BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ooijer

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
nummer10
 nummer10 - maandag 01 november 2010 - 10:28   quote  deeplink  
en daarom zie ik liever Alderweireld dan Ooijer Remco.. Ajax is op deze Manier Ajax niet meer.. en die minder tegengoals valt wel mee hoor !! kijk ben het absoluut met je eens dat je Ooijer Qua ervaring goed kan gebruiken in wedstrijden als tegen Aux maar waren het niet Jol zijn eigen woorden dat dat soort wedstrijden goed zijn voor onze eigen Jeugd ???
Ride
 Ride - maandag 01 november 2010 - 10:54   quote  deeplink  
Zolang wij er steeds meer in trappen dan de tegenstander en daardoor winnen vind ik het dit seizoen best.
We kunnen wel blijven discussieren maar wat dan.
Nog 3 jaar wachten en met Cruijff het spel weer goed maken?
Dan maar eerst kampioen worden dit seizoen met schijtvoetbal en daarna onze naam repareren.
Kunnen we in ieder geval met 3 sterren spelen...wacht al verdomme lang genoeg op de titel en Twente of pisvee gun ik het echt niet/nooit/nimmer
remco k
 remco k - maandag 01 november 2010 - 12:49   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 november 2010 - 10:28 schreef nummer10 het volgende:
en daarom zie ik liever Alderweireld dan Ooijer Remco.. Ajax is op deze Manier Ajax niet meer.. en die minder tegengoals valt wel mee hoor !! kijk ben het absoluut met je eens dat je Ooijer Qua ervaring goed kan gebruiken in wedstrijden als tegen Aux maar waren het niet Jol zijn eigen woorden dat dat soort wedstrijden goed zijn voor onze eigen Jeugd ???
Dat klopt inderdaad, dat zei Jol zelf, Jol is er ook niet om Ajax beter te maken, Jol zit er enkel, om zijn eigen reputatie op te krikken, en als hij Ajax kampioen maakt, dan kijkt niemand om naar het feit dat hij dit met oude spelers heeft bereikt.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5984
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ooijer

0.0054819