|
|
patrickpsv15
|
|
|
quote:Op zondag 31 oktober 2010 - 00:19 schreef qwerto het volgende:Ik vind het vrij tekenend voor het publiek in eindhoven dat je een week na een 10-0 zege op Feyenoord de hoop laat varen als je ff pech hebt tegen Twente ! alsof een 10 - 0 zege op feyenoord zo goed is.. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: nou ff kappen he. We gunnen jullie ook es een pleziertje en een week later kunnen ze het al niet meer waarderen... |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
mmm, interessant. ik reageer op een bericht dat 17 minuten later getypt zal worden.... //wintertijd |
|
|
|
|
Vnny
|
|
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Draaf je niet een heel klein beetje door? |
|
|
|
|
Vnny
|
|
|
quote: hij verklapte mij dat hij achter elkaar 4 rollen mentos fruit heeft ongesnoept, kan waarschijnlijk niet tegen de kleurstoffen |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Die scheids van afgelopen woensdag bij ons had ook al een moeder met zo'n dubieus beroep. Komt wel veel voor onder scheidsrechters. |
|
|
|
|
markw3
|
|
|
Goh, hij heeft het tot 2 uur volgehouden zie ik, blijkbaar was de wintertijd hem teveel... |
|
|
|
|
Vnny
|
|
|
quote:Op zondag 31 oktober 2010 - 09:13 schreef Els het volgende:[..] Die scheids van afgelopen woensdag bij ons had ook al een moeder met zo'n dubieus beroep. Komt wel veel voor onder scheidsrechters. niet zo vreemd toch, vader onbekend, moeder altijd aan het werk,kind geen aandacht en wil daarom scheidsrechter worden. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op zondag 31 oktober 2010 - 09:19 schreef Vnny het volgende:[..] niet zo vreemd toch, vader onbekend, moeder altijd aan het werk,kind geen aandacht en wil daarom scheidsrechter worden. Ja, dat moet het zijn. Beetje verkeerd uitgepakte geldingsdrang. |
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
als het goed is gaat ie vandaag weer gewoon posten. was het gisteren wel effe zat. maar ben weer uitgeslapen hoor. kan weer wat hebben |
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
|
|
|
kansenbenutter
|
|
|
krijgt die Willem toch gelijk met zn:binnen 3 jaar feyenoord kampioen. net of die boef wist/weet wat ging/gaat komen :) |
|
|
|