaten te vullen , en hij wijst mensen iedereen de weg behalve zichzelf..... ( IS HIJ AANVOERDER OFZO ? :@) En wij storen ons er allemaal aan....dit is niet Ajax waardig. En als hij scoort hoeft nog niet te zeggen als hij goed is.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 30 oktober 2010 door little me -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 - 20:42 schreef little me het volgende:Wat moet je in godsnaam met Ooijer en met Jol want hij zet hem in de basis , je kan net zo goed met 10 man voetballen , want het is met Ooijer tikkie terug tikkie breed en hij wint geen 1 enkel duel , de rest moet allemaal voor hem werken , ze moeten zich in laten zakken om zijn gaten te vullen , en hij wijst mensen iedereen de weg behalve zichzelf..... ( IS HIJ AANVOERDER OFZO ? :@) En wij storen ons er allemaal aan....dit is niet Ajax waardig. We storen ons helemaal niet allemaal aan Ooijer, en ja hij is in de ploeg gebracht om te coachen, en ook vandaag zeker niet de minste van de ploeg. |
|
|
|
|
Afcarius
|
|
|
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 - 20:43 schreef remco k het volgende:[..] We storen ons helemaal niet allemaal aan Ooijer, en ja hij is in de ploeg gebracht om te coachen, en ook vandaag zeker niet de minste van de ploeg. ik ben het met je eens remco.
Toch zie ik liever alderweireld daar spelen, aangezien vertonghen binnenkort wss weggaat en alderweireld er dan 100% klaar voor moet zijn.. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
Ikke_tik
|
|
|
|
|
|
little me
|
|
|
quote: Ik dacht het niet!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 30 oktober 2010 door little me -- |
|
|
|
|
Yordee1
|
|
|
OOIJER IS DE MAN DIE ALLES KAN!! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Buiten de goal, is Ooijer bij AJAX in mijn ogen zo'n beetje de enige ajacied die in de basis stond, die een voldoende scoort deze wedstrijd. |
|
|
|
|
little me
|
|
|
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 - 21:41 schreef remco k het volgende:Buiten de goal, is Ooijer bij AJAX in mijn ogen zo'n beetje de enige ajacied die in de basis stond, die een voldoende scoort deze wedstrijd. misschien tegen Heracles of Willem2 maar tegen Fc Twente of Psv is hij niks, en in de champs. leageu mag Aldewerield er wel in.
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Kun je nog niet over oordelen, hij heeft nog niet tegen ze gespeeld. Dus je weet niet hoe dat uitpakt.. |
|
|
|
|
morkanne
|
|
|
quote: Maar we speelden vandaag tegen Heracles dus je bent vandaag tevreden over Ooijer... |
|
|
|
|
little me
|
|
|
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 - 21:45 schreef Hasjkoph het volgende:[..] Kun je nog niet over oordelen, hij heeft nog niet tegen ze gespeeld. Dus je weet niet hoe dat uitpakt.. je ziet wel mie jongen! |
|
|
|
|
little me
|
|
|
quote: Beetje heel klein beetje |
|
|
|
|
Ikke_tik
|
|
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 - 21:43 schreef little me het volgende:[..] misschien tegen Heracles of Willem2 maar tegen Fc Twente of Psv is hij niks, en in de champs. leageu mag Aldewerield er wel in. Ooijer was tegen Auxerre de beste man op het veld bij Ajax kerel, op 1 foutje na die hem rood kost, alleen word hij daar door een andere speler in de problemen gebracht |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 - 21:54 schreef remco k het volgende:[..] Ooijer was tegen Auxerre de beste man op het veld bij Ajax kerel, op 1 foutje na die hem rood kost, alleen word hij daar door een andere speler in de problemen gebracht Namelijk Emanuelson ;P
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 30 oktober 2010 door Hasjkoph -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Maar je begint het topic tijdens de westrijd, spreek jij nu jezelf tegen.
Of dacht je vandaag, he Ooijer speelt goed, laat ik eens een negatief topic over hem starten?? vast niet toch? |
|
|
|
|
little me
|
|
|
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 - 21:54 schreef remco k het volgende:[..] Ooijer was tegen Auxerre de beste man op het veld bij Ajax kerel, op 1 foutje na die hem rood kost, alleen word hij daar door een andere speler in de problemen gebracht dus? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Ik heb iemand beloofd iets minder kritisch te worden op hem, zie hier het resultaat:):) |
|
|
|
|
little me
|
|
|
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 - 21:55 schreef remco k het volgende:[..] Maar je begint het topic tijdens de westrijd, spreek jij nu jezelf tegen. Of dacht je vandaag, he Ooijer speelt goed, laat ik eens een negatief topic over hem starten?? vast niet toch? Ooijer speelt gewoon slecht!!! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Jij zegt dat hij tegen dat soort tegenstasnders niet goed genoeg is, blijkbaar dus wel!! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: En hier zeg je dat je tevreden was over OOijer |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Aah, dan doe je het goed ;) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
Ikke_tik
|
|
|
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 - 21:55 schreef remco k het volgende:[..] Of dacht je vandaag, he Ooijer speelt goed, laat ik eens een negatief topic over hem starten?? vast niet toch? Neh, dat doet men hier alleen voor Urby. :P
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 30 oktober 2010 door Ikke_tik -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ik heb een goed gesprek met Joduh gehad, en heb me voorgenomen, mij redelijkerwijs hier aan te houden |
|
|
|
|
Ikke_tik
|
|
|
Lukt je toch niet. :-)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 30 oktober 2010 door Ikke_tik -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Wie heeft dat gedaan dan?? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: zit je nu jezelf te quoten? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Redelijkerwijs heb ik er ook bij gezegd,:):) ik houd dus altijd een slag om de arm, en als hij slecht speelt, dan speelt hij slecht, en dan meld ik dat, dat hebben we afgesproken, prima toch |
|
|
|
|
Ikke_tik
|
|
|
Maare Ooijer... topic kan dicht. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Zie je wel, ik ben het wel vaker met mensen eens...........:):)
Inderdaad
|
|
|
|
|
voetbalkennis
|
|
|
Little Me je hebt gewoon gelijk hij kan de spelers niet meer bij houden en als je Aldereweild is Ajax veel beter |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 - 21:41 schreef remco k het volgende:Buiten de goal, is Ooijer bij AJAX in mijn ogen zo'n beetje de enige ajacied die in de basis stond, die een voldoende scoort deze wedstrijd. absoluut niet.. blijft constant hangen.. zat 1ste helft op 1 lijn constant met Ooijer maar hij is echt zwak hoor.. Vertonghen / Ooijer vind ik gewoon geen goeie combi |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Sinds Ooijer er staat hebben we minder tegengoals |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 - 23:22 schreef nummer10 het volgende:[..] absoluut niet.. blijft constant hangen.. zat 1ste helft op 1 lijn constant met Ooijer maar hij is echt zwak hoor.. Vertonghen / Ooijer vind ik gewoon geen goeie combi je kan trouwens niet op 1 lijn zitten, het spel verschuift namelijk weleens he:):) |
|
|
|
|
Johnnyafca
|
|
|
quote: Vind dat eigenlijk wel meevallen, maaar het gaat wel beter!Tegen Auxerre speelt het belgische duo toch centraal achter in neem k aan?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 31 oktober 2010 door Johnnyafca -- |
|
|
|
|
swennos
|
|
|
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 - 21:43 schreef little me het volgende:[..] misschien tegen Heracles of Willem2 maar tegen Fc Twente of Psv is hij niks, en in de champs. leageu mag Aldewerield er wel in. en nederland brazilie dan ?? op het wk toen had die ze in zin zak en die zijn wel wat beter hoor als janko of reis |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote: goed zo!en er is gelijk geen strijd meer op forum toch?beter man!!!daarbij was het een kutwedstrijd voor heeeeeel veel spelers........hahah.maar de 3 punten zijn binnen ,(had ik echt niet verwacht)maar oh oh ,wat spelen we toch slecht zeg....el hammie is goud waard.....en steek....en suarez....ik weet niet hoe het moet als die weg zijn,maar ok man,das voor latere zorg..... we hebben alles in eigen hand |
|
|
|
|
dapp're strijder
|
|
|
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 - 21:43 schreef little me het volgende:[..] misschien tegen Heracles of Willem2 maar tegen Fc Twente of Psv is hij niks, en in de champs. leageu mag Aldewerield er wel in. Tegen Auxerre was Ooijer anders één van de besten... ?! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 31 oktober 2010 - 10:04 schreef joduh het volgende:[..] goed zo!en er is gelijk geen strijd meer op forum toch?beter man!!!daarbij was het een kutwedstrijd voor heeeeeel veel spelers........hahah.maar de 3 punten zijn binnen ,(had ik echt niet verwacht)maar oh oh ,wat spelen we toch slecht zeg....el hammie is goud waard.....en steek....en suarez....ik weet niet hoe het moet als die weg zijn,maar ok man,das voor latere zorg..... we hebben alles in eigen hand We hebben inderdaad alles in eigen hand, maar desalniettemin, zie ik het best wel somber in, het spel moet echt heel snel beter worden, want op deze manier gaan we niet heel lang meer overeind blijven. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 - 23:56 schreef Johnnyafca het volgende:[..] Vind dat eigenlijk wel meevallen, maaar het gaat wel beter!Tegen Auxerre speelt het belgische duo toch centraal achter in neem k aan? Dat denk ik ook, persoonlijk maakt het mijn niet zo heel veel uit wie van de 2 daar speelt, maar als ik naar de toekomst kijk, dan lijkt het mij logisch dat Aldcer toch wel meer moet gaan spelen. Ik snap het ook niet zo goed, vorig seizoen speelde hij werkelijk alles, en ook gewoon goed, kijk eens hoe weinig tegengoals we toen kregen, nu kunnen we amper de 0 houden... |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op zondag 31 oktober 2010 - 12:28 schreef remco k het volgende:[..] We hebben inderdaad alles in eigen hand, maar desalniettemin, zie ik het best wel somber in, het spel moet echt heel snel beter worden, want op deze manier gaan we niet heel lang meer overeind blijven. precies |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Ongelooflijk, ben je het nu gewoon met me eens!!!!!??????:):)):):):):):) |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
ik ben het er gewoon mee eens dat dit ajax zonder steek ,luis en el hammie niks meer zou zijn dan een 2e rijtje elftal......het voetbal zit er niet meer in man...we missen een broodnodige mid mid!!! het is winnen nu elke week maar met vechten en dat is duidelijk 010 voetbal geweest jarenlang....en het mooie voetbal is niet meer en dit houden we geen jaren vol he? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 31 oktober 2010 - 15:56 schreef joduh het volgende:ik ben het er gewoon mee eens dat dit ajax zonder steek ,luis en el hammie niks meer zou zijn dan een 2e rijtje elftal......het voetbal zit er niet meer in man...we missen een broodnodige mid mid!!! het is winnen nu elke week maar met vechten en dat is duidelijk 010 voetbal geweest jarenlang....en het mooie voetbal is niet meer en dit houden we geen jaren vol he? Inderdaad joduh, dit gaat ajax niet heel lang volhouden |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Ik denk joduh en remco.. Je dat bij elke club kan zeggen.. Als bij psv affelay en reis en doedelzak weg denkt is het ook een 2e rijtje elftal en bij twente theo janssen, ruiz ook een 2e rijtje ploeg..
Maar als je nagaat dat ze nu champions league voetbal nog een best reeele kans maken.. En dat we gewoon spelers die minder zijn binnen nu en 1 jaar kwijt zijn.. e dus salaris lasten kwijt raken.. Dan is het helemaal niet zo slecht..
Ik hoop ook dat we zo cruijff hebben en dan rijkaard komt trainen en dan frank de boer en ronald de boer er naast en dan zetten we in de jeugd ook nog echte ajacieden neer nou kijk klaar zijn we.. 10 jaar laten zitten en we zitten in de top.. Nee dat gaat denk ik niet lukken.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
het gaat niet om Suarez of Hammie, het gaat om het feit dat AJAX niet meer zichzelf is, en waardeloos slecht spel laat zien, ze proberen tre spelen zoals het PSV dat wij altijd hebben veroordeeld, alleen mislukt dat volledig... |
|
|
|