|
|
Els
|
|
|
quote:Op zondag 07 november 2010 - 11:36 schreef legrande het volgende:In iedere post neem jij het voor hem op en daarom zei ik oke beetje lullig dat jij geil op hem bent. Was een geintje niet te serieus nemen. Maar het valt gewoon op dat jij hem overal weer verdedigd. In ieder geval veel plezier vanmiddag en ps van mij mag je hem hebben hoor gr le grande Nee, als je mijn posts doorleest, zie je dat ik het voor elke speler die keihard afgeserveerd wordt, opneem. Ik vind het nl niet constructief om er één uit te halen, en die tot de enkels af te zagen. Daarnaast hemel ik geen enkele speler op, ik doe niet aan heldenverering. Ik vind ook, dat er in dit team geeneen uitspringt. Prettige wedstrijd. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Jammer, dan lees ook jij niet echt goed. Heb het inmiddels voor De Cler, Van Dijk, Bruins en Mulder opgenomen. Niet door ze op te hemelen, maar door aan te geven dat de ongenuanceerde kritiek van jullie niet altijd terecht is. Het zegt al heel wat, dat je die nuance er niet meer uithaalt..... |
|
|
|
|
legrande
|
|
|
Afbranden is inderdaad niet nodig maar er mag wel gezegd worden dat ze slecht spelen en totaal niet in Feyenoord 1 thuis horen dat blijf ik zeggen en dat geldt echt voor meneer Bruins. Ik brand hem dus niet af maar geef mijn mening. Zul je zien scoort hij vanmiddag 2 supergoals en uiteraard hoop ik dat maar dan nog doet het niets van mijn mening af. Hoop dat het lekker vol wordt en niet teveel regen zit op Z4 |
|
|
|
|
klaas vaak
|
|
|
quote:Op zondag 07 november 2010 - 11:45 schreef legrande het volgende:Afbranden is inderdaad niet nodig maar er mag wel gezegd worden dat ze slecht spelen en totaal niet in Feyenoord 1 thuis horen dat blijf ik zeggen en dat geldt echt voor meneer Bruins. Ik brand hem dus niet af maar geef mijn mening. Zul je zien scoort hij vanmiddag 2 supergoals en uiteraard hoop ik dat maar dan nog doet het niets van mijn mening af. Hoop dat het lekker vol wordt en niet teveel regen zit op Z4 hij hoort in excelsior thuis |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
volgens mij gaat 't vanmiddag zo beginnen;
Castaignos - Wijnaldum
Biseswar-El Ahmadi-v.Haaren-Bruins
De Cler-Bahia-Vlaar-De Vrij
v. Dijk |
|
|
|
|
craven
|
|
|
dat lijkt me logisch( liever indi i.p.v. Cler) |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
Vnny
|
|
|
quote: Ja wie niet(alleen Mario?) |
|
|
|
|
klaas vaak
|
|
|
quote: dit hele feyenoord hoort in excelsior thuis kijkt maar ze staan gelijk |
|
|
|
|
klaas vaak
|
|
|
quote: ja mario zou eens wat vaker naar dit forum moeten kijken dan hadden we meer punten...... |
|
|
|
|
Vnny
|
|
|
voor volgende week dan maar een spandoek maken met een link van het forum? haha |
|
|
|
|
dansk
|
|
|
is er een livestreaming voor deze wedstrijd en zo ja, wie heeft een link
thanks |
|
|
|
|
klaas vaak
|
|
|
waar is luigi sweer dramatisch |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Bahia goed verdedigd bij de 0-1 |
|
|
|
|
henkie1969
|
|
|
fock fock fock, kansen genoeg |
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
quote: das al langer bekend toch? Aan de kansen ligt het niet, maar aan het afmaken. |
|
|
|
|
henkie1969
|
|
|
sorry...zal het niet meer zeggen |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
2x geen strafschop geven. |
|
|
|
|
henkie1969
|
|
|
is ook al paar keer gezegd afgelopen wedstrijden...en van Pieterbos mag je geen dubbele dingen roepen...pas op hoor |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Nou dat was geen b uitenspel ook.... |
|
|
|
|
klaas vaak
|
|
|
|
|
|
klaas vaak
|
|
|
strafschoppen en buitenspel worden nooit in voordeel van feyenoord gegeven de laatste tijd komt dat doordat je in de degradtaiezone staat ???? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Dat weet ik niet. Kan ook gewoon aan Vink liggen |
|
|
|
|
klaas vaak
|
|
|
is niet alleen deze wedstrijd...... |
|
|
|
|
henkie1969
|
|
|
als de kansen er gewoon in gaan, dan had het nu 4-1 gestaan |
|
|
|
|
klaas vaak
|
|
|
quote: zoals elke wedstrijd..... |
|
|
|
|
piet
|
|
|
in deze opstelling heb je niet veel aan bruins, zie liever cabral. wijnaldum als 2e spits(nummer 10)zou ik vaker willen zien, geef hem maar vertrouwen. hoop 2-1 nog.. |
|
|
|
|
klaas vaak
|
|
|
quote:Op zondag 07 november 2010 - 15:32 schreef piet het volgende:in deze opstelling heb je niet veel aan bruins, zie liever cabral. wijnaldum als 2e spits(nummer 10)zou ik vaker willen zien, geef hem maar vertrouwen. hoop 2-1 nog.. je hebt nooit iets aan bruins........ |
|
|
|
|
klaas vaak
|
|
|
zag je de actie bruins, flikker die gozer er nou eens definitief uit |
|
|
|
|
henkie1969
|
|
|
|
|
|
klaas vaak
|
|
|
zie je wel zei het toch vooraf |
|
|
|
|
henkie1969
|
|
|
biseswar is ook niet lekker bezig |
|
|
|
|
klaas vaak
|
|
|
geloof dat die luigi 3 balcontacten heeft gehad hij heeft zelfkennis liep zich heel de wedstrijd te verstoppen |
|
|
|
|
henkie1969
|
|
|
GODFRIED VAN BOUILLON ...... |
|
|
|
|
BRAYY
|
|
|
quote: ok voor biseswar graag |
|
|
|
|
henkie1969
|
|
|
|
|
|
henkie1969
|
|
|
......
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 07 november 2010 door henkie1969 -- |
|
|
|
|
BRAYY
|
|
|
|
|
|
henkie1969