|
|
FR-Henk
|
|
|
Ze vliegen regelmatig langs. Spelers die Feyenoord voor nop zou moeten halen omdat ze transfervrij zijn. Wie zijn er genoemd en wie nog niet? Wie (niet) halen? Genoemd zijn al: - Patrick Pauuwe (Feyen.man, ervaren, cheap) - Pa Modou Kah (wannabe Feyen.man, stevig kereltje) - Dorus de Vries (ervaren opvolger Robbie v. Dijk) - Danny Koevermans (spits! wannabe Feyen.man, ervaren)
Nee, we kopen nog niet. Ze moeten gratissss zijn... Wie? |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
pfff... toekomstige spelers topic hebben we al. totaal overbodige topic dit |
|
|
|
|
Vnny
|
|
|
Pauwe moet lekker stoppen of misschien nog een jaartje vvv doen maar wordt echt te oud. Kah is een idioot een kaartenpakker en veroorzaakt nogal eens een strafschop. De Vries zou een optie zijn, de vraag is of hij wil en of gij echt odig is, geef mij maar Darley. Koevermans zou zeker een versterking zijn dus ja |
|
|
|
|
Els
|
|
|
De Vries is absoluut geen optie, geen dildo's op het veld van de Kuip. |
|
|
|
|
Vnny
|
|
|
quote: Haha nee dat was Stefan Postma! |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Nou, oke, dan mag 'ie komen, schijnt wel een absolute winnaar te zijn. |
|
|
|
|
Vnny
|
|
|
|
|
|
Vnny
|
|
|
quote: Ja ik moet eerlijk zeggen dat ik m nog nooit echt heb zien keepen maar de verhalen die je leest zijn in ieder geval goed.
Kun je al wat over gisteren vertellen Els? |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
bedankt Vnny. heb je geen filmpjes van feyenoorders? ben nooit zo voor den haag. maar als ik een vergelijkbaar filmpje van bijvoorbeeld lucius zou zien dan gebeurd er denk ik wel wat |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op zondag 31 oktober 2010 - 09:10 schreef Vnny het volgende:[..] Ja ik moet eerlijk zeggen dat ik m nog nooit echt heb zien keepen maar de verhalen die je leest zijn in ieder geval goed. Kun je al wat over gisteren vertellen Els? Ja, kan wel wat over gisteren vertellen. Het was erg rustig in Bodegraven, alleen Monique en ik waren er, Vinnie was onderweg, maar die heb ik van de situatie op de hoogte gebracht. We zijn na anderhalf uur afgetaaid. Ik denk dat de conclusie moet zijn, dat de plannen voorlopig maar even in de koelkast moeten. Deelnemen aan de supportersactie van Van Blokland lijkt me een prima alternatief. Mocht daar onvoldoende uitkomen, dan kunnen we altijd nog terug naar de koelkast. Andere conclusies zijn ook wel te trekken, maar dat moet iedereen maar persoonlijk doen. |
|
|
|
|
Vnny
|
|
|
quote:Op zondag 31 oktober 2010 - 09:24 schreef Els het volgende:[..] Ja, kan wel wat over gisteren vertellen. Het was erg rustig in Bodegraven, alleen Monique en ik waren er, Vinnie was onderweg, maar die heb ik van de situatie op de hoogte gebracht. We zijn na anderhalf uur afgetaaid. Ik denk dat de conclusie moet zijn, dat de plannen voorlopig maar even in de koelkast moeten. Deelnemen aan de supportersactie van Van Blokland lijkt me een prima alternatief. Mocht daar onvoldoende uitkomen, dan kunnen we altijd nog terug naar de koelkast. Andere conclusies zijn ook wel te trekken, maar dat moet iedereen maar persoonlijk doen. Ok Els, dank je wel. Jammer van de magere opkomst. Ben inderdaad benieuwd waar Blokland mee komt, lijkt mij in ieder geval wel gaaf om aandelen te kopen als dat mogelijk is. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 31 oktober 2010 - 01:51 schreef FR-Henk het volgende:Ze vliegen regelmatig langs. Spelers die Feyenoord voor nop zou moeten halen omdat ze transfervrij zijn. Wie zijn er genoemd en wie nog niet? Wie (niet) halen? Genoemd zijn al: - Patrick Pauuwe (Feyen.man, ervaren, cheap) - Pa Modou Kah (wannabe Feyen.man, stevig kereltje) - Dorus de Vries (ervaren opvolger Robbie v. Dijk) - Danny Koevermans (spits! wannabe Feyen.man, ervaren) Nee, we kopen nog niet. Ze moeten gratissss zijn... Wie? Dorus de Vries, alsjeblieft niet. |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
alleen die naam dorus al. wat een typisch joodse naam is dat |
|
|
|
|
Vnny
|
|
|
quote: Ach de naam Dani kan ik ook moeilijk pruimen, we verzinnen wel een andere naam voor Dorus, jij het vast wel suggesties |
|
|
|
|
ed69
|
|
|
Pauwe kon een paar jaar geleden het niveau van Feyenoord al niet meer aan. Volgens mij hebben we nu 2 talentvolle jonge keepers, die ivm de financiele situatie, je dan ook het vertrouwen moet geven. Het ontbreekt ons wel aan scorend vermogen dus elke goeie spits zou denk ik wel een aanvulling zijn. En effe geen afrikaan van Roda JC meer, hebben we niet zo'n goeie ervaringen mee. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
doet me aan dat liedje van 2 motten in me joodse jas denken. je kan mijnt niet wijs maken dat dat liedje rotterdams is |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op zondag 31 oktober 2010 - 11:01 schreef obiku010 het volgende:doet me aan dat liedje van 2 motten in me joodse jas denken. je kan mijnt niet wijs maken dat dat liedje rotterdams is Maar deze wel trut!
refr.: Weet je wat een Rotterdammer het mooist van Mokum vindt Da's de laatste trein naar Rotterdam, dat weet het kleinste kind Hij vindt Amsterdam wel aardig maar hij doet een dubbele moord Voor z'n metrosche-tunnel en voor Feyenoord Voor z'n metrosche-tunnel en voor Feyenoord
Je ziet 'm wel 'ns zwalken op het Rembrandtsplein, bij Ajax-Feyenoord Met z'n hand op z'n hart waar z'n kaartje zit voor Ajax-Feyenoord Maar daarna zakt 'ie af naar waar 'ie begon Hij rent voor z'n leven naar het station
refr.
Hij begint wel heel dapper aan z'n daggie uit, naar Ajax-Feyenoord Maar de Nachtwacht van Rembrandt interesseert 'm geen fluit, wel Ajax-Feyenoord Zelfs als z'n club wint riept hij geen joeghei Met z'n voet op de treeplank voelt hij zich pas blij
refr.... |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op zondag 31 oktober 2010 - 11:03 schreef hotjumper het volgende:[..] Maar deze wel trut! refr.: Weet je wat een Rotterdammer het mooist van Mokum vindt Da's de laatste trein naar Rotterdam, dat weet het kleinste kind Hij vindt Amsterdam wel aardig maar hij doet een dubbele moord Voor z'n metrosche-tunnel en voor Feyenoord Voor z'n metrosche-tunnel en voor Feyenoord Je ziet 'm wel 'ns zwalken op het Rembrandtsplein, bij Ajax-Feyenoord Met z'n hand op z'n hart waar z'n kaartje zit voor Ajax-Feyenoord Maar daarna zakt 'ie af naar waar 'ie begon Hij rent voor z'n leven naar het station refr. Hij begint wel heel dapper aan z'n daggie uit, naar Ajax-Feyenoord Maar de Nachtwacht van Rembrandt interesseert 'm geen fluit, wel Ajax-Feyenoord Zelfs als z'n club wint riept hij geen joeghei Met z'n voet op de treeplank voelt hij zich pas blij refr.... precies, . . en laten we ook z'n vaste gast "meneer Cor Steyn" niet vergeten, ook jarenlang vaste gast in de Kuip geweest |
|
|
|
|
bokui010
|
|
|
Topic bestaat al! Ik kondig hier met veel trots namens alle forum bewonerts een prachtig
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 31 oktober 2010 door bokui010 -- |
|
|
|